abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74246710
Als tank moet je ook veel beter de tacs weten dan als dps en ook nog eens een keer weten of trash je kan stunnen, disarmen etc.
pi_74247822
En mobs goed rotaten zodat als ze een frontal cone AoE attack doen (lees: trash voor Kologarn) de raid niet raakt, of juist op de andere tank gaan staan op trash voor Koralon en Koralon zelf (molten fists oid).
pi_74248081

Verveling enzo
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74248293
Zo toch maar weer begonen, dus ik start op zie ik een rl m8 on die had al een uur zijn account geactieveerd en zie ik nog een rl die was al een dag eerder begonnen haha hoezo toevallig.

Heb mijn lvl 77 rogue maar geleveld maar nu is het gezeik je komt echt bij geen enkele raid omdat je geen achie hebt, slaat echt nergens op.
pi_74248416
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:48 schreef CraniuM het volgende:
Heb mijn lvl 77 rogue maar geleveld maar nu is het gezeik je komt echt bij geen enkele raid omdat je geen achie hebt, slaat echt nergens op.
Ligt aan jezelf. Ik ben elke raid ingekomen zonder enkele achievement te linken. En dat doe ik nu nog steeds.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:14:24 #106
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_74248722
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:48 schreef CraniuM het volgende:
Zo toch maar weer begonen, dus ik start op zie ik een rl m8 on die had al een uur zijn account geactieveerd en zie ik nog een rl die was al een dag eerder begonnen haha hoezo toevallig.
Mooi is dat inderdaad. Afgelopen zomer begon ik na een jaar weer met spelen. Ik logde even in met mijn oude main en liep gelijk de AH in Orgrimmar binnen. Ik was hooguit een minuut ingelogd of iemand dicht in de buurt zei opeens mijn echte naam. Bleek het om een oud-klasgenoot te gaan, waar ik wel eens samen mee speelde. Hij zag mij de AH in lopen en dacht: verrek, die naam ken ik.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_74248823
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:56 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ligt aan jezelf. Ik ben elke raid ingekomen zonder enkele achievement te linken. En dat doe ik nu nog steeds.
Op de server Kazzak (H) kant lukt dat niet
pi_74249132
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:19 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Op de server Kazzak (H) kant lukt dat niet
hier op magtheridon ook niet hoor, toen ik net lvl 80 was op me alt haalde ik eerst snel die 2 t8.5 pieces en gebruikte daarna de 1e paar weken gewoon een achiev addon, dan krijg je wel je invite en als je weet wat je doet dan is er toch geen probleem. en op het moment dat jij dan als enige van de hele raid nog je achievment haalt houdt toch iedereen zijn mond wel, niemand geeft een zak om jou achievs het enige wat ze willen is nice and smooth door de raid heen gaan. bovendien, in 25 man puggs val je toch niet op
pi_74251693
Tja, als je alleen zegt INV PLZ vind ik het niet gek dat je geen invite krijgt. Als je vertelt dat je de tactics kent, goede gear hebt etc. laten ze je er wel bij. Dat je als verse lvl80 in een raid wilt komen is ook gewoon dom. Gear eerst maar eens met emblems uit heroics.
pi_74252026
Ik reageer gewoon nooit op groups in trade die om achievement vragen, ik vind het zo'n onzin. Zoals om [epic] vragen voor OS25 . Een fatsoenlijke raidleader vraagt gewoon om kennis van de tactics en om spelers die geen idioot zijn en in vuur blijven staan.

Maarja ik pug sowieso nooit raids, op VoA na, want die doen we niet als guildrun. Voor alts "pug" ik gewoon uit m'n friendlist die vervolgens weer alts van guildies erbij halen etc. Dan weet je in ieder geval zeker dat je een group hebt die de tactics kent.

Het word alleen wel lastig als je guild niet raid en álle pugs op je server om achievements vragen, maar dat is waar underachiever erbij komt .
pi_74253542
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef ufopiloot het volgende:
Tja, als je alleen zegt INV PLZ vind ik het niet gek dat je geen invite krijgt. Als je vertelt dat je de tactics kent, goede gear hebt etc. laten ze je er wel bij.
Zoals ik zeg dat lukt niet op Kazzak
pi_74254659
Het lukt overal.
pi_74254793
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:43 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Zoals ik zeg dat lukt niet op Kazzak
quote:
Verder moest ik hier wel om lachen:

pi_74255779
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[..]

Verder moest ik hier wel om lachen:

Haha die is geniaal idd.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:26:26 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74256010
Zo, Paladins lvlen insane snel, ben binnen 10 dagen van 25 naar 50 gegaan
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_74256408
Ik ben toen in 2 dagen van 71 naar 80 gegaan op m'n Paladin. >.< Ik weet nog steeds niet HOE ik het heb gedaan, maar ik heb het voor elkaar gekregen met questen op m'n epic flyertje.
pi_74257184
Vorige week ook maar weer begonnen was al lvl 80 met slecht tank geared armour... zit nu met resto spec te healen, bevalt stukken beter dan tank helaas valt op dentarg pve wel een beetje tegen vind ik
pi_74257727
Male Belf Priest is nu Female Undead! Speelt toch een stuk fijner dan een belf..
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_74258159
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:38 schreef Metonae het volgende:
Male Belf Priest is nu Female Undead! Speelt toch een stuk fijner dan een belf..
Female Forsaken is wat mij betreft de aller coolste combinatie, de animaties zijn zo vet, unarmed, 1h specials, casting. Ergste vind ik humans kwa animaties, het lijkt of ze allemaal een hele bezemsteel in hun reet hebben. Ik erger me kapot als ik in CoT ben. (Altijd 20 stack noggenfogger in bags).
pi_74258527
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:57 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Female Forsaken is wat mij betreft de aller coolste combinatie, de animaties zijn zo vet, unarmed, 1h specials, casting. Ergste vind ik humans kwa animaties, het lijkt of ze allemaal een hele bezemsteel in hun reet hebben. Ik erger me kapot als ik in CoT ben. (Altijd 20 stack noggenfogger in bags).
Night Elf is toch echt heel veel erger imo xD Zowel male als female.
pi_74259577
Vind ik wel mee vallen. Ze bewegen wat natuurlijker. Plus de saltos zijn wel tof.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:34:23 #123
171357 Rikketik
pi_74260990
Night Elfs vind ik ook wel leuk bewegen. Dreanei males, die rennen juist achterlijk.

Maar male Trolls blijven op veel fronten toch wel mijn favorieten. Ze hebben hun Capoeira-dans natuurlijk, maar ook de manier waarop ze 'zitten' is badass, attacks met een two handed weapon gaan verrassend sierlijk en uiteraard beschikken ze over de koning der cast animaties: de hadouken!
pi_74262315
De Kamehameha! niet de hadouken =(
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:39:28 #125
171357 Rikketik
pi_74262896
't Is alleen de kamehameha als je heel erg l33t bent.

"Raidleader, what does the Armory say about his average item level?"
"It's over NINE THOUSAAAAAAAAAAAAAND!"
pi_74269863
Alsnog, je kunt me flamen als dat je wilt, misschien ziet je armor er wel cool uit op een human, je hebt een HELE BEZEMSTEEL in je rectum. Je bewegingen zien eruit alsof je je "anus weefsel" niet wilt scheuren.
  zondag 1 november 2009 @ 10:32:47 #127
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_74271147
lol @ day of the dead, leuk en grappig en daarna niet echt boeiend
phluphy for president!
  zondag 1 november 2009 @ 11:49:25 #128
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_74272461
Hihi, weer een mount voor de collectie;

De teller staat nu op;

Swift Zulian Tiger
Swift Razzashi Raptor x2
Deathscharger Reins
Sea Turtle
Swift White Hawkstrider
Reins of the Grand Black War Mammoth
Raven Lord
Swift Brewfest Ram x3
Brewfest Kodo x2

[ Bericht 44% gewijzigd door Blistering op 01-11-2009 11:54:33 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74273657
Ik heb nog geen van alleen. Alleen uit Cot hc en uit OS10+3 heb ik de mounts.
  zondag 1 november 2009 @ 12:55:30 #130
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_74274272
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:33 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb nog geen van alleen. Alleen uit Cot hc en uit OS10+3 heb ik de mounts.
Ah ja, die OS10+3 en OS25+3 mounts heb ik ook nog ja. ff vergeten
pi_74275743
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ah ja, die OS10+3 en OS25+3 mounts heb ik ook nog ja. ff vergeten
die heb ik nog geeneens wil een echte proto drake
Dit keer zonder signature
pi_74281194
Ga dan voor de rode, die is het makkelijkst Ben je eindelijk van die Bronze drake af die elke retard heeft.
pi_74282238

Tijdje terug Mage gemaakt.. 3 delen heirloom...
Dit soort volk moeten ze per direct bannen -_-
pi_74282520
Emblems, shards, champion's seals.

En de shards krijg je oa. van PVP in WG dus zo gek vind ik zijn vraag niet.
pi_74282562
Alsnog geen 'honar'
pi_74285892
Hoe krijgen jullie je geld voor jullie epic flying toch Ik heb dat geduld niet...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
pi_74286002
Ik heb 2 epic mounts gehaald met jewelcrafting, gewoon minen, prospecten en verkopen of eerst nog cutten. De andere heb ik gehaald door een paar weken lang die Isle of Quel'danas en andere outland dailies te doen tijdens TBC.
pi_74286004
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef Metonae het volgende:

Dit soort volk moeten ze per direct bannen -_-
Ja. Maar die mongool waar je tegen ouwehoert ook.
pi_74286050
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:08 schreef Grimmjoww het volgende:
Hoe krijgen jullie je geld voor jullie epic flying toch Ik heb dat geduld niet...
Profs , gewoon grinden ,. ah , pets verkopen. Noem het maar op.
pi_74286211
Ik ben op dit moment bijna lvl 67 en ben nog lang geen 80 maar heb wel alvast een nieuwschierig vraagje.

Elke dag is een bepaalde dungeon een daily, heb je een nadeel als je een daily niet doet? Of kan je daily's ook op andere dagen doen? Of levert dat minder op?
pi_74286620
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben op dit moment bijna lvl 67 en ben nog lang geen 80 maar heb wel alvast een nieuwschierig vraagje.

Elke dag is een bepaalde dungeon een daily, heb je een nadeel als je een daily niet doet? Of kan je daily's ook op andere dagen doen? Of levert dat minder op?
als je daily niet doet krijg je niet 2 triumph badges op een te gemakkelijke manier, voor de rest maakt het niets uit, of je de daily nou elke dag doet of eens in de 6 maanden
pi_74300179
Haha net naar Orgrimmar om te vissen, een Rogue had me gezien en bij de waterval ben ik wel een paar minuten in gevecht, toen vluchtte hij en kwam telkens weer terug, uiteindelijk dacht hij dat hij me had (hij had zelf 10% hp en wilde mijn stunnen en afmaken), maar door mijn talent kreeg ik weer 35% hp in plaats van dat ik dood ging. Was echt een leuk gevecht en duurde enorm lang. Uiteindelijk had ik hem gekilled en ben gelijk gelogged Zo'n horde pussy gaat gelijk hulp halen natuurlijk. Morgen maar porberen te vissen
pi_74302312
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef ufopiloot het volgende:
Haha net naar Orgrimmar om te vissen, een Rogue had me gezien en bij de waterval ben ik wel een paar minuten in gevecht, toen vluchtte hij en kwam telkens weer terug, uiteindelijk dacht hij dat hij me had (hij had zelf 10% hp en wilde mijn stunnen en afmaken), maar door mijn talent kreeg ik weer 35% hp in plaats van dat ik dood ging. Was echt een leuk gevecht en duurde enorm lang. Uiteindelijk had ik hem gekilled en ben gelijk gelogged Zo'n horde pussy gaat gelijk hulp halen natuurlijk. Morgen maar porberen te vissen
Alliance zijn pussys Die komen met 5 man op je af in een BG en als je naar een ally loopt die er in zijn 1tje staat rent i gelijk weg
pi_74305252
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Grimmjoww het volgende:

[..]

Alliance zijn pussys Die komen met 5 man op je af in een BG en als je naar een ally loopt die er in zijn 1tje staat rent i gelijk weg
Zomg grimmjow, jij zit ook op fok?
  maandag 2 november 2009 @ 08:09:57 #145
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74305731
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Grimmjoww het volgende:

[..]

Sowieso, kom je een tegen tijdens het questen. Gaat hij eerst om een hoekje staan wachten tot ik meerdere mobs pull of tot er een medeally aan komt voor hulp voor hij aanvalt.

En dat gebeurd vrij frequent. .

1 op 1 is toch veel mooier, je skills laten zien.
May the best man win... Niet the best men.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 2 november 2009 @ 08:24:43 #146
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74305868
Gisteren tijdens Daily Nexus erg leuk trouwens. 4 keer geganked voordat ik de instance in kon.... Had ik ook niet die stomme pvp-enabled teammember moeten rezzen
  maandag 2 november 2009 @ 08:25:28 #147
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74305873
Na een warhammer avontuurtje en een maandje aion, toch weer een sub gehaald voor WoW

Met RAF zijn we 2 shamans begonnen, echt wtf

2x enhancement = 8 totems = gekkenwerk

Vrijdag begonnen, gisteren lvl 40, meteen dualwield (toen besefte ik dat ik de verkeerde naam had, ik had prikkert ofzo moeten heten, echt die attack speed is te debiel voor woorden ) en een BG ingesprongen.

Ik heb nog nooit zo'n lol gehad, als lowste lvl in warsong, gewoon een beetje totempjes neergooien en prikken maar
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74305974
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:09 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Sowieso, kom je een tegen tijdens het questen. Gaat hij eerst om een hoekje staan wachten tot ik meerdere mobs pull of tot er een medeally aan komt voor hulp voor hij aanvalt.

En dat gebeurd vrij frequent. .

1 op 1 is toch veel mooier, je skills laten zien.
May the best man win... Niet the best men.
Dat gebeurt bij elke kant net zo goed. Gisteren in Shattrah bij de Darkmoon Faire staan er 2 Hordes telkens domme gestures te maken naar me, pas toen er een derde bijkwam met dikke pvp gear begonnen ze me opeens aan te vallen Bubble + wegvliegen, 5 minuten later was die pvp-gast weg en heb ik die twee een kopje kleiner gemaakt Kreeg ik later een whisper van een lvl1 dat ik niet zo zielig moet doen om iemand met greenies aan te vallen
  maandag 2 november 2009 @ 08:57:12 #149
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74306222
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dat gebeurt bij elke kant net zo goed. Gisteren in Shattrah bij de Darkmoon Faire staan er 2 Hordes telkens domme gestures te maken naar me, pas toen er een derde bijkwam met dikke pvp gear begonnen ze me opeens aan te vallen Bubble + wegvliegen, 5 minuten later was die pvp-gast weg en heb ik die twee een kopje kleiner gemaakt Kreeg ik later een whisper van een lvl1 dat ik niet zo zielig moet doen om iemand met greenies aan te vallen
Herkenbaar dit

Dat van die gestures e.d. maar uiteindelijk niets doen

Om idd een guildy met dikke pvp troep erbij te halen om jou kapot te slaan
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74306634
quote:
Op maandag 2 november 2009 05:04 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Zomg grimmjow, jij zit ook op fok?
Ja...?
  maandag 2 november 2009 @ 09:51:01 #151
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74307216
quote:

[..]

True true, verbaast me ook niets.
Wij hebben naast een schare aan volwassen spelers ook een flink aantal kleine gefrustreerde kinderen
pi_74308494
Lol, staat een Spectral Tiger op AH hier voor 70k Die gaat wel verkocht worden denk ik!
pi_74310079
En wat kost zo'n tiger op ebay?
  maandag 2 november 2009 @ 11:36:21 #154
171357 Rikketik
pi_74310174
quote:

[..]

Ben ik toch wel blij dat ik niet op een PVP-server speel. Genoeg idioten, dat wel, maar meestal maken ze een paar gestures en flikkeren daarna op. Ze kunnen ook niet veel meer doen. En voor de rest gaan Alliance en Horde nog best redelijk met elkaar om. Toen ik eens een lastige elite solo'de kreeg ik bijvoorbeeld een applaus van een toekijkend groepje humans. Het is ook wel eens voorgekomen dat ik net iets teveel mobs had gepulled en een toevallig passerende Night Elf me uit de brand hielp.
pi_74310538
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Toen ik eens een lastige elite solo'de kreeg ik bijvoorbeeld een applaus van een toekijkend groepje humans. Het is ook wel eens voorgekomen dat ik net iets teveel mobs had gepulled en een toevallig passerende Night Elf me uit de brand hielp.
Ik help ook regelmatig mee om een elite te slayen voor allies. Tis en blijven mensen die achter hun pc zitten en niet dood willen Verhouding tussen allies en horde heeft beter tijden gekend. Vooral bij cataclysm moet de verhouding tussen horde/allies behoorlijk verslechteren... tenminste, wat ik heb gelezen.
pi_74312952
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Ik help ook regelmatig mee om een elite te slayen voor allies. Tis en blijven mensen die achter hun pc zitten en niet dood willen Verhouding tussen allies en horde heeft beter tijden gekend. Vooral bij cataclysm moet de verhouding tussen horde/allies behoorlijk verslechteren... tenminste, wat ik heb gelezen.
Dat dus. Nu speel ik weliswaar op een PvE server, maar als ik iemand zie in nood dan help ik ze meestal met een elite meehelpen oid, Alliance of Horde, PvP flagged of niet.

Tenzij in Wintergrasp natuurlijk.
  Moderator / Redactie FP maandag 2 november 2009 @ 13:12:57 #157
Rawr
pi_74313210
Ja als ik een Alliancefiguur in de problemen zie, vlieg ik er meestal ook wel in om hem te helpen. Dat was gisteren mooi: 2 lvl 48 humans hadden iets van 6 lvl 54 Tar Lords gepulled in Un'Goro, ik kwam voorbij scheuren op mn horsie, draaide me om, scheurde terug, sprong middenin de groep en begon Consecration en Judgements te spammen. Ik weigerde die 2 allies gewoon te laten sterven

Kreeg daarna heel veel thank you's en geklap van die 2
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  maandag 2 november 2009 @ 13:53:40 #158
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74314449
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja als ik een Alliancefiguur in de problemen zie, vlieg ik er meestal ook wel in om hem te helpen. Dat was gisteren mooi: 2 lvl 48 humans hadden iets van 6 lvl 54 Tar Lords gepulled in Un'Goro, ik kwam voorbij scheuren op mn horsie, draaide me om, scheurde terug, sprong middenin de groep en begon Consecration en Judgements te spammen. Ik weigerde die 2 allies gewoon te laten sterven

Kreeg daarna heel veel thank you's en geklap van die 2
Ik vergat tijdens een soortgelijke reddingsactie een keer dat ik op een PVP server speel en dat bladestorm behoorlijk schade doet.
pi_74314715
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik vergat tijdens een soortgelijke reddingsactie een keer dat ik op een PVP server speel en dat bladestorm behoorlijk schade doet.
pi_74315734
Dat helpen en op elkaar wachten is wel leuk, maar als holy/disc priest ben ik daarna alsnog vaak de klos. Keer elite bij een horde, ik helpen killen, daarna helemaal /cheer en /thank en dansen.. Ging ie zitten om te drinken, en toen ie full mana was maakte die me alsnog in Ok, het is pvp server.. Maar juist het feit dat het kan en dat mensen zich toch beheersen maakt het een stuk leuker.

Gister trouwens een pala die aanval terwijl ik aan het questen was in een groep met humanoids.. Rende als een gek door die mobs heen hevig Mind Soothen, en die pala trok alle aggro in zijn achtervolging Nooit spijt gehad van het spelen op PVP server, al heb ik niet een klasse/build waarmee ik ze echt de baas kan.
Where facts are few, experts are many.
pi_74317583
Priests zijn toch behoorlijk vervelend als ze je fearen, snel de ore looten en weer wegvliegen Kan ik echt kwaad om worden Gelukkig heb ik daar nu als human geen last meer van
  maandag 2 november 2009 @ 16:24:02 #162
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74319351
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:30 schreef ufopiloot het volgende:
Priests zijn toch behoorlijk vervelend als ze je fearen, snel de ore looten en weer wegvliegen Kan ik echt kwaad om worden Gelukkig heb ik daar nu als human geen last meer van
Berserker rage + pvp trinket
pi_74334731
Heb mn pve holy omgewisseld voor pvp ret, naast mijn tank build.

Maar tering.. zelfs full T9 krijgen gaat nog sneller dan een beetje honor
pi_74334809
Whehe, onze tank heeft die Spectral Tiger kocht voor 70k .

En Yogg +0 EINDELIJK down op 25 man! Mimirons Head mount ging naar de guild retard, opzich wel terecht
pi_74338473
Ik ben nu een lvl 20 night elf hunter, alleen heel erg jammer dat een hunter geen schield kan dragen , die kunnen heel mooi en goed van pas komen....

kga het spel volgende week aanschaffen, moet effe deze week wachten tot se's voorbij zijn, maar man wat mis ik nu al de dungeon raids
pi_74339414
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:28 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Ik ben nu een lvl 20 night elf hunter, alleen heel erg jammer dat een hunter geen schield kan dragen , die kunnen heel mooi en goed van pas komen....

kga het spel volgende week aanschaffen, moet effe deze week wachten tot se's voorbij zijn, maar man wat mis ik nu al de dungeon raids
Als ze jouw slaan en niet je pet dan doe je iets verkeerd.
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 08:12:08 #167
34726 Fratz
Max
pi_74339665
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:28 schreef xiexiewajijniezie het volgende:

doet me denken aan mijn allereerste char, een hunter. elk item wat ik vond dat meer armor had deed ik aan
en ik had geen flauw idee hoe het allemaal werkte met mijn pet. ook eens met mijn pet heel wailing caverns gepulled toen ik ergens afsprong en mijn pet niet had gedismissed. Ik wist namelijk niet dat dat kon
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:49:20 #168
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74340039
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:01 schreef Blistering het volgende:
Whehe, onze tank heeft die Spectral Tiger kocht voor 70k .

En Yogg +0 EINDELIJK down op 25 man! Mimirons Head mount ging naar de guild retard, opzich wel terecht
70k
Dat is like 69,5k meer dan dat ik heb.

ik moet echt wat meer daily's gaan doen.
pi_74340297
Die heeft gewoon z'n gold online gekocht natuurlijk.
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:07:45 #170
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74340314
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:06 schreef ufopiloot het volgende:
Die heeft gewoon z'n gold online gekocht natuurlijk.
Daar word je toch voor gebanned?
pi_74340916
Geld verdienen is echt zo simpel geworden ... althans, 70k is wel wat overdreven, maar laatste week heb ik met alleen maar solo questen 4,8k verdiend (questgold, questrewards verkopen, junk verkopen). Haalde in tbc meeste geld op met herbs, en daar ben ik nu nog niet eens mee begonnen. Maar 1 of 2 uurtjes per dag herben en je hebt ook zo 4 of 5 honderd goud verdiend.

Zitten hier nog achievement whores trouwens? .. Ik zit af en toe in Dalaran te kijken voor die Arcane Magic boeken, maar ben er nog nooit 1 tegengekomen
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:58:31 #172
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74341452
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:37 schreef Atreidez het volgende:
Geld verdienen is echt zo simpel geworden ... althans, 70k is wel wat overdreven, maar laatste week heb ik met alleen maar solo questen 4,8k verdiend (questgold, questrewards verkopen, junk verkopen). Haalde in tbc meeste geld op met herbs, en daar ben ik nu nog niet eens mee begonnen. Maar 1 of 2 uurtjes per dag herben en je hebt ook zo 4 of 5 honderd goud verdiend.

Zitten hier nog achievement whores trouwens? .. Ik zit af en toe in Dalaran te kijken voor die Arcane Magic boeken, maar ben er nog nooit 1 tegengekomen
Mining is bij mij een leuk appeltje voor de dorst. Laatst met een middagje Questen/minen tegen de 800g gemaakt. Maar het word eens tijd dat ik alle dagen m'n daily's doe voor de knaken.
pi_74341971
Waar kan ik me beter in specializen?

Elemental of Dragonscale leatherworking?

Elemental is meer AGI gericht, en Dragonscale is meer AP..

Ben BM hunter
pi_74342383
Haha, iemand die 70k heeft koopt gelijk gold? Wat een trieste manier van vingertje wijzen weer.

Nee, hij heeft altijd zo rond de half miljoen gold gehad, mede door het goed gebruiken van professions op z'n 10 level 80's. De AH playen kan je een rijk iemand maken .
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:49:27 #175
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74342729
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef Blistering het volgende:
Haha, iemand die 70k heeft koopt gelijk gold? Wat een trieste manier van vingertje wijzen weer.

Nee, hij heeft altijd zo rond de half miljoen gold gehad, mede door het goed gebruiken van professions op z'n 10 level 80's. De AH playen kan je een rijk iemand maken .
Knappe man dan, moet je wel ziek veel tijd besteden op Wow denk ik.
pi_74342971
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:49 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Knappe man dan, moet je wel ziek veel tijd besteden op Wow denk ik.
Klopt, hij's vrijwel altijd online . Heeft ook The Insane titel enzo. Ach, die mensen heb je ook
pi_74344783
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:58 schreef Blistering het volgende:

[..]

Klopt, hij's vrijwel altijd online . Heeft ook The Insane titel enzo. Ach, die mensen heb je ook
Dát is zelfs voor mijn doen net tè. Ik heb 'maar' 3 80s, geen goeie profs om geld mee te maken en geen tijd om 75 dailies per dag te doen.
pi_74345271

Wehehe zie chat. Zo maak ik een beetje money tegenwoordig. ^^ Epic gems transmuten en voor 150g ea verpatsen. Minuutje effort per dag.
pi_74345465
Of het is een goldbuyer of een werkloze/scholier die 18 uur per dag WoW-speelt, zat ik toch in de buurt

AH playen is ook niet zo moeilijk. Als je maar een beetje startkapitaal heb. Mijn epic flyers heb ik ook alleen maar verdient door alle ores van copper t/m thorium elke keer op te kopen en voor 10 keer zoveel er weer op te zetten. Dan weer een paar dagen wachten en weer alles opkopen etc. Copper ore stacks voor 2g kopen en 15g erop zetten Dat lukt nu nog steeds makkelijk. Pre TBC items verkopen echt als een gek. TBC items zijn er nog best veel op de AH, en voor Wotlk stuff hoef je het niet te proberen want dan word je elke keer toch genaaid door iemand die voor 1 copper minder alles op de AH zet

Thorium Ore verkoopt bijvoorbeeld makkelijk voor soms wel 80-90g. Als de prijs wat lager is, dan af en toe zelf prospecten voor de huge emerald, die je zo voor 25g erop zet. Veel beter dan die kut saronite voor 10-15g per stack

Transmuten is idd wel nice, zit daar eigenlijk een cooldown op? Ik maak elke dag ook sowieso een Icy Prism, gems zijn uncut best duur, en de Scarlet Ruby (rode rem) gaat voor 50-60g. De epic gems idd 150g, maar vanaf nu wil ik m'n honor sparen dus dat wordt iets minder
pi_74345520
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]

Wehehe zie chat. Zo maak ik een beetje money tegenwoordig. ^^ Epic gems transmuten en voor 150g ea verpatsen. Minuutje effort per dag.
Welke server zit jij?
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:25:38 #181
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74345529
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe gaat dat transmuten? JC zeker?
Dat is wel een dikke business, die gems zijn ziek duur, helemaal als ze gecraft en wel zijn.
pi_74345645
Transmuten gaat met Alchemy. Een goedkope waardeloze blauw gem wordt dan ff omgezet in een epic Zit er eigenlijk een cooldown op transmuten?
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:33:14 #183
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74345745
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:29 schreef ufopiloot het volgende:
Transmuten gaat met Alchemy. Een goedkope waardeloze blauw gem wordt dan ff omgezet in een epic Zit er eigenlijk een cooldown op transmuten?
Als je 5x scarlet ruby omknalt naar cardinal ruby zit je op 500g pure winst dan.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:35:59 #184
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74345814
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:23 schreef ufopiloot het volgende:
Of het is een goldbuyer of een werkloze/scholier die 18 uur per dag WoW-speelt, zat ik toch in de buurt

AH playen is ook niet zo moeilijk. Als je maar een beetje startkapitaal heb. Mijn epic flyers heb ik ook alleen maar verdient door alle ores van copper t/m thorium elke keer op te kopen en voor 10 keer zoveel er weer op te zetten. Dan weer een paar dagen wachten en weer alles opkopen etc. Copper ore stacks voor 2g kopen en 15g erop zetten Dat lukt nu nog steeds makkelijk. Pre TBC items verkopen echt als een gek. TBC items zijn er nog best veel op de AH, en voor Wotlk stuff hoef je het niet te proberen want dan word je elke keer toch genaaid door iemand die voor 1 copper minder alles op de AH zet

Thorium Ore verkoopt bijvoorbeeld makkelijk voor soms wel 80-90g. Als de prijs wat lager is, dan af en toe zelf prospecten voor de huge emerald, die je zo voor 25g erop zet. Veel beter dan die kut saronite voor 10-15g per stack

Transmuten is idd wel nice, zit daar eigenlijk een cooldown op? Ik maak elke dag ook sowieso een Icy Prism, gems zijn uncut best duur, en de Scarlet Ruby (rode rem) gaat voor 50-60g. De epic gems idd 150g, maar vanaf nu wil ik m'n honor sparen dus dat wordt iets minder
Saronite gaat bij ons voor 30g ongeveer, Titanium is wel gekkenhuis, laatst 5 ores verkocht voor 70g ofzo.

Vanavond maar eens even wat quests doen en minen voor gold, om zo m'n laatste enchants bij elkaar te sparen.
Daarna door voor de epic flyer.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 november 2009 @ 12:45:03 #185
Rawr
pi_74346117
Sodeju, ik ben als kersverse lvl 55 Paladin de Plaguelands ingegaan en heb na een uurtje rellen nog maar 20% te gaan tot lvl 56
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:51:27 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_74346341
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:29 schreef ufopiloot het volgende:
Cooldown is 20 uur, dus Transmutation Master is de minst winstgevende Alchemy specialization. Die ene keer in de maand dat je een 5-proc hebt is een screenshot waard, zoals je kunt zien. Kun je beter Elixir Master zijn, valt veel meer mee te verdienen.

[ Bericht 0% gewijzigd door twi op 03-11-2009 13:02:06 ]
pi_74346927
Zit er ook iemand op de Shattered Halls server?
pi_74347079
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Titanium is wel gekkenhuis, laatst 5 ores verkocht voor 70g ofzo.
Moet je wel geluk hebben dat je veel van die deposits tegenkomt.
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:28:19 #189
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74347441
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:18 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Moet je wel geluk hebben dat je veel van die deposits tegenkomt.
rondje icecrown/ storm peaks.
Zit ik meestal op een ore of 10.
Saronite heb je dan ook een aantal stacks van wel. Dus tel uit je winst.
Zeker met epic flyer is het het wel waard.
pi_74347660
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodeju, ik ben als kersverse lvl 55 Paladin de Plaguelands ingegaan en heb na een uurtje rellen nog maar 20% te gaan tot lvl 56
Fijne zone voor ee pally, met al die undead .
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 november 2009 @ 14:19:26 #191
Rawr
pi_74349254
En hoppa, alweer bijna 57, dit gaat te schandalig snel in EPL
pi_74349503
Hebben jullie ervaring met het levelen met de Zygors guide? Ik ben er nu 2 dagen mee bezig op een Human Warrior (eerst paladin, te snel geklikt bij warrior trainer ) en ben nu level 22. Ik vind het best hard gaan. Moet ik trouwens ook de talent advisor gebruiken?
pi_74350478
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:25 schreef Grimmjoww het volgende:

[..]

Welke server zit jij?
Druid (main) zit op Wildhammer-A, rest zit op Turalyon-A+H.
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:25 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Hoe gaat dat transmuten? JC zeker?
Dat is wel een dikke business, die gems zijn ziek duur, helemaal als ze gecraft en wel zijn.
Alchemy, transmutation master. Normaal is het 1x Scarlet Ruby (30g op AH) + 1x Eternal Fire (30g op AH) = 1x Cardinal Ruby, met heel soms x2, x3, x4 of zelfs x5 (zie screenie boven) proc, maar zo'n x5 proc is zeer zeldzaam. Ik was altijd Elixir Master en ik kreeg best veel procs, maar toen had ik zelf ook nog Herbalism erbij en farmde ik de herbs zelf. Maar tegenwoordig CBA ik nog om te gatheren. Soms op m'n Pally wat rondjes minen. Dus heb Herbalism gedropped en Engineering gepakt en van Elixir naar Transmutation master gegaan.
pi_74350587
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef MarkyB het volgende:
Hebben jullie ervaring met het levelen met de Zygors guide? Ik ben er nu 2 dagen mee bezig op een Human Warrior (eerst paladin, te snel geklikt bij warrior trainer ) en ben nu level 22. Ik vind het best hard gaan. Moet ik trouwens ook de talent advisor gebruiken?
Hoeft niet. Paladin als Retribution ofc, Warrior kun je best als Protection levelen met DPS gear tot level 25 (Taste for Blood, Arms tree) of 40 (Mortal Strike, Arms tree), en dan switchen naar Arms of Fury. Helemaal op lower level hit Revenge echt als een truck, helemaal met Shield Block er bij. Ik zit meer met boa sword + board dan met mijn boa 2h te vechten, alleen al vanwege Revenge.
pi_74351441
Mage op lvl 61, gaat wat minder snel, heb de griep. Dus grinden is uit de kwestie.
pi_74355007
Destruction PvP vs Holy PvP

'bron'

Moderator / Redactie FP dinsdag 3 november 2009 @ 19:39:34 #197
Rawr
pi_74360396
Haha
pi_74370933
eeuhm is het erg als ik dat stripje niet begrijp :$.... ?
pi_74371007
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
eeuhm is het erg als ik dat stripje niet begrijp :$.... ?
Hij snapt hem niet.. kan iemand hem het ff uitleggen? Je hoeft mij het niet uit te leggen, want ik snap het NATUURLIJK wel...
pi_74372844
sry kben nog een trial noob, kga volgende week wow aanschaffen.... of hmmmmmm iig wel binnenkort, maar kzit te twijfelen wnnr want kga mw2 zeker ook binnenhalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')