quote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
misschien moeten ze daar eens een haven aanleggen, dat lijkt me wel een goede manier om rotterdam internationaal wat bekender te maken...
Ja, maar dan krijg je ook die hele smalle straatjes rond die grachten en zo, das kut, het centrum van Amsterdam is dan lastig begaanbaar met de auto natuurlijk. Ik denk dat dat redelijk wat irritatie op zou wekken bij spelers.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Amsterdam zou nog makkelijk kunnen hoor. Veel hoeren, drugs en onderwereld. Zou wel een GTA setting kunnen zijn, iedereen kent de wallen. Zeker amerikanen.
Echter zal het vast niet zo zijn.
GTA London is er trouwens ook al geweest, inclusief linksrijdend verkeer
http://www.rockstargames.com/gtalondon/
Het wekt irl al irritatie op als ik door Amsterdam moet rijden, laat staan in GTA waar je vol gas rond alle bochten en hoeken wilt gaan. Tenzij ze het allemaal weer iets oprekken natuurlijk, maar dat gaat dan weer zwaar ten koste van de echtheid.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je ook die hele smalle straatjes rond die grachten en zo, das kut, het centrum van Amsterdam is dan lastig begaanbaar met de auto natuurlijk. Ik denk dat dat redelijk wat irritatie op zou wekken bij spelers.
in europa is rotterdam een van de bekenste haven steden. alleen amerikanen zijn te dom om een topografieboek open te slaan en te leren waar rotterdam ligt. ik moest vroeger wel leren hier in nederland waar san diego enzo ligt.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
rotterdam is internationaal niet bekend genoeg lijkt mij.
Ja, ik denk het ookquote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gezien de geschiedenis van GTA en vervolgen zou Vice City het meest voor de hand liggend zijn.
In GTA 1 ga je toch ook van Liberty City naar Vice City.
Een opgepoetste GTA (III) VC prequel in de jaren '60 zou dus ook nog kunnen, om maar een zijstraat te noemen.
Maar juist omdat het voor de hand ligt, zal Rockstar wel voor iets totaal anders gaan.
Misschien wel op Mars, met een leuk Total Recall-sausje..
Okay, het wordt dus een VC, daar zijn we het over eens.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, ik denk het ook
Een nieuwe VC lijkt me trouwens prachtig
Dat laatste is wel een tof plan.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay, het wordt dus een VC, daar zijn we het over eens..
Ik gok dan dat het een prequel wordt in de jaren '60.
Misschien het imperium van die knakker die die videorecorder kapot schiet opbouwen oid.
-edit-
Of dat je eindelijk eens kunt kiezen wie je wilt spelen, twee verschillende verhaallijnen die wel af en toe samen komen.
Maar VC was wel de gaafste stad tot nu toequote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef BasEnAad het volgende:
Vice City is aan de ene kant wel leuk, maar niet vernieuwend en origineel.
vind je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:58 schreef Proximo het volgende:
[..]
Maar VC was wel de gaafste stad tot nu toe
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:01 schreef MB23 het volgende:
Ik heb VC nooit gespeeld bedenk ik me opeens![]()
Moskou zou zeker vet zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef jimjim1983 het volgende:
gta moskou zou ook heel vet zijn. met zn metrostelsel
Je weet dat GTA door britten is bedacht?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef movearound het volgende:
ga er maar van uit dat het een amerikaanse stad word. amerikanen gaan heus geen spel maken wat zich afspeelt in europa of rusland.
Jij hebt GTA echt niet begrepen. De Amerikaanse samenleving wordt juist ontzettend gemockt en alle stereotypen worden uit de kast gehaald. Propaganda voor de VS is het zeker niet. En aan het hoofd van de productie staat nog steeds een brit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:50 schreef movearound het volgende:
wat heb dat er mee te maken dan? de engine van GTA IV is toch in amerika gemaakt. en daar gaan ze mee verder in GTA V. dus GTA V word door amerikanen gemaakt. en die kiezen niet voor een europese stad. daar zijn amerikanen veel te trots op hun eigen land voor.
Maarja, als je in SA een blank personage zou maken zou het weer niet in het verhaal passen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:06 schreef kevin33 het volgende:
Vond Vice City juist een stuk minder dan San Andreas, SA was lekker groot, en je kon er super veel doen, wat me dan wel tegenstond is dat je in SA een neger bent, en in 4 een Oostblokker, ik wil eigenlijk net zoals in Saints Row 2, zelf iemand in elkaar kunnen zetten, vindt ik veel leuker.
Een nadeel aan 4 vind ik het serieuze, in SA was het veel meer gericht op fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |