Scherpquote:Op maandag 9 november 2009 12:09 schreef JumpingJacky het volgende:
Misschien handig als we weten wie de betreffende users zijn van het JL? om wannabe's te voorkomen
Het Juridisch Loket post mee op WGR
Ik pak er eenquote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Scherp
Ik zal ze er vandaag met een linkje naar hun account bijzetten in de sticky!
Ja, jammer he?quote:Op maandag 9 november 2009 16:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik pak er eenbij.
Nu worden alle vragen direct goed beantwoord en gaat het een hoop discussies voorkomen.
Tijd voor een naamswijziging: WGR -> HJL.quote:Op maandag 9 november 2009 16:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, jammer he?Geen discussies meer, geen compleet foute antwoorden, geen domme vragen meer, het gaat stil worden.
Ik overweeg dan ook een kloon aan te maken en daarmee verder te posten.quote:Op maandag 9 november 2009 16:31 schreef JumpingJacky het volgende:
Ja, jammer he?Geen discussies meer, geen compleet foute antwoorden, geen domme vragen meer, het gaat stil worden.
r_twoquote:Op maandag 9 november 2009 17:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik overweeg dan ook een kloon aan te maken en daarmee verder te posten.
Wat ga je dan posten onder de kloon? Domme vragen of domme reacties?quote:Op maandag 9 november 2009 17:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel wat leuke namen te bedenken.quote:Op maandag 9 november 2009 17:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Huh? http://www.google.nl/search?hl=nl&q=define%3Avervelander&meta=quote:Op maandag 9 november 2009 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Zeg, stelletje vervelanders, doe eens lief!
Limboland hé... Zal zelfs wel gewoon iets heel erg streekgebondens zijn, geen idee of ik het goed geschreven heb. Maar ik geloof dat jullie de strekking wel begrijpenquote:Op maandag 9 november 2009 17:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Huh? http://www.google.nl/search?hl=nl&q=define%3Avervelander&meta=
Ships, dacht dat we in SC zaten,...quote:Op maandag 9 november 2009 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Zeg, stelletje vervelanders, doe eens lief!
quote:
Beidequote:Op maandag 9 november 2009 17:17 schreef ManAtWork het volgende:
Wat ga je dan posten onder de kloon? Domme vragen of domme reacties?
Oeps.quote:Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef ManAtWork het volgende:
Ships, dacht dat we in SC zaten,...
Omdat ik, ondanks dat ik het, zacht gezegd, ook geen geweldig topic vind, geen reden heb om het topic te sluiten, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef JumpingJacky het volgende:
Waarom laat je dit soort troep open, FH? Het is toch overduidelijk....
Geld afgeschreven door gratis website
't is anders wel 'n erg doorzichtige troll poging aan het worden...quote:Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat ik, ondanks dat ik het, zacht gezegd, ook geen geweldig topic vind, geen reden heb om het topic te sluiten, eerlijk gezegd.
Ik kan moeilijk topics gaan sluiten omdat bijvoorbeeld de TS me niet aanstaat.....
Ook weer waar, dan zal ik zelf in ieder geval maar stoppen met reagerenquote:Op maandag 9 november 2009 22:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan zakt het vanzelf wel weg (zoals bij vorige topics altijd gebeurde).
Da's niet geluktquote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Scherp
Ik zal ze er vandaag met een linkje naar hun account bijzetten in de sticky!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |