nog een hintquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:44 schreef MB23 het volgende:
Waarom staat er bij een basketbalcourt (dacht ik) een bordje met:
No smoking
No Fumer
Frans op een bord, in NY?ik ben nooit in NY geweest, dus het zou best ook in het echt zo kunnen zijn, vind het alleen een beetje apart
dat wel, maar fumer is verder geen engels woord. dus wel een hintquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Wel redelijk dom dat ze het dan verkeerd vertaald hebben. (Interdiction de fumer)
Ik las Cancer Cityquote:Op maandag 2 november 2009 18:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Carcer city denk ik, hoor je vaak op de radio en het is uit manhunt
Nee, hij bedoelt de missie dat je met een vliegtuigje achter een ander vliegtuig aan moet, om in het vliegtuig zelf te komen. Dat is idd een klote missiequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bedoelt met die motor een vertrekkend vliegtuig inhalen? Die is poepsimpel. Gewoon vanaf het begin vol gas en een klein beetje rechts aanhouden totdat je die kisten voorbij bent. Daarna gewoon kaarsrecht op het vliegtuig af en je haalt het altijd.
Daar moet je zo hoog komen ook toch? Daar had ik al moeite meequote:Op woensdag 4 november 2009 08:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt de missie dat je met een vliegtuigje achter een ander vliegtuig aan moet, om in het vliegtuig zelf te komen. Dat is idd een klote missie
Dat is vanwege de fictionele geschiedenis van Liberty City. New York begon als New Amsterdam, Liberty City als New Rotterdam, zie ook dat historisch programma op de TV's enzo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Meike26 het volgende:
En Rotterdam dan?
Rotterdam Tower en er zat nog iets van Rotterdam in GTA. Bovendien is het een stad met een grote diversiteit aan landschappen (havengebied, downtown, achterstandswijken en villawijken)en is het misschien ook wel mogelijk dat er missies in Amsterdam te spelen zijn, via Rotterdam Airport/Schiphol.
Wishfull thinking
Dus dat is er wat er met NY zou gebeuren als het als New Rotterdam was begonnen, klinkt wel logischquote:Op woensdag 4 november 2009 10:00 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat is vanwege de fictionele geschiedenis van Liberty City. New York begon als New Amsterdam, Liberty City als New Rotterdam, zie ook dat historisch programma op de TV's enzo.
Ja, misschien vind ik het nu ook wel heel simpel. In mijn herinnering was het in ieder geval heeeel moeilijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bedoelt met die motor een vertrekkend vliegtuig inhalen? Die is poepsimpel. Gewoon vanaf het begin vol gas en een klein beetje rechts aanhouden totdat je die kisten voorbij bent. Daarna gewoon kaarsrecht op het vliegtuig af en je haalt het altijd.
Dat is niet alleen omdat Packie Iers is. De andere hints die richting de UK wijzen + het feit dat Packie Britse roots heeft maken London aannemelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 14:29 schreef MPC60 het volgende:
Een Ier vertrekt uit LC en volgens jullie word het dan London?Ik zeg eerder Dublin dan.... tering he London?
_!
niemand op de accenten gelet in het begin???quote:Op woensdag 4 november 2009 23:03 schreef scamp het volgende:
[..]
Dat is niet alleen omdat Packie Iers is. De andere hints die richting de UK wijzen + het feit dat Packie Britse roots heeft maken London aannemelijk.
rotterdam is internationaal niet bekend genoeg lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Meike26 het volgende:
En Rotterdam dan?
Rotterdam Tower en er zat nog iets van Rotterdam in GTA. Bovendien is het een stad met een grote diversiteit aan landschappen (havengebied, downtown, achterstandswijken en villawijken)en is het misschien ook wel mogelijk dat er missies in Amsterdam te spelen zijn, via Rotterdam Airport/Schiphol.
Wishfull thinking
misschien moeten ze daar eens een haven aanleggen, dat lijkt me wel een goede manier om rotterdam internationaal wat bekender te maken...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
rotterdam is internationaal niet bekend genoeg lijkt mij.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
misschien moeten ze daar eens een haven aanleggen, dat lijkt me wel een goede manier om rotterdam internationaal wat bekender te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |