Ja, Parijs lijkt idd als twee druppels water op New Yorkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk trouwens dat het sowieso geen Parijs of London wordt want die steden lijken te veel op New York ( Liberty City ) en dat hebben we dus al gehad.

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, Parijs lijkt idd als twee druppels water op New York

Volgens mij is GTA San Andreas alleen de uitzondering geweest op die regel. Op GTA SA na speelden alle GTA's zich af in grote Metropolenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat het niet om,
ik bedoel dat het zich dan WEER afspeeld in een grote metropool met 6 miljoen inwoners.
en dat je dus dan alleen maar weer stad, stad en stad hebt.

Maar het was toch ook geen GTA III: Vice City...quote:Op zondag 1 november 2009 18:33 schreef JohnLocke het volgende:
Ik durf naar aanleiding van wat mogelijke hints in TBoGT wel mijn geld op VC te zetten. En dan wordt het dus niet GTA V, maar GTA (IV): Vice City.

In de oorlog hé.quote:Op zondag 1 november 2009 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gewoon Amsterdam en dan beginnen als hermann de duitse fietsendief.

inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar het was toch ook geen GTA III: Vice City...
Als het nu weer GTA Vice City gaat worden dan zou dat verwarrend zijn..

Mexico zou wel tof zijn ja.quote:Op zondag 1 november 2009 05:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
Mexicostad en omstreken lijkt me geweldig. En kwa jaartal vind ik alles best na 1980 oid.
Ben benieuwd iig.
Haha, dat zou ook wel nice zijn. Ach, we zien het vanzelf wel.quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
In de oorlog hé.
PS: Dat lijkt mij best tof eigenlijk.

Ik kan me niet voorstellen dat het Parijs wordt, dan moeten ze alle dialogen in het frans doen en dat verstaan die amerikanen nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:25 schreef Game_Error het volgende:
Ik gok er eigenlijk op dat het parijs gaat worden, anders zouden ze vast geen hartje gebruikt hebben in de OP

Dan krijg je Fransen die Engels praten, inclusief het bijbehorende accent. En dat is weer wél typisch GTA.quote:Op maandag 2 november 2009 09:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het Parijs wordt, dan moeten ze alle dialogen in het frans doen en dat verstaan die amerikanen niet. En een Frankrijk vol met engels-sprekende mensen klopt ook niet.
.
Aan de ene kant lijkt Vice City me wel tof, maar dan ga je het automatisch weer vergelijken met de oude Vice City in de eighties-setting![]()
.

Ze hadden eigenlijk gewoon een langere verhaallijn rondom Gay Tony in Vice City moeten doenquote:Op maandag 2 november 2009 09:45 schreef Christiaan het volgende:
Ik hoop weer op Vice City. Wat een sfeer dat spel.

quote:Op maandag 2 november 2009 09:54 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk gewoon een langere verhaallijn rondom Gay Tony in Vice City moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door SoldMayor op 02-11-2009 11:50:01 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |