Ja, Parijs lijkt idd als twee druppels water op New Yorkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk trouwens dat het sowieso geen Parijs of London wordt want die steden lijken te veel op New York ( Liberty City ) en dat hebben we dus al gehad.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, Parijs lijkt idd als twee druppels water op New York
Volgens mij is GTA San Andreas alleen de uitzondering geweest op die regel. Op GTA SA na speelden alle GTA's zich af in grote Metropolenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat het niet om,
ik bedoel dat het zich dan WEER afspeeld in een grote metropool met 6 miljoen inwoners.
en dat je dus dan alleen maar weer stad, stad en stad hebt.
Maar het was toch ook geen GTA III: Vice City...quote:Op zondag 1 november 2009 18:33 schreef JohnLocke het volgende:
Ik durf naar aanleiding van wat mogelijke hints in TBoGT wel mijn geld op VC te zetten. En dan wordt het dus niet GTA V, maar GTA (IV): Vice City.
In de oorlog hé.quote:Op zondag 1 november 2009 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gewoon Amsterdam en dan beginnen als hermann de duitse fietsendief.
inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar het was toch ook geen GTA III: Vice City...
Als het nu weer GTA Vice City gaat worden dan zou dat verwarrend zijn..
Mexico zou wel tof zijn ja.quote:Op zondag 1 november 2009 05:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
Mexicostad en omstreken lijkt me geweldig. En kwa jaartal vind ik alles best na 1980 oid.
Ben benieuwd iig.
Haha, dat zou ook wel nice zijn. Ach, we zien het vanzelf wel.quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
In de oorlog hé.
PS: Dat lijkt mij best tof eigenlijk.
Ik kan me niet voorstellen dat het Parijs wordt, dan moeten ze alle dialogen in het frans doen en dat verstaan die amerikanen nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:25 schreef Game_Error het volgende:
Ik gok er eigenlijk op dat het parijs gaat worden, anders zouden ze vast geen hartje gebruikt hebben in de OP
Dan krijg je Fransen die Engels praten, inclusief het bijbehorende accent. En dat is weer wél typisch GTA.quote:Op maandag 2 november 2009 09:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het Parijs wordt, dan moeten ze alle dialogen in het frans doen en dat verstaan die amerikanen niet. En een Frankrijk vol met engels-sprekende mensen klopt ook niet.
.
Aan de ene kant lijkt Vice City me wel tof, maar dan ga je het automatisch weer vergelijken met de oude Vice City in de eighties-setting![]()
.
Ze hadden eigenlijk gewoon een langere verhaallijn rondom Gay Tony in Vice City moeten doenquote:Op maandag 2 november 2009 09:45 schreef Christiaan het volgende:
Ik hoop weer op Vice City. Wat een sfeer dat spel.
quote:Op maandag 2 november 2009 09:54 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk gewoon een langere verhaallijn rondom Gay Tony in Vice City moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door SoldMayor op 02-11-2009 11:50:01 ]
Ik heb TBoGT nog niet uitgespeeld.quote:Op maandag 2 november 2009 10:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kan toch nog?
Gay Tony is zomaar vertrokken uit LC dus wie weet is hij naar VC
Bedankt voor de spoiler gastquote:Op maandag 2 november 2009 10:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kan toch nog?
Gay Tony is zomaar vertrokken uit LC dus wie weet is hij naar VC
Ik wordt zo schijtziek van dat gezeur over die spoilers.....quote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler gastDenk es na..
Nou dat gebeurd er niet op het einde hoor....quote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef -Dries- het volgende:
Je zegt nu letterlijk wat er op het einde gebeurd. Wil je echt zeggen dat dat geen spoiler is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan ik er wel even neer zetten als je wilt?![]()
Amsterdam is wel wereldwijd bekend als drugs en hoerenstad dus dat zal mensen wel aanspreken.quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef SoldMayor het volgende:
Als ik trouwens bij de Poll kijk dan willen de meeste mensen GTA Amsterdam![]()
Dat is toch niks aan lijkt mij,,, als het in een stad afspeeld dat je al kent.
Net zoals in Liberty City.. New York.. mensen die in NY wonen spelen gewoon in hun eigen stad..
Ik zou wel in Rotterdam willen spelen hoorquote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef SoldMayor het volgende:
Als ik trouwens bij de Poll kijk dan willen de meeste mensen GTA Amsterdam![]()
Net zoals in Liberty City.. New York.. mensen die in NY wonen spelen gewoon in hun eigen stad..
Het lijkt me wel tof, kan je naar je eigen huis/straat rijden om je virtuele buurman omver te rijdenquote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef SoldMayor het volgende:
Vraag me dan wel af waar ze vanuit gaan in de verhaallijn die hij dan krijgt: of Niko's neef dood of Packie's zus dood.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:43 schreef scamp het volgende:
[..]
Packie heeft zijn wortels op de Britse eilanden liggen, Londen is Brits. Verder vertrekt Packie met een vliegtuig uit Liberty City, wellicht vertrekt hij richting Groot-Brittannië om zijn roots op te zoeken (net zoals zijn broer in GTA IV had gedaan). De enige stad in Groot-Brittannië waar GTA zich zou afspelen is Londen denk ik. Ik maak een berekende gok, ik kan het net zo goed totaal fout hebben
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef Muchachooo het volgende:
het wordt gewoon wéér New York, maar dan met wéér een andere naam
Ja ze zullen jou er ook vast wel inmaken danquote:Op maandag 2 november 2009 19:13 schreef Robert.T het volgende:
Als het in Amsterdam is zoek ik me huis op en knal ik mezelf neer![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 19:30 schreef Robert.T het volgende:
Ja tuurlijk. Ik ben hartstikke koel jonge
Ik word 's nachts nog steeds gillend wakker van die ene missie uit SA waarbij je PRECIES OP TIJD in zo'n vliegtuig terecht moest komen. Wat heb ik daar lang mee zitten kloten zeg.quote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef movearound het volgende:
wat ik wil hebben is een fantsoenlijk pagasier vliegtuig zoals dat in las venturas zat.
uhm ja...quote:
Je bedoelt met die motor een vertrekkend vliegtuig inhalen? Die is poepsimpel. Gewoon vanaf het begin vol gas en een klein beetje rechts aanhouden totdat je die kisten voorbij bent. Daarna gewoon kaarsrecht op het vliegtuig af en je haalt het altijd.quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik word 's nachts nog steeds gillend wakker van die ene missie uit SA waarbij je PRECIES OP TIJD in zo'n vliegtuig terecht moest komen. Wat heb ik daar lang mee zitten kloten zeg.
nog een hintquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:44 schreef MB23 het volgende:
Waarom staat er bij een basketbalcourt (dacht ik) een bordje met:
No smoking
No Fumer
Frans op een bord, in NY?ik ben nooit in NY geweest, dus het zou best ook in het echt zo kunnen zijn, vind het alleen een beetje apart
dat wel, maar fumer is verder geen engels woord. dus wel een hintquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Wel redelijk dom dat ze het dan verkeerd vertaald hebben. (Interdiction de fumer)
Ik las Cancer Cityquote:Op maandag 2 november 2009 18:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Carcer city denk ik, hoor je vaak op de radio en het is uit manhunt
Nee, hij bedoelt de missie dat je met een vliegtuigje achter een ander vliegtuig aan moet, om in het vliegtuig zelf te komen. Dat is idd een klote missiequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bedoelt met die motor een vertrekkend vliegtuig inhalen? Die is poepsimpel. Gewoon vanaf het begin vol gas en een klein beetje rechts aanhouden totdat je die kisten voorbij bent. Daarna gewoon kaarsrecht op het vliegtuig af en je haalt het altijd.
Daar moet je zo hoog komen ook toch? Daar had ik al moeite meequote:Op woensdag 4 november 2009 08:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt de missie dat je met een vliegtuigje achter een ander vliegtuig aan moet, om in het vliegtuig zelf te komen. Dat is idd een klote missie
Dat is vanwege de fictionele geschiedenis van Liberty City. New York begon als New Amsterdam, Liberty City als New Rotterdam, zie ook dat historisch programma op de TV's enzo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Meike26 het volgende:
En Rotterdam dan?
Rotterdam Tower en er zat nog iets van Rotterdam in GTA. Bovendien is het een stad met een grote diversiteit aan landschappen (havengebied, downtown, achterstandswijken en villawijken)en is het misschien ook wel mogelijk dat er missies in Amsterdam te spelen zijn, via Rotterdam Airport/Schiphol.
Wishfull thinking
Dus dat is er wat er met NY zou gebeuren als het als New Rotterdam was begonnen, klinkt wel logischquote:Op woensdag 4 november 2009 10:00 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat is vanwege de fictionele geschiedenis van Liberty City. New York begon als New Amsterdam, Liberty City als New Rotterdam, zie ook dat historisch programma op de TV's enzo.
Ja, misschien vind ik het nu ook wel heel simpel. In mijn herinnering was het in ieder geval heeeel moeilijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bedoelt met die motor een vertrekkend vliegtuig inhalen? Die is poepsimpel. Gewoon vanaf het begin vol gas en een klein beetje rechts aanhouden totdat je die kisten voorbij bent. Daarna gewoon kaarsrecht op het vliegtuig af en je haalt het altijd.
Dat is niet alleen omdat Packie Iers is. De andere hints die richting de UK wijzen + het feit dat Packie Britse roots heeft maken London aannemelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 14:29 schreef MPC60 het volgende:
Een Ier vertrekt uit LC en volgens jullie word het dan London?Ik zeg eerder Dublin dan.... tering he London?
_!
niemand op de accenten gelet in het begin???quote:Op woensdag 4 november 2009 23:03 schreef scamp het volgende:
[..]
Dat is niet alleen omdat Packie Iers is. De andere hints die richting de UK wijzen + het feit dat Packie Britse roots heeft maken London aannemelijk.
rotterdam is internationaal niet bekend genoeg lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Meike26 het volgende:
En Rotterdam dan?
Rotterdam Tower en er zat nog iets van Rotterdam in GTA. Bovendien is het een stad met een grote diversiteit aan landschappen (havengebied, downtown, achterstandswijken en villawijken)en is het misschien ook wel mogelijk dat er missies in Amsterdam te spelen zijn, via Rotterdam Airport/Schiphol.
Wishfull thinking
misschien moeten ze daar eens een haven aanleggen, dat lijkt me wel een goede manier om rotterdam internationaal wat bekender te maken...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
rotterdam is internationaal niet bekend genoeg lijkt mij.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
misschien moeten ze daar eens een haven aanleggen, dat lijkt me wel een goede manier om rotterdam internationaal wat bekender te maken...
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
misschien moeten ze daar eens een haven aanleggen, dat lijkt me wel een goede manier om rotterdam internationaal wat bekender te maken...
Ja, maar dan krijg je ook die hele smalle straatjes rond die grachten en zo, das kut, het centrum van Amsterdam is dan lastig begaanbaar met de auto natuurlijk. Ik denk dat dat redelijk wat irritatie op zou wekken bij spelers.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Amsterdam zou nog makkelijk kunnen hoor. Veel hoeren, drugs en onderwereld. Zou wel een GTA setting kunnen zijn, iedereen kent de wallen. Zeker amerikanen.
Echter zal het vast niet zo zijn.
GTA London is er trouwens ook al geweest, inclusief linksrijdend verkeer
http://www.rockstargames.com/gtalondon/
Het wekt irl al irritatie op als ik door Amsterdam moet rijden, laat staan in GTA waar je vol gas rond alle bochten en hoeken wilt gaan. Tenzij ze het allemaal weer iets oprekken natuurlijk, maar dat gaat dan weer zwaar ten koste van de echtheid.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je ook die hele smalle straatjes rond die grachten en zo, das kut, het centrum van Amsterdam is dan lastig begaanbaar met de auto natuurlijk. Ik denk dat dat redelijk wat irritatie op zou wekken bij spelers.
in europa is rotterdam een van de bekenste haven steden. alleen amerikanen zijn te dom om een topografieboek open te slaan en te leren waar rotterdam ligt. ik moest vroeger wel leren hier in nederland waar san diego enzo ligt.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
rotterdam is internationaal niet bekend genoeg lijkt mij.
Ja, ik denk het ookquote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gezien de geschiedenis van GTA en vervolgen zou Vice City het meest voor de hand liggend zijn.
In GTA 1 ga je toch ook van Liberty City naar Vice City.
Een opgepoetste GTA (III) VC prequel in de jaren '60 zou dus ook nog kunnen, om maar een zijstraat te noemen.
Maar juist omdat het voor de hand ligt, zal Rockstar wel voor iets totaal anders gaan.
Misschien wel op Mars, met een leuk Total Recall-sausje..
Okay, het wordt dus een VC, daar zijn we het over eens.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, ik denk het ook
Een nieuwe VC lijkt me trouwens prachtig
Dat laatste is wel een tof plan.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay, het wordt dus een VC, daar zijn we het over eens..
Ik gok dan dat het een prequel wordt in de jaren '60.
Misschien het imperium van die knakker die die videorecorder kapot schiet opbouwen oid.
-edit-
Of dat je eindelijk eens kunt kiezen wie je wilt spelen, twee verschillende verhaallijnen die wel af en toe samen komen.
Maar VC was wel de gaafste stad tot nu toequote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef BasEnAad het volgende:
Vice City is aan de ene kant wel leuk, maar niet vernieuwend en origineel.
vind je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:58 schreef Proximo het volgende:
[..]
Maar VC was wel de gaafste stad tot nu toe
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:01 schreef MB23 het volgende:
Ik heb VC nooit gespeeld bedenk ik me opeens![]()
Moskou zou zeker vet zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef jimjim1983 het volgende:
gta moskou zou ook heel vet zijn. met zn metrostelsel
Je weet dat GTA door britten is bedacht?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef movearound het volgende:
ga er maar van uit dat het een amerikaanse stad word. amerikanen gaan heus geen spel maken wat zich afspeelt in europa of rusland.
Jij hebt GTA echt niet begrepen. De Amerikaanse samenleving wordt juist ontzettend gemockt en alle stereotypen worden uit de kast gehaald. Propaganda voor de VS is het zeker niet. En aan het hoofd van de productie staat nog steeds een brit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:50 schreef movearound het volgende:
wat heb dat er mee te maken dan? de engine van GTA IV is toch in amerika gemaakt. en daar gaan ze mee verder in GTA V. dus GTA V word door amerikanen gemaakt. en die kiezen niet voor een europese stad. daar zijn amerikanen veel te trots op hun eigen land voor.
Maarja, als je in SA een blank personage zou maken zou het weer niet in het verhaal passen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:06 schreef kevin33 het volgende:
Vond Vice City juist een stuk minder dan San Andreas, SA was lekker groot, en je kon er super veel doen, wat me dan wel tegenstond is dat je in SA een neger bent, en in 4 een Oostblokker, ik wil eigenlijk net zoals in Saints Row 2, zelf iemand in elkaar kunnen zetten, vindt ik veel leuker.
Een nadeel aan 4 vind ik het serieuze, in SA was het veel meer gericht op fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |