abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 november 2009 @ 09:51:01 #151
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74307216
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dat gebeurt bij elke kant net zo goed. Gisteren in Shattrah bij de Darkmoon Faire staan er 2 Hordes telkens domme gestures te maken naar me, pas toen er een derde bijkwam met dikke pvp gear begonnen ze me opeens aan te vallen Bubble + wegvliegen, 5 minuten later was die pvp-gast weg en heb ik die twee een kopje kleiner gemaakt Kreeg ik later een whisper van een lvl1 dat ik niet zo zielig moet doen om iemand met greenies aan te vallen
True true, verbaast me ook niets.
Wij hebben naast een schare aan volwassen spelers ook een flink aantal kleine gefrustreerde kinderen
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_74308494
Lol, staat een Spectral Tiger op AH hier voor 70k Die gaat wel verkocht worden denk ik!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74310079
En wat kost zo'n tiger op ebay?
  maandag 2 november 2009 @ 11:36:21 #154
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_74310174
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dat gebeurt bij elke kant net zo goed. Gisteren in Shattrah bij de Darkmoon Faire staan er 2 Hordes telkens domme gestures te maken naar me, pas toen er een derde bijkwam met dikke pvp gear begonnen ze me opeens aan te vallen Bubble + wegvliegen, 5 minuten later was die pvp-gast weg en heb ik die twee een kopje kleiner gemaakt Kreeg ik later een whisper van een lvl1 dat ik niet zo zielig moet doen om iemand met greenies aan te vallen
Ben ik toch wel blij dat ik niet op een PVP-server speel. Genoeg idioten, dat wel, maar meestal maken ze een paar gestures en flikkeren daarna op. Ze kunnen ook niet veel meer doen. En voor de rest gaan Alliance en Horde nog best redelijk met elkaar om. Toen ik eens een lastige elite solo'de kreeg ik bijvoorbeeld een applaus van een toekijkend groepje humans. Het is ook wel eens voorgekomen dat ik net iets teveel mobs had gepulled en een toevallig passerende Night Elf me uit de brand hielp.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_74310538
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:36 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Toen ik eens een lastige elite solo'de kreeg ik bijvoorbeeld een applaus van een toekijkend groepje humans. Het is ook wel eens voorgekomen dat ik net iets teveel mobs had gepulled en een toevallig passerende Night Elf me uit de brand hielp.
Ik help ook regelmatig mee om een elite te slayen voor allies. Tis en blijven mensen die achter hun pc zitten en niet dood willen Verhouding tussen allies en horde heeft beter tijden gekend. Vooral bij cataclysm moet de verhouding tussen horde/allies behoorlijk verslechteren... tenminste, wat ik heb gelezen.
Dit keer zonder signature
pi_74312952
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Ik help ook regelmatig mee om een elite te slayen voor allies. Tis en blijven mensen die achter hun pc zitten en niet dood willen Verhouding tussen allies en horde heeft beter tijden gekend. Vooral bij cataclysm moet de verhouding tussen horde/allies behoorlijk verslechteren... tenminste, wat ik heb gelezen.
Dat dus. Nu speel ik weliswaar op een PvE server, maar als ik iemand zie in nood dan help ik ze meestal met een elite meehelpen oid, Alliance of Horde, PvP flagged of niet.

Tenzij in Wintergrasp natuurlijk.
  Moderator / Redactie FP maandag 2 november 2009 @ 13:12:57 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74313210
Ja als ik een Alliancefiguur in de problemen zie, vlieg ik er meestal ook wel in om hem te helpen. Dat was gisteren mooi: 2 lvl 48 humans hadden iets van 6 lvl 54 Tar Lords gepulled in Un'Goro, ik kwam voorbij scheuren op mn horsie, draaide me om, scheurde terug, sprong middenin de groep en begon Consecration en Judgements te spammen. Ik weigerde die 2 allies gewoon te laten sterven

Kreeg daarna heel veel thank you's en geklap van die 2
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 2 november 2009 @ 13:53:40 #158
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74314449
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja als ik een Alliancefiguur in de problemen zie, vlieg ik er meestal ook wel in om hem te helpen. Dat was gisteren mooi: 2 lvl 48 humans hadden iets van 6 lvl 54 Tar Lords gepulled in Un'Goro, ik kwam voorbij scheuren op mn horsie, draaide me om, scheurde terug, sprong middenin de groep en begon Consecration en Judgements te spammen. Ik weigerde die 2 allies gewoon te laten sterven

Kreeg daarna heel veel thank you's en geklap van die 2
Ik vergat tijdens een soortgelijke reddingsactie een keer dat ik op een PVP server speel en dat bladestorm behoorlijk schade doet.
pi_74314715
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik vergat tijdens een soortgelijke reddingsactie een keer dat ik op een PVP server speel en dat bladestorm behoorlijk schade doet.
pi_74315734
Dat helpen en op elkaar wachten is wel leuk, maar als holy/disc priest ben ik daarna alsnog vaak de klos. Keer elite bij een horde, ik helpen killen, daarna helemaal /cheer en /thank en dansen.. Ging ie zitten om te drinken, en toen ie full mana was maakte die me alsnog in Ok, het is pvp server.. Maar juist het feit dat het kan en dat mensen zich toch beheersen maakt het een stuk leuker.

Gister trouwens een pala die aanval terwijl ik aan het questen was in een groep met humanoids.. Rende als een gek door die mobs heen hevig Mind Soothen, en die pala trok alle aggro in zijn achtervolging Nooit spijt gehad van het spelen op PVP server, al heb ik niet een klasse/build waarmee ik ze echt de baas kan.
Where facts are few, experts are many.
pi_74317583
Priests zijn toch behoorlijk vervelend als ze je fearen, snel de ore looten en weer wegvliegen Kan ik echt kwaad om worden Gelukkig heb ik daar nu als human geen last meer van
  maandag 2 november 2009 @ 16:24:02 #162
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74319351
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:30 schreef ufopiloot het volgende:
Priests zijn toch behoorlijk vervelend als ze je fearen, snel de ore looten en weer wegvliegen Kan ik echt kwaad om worden Gelukkig heb ik daar nu als human geen last meer van
Berserker rage + pvp trinket
pi_74334731
Heb mn pve holy omgewisseld voor pvp ret, naast mijn tank build.

Maar tering.. zelfs full T9 krijgen gaat nog sneller dan een beetje honor
pi_74334809
Whehe, onze tank heeft die Spectral Tiger kocht voor 70k .

En Yogg +0 EINDELIJK down op 25 man! Mimirons Head mount ging naar de guild retard, opzich wel terecht
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74338473
Ik ben nu een lvl 20 night elf hunter, alleen heel erg jammer dat een hunter geen schield kan dragen , die kunnen heel mooi en goed van pas komen....

kga het spel volgende week aanschaffen, moet effe deze week wachten tot se's voorbij zijn, maar man wat mis ik nu al de dungeon raids
pi_74339414
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:28 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Ik ben nu een lvl 20 night elf hunter, alleen heel erg jammer dat een hunter geen schield kan dragen , die kunnen heel mooi en goed van pas komen....

kga het spel volgende week aanschaffen, moet effe deze week wachten tot se's voorbij zijn, maar man wat mis ik nu al de dungeon raids
Als ze jouw slaan en niet je pet dan doe je iets verkeerd.
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 08:12:08 #167
34726 Fratz
Max
pi_74339665
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 02:28 schreef xiexiewajijniezie het volgende:

doet me denken aan mijn allereerste char, een hunter. elk item wat ik vond dat meer armor had deed ik aan
en ik had geen flauw idee hoe het allemaal werkte met mijn pet. ook eens met mijn pet heel wailing caverns gepulled toen ik ergens afsprong en mijn pet niet had gedismissed. Ik wist namelijk niet dat dat kon
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:49:20 #168
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74340039
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:01 schreef Blistering het volgende:
Whehe, onze tank heeft die Spectral Tiger kocht voor 70k .

En Yogg +0 EINDELIJK down op 25 man! Mimirons Head mount ging naar de guild retard, opzich wel terecht
70k
Dat is like 69,5k meer dan dat ik heb.

ik moet echt wat meer daily's gaan doen.
pi_74340297
Die heeft gewoon z'n gold online gekocht natuurlijk.
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:07:45 #170
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74340314
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:06 schreef ufopiloot het volgende:
Die heeft gewoon z'n gold online gekocht natuurlijk.
Daar word je toch voor gebanned?
pi_74340916
Geld verdienen is echt zo simpel geworden ... althans, 70k is wel wat overdreven, maar laatste week heb ik met alleen maar solo questen 4,8k verdiend (questgold, questrewards verkopen, junk verkopen). Haalde in tbc meeste geld op met herbs, en daar ben ik nu nog niet eens mee begonnen. Maar 1 of 2 uurtjes per dag herben en je hebt ook zo 4 of 5 honderd goud verdiend.

Zitten hier nog achievement whores trouwens? .. Ik zit af en toe in Dalaran te kijken voor die Arcane Magic boeken, maar ben er nog nooit 1 tegengekomen
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:58:31 #172
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74341452
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:37 schreef Atreidez het volgende:
Geld verdienen is echt zo simpel geworden ... althans, 70k is wel wat overdreven, maar laatste week heb ik met alleen maar solo questen 4,8k verdiend (questgold, questrewards verkopen, junk verkopen). Haalde in tbc meeste geld op met herbs, en daar ben ik nu nog niet eens mee begonnen. Maar 1 of 2 uurtjes per dag herben en je hebt ook zo 4 of 5 honderd goud verdiend.

Zitten hier nog achievement whores trouwens? .. Ik zit af en toe in Dalaran te kijken voor die Arcane Magic boeken, maar ben er nog nooit 1 tegengekomen
Mining is bij mij een leuk appeltje voor de dorst. Laatst met een middagje Questen/minen tegen de 800g gemaakt. Maar het word eens tijd dat ik alle dagen m'n daily's doe voor de knaken.
pi_74341971
Waar kan ik me beter in specializen?

Elemental of Dragonscale leatherworking?

Elemental is meer AGI gericht, en Dragonscale is meer AP..

Ben BM hunter
pi_74342383
Haha, iemand die 70k heeft koopt gelijk gold? Wat een trieste manier van vingertje wijzen weer.

Nee, hij heeft altijd zo rond de half miljoen gold gehad, mede door het goed gebruiken van professions op z'n 10 level 80's. De AH playen kan je een rijk iemand maken .
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:49:27 #175
248821 Rauw.
op je bord.
pi_74342729
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:36 schreef Blistering het volgende:
Haha, iemand die 70k heeft koopt gelijk gold? Wat een trieste manier van vingertje wijzen weer.

Nee, hij heeft altijd zo rond de half miljoen gold gehad, mede door het goed gebruiken van professions op z'n 10 level 80's. De AH playen kan je een rijk iemand maken .
Knappe man dan, moet je wel ziek veel tijd besteden op Wow denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')