Ik hou meer van lange wasjes, die zijn wat fijnervoor mijn kledingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje sí, bij grote wasjes, snelle wasjes,
wat voor ding is het eigenlijk?, echt zo een 'sloep' of zo een opgebouwde meer vierkante op een vlonder?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik hou meer van lange wasjes, die zijn wat fijnervoor mijn kleding
Het is een vierkanten boot met 2 verdiepingen, 3 kamers, een gezamenlijke woonkamer/keuken/douche..., een veranda met uitzicht op de jachthaven<3 en als ik mijn gordijnen 's ochtends open doe, zie ik gewoon allemaal bootjes
*wonderer bij dr arm pakt*quote:
Errggg relaxed ja, op fietsafstand van het Vondelpark, wat heb ik nog meer nodig?<3quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lange wasjes
jeje
ok klinkt echt heel dope
Op vrijdagavond? Zo doods is Ernem toch niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
*wonderer bij zn arm pakt*
geniet je al van het kalme water, de manenschijn, en de stilte op de kade?
Nee... youtube?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:13 schreef Steve het volgende:
Wonderer, heb je die nieuwe van Adam Lambert al gehoord?
Ik vind 'm echt ontzettend slecht.
Het is net Black and Gold van Sam Sparroquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:13 schreef Steve het volgende:
Wonderer, heb je die nieuwe van Adam Lambert al gehoord?
Ik vind 'm echt ontzettend slecht.
tis koud.. iedereen zit IN de kroeg..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op vrijdagavond? Zo doods is Ernem toch niet?
Ik kan er over een uurtje zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis koud.. iedereen zit IN de kroeg..
WIJ echter, wij wandelen dik gekleed in de frisse lucht terwijl onze hoofden leeg waaien,
genietend van het oppervlakkige geklets over de mensheid, of whatever onderwerp ons boeid
Niet echt Adamquote:
Ook leukquote:
En morgen ga je ook al zo lang feesten en hipsig zijn.. Wat is je leven toch zwaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:19 schreef Vlarp het volgende:
ik wil naar bed, maar ik ben nog niet thuis
Dus, ben jij er ook nog bij?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
En morgen ga je ook al zo lang feesten en hipsig zijn.. Wat is je leven toch zwaar
Hhehehe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |