Maar.. 'Muppets'?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:39 schreef Blistering het volgende:
Damn, wat is Orc vet. Heb echt totaal geen spijt van race change, male orc is zoveel bruter dan female UD. En die schouders, echt HUUUUUUUUUGE!
![]()
Echt heel tof.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:00 schreef ufopiloot het volgende:
Lapo
[..]
Maar.. 'Muppets'?!
(van #231)
Heb ik ook gedaan, raakte mijn shaman bijna niet meer aan. Toen heb ik hem op de realm van mijn main gezet inclusief een faction change, en het is gelijk 10 keer zo leuk om te spelen. Gewoon dezelfde bekende mensen, guilds, en het is makkelijk qua items/goldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:01 schreef garriej het volgende:
ik zit te denken om mijn troll priest ook alliance te maken bij mijn warrior op de server, dat grapje kost uiteindelijk maar 45 euro en is het denk ik wel waard
Dat is ook wat me hoofdzakelijk tegenhoudt een female BE te maken: alles ziet er zo kleeeeeeeeein uit. Dat heb je met Orcs, Taurens en Trolls niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:39 schreef Blistering het volgende:
Damn, wat is Orc vet. Heb echt totaal geen spijt van race change, male orc is zoveel bruter dan female UD. En die schouders, echt HUUUUUUUUUGE!
![]()
Echt heel tof.
ja precies dan heb ik opeens 3 profs om geld mee te verdienen, mining/jc nu op me warrior en ook herba op me priest, denk dat ik tailor weggooi en lekker alch neem. en wat je zegt de zelfde mensen enzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef ufopiloot het volgende:
Doe er dan lekker zelf iets aan;
http://wiki.wyrihaximus.net/wiki/Fok!_GAM_WoW_OP_New
[..]
Heb ik ook gedaan, raakte mijn shaman bijna niet meer aan. Toen heb ik hem op de realm van mijn main gezet inclusief een faction change, en het is gelijk 10 keer zo leuk om te spelen. Gewoon dezelfde bekenden mensen, guilds, en het is makkelijk qua items/gold
Ja baas.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef ufopiloot het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef sanakthe het volgende:
Van UD Lock naar Male orc lock gegaan.. die racials zijn gewoon perfect voor een lock en natuurlijk die looks he, die shoulders
Vlakbij Argent Tournament, iets naar het westen daar of op dat nieuwe eiland in het noorden van Argent Tournament.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:29 schreef Atreidez het volgende:
Wat is in northrend een goeie cloth farming plek?
Heb het net zelf gedaan in de wiki iig. Sta ik er nu 2x in? :pquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Jou heb ik al er tussen gezet hoor
Geef me ff paar minuten.. Edit jij de op daarna dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, raakte mijn shaman bijna niet meer aan. Toen heb ik hem op de realm van mijn main gezet inclusief een faction change, en het is gelijk 10 keer zo leuk om te spelen. Gewoon dezelfde bekende mensen, guilds, en het is makkelijk qua items/gold
Thanks.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Vlakbij Argent Tournament, iets naar het westen daar of op dat nieuwe eiland in het noorden van Argent Tournament.
Accountje maken dan kan je het editten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef ufopiloot het volgende:
Hoe kan jij die Wiki-post editen dan? Ik kan er zelf niks mee, en spaties/enters toevoegen in de OP helpt ook niet, en ik weet de code niet voor zo'n extra witregel.
En ja, ik kan de OP weer editen, voor de komende 46 uur nog ongeveer
Die gast is gewoon dom, welke mage wil nu geen damage boost?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef Ulreazj het volgende:
Spellstealen blijft moeilijk voor een mage in mn guild, ongelooflijk. Op de fight van Jaraxx 25. Ik 88 , hij 22. En roep je het nog uit op vent ook.
nee.. post gewoon op hier in dit topic..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef ufopiloot het volgende:
Hoe kan jij die Wiki-post editen dan? Ik kan er zelf niks mee, en spaties/enters toevoegen in de OP helpt ook niet, en ik weet de code niet voor zo'n extra witregel.
En ja, ik kan de OP weer editen, voor de komende 46 uur nog ongeveer
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Jou heb ik al er tussen gezet hoor
Ik vind hem wel tof, maar ben vast nogn iet stemgerechtigd na die korte tijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:09 schreef Ericjuh het volgende:
als jullie hem mooi vinden maak ik hem af...
mooi kan je mij ook in de op zetten,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:25 schreef WyriHaximus het volgende:
I disagree on the TT Tauren on a stick doesn't work out compared to Gnome on a stick![]()
@Ericjuh Ziet er slick uit.
@OP Wou er vanavond al naar gaan kijken (druk gehad afgelopen dagen) en zal gelijk ff de problemen met positionering oplossen zodat het iig in het 'fokkers in wow' topic ook goed staat (heb het zelfs in me agenda staan).
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:48 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, dat hielp. Nu kan ik weer even een paar pugs doorstaan.
De enige keer dat ik echt lol had in een pug was toen ik zelf leider was en alles van een leien dakje ging, was nog Naxx25 in de tijd dat Ulduar er nog niet wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]Toch niet iets van de laatste tijd hoor.. Maar ik vind het ook mooi als je dan een pug doet en het loopt ineens als een trein. Het kan ook pieken naar de goeie kant. En als ze teveel zeiken ben ik gewoon weg, zonder healer redden ze het helemaal niet.
Ben jij wel goed gegeared als shaman healer? Shaman's healers zijn niet echt instance healers.. vooral om hun lange casting time.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:48 schreef Fir3fly het volgende:
Nu ook weer met m'n shaman, we wipen twee keer op Black Knight omdat ik als healer Death's Respite krijg. Stun+throwback = dooie shaman (ik snap niet waarom shamans zo weinig base health hebben).
Zou je mij er ook in willen zetten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:25 schreef WyriHaximus het volgende:
@OP Wou er vanavond al naar gaan kijken (druk gehad afgelopen dagen) en zal gelijk ff de problemen met positionering oplossen zodat het iig in het 'fokkers in wow' topic ook goed staat (heb het zelfs in me agenda staan).
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:36 schreef garriej het volgende:
[..]
mooi kan je mij ook in de op zetten,
Garriej - troll priest, sunstrider
garriej - dwarf warrior, trollbane
Done ff opmaak fixen nu.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zou je mij er ook in willen zetten?
[ afbeelding ]
Daudi - Wildhammer (H) - Death Knight (80)
Togdan - Wildhammer (H) - Rogue
Mayura - Wildhammer (A) - Warlock
O.o bij ons gaan ze voor zo'n 450g per stuk en meestal doen ze ook zo'n combo pack 1000g voor 3 O.oquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:51 schreef GI het volgende:
Ik heb ondertussen 5 van de 8 crusader orbs die ik nodig heb voor http://www.wowhead.com/?item=47638
Dure shizzle, gemiddelde prijs rond de 1200g op dit moment
Bij ons gaan ze voor rond de 800g en we hebben er 30+ in guildbank liggen. Slackers in de guild die hun crafts niet willen maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:23 schreef Hanstin het volgende:
[..]
O.o bij ons gaan ze voor zo'n 450g per stuk en meestal doen ze ook zo'n combo pack 1000g voor 3 O.o
ik weet het maar is toch altijd even balenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:46 schreef Vengswiejj het volgende:
Yup Stam all the way, beste Tanks op onze realm zitten rond de 42/44k hp unbuffed en ja het zijn ook paladins merk dat de DK tanks net iets lager liggen rond de 40/42 en warriors rond het zelfde als de pally's.
Wel Bullcrap dat ze het zo oplossen, aangezien onze MT meer avoidence heeft gegemt dan stam.
Gister weer even snel een ToTc10 normal gedaan. Dropped mooie OS shield + plate alle 2 geninjadwaarvan een door een warrior die niet eens boven de Tank z'n dps uitkwam
.
Wel Upper back Pain achievement gehaald
EDIT: Garriej, je zal wel Ardent Guard bedoelenDropt vrij vaak dus als je blijft gaan dropt ie vast nog een keer voor jou
Dan zou ik ze maar snel verkopen voordat 3.3 er komt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Slackers in de guild die hun crafts niet willen maken.
Gold is het laatste wat we nodig hebben, ik ga wel dingen met alts maken binnenkortquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dan zou ik ze maar snel verkopen voordat 3.3 er komt.
Daarom als ik al ga puggen dan organiseer ik de pugs zelf. Geen gekut met "link achievement/epic" (want daar heb ik een hekel aan) maar gewoon onder het mom van "als zij denken dat zij gegeared/geskilled zijn voor die instance, dan mogen ze van mij mee". Ook al is er iemand in half 200 epic half blues, als zij denken dat zij het aan kunnen (skills > gear) dan geef ik hen een kans, voor totc10 bv.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:48 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een kutgame is dit ook eigenlijk. Nou ja, met het spel zelf is niet zo heel veel mis, maar het is meer de community. Wat is die bagger geworden, afschuwelijk. Ik pug alleen op m'n alts en zelfs dan alleen als het echt niet anders kan (overdag zijn jammer genoeg weinig guildies online). En de atmosfeer in zo'n pug is afschuwelijk.
Nu ook weer met m'n shaman, we wipen twee keer op Black Knight omdat ik als healer Death's Respite krijg. Stun+throwback = dooie shaman (ik snap niet waarom shamans zo weinig base health hebben). Pech dus, niet mijn fout. Maar mijn god, de vijandelijkheid die dan meteen ontstaat... niet te geloven. Ik leg netjes uit dat als ik gestunned word niet kan healen, maar luisteren ho maar. Ik word er echt gek van, en het ergste is dat Blizzard het spel meer en meer focust op dit soort spelers. Ik wil niet zeggen dat het Blizz's schuld is dat de community zo kut is geworden, maar het heeft er wel te maken.
Om nog maar te zwijgen over raid pugs...![]()
![]()
. Ik vind het leuk om alts te gearen maar als het zo moet dan laat maar.
R.I.P. Druid tankingquote:
Voor pugs wel ja "why did you kick him? -he had only 35k hp". Met mijn Bear stack ik vol op Agility (plus een beetje stam).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef ufopiloot het volgende:
Alsof het nog niet duidelijk genoeg was dat stamina stacken the way to go is
Ik houd van hardcore raiden, ik gem alles epic en enchant alles het beste op zowel pve bear set, pve kitty set, pvp feral set, pve healer set en pvp healer set, maar ik vertik het om 12k gold neer te leggen voor een chest die 7 itemlevels hoger is dan diegene die ik al heb omdat die een paar statjes meer heeft en die je toch replaced in een maandje of twee met de eerste de beste drop in ICC.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze voor rond de 800g en we hebben er 30+ in guildbank liggen. Slackers in de guild die hun crafts niet willen maken.
helemaal met je eens op het avoidance deel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
R.I.P. Druid tanking![]()
![]()
*changed mainspec in guild als healer*
[..]
Voor pugs wel ja "why did you kick him? -he had only 35k hp". Met mijn Bear stack ik vol op Agility (plus een beetje stam).Attack Power (equals bear block value), Crit (equals bear block chance), Armor (migration) én Dodge (avoidance). 50% dodge tank ftw.
Ik snap niet waarom iedereen maar Stamina loopt te stacken (Blood DKs daar gelaten, iets met Death Strike in rotatie) aangezien dat niet meer doet dan je healers een grotere reaction window geven bij het healen, terwijl je met avoidance de complete damage gewoon mis kan lopen = minder damage over time = minder healing nodig van healers = meer healing op raid/meer regeneration. Misschien ietsje meer stress aangezien meer grotere spikes, maar uiteindelijk scheelt het toch wel als je healers een beetje redelijk zijn (anticiperen op boss cooldowns, etc).
Natuurlijk, niet ten koste van Stamina, maar 32k+ unbuffed HP (in bear ofc) vind ik meer dan zat voor mijn Druid, terwijl ik Druids zie lopen in caster form met 30k HP (ik heb 26k HP in caster). Als ik ze dan vraag naar hun dodge chance krijg ik meestal rond 35% terug.
[..]
Ik houd van hardcore raiden, ik gem alles epic en enchant alles het beste op zowel pve bear set, pve kitty set, pvp feral set, pve healer set en pvp healer set, maar ik vertik het om 12k gold neer te leggen voor een chest die 7 itemlevels hoger is dan diegene die ik al heb omdat die een paar statjes meer heeft en die je toch replaced in een maandje of twee met de eerste de beste drop in ICC.
Ik snap niet waarom die shit zo gruwelijk duur is. 12k is een hele hoop geld. Als het nou 1.2k was dan wil ik er nog wel over nadenken. En nee ik heb geen tijd om 20 heroics en 25 dailies per dag te doen. Als ik veel gold nodig ben voor iets waar ik wel wat aan heb (epic flying op m'n miner alt) dan koop ik het wel online.![]()
![]()
jahaha t ziet er heel anders uit, ik maak vanaaf van me priest ook alliance bij me warrior op de serverquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef Fratz het volgende:
Gister is onze MT gewisseld van race van orc naar tauren. Ik moest helemaal wennen!
Mag hopen dat je account gehackt wordt en je alles wat je hebt kwijtraakt. In combinatie met een GM die zegt "Volgens mij koop jij wel eens goud, ik herstel niks"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef SharQueDo het volgende:
Als ik veel gold nodig ben voor iets waar ik wel wat aan heb (epic flying op m'n miner alt) dan koop ik het wel online.![]()
![]()
Precies. Gisteren een snelle VH run met mijn shaman voor een paar emblems. Super dikke paladin tank met 45k hp, alleen mijn earth shield was ook al genoeg healing voor de hele instancequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef SharQueDo het volgende:
Nogmaals, ik haat dat "/w achievements" gedoe en ik zet me daar dan ook tegen af.Mensen die niet tijd hebben om 20 heroics per dag te doen voor 226 welface epics maar wel 100% inzet tonen mbt skills (rotaties, niet dood gaan in firewalls/voidzones/etc), dan mogen die van mij mee.
Stamina > Dodge in ToC5 en ToC10. Veel dots die je niet kan ontwijken bijvoorbeeld. En tja, je krijgt misschien iets meer hits, maar het is gemakkelijker voor de healer(s) met een flinke HP-buffer. En de rest van de party voelt zich ook wel wat veiliger/sterker als ze een tank met 50k hp zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef SharQueDo het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen maar Stamina loopt te stacken (Blood DKs daar gelaten, iets met Death Strike in rotatie) aangezien dat niet meer doet dan je healers een grotere reaction window geven bij het healen, terwijl je met avoidance de complete damage gewoon mis kan lopen = minder damage over time = minder healing nodig van healers = meer healing op raid/meer regeneration. Misschien ietsje meer stress aangezien meer grotere spikes, maar uiteindelijk scheelt het toch wel als je healers een beetje redelijk zijn (anticiperen op boss cooldowns, etc).
Fucking huiliequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:17 schreef GI het volgende:
[..]
Mag hopen dat je account gehackt wordt en je alles wat je hebt kwijtraakt. In combinatie met een GM die zegt "Volgens mij koop jij wel eens goud, ik herstel niks"
Mwah, niet helemaal. Maar je moet er wel bij stilstaan dat een groot deel van het goud dat 'te koop' is van gehackte accounts afkomt. Dus ik vind het inderdaad asociaal om goud te kopenquote:
Daar heb ik dus echt keiharde schijt aan he? Iedereen kan met een beetje moeite voorkomen dat z'n account gehacked wordt. Ik heb in 4,5 jaar nog nooit gehad dat m'n account gehacked is, dus het ligt vooral aan de mensen zelf die gehacked worden. Moet je maar niet op vage sites vol keyloggers kijken, en anders moet je die 6 euro voor een authenticator maar over hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef GI het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal. Maar je moet er wel bij stilstaan dat een groot deel van het goud dat 'te koop' is van gehackte accounts afkomt. Dus ik vind het inderdaad asociaal om goud te kopen![]()
Je hebt met een klein beetje professions en eventueel slim AH'en ook in een paar dagen genoeg geld.
Is ook een mening. Ik ben ook nog nooit gehacked en ik doe ook geen gekke dingen waardoor ik gehacked kan gaan worden. Maar ik hoop toch collectief dat iedereen die goud koopt/heeft gekocht net zo hard genaaid wordt als degene die wel gehackt zijn. Harder zelfs omdat ik hoop dat GM's kunnen backtracen dat er ooit geld gekocht is waardoor je niet gebanned wordt, maar de levels van de toons naar 1 worden gereset en dat standaard alle kosten met een factor 5 verhoogd wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt keiharde schijt aan he? Iedereen kan met een beetje moeite voorkomen dat z'n account gehacked wordt. Ik heb in 4,5 jaar nog nooit gehad dat m'n account gehacked is, dus het ligt vooral aan de mensen zelf die gehacked worden. Moet je maar niet op vage sites vol keyloggers kijken, en anders moet je die 6 euro voor een authenticator maar over hebben.
Precies, hier ben ik het helemaal mee eens. Lui die gold kopen zijn net zo slecht bezig als de hackers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef GI het volgende:
[..]
Is ook een mening. Ik ben ook nog nooit gehacked en ik doe ook geen gekke dingen waardoor ik gehacked kan gaan worden. Maar ik hoop toch collectief dat iedereen die goud koopt/heeft gekocht net zo hard genaaid wordt als degene die wel gehackt zijn. Harder zelfs omdat ik hoop dat GM's kunnen backtracen dat er ooit geld gekocht is waardoor je niet gebanned wordt, maar de levels van de toons naar 1 worden gereset en dat standaard alle kosten met een factor 5 verhoogd worden
Hardieharhar, blijven jullie maar lekker allemaal die schijt dailies doen iedere dagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Precies, hier ben ik het helemaal mee eens. Lui die gold kopen zijn net zo slecht bezig als de hackers.
Ik doe behalve de heroic daily geen enkele daily. Wel farm ik een uurtje of 1.5 per dag en hou ik het AH slim in de gaten. Herb/Alch+Master en een alt met enchanting. Als je het slim speelt dan kan je jezelf onderhouden en alts gaande houden zonder veel problemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hardieharhar, blijven jullie maar lekker allemaal die schijt dailies doen iedere dag
Ik laat ze niet op mijn account, het gaat via face-2-face of via in-game mail.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:17 schreef GI het volgende:
[..]
Mag hopen dat je account gehackt wordt en je alles wat je hebt kwijtraakt. In combinatie met een GM die zegt "Volgens mij koop jij wel eens goud, ik herstel niks"
Ik begrijp zijn reactie wel, iedereen heeft immers een hekel aan goldspammers/goldfarmers en associeert dat gelijk met goldkopers (iets met de markt in beweging houden) en ik geef hem ook geen ongelijk daar over. Alleen niet iedereen heeft de skills om met AH in 1 nacht tijd 5k te maken of de tijd om 25 dailies per dag te doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Fucking huilie![]()
So true Sharq, gold is momenteel zo goedkoop, dan ben je echt gek als je 't gaat farmen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt keiharde schijt aan he? Iedereen kan met een beetje moeite voorkomen dat z'n account gehacked wordt. Ik heb in 4,5 jaar nog nooit gehad dat m'n account gehacked is, dus het ligt vooral aan de mensen zelf die gehacked worden. Moet je maar niet op vage sites vol keyloggers kijken, en anders moet je die 6 euro voor een authenticator maar over hebben.
Ik zit in Ronin ja. Ben bang dat we geen warlocks recruiten atm, omdat we 3 actieve raiding locks hebben (waarvan er 2 100% attendance hebben). We recruiten momenteel een feral druid en een retri paladinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef sanakthe het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, Blistering, jij zit in Ronin toch? Ik zit er al een tijd aan te denken om bij jullie te applyen, maar ik zie dat de warlock spot nog niet open is, en ik heb geen zin om gedeclined te worden alleen omdat de warlock spot vol is.
Zal ik het toch maar wagen? Of is het allemaal echt 100% attendance?
Door mensen zoals jou krijg ik dagelijks meerdere wispers of ik goud wil kopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik laat ze niet op mijn account, het gaat via face-2-face of via in-game mail.
[..]
krik jezelf naar 30k hp unbuffed door middel van totc hc en je bent zogoed als binnen bij iig al een aantal raids. maar het allerbelangrijkste blijft nog steeds dat je weet wat je doet als tankquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:53 schreef Evertjan het volgende:
me warrior is nu lvl 80 Maar probeer maar is een heroic pug te zoeken met maar 28K HPGelukkig zit ik in een goede guild op ED :-)
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&n=pijnacker
daarom wil ik zoveel mogelijk heroics lopen. heb nog nooit een tank class gespeelt dus het is gewoon wennen. Kwestie van veel je eigen inlezen en oefenen in heroics.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:47 schreef Failatronic het volgende:
[..]
krik jezelf naar 30k hp unbuffed door middel van totc hc en je bent zogoed als binnen bij iig al een aantal raids. maar het allerbelangrijkste blijft nog steeds dat je weet wat je doet als tank, ik zie nog dagelijks 40k tanks die geen idee hebben wat ze doen,
kknoobjes, en het blijft me verbazen hoe ze toch aan die 40k hp zijn gekomen he
Ligt aan jezelf. Ik ben elke raid ingekomen zonder enkele achievement te linken. En dat doe ik nu nog steeds.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:48 schreef CraniuM het volgende:
Heb mijn lvl 77 rogue maar geleveld maar nu is het gezeik je komt echt bij geen enkele raid omdat je geen achie hebt, slaat echt nergens op.
Mooi is dat inderdaad. Afgelopen zomer begon ik na een jaar weer met spelen. Ik logde even in met mijn oude main en liep gelijk de AH in Orgrimmar binnen. Ik was hooguit een minuut ingelogd of iemand dicht in de buurt zei opeens mijn echte naam. Bleek het om een oud-klasgenoot te gaan, waar ik wel eens samen mee speelde. Hij zag mij de AH in lopen en dacht: verrek, die naam ken ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:48 schreef CraniuM het volgende:
Zo toch maar weer begonen, dus ik start op zie ik een rl m8 on die had al een uur zijn account geactieveerden zie ik nog een rl die was al een dag eerder begonnen haha hoezo toevallig.
Op de server Kazzak (H) kant lukt dat nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:56 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf. Ik ben elke raid ingekomen zonder enkele achievement te linken. En dat doe ik nu nog steeds.
hier op magtheridon ook niet hoor, toen ik net lvl 80 was op me alt haalde ik eerst snel die 2 t8.5 pieces en gebruikte daarna de 1e paar weken gewoon een achiev addon, dan krijg je wel je invite en als je weet wat je doet dan is er toch geen probleem. en op het moment dat jij dan als enige van de hele raid nog je achievment haalt houdt toch iedereen zijn mond wel, niemand geeft een zak om jou achievs het enige wat ze willen is nice and smooth door de raid heen gaan. bovendien, in 25 man puggs val je toch niet opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:19 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Op de server Kazzak (H) kant lukt dat niet
Zoals ik zeg dat lukt niet op Kazzakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef ufopiloot het volgende:
Tja, als je alleen zegt INV PLZ vind ik het niet gek dat je geen invite krijgt. Als je vertelt dat je de tactics kent, goede gear hebt etc. laten ze je er wel bij.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:43 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Zoals ik zeg dat lukt niet op Kazzak
Verder moest ik hier wel om lachen:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:54 schreef SharQueDo het volgende:
http://wow.curse.com/down(...)s/underachiever.aspx
Dat dus,
Haha die is geniaal idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Verder moest ik hier wel om lachen:
Female Forsaken is wat mij betreft de aller coolste combinatie, de animaties zijn zo vet, unarmed, 1h specials, casting. Ergste vind ik humans kwa animaties, het lijkt of ze allemaal een hele bezemsteel in hun reet hebben. Ik erger me kapot als ik in CoT ben. (Altijd 20 stack noggenfogger in bags).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:38 schreef Metonae het volgende:
Male Belf Priest is nu Female Undead!Speelt toch een stuk fijner dan een belf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |