Ligt aan jezelf. Ik ben elke raid ingekomen zonder enkele achievement te linken. En dat doe ik nu nog steeds.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:48 schreef CraniuM het volgende:
Heb mijn lvl 77 rogue maar geleveld maar nu is het gezeik je komt echt bij geen enkele raid omdat je geen achie hebt, slaat echt nergens op.
Mooi is dat inderdaad. Afgelopen zomer begon ik na een jaar weer met spelen. Ik logde even in met mijn oude main en liep gelijk de AH in Orgrimmar binnen. Ik was hooguit een minuut ingelogd of iemand dicht in de buurt zei opeens mijn echte naam. Bleek het om een oud-klasgenoot te gaan, waar ik wel eens samen mee speelde. Hij zag mij de AH in lopen en dacht: verrek, die naam ken ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:48 schreef CraniuM het volgende:
Zo toch maar weer begonen, dus ik start op zie ik een rl m8 on die had al een uur zijn account geactieveerden zie ik nog een rl die was al een dag eerder begonnen haha hoezo toevallig.
Op de server Kazzak (H) kant lukt dat nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:56 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf. Ik ben elke raid ingekomen zonder enkele achievement te linken. En dat doe ik nu nog steeds.
hier op magtheridon ook niet hoor, toen ik net lvl 80 was op me alt haalde ik eerst snel die 2 t8.5 pieces en gebruikte daarna de 1e paar weken gewoon een achiev addon, dan krijg je wel je invite en als je weet wat je doet dan is er toch geen probleem. en op het moment dat jij dan als enige van de hele raid nog je achievment haalt houdt toch iedereen zijn mond wel, niemand geeft een zak om jou achievs het enige wat ze willen is nice and smooth door de raid heen gaan. bovendien, in 25 man puggs val je toch niet opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:19 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Op de server Kazzak (H) kant lukt dat niet
Zoals ik zeg dat lukt niet op Kazzakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef ufopiloot het volgende:
Tja, als je alleen zegt INV PLZ vind ik het niet gek dat je geen invite krijgt. Als je vertelt dat je de tactics kent, goede gear hebt etc. laten ze je er wel bij.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:43 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Zoals ik zeg dat lukt niet op Kazzak
Verder moest ik hier wel om lachen:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:54 schreef SharQueDo het volgende:
http://wow.curse.com/down(...)s/underachiever.aspx
Dat dus,
Haha die is geniaal idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Verder moest ik hier wel om lachen:
Female Forsaken is wat mij betreft de aller coolste combinatie, de animaties zijn zo vet, unarmed, 1h specials, casting. Ergste vind ik humans kwa animaties, het lijkt of ze allemaal een hele bezemsteel in hun reet hebben. Ik erger me kapot als ik in CoT ben. (Altijd 20 stack noggenfogger in bags).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:38 schreef Metonae het volgende:
Male Belf Priest is nu Female Undead!Speelt toch een stuk fijner dan een belf..
Night Elf is toch echt heel veel erger imo xD Zowel male als female.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:57 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Female Forsaken is wat mij betreft de aller coolste combinatie, de animaties zijn zo vet, unarmed, 1h specials, casting. Ergste vind ik humans kwa animaties, het lijkt of ze allemaal een hele bezemsteel in hun reet hebben. Ik erger me kapot als ik in CoT ben. (Altijd 20 stack noggenfogger in bags).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |