Het was een Oxfam Novib broodje. En waarom ken jij dat filmpje nog?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:24 schreef Waxxer het volgende:
Heul wel, want het staat op beeld dat je je vingers aflikt met je ogen dicht heel uitgebreid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was een Oxfam Novib broodje. En waarom ken jij dat filmpje nog?
Fap je op me?
Wat moet ik me nou weer voorstellen bij een Oxfam Novib broodje??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En joh, ik fap me suf tot ik een ons weeg, Keukenkast.
Een broodje van het Oxfam Novib-standje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat moet ik me nou weer voorstellen bij een Oxfam Novib broodje??
En joh, ik fap me suf tot ik een ons weeg, Keukenkast.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was een Oxfam Novib broodje. En waarom ken jij dat filmpje nog?
Fap je op me?
Hoe is het eigenlijk met je poesje? *hijg*hijg*hijg*hijg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet hijgen, hou je maar even inquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je poesje? *hijg*hijg*hijg*hijg*
Ja maar wat zit daar dan tussen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een broodje van het Oxfam Novib-standje.
Iedereen fapt op mij
Ten eerste heb ik mooiere borsten dan Kim Hollandquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar wat zit daar dan tussen?Het moet wel iets heel bijzonders zijn als jij met die bloedgeile blik, welhaast op erotische wijze die vingers aflikt als Kim Holland na een orgie, als jij dat broodje heel voorzichtig hapje voor hapje naar binnenwerkt en dat je daar zó mee bezig bent dat je de camera eigenlijk al helemaal niet meer doorhebt, op een manier waar producenten en regisseurs van bepaalde filmgenres jaloers op zouden zijn?
Overigens onthoud ik sowieso de verkeerde dingen hoor, om even duidelijk te zijn. Voordat ik hier vernathaniseerd word.
Ik vind Vlamingen leuk.. lief accent enzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen schrik aan?
Oei, altijd spannend, met collega's stappen. Hopelijk wordt het leuk, anders vermoeidheid faken
quote:
Sterremunt alsjeblieft. één zoetje en geen lepeltje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want Baltar drinkt tegenwoordig ook s ochtends Rooibos
kijk u eenschquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Sterremunt alsjeblieft. één zoetje en geen lepeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |