Welnee. Je kunt altijd nog vertier op FOK! zoeken als het allemaal niks is. Niet sippen en ga in ieder geval even kijken en een biertje drinken. Volgend jaar beter maar maak er wat van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Boembaski het volgende:
Hahaha thanks man maar ik ben bang dat ik morgen jankend onder een deken op de hooizolder zit in me eentje.
Ik ga me werk dit sowieso niet in dank afnemen. Ik naai ze wel een keer terug door me eigen perongeluk expres ziek te melden terwijl ik niet ziek ben.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:52 schreef Sally het volgende:
Nav: [Aangeboden] Kerstboom, gezelschapsspellen, contactgrill, losse spul
Ik zoek voor 1 augustus iemand die een dressoir (deze dus, zie bij Productinformatie voor afmetingen) van Eindhoven naar Arnhem-Zuid kan vervoeren.
PM'en kan, of mail naar sally at fok punt nl
De Kruidenbuurt is toch grotendeels gesloopt (en de nieuwbouw is niet betaalbaar voor paupers en studenten), dus je zou verwachten dat het met de overlast tegenwoordig ook wel meevalt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef bleiblei het volgende:
Naja, dat is de enige buurt waar ik mij niet op mijn gemak voel met mijn 1.89 en de nodige kg's.
Verschillende hallen voor indoor balsporten, dojo, squashbanen, fitnessruimte, zwembad, etc. Als ik er kwam, vond ik het wel ok.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:33 schreef DurumDoner het volgende:
Iemand bekend met dat sportcentrum van de TU? Beetje prima faciliteiten?
Nice, heb ik ook een tijd gewoond, prima buurt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:56 schreef DurumDoner het volgende:
Woon momenteel in Stratum, bevalt wel goed!
Dat heb je snel voor elkaar. BInnen een paar weken een woningquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:56 schreef DurumDoner het volgende:
Woon momenteel in Stratum, bevalt wel goed!
Stratum heeft ook mindere delen natuurlijk. Ik heb er ook 2 jaar gewoond. Tussen Aalsterweg en de Leenderweg. Volgens mij heet het daar Bloemenbuurt-Zuid. Dat is wel een leuk buurtje. Iedere vrijdag de markt haast voor de deur (gerardusplein)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nice, heb ik ook een tijd gewoond, prima buurt!
Ja had mazzel en heb een redelijke babbel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar. BInnen een paar weken een woning
Okee, ja die is daar niet ver vanaf.quote:
Jumbo ook al gespot idd, prima supermarkt, lekker ruim opgezet en volgens mij een stuk goedkoper dan de Appie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja die is daar niet ver vanaf.
Er is ook een Jumbo erg dichtbij. Op de Geldropseweg. Daar doe ik weleens boodschappen na mijn werk. En een Aldi zit er naast/schuinachter.
Ik ook tussen Aalsterweg/Leenderweg, maar dan nog binnen de ring, was ook prima. Enige studentenhuis in de straatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stratum heeft ook mindere delen natuurlijk. Ik heb er ook 2 jaar gewoond. Tussen Aalsterweg en de Leenderweg. Volgens mij heet het daar Bloemenbuurt-Zuid. Dat is wel een leuk buurtje. Iedere vrijdag de markt haast voor de deur (gerardusplein)
Welke straat dan? De Biesterweg zit nml. kneitervol studentenhuizen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik ook tussen Aalsterweg/Leenderweg, maar dan nog binnen de ring, was ook prima. Enige studentenhuis in de straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |