quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:10 schreef -Peach het volgende:
Ja NS-tarief, weet niet precies hoe dat werkt. Wij betaalden altijd 5 euro
Ja, Parklaan = gegarandeerd opengemepte ramen en lege autoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoi.
parkeren in de buurt van het station in eindhoven... ken da/
Inderdaad. Anders de parkeergarage bij de Mathildelaan...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, Parklaan = gegarandeerd opengemepte ramen en lege auto
Bij de kruisstraat in de zijstraten gaat goed mits voor max een dag.
En als je niet te ellendig bent om te lopen kan je ten zuiden van het PSV stadion nog wel gratis parkeren in die wijk. Zelfde geldt voor de wijk achter de parklaan. Maar je moet wel maar net een plekje vinden.
quote:113 Teletekst do 21 okt
Kinderen mishandelen bejaarde vrouw
` De politie in Eindhoven heeft drie
kinderen verhoord die een vrouw van 90
hebben mishandeld.Een meisje van 9 jaar
en een jongen en meisje van 10 sloegen
en bespuugden de vrouw in het park toen
ze haar hondje uitliet.
De drie uit Eindhoven hadden het vaker
gemunt op ouderen.Ze probeerden huizen
van bejaarden binnen te komen met een
smoesje om vervolgens portemonnees en
sleutels te stelen.Ook stal het drietal
de scootmobiel van een 85-jarige vrouw.
De kinderen hebben hun daden bekend.De
politie denkt dat er nog meer mensen
bij betrokken zijn en waarschuwt
ouderen geen vreemden binnen te laten.
quote:Wel: Dokterspraktijk KastelepleinOp donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef -Peach het volgende:
Wtf, echt niet normaal.
Weet iemand hier nog een goede tandarts en huisarts?? Moet me nog ergens inschrijven...
quote:Ah dank je.. Woon aan de andere kant van het centrum,maar das niet erg.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:03 schreef Poeke het volgende:
[..]
Wel: Dokterspraktijk Kasteleplein
Niet: Dr Pol
Hele goede tandarts: Wieringen, Edenstraat Eindhov
Is inderdaad niet normaal meer..quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef FedExpress het volgende:
Ik studeer in Eindhoven, weet dat Eindhoven de gekste is, maar dit gaat toch wel heel ver
[..]
Nee er is een andere goed lopende Eindhoven SC dacht ik. Daar zit iedereen,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:45 schreef Glesse het volgende:
Niks te doen in dit topic? Woon sinds kort in Woensel-zuid, heb Strijp gedag moeten zeggen....
ja klopt. In ONZ.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee er is een andere goed lopende Eindhoven SC dacht ik. Daar zit iedereen,
toch?
Mjah ik kreeg een brief dat ik die op kon halen (niet dezelfde als met de stadspas?)quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:13 schreef caffeinjunk het volgende:
Ben ook een nieuwe inwoner van Eindhoven, in de zgn. Gildebuurt..
Net een stadspas ontvangen nadat ik me vorige week online had ingeschreven, weet iemand of je ook een welkomstpakket krijgt/kunt ophalen? Een half jaar geleden in Arnhem had ik namelijk een best mooi welkomstpakket gekregen...
Best een lieve jongen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef Boembaski het volgende:
Zijn er nog mensen die morgen naar Eindhoven gaan en er niet tegenop zien om een jongen van 24 mee te nemen voor een dagje feesten? Man of vrouw boeit me niet, leeftijd niet hoger dan 26 want ik zelf ben pas 24.
Wegens omstandigheden zoek ik nog een lastminutetje voor morgen. Wie voelt zich zo vriendelijk en geroepen? Stuur een PM en we onderhandelen verder! Ik wil desnoods gerust trakteren(ben maandag jarig geweest)
Alvast bedankt
Welnee. Je kunt altijd nog vertier op FOK! zoeken als het allemaal niks is. Niet sippen en ga in ieder geval even kijken en een biertje drinken. Volgend jaar beter maar maak er wat van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Boembaski het volgende:
Hahaha thanks man maar ik ben bang dat ik morgen jankend onder een deken op de hooizolder zit in me eentje.
Ik ga me werk dit sowieso niet in dank afnemen. Ik naai ze wel een keer terug door me eigen perongeluk expres ziek te melden terwijl ik niet ziek ben.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:52 schreef Sally het volgende:
Nav: [Aangeboden] Kerstboom, gezelschapsspellen, contactgrill, losse spul
Ik zoek voor 1 augustus iemand die een dressoir (deze dus, zie bij Productinformatie voor afmetingen) van Eindhoven naar Arnhem-Zuid kan vervoeren.
PM'en kan, of mail naar sally at fok punt nl
De Kruidenbuurt is toch grotendeels gesloopt (en de nieuwbouw is niet betaalbaar voor paupers en studenten), dus je zou verwachten dat het met de overlast tegenwoordig ook wel meevalt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef bleiblei het volgende:
Naja, dat is de enige buurt waar ik mij niet op mijn gemak voel met mijn 1.89 en de nodige kg's.
Verschillende hallen voor indoor balsporten, dojo, squashbanen, fitnessruimte, zwembad, etc. Als ik er kwam, vond ik het wel ok.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:33 schreef DurumDoner het volgende:
Iemand bekend met dat sportcentrum van de TU? Beetje prima faciliteiten?
Nice, heb ik ook een tijd gewoond, prima buurt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:56 schreef DurumDoner het volgende:
Woon momenteel in Stratum, bevalt wel goed!
Dat heb je snel voor elkaar. BInnen een paar weken een woningquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:56 schreef DurumDoner het volgende:
Woon momenteel in Stratum, bevalt wel goed!
Stratum heeft ook mindere delen natuurlijk. Ik heb er ook 2 jaar gewoond. Tussen Aalsterweg en de Leenderweg. Volgens mij heet het daar Bloemenbuurt-Zuid. Dat is wel een leuk buurtje. Iedere vrijdag de markt haast voor de deur (gerardusplein)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nice, heb ik ook een tijd gewoond, prima buurt!
Ja had mazzel en heb een redelijke babbel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar. BInnen een paar weken een woning
Okee, ja die is daar niet ver vanaf.quote:
Jumbo ook al gespot idd, prima supermarkt, lekker ruim opgezet en volgens mij een stuk goedkoper dan de Appie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja die is daar niet ver vanaf.
Er is ook een Jumbo erg dichtbij. Op de Geldropseweg. Daar doe ik weleens boodschappen na mijn werk. En een Aldi zit er naast/schuinachter.
Ik ook tussen Aalsterweg/Leenderweg, maar dan nog binnen de ring, was ook prima. Enige studentenhuis in de straatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stratum heeft ook mindere delen natuurlijk. Ik heb er ook 2 jaar gewoond. Tussen Aalsterweg en de Leenderweg. Volgens mij heet het daar Bloemenbuurt-Zuid. Dat is wel een leuk buurtje. Iedere vrijdag de markt haast voor de deur (gerardusplein)
Welke straat dan? De Biesterweg zit nml. kneitervol studentenhuizen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik ook tussen Aalsterweg/Leenderweg, maar dan nog binnen de ring, was ook prima. Enige studentenhuis in de straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |