True true, verbaast me ook niets.quote:Op maandag 2 november 2009 08:37 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij elke kant net zo goed. Gisteren in Shattrah bij de Darkmoon Faire staan er 2 Hordes telkens domme gestures te maken naar me, pas toen er een derde bijkwam met dikke pvp gear begonnen ze me opeens aan te vallenBubble + wegvliegen, 5 minuten later was die pvp-gast weg en heb ik die twee een kopje kleiner gemaakt
Kreeg ik later een whisper van een lvl1 dat ik niet zo zielig moet doen om iemand met greenies aan te vallen
Ben ik toch wel blij dat ik niet op een PVP-server speel. Genoeg idioten, dat wel, maar meestal maken ze een paar gestures en flikkeren daarna op. Ze kunnen ook niet veel meer doen.quote:Op maandag 2 november 2009 08:37 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij elke kant net zo goed. Gisteren in Shattrah bij de Darkmoon Faire staan er 2 Hordes telkens domme gestures te maken naar me, pas toen er een derde bijkwam met dikke pvp gear begonnen ze me opeens aan te vallenBubble + wegvliegen, 5 minuten later was die pvp-gast weg en heb ik die twee een kopje kleiner gemaakt
Kreeg ik later een whisper van een lvl1 dat ik niet zo zielig moet doen om iemand met greenies aan te vallen
Ik help ook regelmatig mee om een elite te slayen voor allies. Tis en blijven mensen die achter hun pc zitten en niet dood willenquote:Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Toen ik eens een lastige elite solo'de kreeg ik bijvoorbeeld een applaus van een toekijkend groepje humans. Het is ook wel eens voorgekomen dat ik net iets teveel mobs had gepulled en een toevallig passerende Night Elf me uit de brand hielp.
Dat dus. Nu speel ik weliswaar op een PvE server, maar als ik iemand zie in nood dan help ik ze meestal met een elite meehelpen oid, Alliance of Horde, PvP flagged of niet.quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik help ook regelmatig mee om een elite te slayen voor allies. Tis en blijven mensen die achter hun pc zitten en niet dood willenVerhouding tussen allies en horde heeft beter tijden gekend. Vooral bij cataclysm moet de verhouding tussen horde/allies behoorlijk verslechteren... tenminste, wat ik heb gelezen.
Ik vergat tijdens een soortgelijke reddingsactie een keer dat ik op een PVP server speel en dat bladestorm behoorlijk schade doet.quote:Op maandag 2 november 2009 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja als ik een Alliancefiguur in de problemen zie, vlieg ik er meestal ook wel in om hem te helpen. Dat was gisteren mooi: 2 lvl 48 humans hadden iets van 6 lvl 54 Tar Lords gepulled in Un'Goro, ik kwam voorbij scheuren op mn horsie, draaide me om, scheurde terug, sprong middenin de groep en begon Consecration en Judgements te spammen. Ik weigerde die 2 allies gewoon te laten sterven
Kreeg daarna heel veel thank you's en geklap van die 2
quote:Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vergat tijdens een soortgelijke reddingsactie een keer dat ik op een PVP server speel en dat bladestorm behoorlijk schade doet.
Berserker rage + pvp trinketquote:Op maandag 2 november 2009 15:30 schreef ufopiloot het volgende:
Priests zijn toch behoorlijk vervelend als ze je fearen, snel de ore looten en weer wegvliegenKan ik echt kwaad om worden
Gelukkig heb ik daar nu als human geen last meer van
Als ze jouw slaan en niet je pet dan doe je iets verkeerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:28 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Ik ben nu een lvl 20 night elf hunter, alleen heel erg jammer dat een hunter geen schield kan dragen, die kunnen heel mooi en goed van pas komen....
kga het spel volgende week aanschaffen, moet effe deze week wachten tot se's voorbij zijn, maar man wat mis ik nu al de dungeon raids
doet me denken aan mijn allereerste char, een hunter. elk item wat ik vond dat meer armor had deed ik aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:28 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Ik ben nu een lvl 20 night elf hunter, alleen heel erg jammer dat een hunter geen schield kan dragen, die kunnen heel mooi en goed van pas komen....
kga het spel volgende week aanschaffen, moet effe deze week wachten tot se's voorbij zijn, maar man wat mis ik nu al de dungeon raids
70kquote:Op maandag 2 november 2009 23:01 schreef Blistering het volgende:
Whehe, onze tank heeft die Spectral Tiger kocht voor 70k.
En Yogg +0 EINDELIJK down op 25 man! Mimirons Head mount ging naar de guild retard, opzich wel terecht
Daar word je toch voor gebanned?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:06 schreef ufopiloot het volgende:
Die heeft gewoon z'n gold online gekocht natuurlijk.![]()
Mining is bij mij een leuk appeltje voor de dorst. Laatst met een middagje Questen/minen tegen de 800g gemaakt. Maar het word eens tijd dat ik alle dagen m'n daily's doe voor de knaken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:37 schreef Atreidez het volgende:
Geld verdienen is echt zo simpel geworden ... althans, 70k is wel wat overdreven, maar laatste week heb ik met alleen maar solo questen 4,8k verdiend (questgold, questrewards verkopen, junk verkopen). Haalde in tbc meeste geld op met herbs, en daar ben ik nu nog niet eens mee begonnen. Maar 1 of 2 uurtjes per dag herben en je hebt ook zo 4 of 5 honderd goud verdiend.
Zitten hier nog achievement whores trouwens? .. Ik zit af en toe in Dalaran te kijken voor die Arcane Magic boeken, maar ben er nog nooit 1 tegengekomen
Knappe man dan, moet je wel ziek veel tijd besteden op Wow denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef Blistering het volgende:
Haha, iemand die 70k heeft koopt gelijk gold? Wat een trieste manier van vingertje wijzen weer.
Nee, hij heeft altijd zo rond de half miljoen gold gehad, mede door het goed gebruiken van professions op z'n 10 level 80's. De AH playen kan je een rijk iemand maken.
Klopt, hij's vrijwel altijd onlinequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Knappe man dan, moet je wel ziek veel tijd besteden op Wow denk ik.
Dát is zelfs voor mijn doen net tè.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, hij's vrijwel altijd online. Heeft ook The Insane titel enzo. Ach, die mensen heb je ook
Welke server zit jij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Wehehe zie chat. Zo maak ik een beetje money tegenwoordig. ^^ Epic gems transmuten en voor 150g ea verpatsen. Minuutje effort per dag.
Hoe gaat dat transmuten? JC zeker?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Wehehe zie chat. Zo maak ik een beetje money tegenwoordig. ^^ Epic gems transmuten en voor 150g ea verpatsen. Minuutje effort per dag.
Als je 5x scarlet ruby omknalt naar cardinal ruby zit je op 500g pure winst dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:29 schreef ufopiloot het volgende:
Transmuten gaat met Alchemy. Een goedkope waardeloze blauw gem wordt dan ff omgezet in een epicZit er eigenlijk een cooldown op transmuten?
Saronite gaat bij ons voor 30g ongeveer, Titanium is wel gekkenhuis, laatst 5 ores verkocht voor 70g ofzo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:23 schreef ufopiloot het volgende:
Of het is een goldbuyer of een werkloze/scholier die 18 uur per dag WoW-speelt, zat ik toch in de buurt
AH playen is ook niet zo moeilijk. Als je maar een beetje startkapitaal heb. Mijn epic flyers heb ik ook alleen maar verdient door alle ores van copper t/m thorium elke keer op te kopen en voor 10 keer zoveel er weer op te zetten. Dan weer een paar dagen wachten en weer alles opkopen etc. Copper ore stacks voor 2g kopen en 15g erop zettenDat lukt nu nog steeds makkelijk. Pre TBC items verkopen echt als een gek. TBC items zijn er nog best veel op de AH, en voor Wotlk stuff hoef je het niet te proberen want dan word je elke keer toch genaaid door iemand die voor 1 copper minder alles op de AH zet
Thorium Ore verkoopt bijvoorbeeld makkelijk voor soms wel 80-90g. Als de prijs wat lager is, dan af en toe zelf prospecten voor de huge emerald, die je zo voor 25g erop zet. Veel beter dan die kut saronite voor 10-15g per stack
Transmuten is idd wel nice, zit daar eigenlijk een cooldown op? Ik maak elke dag ook sowieso een Icy Prism, gems zijn uncut best duur, en de Scarlet Ruby (rode rem) gaat voor 50-60g. De epic gems idd 150g, maar vanaf nu wil ik m'n honor sparen dus dat wordt iets minder
Cooldown is 20 uur, dus Transmutation Master is de minst winstgevende Alchemy specialization. Die ene keer in de maand dat je een 5-proc hebt is een screenshot waard, zoals je kunt zien. Kun je beter Elixir Master zijn, valt veel meer mee te verdienen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:29 schreef ufopiloot het volgende:
Transmuten gaat met Alchemy. Een goedkope waardeloze blauw gem wordt dan ff omgezet in een epicZit er eigenlijk een cooldown op transmuten?
Moet je wel geluk hebben dat je veel van die deposits tegenkomt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Titanium is wel gekkenhuis, laatst 5 ores verkocht voor 70g ofzo.
rondje icecrown/ storm peaks.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:18 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Moet je wel geluk hebben dat je veel van die deposits tegenkomt.
Fijne zone voor ee pally, met al die undeadquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodeju, ik ben als kersverse lvl 55 Paladin de Plaguelands ingegaan en heb na een uurtje rellen nog maar 20% te gaan tot lvl 56
Druid (main) zit op Wildhammer-A, rest zit op Turalyon-A+H.quote:
Alchemy, transmutation master. Normaal is het 1x Scarlet Ruby (30g op AH) + 1x Eternal Fire (30g op AH) = 1x Cardinal Ruby, met heel soms x2, x3, x4 of zelfs x5 (zie screenie boven) proc, maar zo'n x5 proc is zeer zeldzaam. Ik was altijd Elixir Master en ik kreeg best veel procs, maar toen had ik zelf ook nog Herbalism erbij en farmde ik de herbs zelf. Maar tegenwoordig CBA ik nog om te gatheren. Soms op m'n Pally wat rondjes minen. Dus heb Herbalism gedropped en Engineering gepakt en van Elixir naar Transmutation master gegaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe gaat dat transmuten? JC zeker?
Dat is wel een dikke business, die gems zijn ziek duur, helemaal als ze gecraft en wel zijn.
Hoeft niet. Paladin als Retribution ofc, Warrior kun je best als Protection levelen met DPS gear tot level 25 (Taste for Blood, Arms tree) of 40 (Mortal Strike, Arms tree), en dan switchen naar Arms of Fury. Helemaal op lower level hit Revenge echt als een truck, helemaal met Shield Block er bij. Ik zit meer met boa sword + board dan met mijn boa 2h te vechten, alleen al vanwege Revenge.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef MarkyB het volgende:
Hebben jullie ervaring met het levelen met de Zygors guide? Ik ben er nu 2 dagen mee bezig op een Human Warrior (eerst paladin, te snel geklikt bij warrior trainer) en ben nu level 22. Ik vind het best hard gaan. Moet ik trouwens ook de talent advisor gebruiken?
Hij snapt hem niet.. kan iemand hem het ff uitleggen? Je hoeft mij het niet uit te leggen, want ik snap het NATUURLIJK wel...quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
eeuhm is het erg als ik dat stripje niet begrijp :$.... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |