en je hebt mensen genoeg die het betalenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea i suppose, vooral in wereldsteden
maar 7 euro voor een glas cocá... dat is wel gekkenwerk
nja,...rondslenteren om te zoeken waar het goedkoper is is ook alweer zo ietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en je hebt mensen genoeg die het betalen
dat had ik met 'Made in....'quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
HOtelREstaurantCAfé
Ik was zo trots toen mijn kinderlijke garnalenbreintje dat doorhad
ik zit nooit op het terras dus ook geen ideequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nja,...rondslenteren om te zoeken waar het goedkoper is is ook alweer zo iets
zou niet weten wat een flesje cola hier kost eignelijk... 3 euro gok ik
not my proverbial cup of teaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:32 schreef Keukenkast het volgende:
Cover? Check
Toespelingen op lesbische erotiek? Check
Beter dan het origineel? Check
haha goh, takes me backquote:
Not gay enough, babydollquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
not my proverbial cup of tea
De oude man moet zijn slaapje nog doen.quote:
Hij is natuurlijk ook al op leeftijd he...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De oude man moet zijn slaapje nog doen.
Soms voel ik me bejaardquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook al op leeftijd he...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bestel vast een glaasje advocaat voor je.
[ afbeelding ]
Ach, wees blij dat het niet in Delft isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef Bartjebart het volgende:
Hmmz... binnenkort 3 dagen een opleiding bij IKEA Eindhoven
In de buurtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef Bartjebart het volgende:
Hmmz... binnenkort 3 dagen een opleiding bij IKEA Eindhoven
Hoezo? Liever Delft dan Eindhoven!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat het niet in Delft is
Ja wauw... echt lekker dichtbij huisquote:
Ooooowquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooooow
ja dat begreep ik wel![]()
Nja wel voor et eerst bij/in (IKEA) Eindhoven. Tis 1 van de laatste vestigingen waar ik nog nooit geweest ben...
Is dat ook makkelijker te bereiken dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo? Liever Delft dan Eindhoven!
Das sowieso qua hotel makkelijker en dichterbij de zeequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat ook makkelijker te bereiken dan?
Whahaha nja dat is dan Heerlen of Barendrechtquote:
Ach ja dat is ook wel weer zo...quote:
Hmm, that sucks.. Maar ik heb de hele dag gewerkt het, dus ik ben een beetje moe enzo..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja!.
Ik kan dat trouwens niet hoor, zo kort slapen van tevoren. Ik kan al nauwelijks lang slapen 's nachts.
Als hij niet voorzichtig doet dan zet ik 'm buiten neerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doen jullie vanavond voorzichtig met SAJ jr?
Je hebt een pmquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom om 23.00 ongeveer aan in Tilburg als het goed is (en Steve zijn trein haalt).
Hij zei net dat 'ie misschien niet meer online kwam, dus ik weet niet meer of hij dat nog ziet.quote:
Ik kan ze wel aan hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doen jullie vanavond voorzichtig met SAJ jr?
Oke, maar ik wil wel met jullie meelopen, ik kom aan om 23:05 in Tilburgquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij zei net dat 'ie misschien niet meer online kwam, dus ik weet niet meer of hij dat nog ziet.
We wachten wel even op je in de hal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
Oke, maar ik wil wel met jullie meelopen, ik kom aan om 23:05 in Tilburg
Tegenover de pizza new york, ik heb een zwarte leren jas, tot straksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef Steve het volgende:
[..]
We wachten wel even op je in de hal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |