Die bestaat niet meer volgens mij, daar zit nu een broodjeszaak.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:06 schreef MisterO het volgende:
Tegenover de pizza new york, ik heb een zwarte leren jas, tot straks![]()
![]()
Ik ga fietsen!
Ow, ok:P tot zo!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer volgens mij, daar zit nu een broodjeszaak.
Maaaar... zit je wel in de juiste?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:32 schreef Vlarp het volgende:
ik zit al in de trein, dus ik hoef 'm niet meer te missen
sofitel in eindhoven ? En zeg je wel wanneer zodat ik wel een borrel met je kan doen ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maaaar... zit je wel in de juiste?
gewoon proberenquote:Op zondag 1 november 2009 06:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Thuis. Ik weet niet of ik kan slapen vannacht. Of wat er nog over is.
Paracetamolletje?quote:Op zondag 1 november 2009 10:57 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Volgens mij ga ik fikse hoofdpijn krijgen vandaag
Lekker geslapen?quote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik denk door de alcohol
Je bent wakkerder dan ikquote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik denk door de alcohol
wel leuk gehad op pann ?quote:Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een nacht.
Homo-feestquote:
Dan mag je ook wel wakker zijnquote:
Die ken ik niet! Ik ga wel regelmatig naar kisskiss!quote:
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die ken ik niet! Ik ga wel regelmatig naar kisskiss!
Ja hoor...quote:Op zondag 1 november 2009 13:50 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik Windows Live messenger haten voor het feit dat het continu crasht?
Nee...quote:Op zondag 1 november 2009 13:50 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik Windows Live messenger haten voor het feit dat het continu crasht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |