abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74246710
Als tank moet je ook veel beter de tacs weten dan als dps en ook nog eens een keer weten of trash je kan stunnen, disarmen etc.
pi_74247822
En mobs goed rotaten zodat als ze een frontal cone AoE attack doen (lees: trash voor Kologarn) de raid niet raakt, of juist op de andere tank gaan staan op trash voor Koralon en Koralon zelf (molten fists oid).
pi_74248081

Verveling enzo
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74248293
Zo toch maar weer begonen, dus ik start op zie ik een rl m8 on die had al een uur zijn account geactieveerd en zie ik nog een rl die was al een dag eerder begonnen haha hoezo toevallig.

Heb mijn lvl 77 rogue maar geleveld maar nu is het gezeik je komt echt bij geen enkele raid omdat je geen achie hebt, slaat echt nergens op.
pi_74248416
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:48 schreef CraniuM het volgende:
Heb mijn lvl 77 rogue maar geleveld maar nu is het gezeik je komt echt bij geen enkele raid omdat je geen achie hebt, slaat echt nergens op.
Ligt aan jezelf. Ik ben elke raid ingekomen zonder enkele achievement te linken. En dat doe ik nu nog steeds.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:14:24 #106
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_74248722
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:48 schreef CraniuM het volgende:
Zo toch maar weer begonen, dus ik start op zie ik een rl m8 on die had al een uur zijn account geactieveerd en zie ik nog een rl die was al een dag eerder begonnen haha hoezo toevallig.
Mooi is dat inderdaad. Afgelopen zomer begon ik na een jaar weer met spelen. Ik logde even in met mijn oude main en liep gelijk de AH in Orgrimmar binnen. Ik was hooguit een minuut ingelogd of iemand dicht in de buurt zei opeens mijn echte naam. Bleek het om een oud-klasgenoot te gaan, waar ik wel eens samen mee speelde. Hij zag mij de AH in lopen en dacht: verrek, die naam ken ik.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_74248823
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:56 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ligt aan jezelf. Ik ben elke raid ingekomen zonder enkele achievement te linken. En dat doe ik nu nog steeds.
Op de server Kazzak (H) kant lukt dat niet
pi_74249132
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:19 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Op de server Kazzak (H) kant lukt dat niet
hier op magtheridon ook niet hoor, toen ik net lvl 80 was op me alt haalde ik eerst snel die 2 t8.5 pieces en gebruikte daarna de 1e paar weken gewoon een achiev addon, dan krijg je wel je invite en als je weet wat je doet dan is er toch geen probleem. en op het moment dat jij dan als enige van de hele raid nog je achievment haalt houdt toch iedereen zijn mond wel, niemand geeft een zak om jou achievs het enige wat ze willen is nice and smooth door de raid heen gaan. bovendien, in 25 man puggs val je toch niet op
pi_74251693
Tja, als je alleen zegt INV PLZ vind ik het niet gek dat je geen invite krijgt. Als je vertelt dat je de tactics kent, goede gear hebt etc. laten ze je er wel bij. Dat je als verse lvl80 in een raid wilt komen is ook gewoon dom. Gear eerst maar eens met emblems uit heroics.
pi_74252026
Ik reageer gewoon nooit op groups in trade die om achievement vragen, ik vind het zo'n onzin. Zoals om [epic] vragen voor OS25 . Een fatsoenlijke raidleader vraagt gewoon om kennis van de tactics en om spelers die geen idioot zijn en in vuur blijven staan.

Maarja ik pug sowieso nooit raids, op VoA na, want die doen we niet als guildrun. Voor alts "pug" ik gewoon uit m'n friendlist die vervolgens weer alts van guildies erbij halen etc. Dan weet je in ieder geval zeker dat je een group hebt die de tactics kent.

Het word alleen wel lastig als je guild niet raid en álle pugs op je server om achievements vragen, maar dat is waar underachiever erbij komt .
pi_74253542
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef ufopiloot het volgende:
Tja, als je alleen zegt INV PLZ vind ik het niet gek dat je geen invite krijgt. Als je vertelt dat je de tactics kent, goede gear hebt etc. laten ze je er wel bij.
Zoals ik zeg dat lukt niet op Kazzak
pi_74254659
Het lukt overal.
pi_74254793
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:43 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Zoals ik zeg dat lukt niet op Kazzak
quote:
Verder moest ik hier wel om lachen:

pi_74255779
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[..]

Verder moest ik hier wel om lachen:

Haha die is geniaal idd.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:26:26 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74256010
Zo, Paladins lvlen insane snel, ben binnen 10 dagen van 25 naar 50 gegaan
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_74256408
Ik ben toen in 2 dagen van 71 naar 80 gegaan op m'n Paladin. >.< Ik weet nog steeds niet HOE ik het heb gedaan, maar ik heb het voor elkaar gekregen met questen op m'n epic flyertje.
pi_74257184
Vorige week ook maar weer begonnen was al lvl 80 met slecht tank geared armour... zit nu met resto spec te healen, bevalt stukken beter dan tank helaas valt op dentarg pve wel een beetje tegen vind ik
pi_74257727
Male Belf Priest is nu Female Undead! Speelt toch een stuk fijner dan een belf..
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_74258159
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:38 schreef Metonae het volgende:
Male Belf Priest is nu Female Undead! Speelt toch een stuk fijner dan een belf..
Female Forsaken is wat mij betreft de aller coolste combinatie, de animaties zijn zo vet, unarmed, 1h specials, casting. Ergste vind ik humans kwa animaties, het lijkt of ze allemaal een hele bezemsteel in hun reet hebben. Ik erger me kapot als ik in CoT ben. (Altijd 20 stack noggenfogger in bags).
pi_74258527
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:57 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Female Forsaken is wat mij betreft de aller coolste combinatie, de animaties zijn zo vet, unarmed, 1h specials, casting. Ergste vind ik humans kwa animaties, het lijkt of ze allemaal een hele bezemsteel in hun reet hebben. Ik erger me kapot als ik in CoT ben. (Altijd 20 stack noggenfogger in bags).
Night Elf is toch echt heel veel erger imo xD Zowel male als female.
pi_74259577
Vind ik wel mee vallen. Ze bewegen wat natuurlijker. Plus de saltos zijn wel tof.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:34:23 #123
171357 Rikketik
pi_74260990
Night Elfs vind ik ook wel leuk bewegen. Dreanei males, die rennen juist achterlijk.

Maar male Trolls blijven op veel fronten toch wel mijn favorieten. Ze hebben hun Capoeira-dans natuurlijk, maar ook de manier waarop ze 'zitten' is badass, attacks met een two handed weapon gaan verrassend sierlijk en uiteraard beschikken ze over de koning der cast animaties: de hadouken!
pi_74262315
De Kamehameha! niet de hadouken =(
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:39:28 #125
171357 Rikketik
pi_74262896
't Is alleen de kamehameha als je heel erg l33t bent.

"Raidleader, what does the Armory say about his average item level?"
"It's over NINE THOUSAAAAAAAAAAAAAND!"
pi_74269863
Alsnog, je kunt me flamen als dat je wilt, misschien ziet je armor er wel cool uit op een human, je hebt een HELE BEZEMSTEEL in je rectum. Je bewegingen zien eruit alsof je je "anus weefsel" niet wilt scheuren.
  zondag 1 november 2009 @ 10:32:47 #127
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_74271147
lol @ day of the dead, leuk en grappig en daarna niet echt boeiend
phluphy for president!
  zondag 1 november 2009 @ 11:49:25 #128
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_74272461
Hihi, weer een mount voor de collectie;

De teller staat nu op;

Swift Zulian Tiger
Swift Razzashi Raptor x2
Deathscharger Reins
Sea Turtle
Swift White Hawkstrider
Reins of the Grand Black War Mammoth
Raven Lord
Swift Brewfest Ram x3
Brewfest Kodo x2

[ Bericht 44% gewijzigd door Blistering op 01-11-2009 11:54:33 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74273657
Ik heb nog geen van alleen. Alleen uit Cot hc en uit OS10+3 heb ik de mounts.
  zondag 1 november 2009 @ 12:55:30 #130
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_74274272
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:33 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb nog geen van alleen. Alleen uit Cot hc en uit OS10+3 heb ik de mounts.
Ah ja, die OS10+3 en OS25+3 mounts heb ik ook nog ja. ff vergeten
pi_74275743
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ah ja, die OS10+3 en OS25+3 mounts heb ik ook nog ja. ff vergeten
die heb ik nog geeneens wil een echte proto drake
Dit keer zonder signature
pi_74281194
Ga dan voor de rode, die is het makkelijkst Ben je eindelijk van die Bronze drake af die elke retard heeft.
pi_74282238

Tijdje terug Mage gemaakt.. 3 delen heirloom...
Dit soort volk moeten ze per direct bannen -_-
pi_74282520
Emblems, shards, champion's seals.

En de shards krijg je oa. van PVP in WG dus zo gek vind ik zijn vraag niet.
pi_74282562
Alsnog geen 'honar'
pi_74285892
Hoe krijgen jullie je geld voor jullie epic flying toch Ik heb dat geduld niet...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
pi_74286002
Ik heb 2 epic mounts gehaald met jewelcrafting, gewoon minen, prospecten en verkopen of eerst nog cutten. De andere heb ik gehaald door een paar weken lang die Isle of Quel'danas en andere outland dailies te doen tijdens TBC.
pi_74286004
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef Metonae het volgende:

Dit soort volk moeten ze per direct bannen -_-
Ja. Maar die mongool waar je tegen ouwehoert ook.
pi_74286050
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:08 schreef Grimmjoww het volgende:
Hoe krijgen jullie je geld voor jullie epic flying toch Ik heb dat geduld niet...
Profs , gewoon grinden ,. ah , pets verkopen. Noem het maar op.
pi_74286211
Ik ben op dit moment bijna lvl 67 en ben nog lang geen 80 maar heb wel alvast een nieuwschierig vraagje.

Elke dag is een bepaalde dungeon een daily, heb je een nadeel als je een daily niet doet? Of kan je daily's ook op andere dagen doen? Of levert dat minder op?
pi_74286620
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben op dit moment bijna lvl 67 en ben nog lang geen 80 maar heb wel alvast een nieuwschierig vraagje.

Elke dag is een bepaalde dungeon een daily, heb je een nadeel als je een daily niet doet? Of kan je daily's ook op andere dagen doen? Of levert dat minder op?
als je daily niet doet krijg je niet 2 triumph badges op een te gemakkelijke manier, voor de rest maakt het niets uit, of je de daily nou elke dag doet of eens in de 6 maanden
pi_74300179
Haha net naar Orgrimmar om te vissen, een Rogue had me gezien en bij de waterval ben ik wel een paar minuten in gevecht, toen vluchtte hij en kwam telkens weer terug, uiteindelijk dacht hij dat hij me had (hij had zelf 10% hp en wilde mijn stunnen en afmaken), maar door mijn talent kreeg ik weer 35% hp in plaats van dat ik dood ging. Was echt een leuk gevecht en duurde enorm lang. Uiteindelijk had ik hem gekilled en ben gelijk gelogged Zo'n horde pussy gaat gelijk hulp halen natuurlijk. Morgen maar porberen te vissen
pi_74302312
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef ufopiloot het volgende:
Haha net naar Orgrimmar om te vissen, een Rogue had me gezien en bij de waterval ben ik wel een paar minuten in gevecht, toen vluchtte hij en kwam telkens weer terug, uiteindelijk dacht hij dat hij me had (hij had zelf 10% hp en wilde mijn stunnen en afmaken), maar door mijn talent kreeg ik weer 35% hp in plaats van dat ik dood ging. Was echt een leuk gevecht en duurde enorm lang. Uiteindelijk had ik hem gekilled en ben gelijk gelogged Zo'n horde pussy gaat gelijk hulp halen natuurlijk. Morgen maar porberen te vissen
Alliance zijn pussys Die komen met 5 man op je af in een BG en als je naar een ally loopt die er in zijn 1tje staat rent i gelijk weg
pi_74305252
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Grimmjoww het volgende:

[..]

Alliance zijn pussys Die komen met 5 man op je af in een BG en als je naar een ally loopt die er in zijn 1tje staat rent i gelijk weg
Zomg grimmjow, jij zit ook op fok?
  maandag 2 november 2009 @ 08:09:57 #145
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74305731
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Grimmjoww het volgende:

[..]

Sowieso, kom je een tegen tijdens het questen. Gaat hij eerst om een hoekje staan wachten tot ik meerdere mobs pull of tot er een medeally aan komt voor hulp voor hij aanvalt.

En dat gebeurd vrij frequent. .

1 op 1 is toch veel mooier, je skills laten zien.
May the best man win... Niet the best men.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 2 november 2009 @ 08:24:43 #146
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74305868
Gisteren tijdens Daily Nexus erg leuk trouwens. 4 keer geganked voordat ik de instance in kon.... Had ik ook niet die stomme pvp-enabled teammember moeten rezzen
  maandag 2 november 2009 @ 08:25:28 #147
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74305873
Na een warhammer avontuurtje en een maandje aion, toch weer een sub gehaald voor WoW

Met RAF zijn we 2 shamans begonnen, echt wtf

2x enhancement = 8 totems = gekkenwerk

Vrijdag begonnen, gisteren lvl 40, meteen dualwield (toen besefte ik dat ik de verkeerde naam had, ik had prikkert ofzo moeten heten, echt die attack speed is te debiel voor woorden ) en een BG ingesprongen.

Ik heb nog nooit zo'n lol gehad, als lowste lvl in warsong, gewoon een beetje totempjes neergooien en prikken maar
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74305974
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:09 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Sowieso, kom je een tegen tijdens het questen. Gaat hij eerst om een hoekje staan wachten tot ik meerdere mobs pull of tot er een medeally aan komt voor hulp voor hij aanvalt.

En dat gebeurd vrij frequent. .

1 op 1 is toch veel mooier, je skills laten zien.
May the best man win... Niet the best men.
Dat gebeurt bij elke kant net zo goed. Gisteren in Shattrah bij de Darkmoon Faire staan er 2 Hordes telkens domme gestures te maken naar me, pas toen er een derde bijkwam met dikke pvp gear begonnen ze me opeens aan te vallen Bubble + wegvliegen, 5 minuten later was die pvp-gast weg en heb ik die twee een kopje kleiner gemaakt Kreeg ik later een whisper van een lvl1 dat ik niet zo zielig moet doen om iemand met greenies aan te vallen
  maandag 2 november 2009 @ 08:57:12 #149
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74306222
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dat gebeurt bij elke kant net zo goed. Gisteren in Shattrah bij de Darkmoon Faire staan er 2 Hordes telkens domme gestures te maken naar me, pas toen er een derde bijkwam met dikke pvp gear begonnen ze me opeens aan te vallen Bubble + wegvliegen, 5 minuten later was die pvp-gast weg en heb ik die twee een kopje kleiner gemaakt Kreeg ik later een whisper van een lvl1 dat ik niet zo zielig moet doen om iemand met greenies aan te vallen
Herkenbaar dit

Dat van die gestures e.d. maar uiteindelijk niets doen

Om idd een guildy met dikke pvp troep erbij te halen om jou kapot te slaan
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74306634
quote:
Op maandag 2 november 2009 05:04 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Zomg grimmjow, jij zit ook op fok?
Ja...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')