Het was een Oxfam Novib broodje. En waarom ken jij dat filmpje nog?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:24 schreef Waxxer het volgende:
Heul wel, want het staat op beeld dat je je vingers aflikt met je ogen dicht heel uitgebreid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was een Oxfam Novib broodje. En waarom ken jij dat filmpje nog?
Fap je op me?
Wat moet ik me nou weer voorstellen bij een Oxfam Novib broodje??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En joh, ik fap me suf tot ik een ons weeg, Keukenkast.
Een broodje van het Oxfam Novib-standje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat moet ik me nou weer voorstellen bij een Oxfam Novib broodje??
En joh, ik fap me suf tot ik een ons weeg, Keukenkast.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was een Oxfam Novib broodje. En waarom ken jij dat filmpje nog?
Fap je op me?
Hoe is het eigenlijk met je poesje? *hijg*hijg*hijg*hijg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet hijgen, hou je maar even inquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je poesje? *hijg*hijg*hijg*hijg*
Ja maar wat zit daar dan tussen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een broodje van het Oxfam Novib-standje.
Iedereen fapt op mij
Ten eerste heb ik mooiere borsten dan Kim Hollandquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar wat zit daar dan tussen?Het moet wel iets heel bijzonders zijn als jij met die bloedgeile blik, welhaast op erotische wijze die vingers aflikt als Kim Holland na een orgie, als jij dat broodje heel voorzichtig hapje voor hapje naar binnenwerkt en dat je daar zó mee bezig bent dat je de camera eigenlijk al helemaal niet meer doorhebt, op een manier waar producenten en regisseurs van bepaalde filmgenres jaloers op zouden zijn?
Overigens onthoud ik sowieso de verkeerde dingen hoor, om even duidelijk te zijn. Voordat ik hier vernathaniseerd word.
Ik vind Vlamingen leuk.. lief accent enzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen schrik aan?
Oei, altijd spannend, met collega's stappen. Hopelijk wordt het leuk, anders vermoeidheid faken
quote:
Sterremunt alsjeblieft. één zoetje en geen lepeltje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want Baltar drinkt tegenwoordig ook s ochtends Rooibos
kijk u eenschquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Sterremunt alsjeblieft. één zoetje en geen lepeltje.
wij worden geacht om je te entertainen tot aan de conference call later deze middag ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Nuno_G het volgende:
hoe is het hier met iedereen vandaag
in andere woorden vertel eens wat, ik verveel me![]()
Heelveelcentjesquote:
wa bende gai een zuuteke, het idee van anijs in sterremunt is dat er geen suker of zoetheid in hoeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Sterremunt alsjeblieft. één zoetje en geen lepeltje.
alle koffie, of specifiek die van Stroek?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik krijg maagpijn van koffie de laatste tijd.
ja het wordt leuk vandaagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij worden geacht om je te entertainen tot aan de conference call later deze middag ?
ey bbquote:
quote:
olaquote:
en nog gekeken ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
boooooooooooooooooooring
Por que >quote:
mijn mail is onbeandwoord gebleven.. maar hij kwam vanmiddag wel extra langs me heen lopen, en volgens mn collega zat ie echt de hele tijd te kijken!quote:
jeje 'extra' langs je heenlopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn mail is onbeandwoord gebleven.. maar hij kwam vanmiddag wel extra langs me heen lopen, en volgens mn collega zat ie echt de hele tijd te kijken!
sja.. wat moet je dan?
als ik in de kroeg zat was ik wel op m af gestapt en had ik wel gevraagt offie homo was en met me uit wilde..
maar dat doe je op je werk ook niet zo gauw![]()
en nu weet ik dus de komende week alleen dat ik een knoop in mn maag krijg elke keer als ik aan m denk
(wat overigens best vaak is)
er zijn best wel vaak mannen die ik leuk vind, of waar ik graag me flirt, en meestal lukt dat ook wel..
maar deze jongen.. ik zou m echt zoooooo graag willen zoenen, en na vanmiddag weet ik dus helemaal niet wat ik doen moet, zeker ook omdat mn mailtje onbeandwoord blijft terwijl ik WEET dat ie m gelezen heeft!
ik heb gewoon mn jaar niet denk ik..
met extra bedoel ik dus ook extra..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje 'extra' langs je heenlopen
je kan ook dingen gaan zien die er niet zijn he
ik had dat gek genoeg paar jaar geleden ook op me toenmalige werk, die jongen was me niet eens opgevallen totdat een collega zei 'ey die gast kijkt je steeds na'
toen viel ie me idd op dat ie dat deed, bloed nerveus ervan maanden lang ipv ff simpel dapper naar hem toe lopen en vragen ken je mij ofzo? maar via mensen uitvissen of die een meisje had of niet, of dat het gewoon zo een iemand is die loert omdat je je leuk kleed ofzo weet ik veel
n e hoe, kstond een keer met em in de lift kon alleen maar hoi eruit persen en verders niks![]()
paar dagen later stond ik buiten te roken, kwam hij ook, zegt ie 'ja eh ken ik jou niet?' ik zo 'geen idee ik jou in ieder geval niet'(lekker beleefd van me)
eindstand ik leek op iemand die die vaag kende zei die.
dat gestaar stopte daarna ook meteen lol
arme keizerhinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
met extra bedoel ik dus ook extra..
ik stond met mijn collega buiten de normale routing van ons restaurant, dus daar had ie helemaal niet hoeven komen
mijn collega's vermoeden dat het zon parkeerplaats geval is..
Ik ben dus ook enorm bang dat als ik WEL op m af stap hij idd zegt "ja je doet me aan iemand denken"
aan de andere kant, dan heb je wel zekerheid natuurlijk.
maarja, dat doe je op je werk ook niet gauw, want als je een blauwtje loopt weet binnen de kortste keren het hele pand het, om nog maar niet te zwijgen van het ongemakkelijke moment als ie ineens in mn restaurant staat![]()
ik denk dat dit zon geval blijft waarbij het langzaam allemaal weer neer dwarreld tot niets meer dan een simpele echo in de tijd.
"Weetje nog.. toen je m leuk vond" ofzo..
jij ook al zwijmelcollega ? Ik ook al is die van mij aan de vrouw en dus onbereikbaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
Pff lange dag in Groningen
Wel een onwijs leuke collega gezien daar
olaquote:
Nja nee niet echt een zwijmelcollega hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ook al zwijmelcollega ? Ik ook al is die van mij aan de vrouw en dus onbereikbaar
achja..quote:
gelukkig staat er al een nieuw jaar aan te komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn mail is onbeandwoord gebleven.. maar hij kwam vanmiddag wel extra langs me heen lopen, en volgens mn collega zat ie echt de hele tijd te kijken!
sja.. wat moet je dan?
als ik in de kroeg zat was ik wel op m af gestapt en had ik wel gevraagt offie homo was en met me uit wilde..
maar dat doe je op je werk ook niet zo gauw![]()
en nu weet ik dus de komende week alleen dat ik een knoop in mn maag krijg elke keer als ik aan m denk
(wat overigens best vaak is)
er zijn best wel vaak mannen die ik leuk vind, of waar ik graag me flirt, en meestal lukt dat ook wel..
maar deze jongen.. ik zou m echt zoooooo graag willen zoenen, en na vanmiddag weet ik dus helemaal niet wat ik doen moet, zeker ook omdat mn mailtje onbeandwoord blijft terwijl ik WEET dat ie m gelezen heeft!
ik heb gewoon mn jaar niet denk ik..
Foto's?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef MisterO het volgende:
De koffers zijn ingepakt, zondag ga ik eindelijk op mijzelf wonen in Amsterdam<3
Als de woonboot maar niet teveel gaat schudden als het hard waait
* Xiance gaat samen met wonderer onder het mooie maanlicht aan de rijn wandelen..quote:
Wat dacht je van schudden als er wat anders hard aan toe gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef MisterO het volgende:
De koffers zijn ingepakt, zondag ga ik eindelijk op mijzelf wonen in Amsterdam<3
architect is leuk en wouter hollands tactvol, vooral als hij met aannemer onderhandelt. En luc is lui en iritant. Lieve past wel in dat dorpquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ola
heb het gezien idd, dsd, heb me een ongeluk gelachen om het spaans dat ze spreken tegen de spanjaarden in die eerste weken. m'n buurjongen en 'vriend' paar stukjes laten zien, leuk concept vonden ze. en zwaar grappig op momenten.
heb me dood geergerd aan dat broekie, weet z'n naam even niet maar loopt altijd met zo een rachera cowboy hoed rond, wat een kutjoch en die is er dus uit. en die twee gezette mensen...jesus christus
dat zijn wel stereotype lompe hollanders in mijn ogen, onbeleefd en het zelf niet doorhebben
vind die architect wel een leuke kerel jeje
heb je wel direct ene golfslagbadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Wat dacht je van schudden als er wat anders hard aan toe gaat
of bij ruige sexquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef MisterO het volgende:
De wasmachines dat heen en weer schudt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Wat dacht je van schudden als er wat anders hard aan toe gaat
ja leuke manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
architect is leuk en wouter hollands tactvol, vooral als hij met aannemer onderhandelt. En luc is lui en iritant. Lieve past wel in dat dorp
Klinkt goed. *wandelt*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
* Xiance gaat samen met wonderer onder het mooie maanlicht aan de rijn wandelen..
dat helpt ons.. niet veel, maar wel iets
jejeje sí, bij grote wasjes, snelle wasjes,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
De wasmachines dat heen en weer schudt?
Ik hou meer van lange wasjes, die zijn wat fijnervoor mijn kledingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje sí, bij grote wasjes, snelle wasjes,
wat voor ding is het eigenlijk?, echt zo een 'sloep' of zo een opgebouwde meer vierkante op een vlonder?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik hou meer van lange wasjes, die zijn wat fijnervoor mijn kleding
Het is een vierkanten boot met 2 verdiepingen, 3 kamers, een gezamenlijke woonkamer/keuken/douche..., een veranda met uitzicht op de jachthaven<3 en als ik mijn gordijnen 's ochtends open doe, zie ik gewoon allemaal bootjes
*wonderer bij dr arm pakt*quote:
Errggg relaxed ja, op fietsafstand van het Vondelpark, wat heb ik nog meer nodig?<3quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lange wasjes
jeje
ok klinkt echt heel dope
Op vrijdagavond? Zo doods is Ernem toch niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
*wonderer bij zn arm pakt*
geniet je al van het kalme water, de manenschijn, en de stilte op de kade?
Nee... youtube?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:13 schreef Steve het volgende:
Wonderer, heb je die nieuwe van Adam Lambert al gehoord?
Ik vind 'm echt ontzettend slecht.
Het is net Black and Gold van Sam Sparroquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:13 schreef Steve het volgende:
Wonderer, heb je die nieuwe van Adam Lambert al gehoord?
Ik vind 'm echt ontzettend slecht.
tis koud.. iedereen zit IN de kroeg..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op vrijdagavond? Zo doods is Ernem toch niet?
Ik kan er over een uurtje zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis koud.. iedereen zit IN de kroeg..
WIJ echter, wij wandelen dik gekleed in de frisse lucht terwijl onze hoofden leeg waaien,
genietend van het oppervlakkige geklets over de mensheid, of whatever onderwerp ons boeid
Niet echt Adamquote:
Ook leukquote:
En morgen ga je ook al zo lang feesten en hipsig zijn.. Wat is je leven toch zwaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:19 schreef Vlarp het volgende:
ik wil naar bed, maar ik ben nog niet thuis
Dus, ben jij er ook nog bij?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
En morgen ga je ook al zo lang feesten en hipsig zijn.. Wat is je leven toch zwaar
Hhehehe.quote:
Ja, wanneer gaan we nou eens wat drinken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil zoveel wat ik niet heb.
Ik twijfel, misschien dat ik J mee ga brengen.. Maar hij ligt ziekjes in bedquote:
Ik heb wat ik niet wil.quote:
Anders kom je maar zonder J. Ik moet jou ook nog fatsoenlijk leren kennenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik twijfel, misschien dat ik J mee ga brengen.. Maar hij ligt ziekjes in bed
Ik ga met minstens 3 vrienden van me. En als jij nou ook komt dan heb ik nog meer bekenden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:29 schreef MisterO het volgende:
Vlarp, met wie ga je morgen?
Ja! Kom je ook? Ik wil jou ook zien!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft iedereen het over PANN morgen?
Ik ga erover nadenken, zijn er uberhaupt nog kaartjes over? Ik heb wel zin om lekker uit mn dak te gaan en heerlijk te dansenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga met minstens 3 vrienden van me. En als jij nou ook komt dan heb ik nog meer bekenden.
Kijk op de site? Ik heb geen idee. Maar als je komt dan houd ik je wel gezelschapquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga erover nadenken, zijn er uberhaupt nog kaartjes over? Ik heb wel zin om lekker uit mn dak te gaan en heerlijk te dansen
Ja! Gewoon doen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
TMM vroeg wel of ik meeging. Misschien toch maar doen. Ben al een eeuwigheid niet op stap geweest.
Ikke niet...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Erik!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij ook? Ik ben slecht in met weinig mensen op stap omdat ik slecht ben in nieuwe mensen.
Er zijn nog kaarten overquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk op de site? Ik heb geen idee. Maar als je komt dan houd ik je wel gezelschap
Nog niks afgesproken!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten overmaar ik heb geen printer, handig
![]()
Bah maar mijn ex uit Tilburg zal daar ook wel naartoe gaan... Nou ja, ik heb er eigenlijk wel heel veel zin in!
Vlarp, ik sms je morgen! Hoe laat heb je met je vrienden afgesproken?
En je gaat mij beschermen tegen mijn ex als ik ga ok?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog niks afgesproken!
Denk rond half 12 à 12 uur daar. Ik ben er sowieso, en je hebt m'n nummer
Ik ken je ex niet, maar vooruit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
En je gaat mij beschermen tegen mijn ex als ik ga ok?
nopequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Erik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa ik bestel morgenochtend wel een kaartje. Geen zin om dat ene bankdingreadergeval te zoeken waar je je pasje in moet stoppen.
Wat? per se nu dat ding zoeken en een kaartje bestellenquote:
Nou ja, ik zou het leuk vinden om je te ontmoetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat? per se nu dat ding zoeken en een kaartje bestellen?
Erik is ook leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het leuk vinden om je te ontmoeten
Je bent leuk genoegquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Don't get your hopes up, ik ben helemaal niet zo speciaal.
Tot morgen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:54 schreef MisterO het volgende:
Dan zie ik jullie waarschijnlijk morgen!
Ik ga zomers gekleed![]()
Trusten
quote:Uw bestelling voor PANN-on-Tour Tilburg is succesvol verwerkt en uw betaling is ontvangen. Hiermee is uw bestelling succesvol afgerond. Onderstaand vindt u uw bestelling, bestelgegevens en toegangsbewijs voor PANN-on-Tour Tilburg. Dit toegangsbewijs is in de vorm van een E-Ticket.]
Wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Don't get your hopes up, ik ben helemaal niet zo speciaal.
Nou, Pann is een primau feest voor de eerste keer. Als je wilt dan wacht ik buiten wel op je, als je dat prettiger vindtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:02 schreef Steve het volgende:
[..]
*Confessiontime*
ik ben nog nooit op een gayfeest geweest.
de financieen werken deze maand niet meequote:
Multitaskenquote:
Dit is voor gevorderden. Al slinger ik wel. Maar dat kan ook door het bier komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Multitasken. Ik kan al nauwelijks sms'en als ik fiets. Of loop. Of stilsta. Ik kan gewoon niet zo goed sms'en
.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:05 schreef Vlarp het volgende:
Nou, Pann is een primau feest voor de eerste keer. Als je wilt dan wacht ik buiten wel op je, als je dat prettiger vindt
Da's het probleem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
EN hoe je dan verder moet weet ik niet.
Bla bla bla... niet zo moeilijk doen nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:21 schreef Steve het volgende:
[..]. Wat lief.
Maar ik moet sowieso uitzoeken of ik nog thuis kan komen enzo, dus ik zet niks vast.
Stockholm, Riga, Venetiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:26 schreef Burner82 het volgende:
Wie weet nog een leuke stad om eens een lang weekend heen te gaan?
Venetie kennen we al, Riga trekt me niet zo. Stockholm moet ik maar eens naar kijken, thanksquote:
Hoiquote:
Kom eens online ofzo!quote:
nopequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:31 schreef Vlarp het volgende:
Horror ook
't wordt vanavond 1 grote [HOMO] meet op Pann
Ik ook nietquote:
Ik stuur mijn opvolger, de prins wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jij bent er niet, maar dat wist ik al
Ga jij maar een avondje uitrusten
Damn what a rip offquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:32 schreef samjustme het volgende:
Terug van city of l'amour. Hartstikke duur alleen in Parijs, 7 euro voor een glas cola
HOtelREstaurantCAféquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bijna alle horeca is een ripoff
yea i suppose, vooral in wereldstedenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bijna alle horeca is een ripoff
en je hebt mensen genoeg die het betalenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea i suppose, vooral in wereldsteden
maar 7 euro voor een glas cocá... dat is wel gekkenwerk
nja,...rondslenteren om te zoeken waar het goedkoper is is ook alweer zo ietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en je hebt mensen genoeg die het betalen
dat had ik met 'Made in....'quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
HOtelREstaurantCAfé
Ik was zo trots toen mijn kinderlijke garnalenbreintje dat doorhad
ik zit nooit op het terras dus ook geen ideequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nja,...rondslenteren om te zoeken waar het goedkoper is is ook alweer zo iets
zou niet weten wat een flesje cola hier kost eignelijk... 3 euro gok ik
not my proverbial cup of teaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:32 schreef Keukenkast het volgende:
Cover? Check
Toespelingen op lesbische erotiek? Check
Beter dan het origineel? Check
haha goh, takes me backquote:
Not gay enough, babydollquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
not my proverbial cup of tea
De oude man moet zijn slaapje nog doen.quote:
Hij is natuurlijk ook al op leeftijd he...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De oude man moet zijn slaapje nog doen.
Soms voel ik me bejaardquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook al op leeftijd he...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bestel vast een glaasje advocaat voor je.
[ afbeelding ]
Ach, wees blij dat het niet in Delft isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef Bartjebart het volgende:
Hmmz... binnenkort 3 dagen een opleiding bij IKEA Eindhoven
In de buurtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef Bartjebart het volgende:
Hmmz... binnenkort 3 dagen een opleiding bij IKEA Eindhoven
Hoezo? Liever Delft dan Eindhoven!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat het niet in Delft is
Ja wauw... echt lekker dichtbij huisquote:
Ooooowquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooooow
ja dat begreep ik wel![]()
Nja wel voor et eerst bij/in (IKEA) Eindhoven. Tis 1 van de laatste vestigingen waar ik nog nooit geweest ben...
Is dat ook makkelijker te bereiken dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo? Liever Delft dan Eindhoven!
Das sowieso qua hotel makkelijker en dichterbij de zeequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat ook makkelijker te bereiken dan?
Whahaha nja dat is dan Heerlen of Barendrechtquote:
Ach ja dat is ook wel weer zo...quote:
Hmm, that sucks.. Maar ik heb de hele dag gewerkt het, dus ik ben een beetje moe enzo..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja!.
Ik kan dat trouwens niet hoor, zo kort slapen van tevoren. Ik kan al nauwelijks lang slapen 's nachts.
Als hij niet voorzichtig doet dan zet ik 'm buiten neerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doen jullie vanavond voorzichtig met SAJ jr?
Je hebt een pmquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom om 23.00 ongeveer aan in Tilburg als het goed is (en Steve zijn trein haalt).
Hij zei net dat 'ie misschien niet meer online kwam, dus ik weet niet meer of hij dat nog ziet.quote:
Ik kan ze wel aan hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doen jullie vanavond voorzichtig met SAJ jr?
Oke, maar ik wil wel met jullie meelopen, ik kom aan om 23:05 in Tilburgquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij zei net dat 'ie misschien niet meer online kwam, dus ik weet niet meer of hij dat nog ziet.
We wachten wel even op je in de hal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
Oke, maar ik wil wel met jullie meelopen, ik kom aan om 23:05 in Tilburg
Tegenover de pizza new york, ik heb een zwarte leren jas, tot straksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef Steve het volgende:
[..]
We wachten wel even op je in de hal.
Die bestaat niet meer volgens mij, daar zit nu een broodjeszaak.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:06 schreef MisterO het volgende:
Tegenover de pizza new york, ik heb een zwarte leren jas, tot straks![]()
![]()
Ik ga fietsen!
Ow, ok:P tot zo!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer volgens mij, daar zit nu een broodjeszaak.
Maaaar... zit je wel in de juiste?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:32 schreef Vlarp het volgende:
ik zit al in de trein, dus ik hoef 'm niet meer te missen
sofitel in eindhoven ? En zeg je wel wanneer zodat ik wel een borrel met je kan doen ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maaaar... zit je wel in de juiste?
gewoon proberenquote:Op zondag 1 november 2009 06:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Thuis. Ik weet niet of ik kan slapen vannacht. Of wat er nog over is.
Paracetamolletje?quote:Op zondag 1 november 2009 10:57 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Volgens mij ga ik fikse hoofdpijn krijgen vandaag
Lekker geslapen?quote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik denk door de alcohol
Je bent wakkerder dan ikquote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik denk door de alcohol
wel leuk gehad op pann ?quote:Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een nacht.
Homo-feestquote:
Dan mag je ook wel wakker zijnquote:
Die ken ik niet! Ik ga wel regelmatig naar kisskiss!quote:
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die ken ik niet! Ik ga wel regelmatig naar kisskiss!
Ja hoor...quote:Op zondag 1 november 2009 13:50 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik Windows Live messenger haten voor het feit dat het continu crasht?
Nee...quote:Op zondag 1 november 2009 13:50 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik Windows Live messenger haten voor het feit dat het continu crasht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |