en je hebt mensen genoeg die het betalenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea i suppose, vooral in wereldsteden
maar 7 euro voor een glas cocá... dat is wel gekkenwerk
nja,...rondslenteren om te zoeken waar het goedkoper is is ook alweer zo ietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en je hebt mensen genoeg die het betalen
dat had ik met 'Made in....'quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
HOtelREstaurantCAfé
Ik was zo trots toen mijn kinderlijke garnalenbreintje dat doorhad
ik zit nooit op het terras dus ook geen ideequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nja,...rondslenteren om te zoeken waar het goedkoper is is ook alweer zo iets
zou niet weten wat een flesje cola hier kost eignelijk... 3 euro gok ik
not my proverbial cup of teaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:32 schreef Keukenkast het volgende:
Cover? Check
Toespelingen op lesbische erotiek? Check
Beter dan het origineel? Check
haha goh, takes me backquote:
Not gay enough, babydollquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
not my proverbial cup of tea
De oude man moet zijn slaapje nog doen.quote:
Hij is natuurlijk ook al op leeftijd he...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De oude man moet zijn slaapje nog doen.
Soms voel ik me bejaardquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook al op leeftijd he...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bestel vast een glaasje advocaat voor je.
[ afbeelding ]
Ach, wees blij dat het niet in Delft isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef Bartjebart het volgende:
Hmmz... binnenkort 3 dagen een opleiding bij IKEA Eindhoven
In de buurtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef Bartjebart het volgende:
Hmmz... binnenkort 3 dagen een opleiding bij IKEA Eindhoven
Hoezo? Liever Delft dan Eindhoven!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat het niet in Delft is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |