abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74198951
quote:
Lame.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:05:03 #52
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_74202020
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:36 schreef garriej het volgende:

[..]

mooi kan je mij ook in de op zetten,
Garriej - troll priest, sunstrider
garriej - dwarf warrior, trollbane
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:33 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Zou je mij er ook in willen zetten?

[ afbeelding ]

Daudi - Wildhammer (H) - Death Knight (80)
Togdan - Wildhammer (H) - Rogue
Mayura - Wildhammer (A) - Warlock
Done ff opmaak fixen nu.
phluphy for president!
pi_74204097
Paar dagen geleden de social/raid guild gejoined van wat ingame vrienden. Ze waren nog aan het wachten op ally transfers dus zijn pas een week geleden in Ulduar begonnen met een aantal nieuwe raiders. Veel hadden het wel op alliance gedaan dus Yogg ging dinsdag neer .

Net Onyxia speedkill gedaan en nu ToC 10. Bevalt me wel deze guild, twee avonden raiden per week, geen dkp, attendance etc, maar gewoon lekker relaxed wat bosses doden.
pi_74205492
Zo en Anub dood. Op naar heroic de volgende keer .
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:23:35 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_74210416
Aww. Net een stukje Naxx10 gedaan met een guild die net begonnen is met raiden, en ze waren zo blij toen Loatheb neer ging . Blijken het wat oudere mensen met kinderen enzo te zijn, die 1 keer in de week naxx proberen. Maar ze hadden te weinig dus kon ik mee. Leuk om te zien dat er gelukkig nog mensen zijn die in hun eigen tempo dingen doen, en niet gaan eisen dat ze voor het inloggen epics in de mail krijgen ofzo. Zulke spelers zijn er veel te weinig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_74211502
Poot mij er ook maar even bij:

Muldoon Twisting Nether (A) - Priest (80)
Lahav Twisting Nether (A) - Hunter (80)
Makruh Twisting Nether (A) - Druid (80)

Gisteren anub hardmode down Lekker hoor! Helaas met 43 tries remaining dus geen Mad Skill Hopelijk volgende week beter!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:51:29 #57
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74213021
Ik heb ondertussen 5 van de 8 crusader orbs die ik nodig heb voor http://www.wowhead.com/?item=47638
Dure shizzle, gemiddelde prijs rond de 1200g op dit moment
pi_74213185
Bij ons 400-500g Blijkbaar zijn er niet genoeg ToC-raids op je realm
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:13:34 #59
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74213194
Steamwheedle Cartel. RP-PVE server. ToC wordt wel gedaan maar nog niet in zo'n mate dat de orbs lager gaan qua prijs
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:26:54 #60
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_74213343
gister toc10 gepugged, nu heb ik nieuwe shoulders, we waren klaar in 50 min .
helaas verloor ik een tankswordje dat dropte van de laaste boss
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:29:17 #61
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74213370
ToC is met een goede groep erg okay te doen. Alleen de faction champs zijn enigzins uitdagend imho.
pi_74214691
Yup Stam all the way , beste Tanks op onze realm zitten rond de 42/44k hp unbuffed en ja het zijn ook paladins merk dat de DK tanks net iets lager liggen rond de 40/42 en warriors rond het zelfde als de pally's.

Wel Bullcrap dat ze het zo oplossen, aangezien onze MT meer avoidence heeft gegemt dan stam.

Gister weer even snel een ToTc10 normal gedaan. Dropped mooie OS shield + plate alle 2 geninjad waarvan een door een warrior die niet eens boven de Tank z'n dps uitkwam .

Wel Upper back Pain achievement gehaald

EDIT: Garriej, je zal wel Ardent Guard bedoelen Dropt vrij vaak dus als je blijft gaan dropt ie vast nog een keer voor jou

[ Bericht 14% gewijzigd door Vengswiejj op 30-10-2009 09:51:20 ]
Jeweet!
pi_74214857
Warriors zouden juist nog hoger dan de Paladins moeten zitten. Paladins hebben de grootste effectieve HP van elke tankclass. Ach, even een paar dodge gems vervangen met stamina is ook geen ramp. Heb 1 dogde gem geloof ik, omdat er een 12 stamina socket bonus aan verbonden zit (dus dan levert het dodge rating en 27 stamina), voor de rest ook alleen +51/+30 stamina, en stamina/health enchants.

Ardent Guad/Crusader's Glory heb ik ook geloot, maar ik vraag me af of het nou wel een verbetering is ten opzichte van de ToC5 sword. Minder stamina, minder avoidance, geen gem slots, maar wel 450 extra armor.
pi_74215602
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 07:51 schreef GI het volgende:
Ik heb ondertussen 5 van de 8 crusader orbs die ik nodig heb voor http://www.wowhead.com/?item=47638
Dure shizzle, gemiddelde prijs rond de 1200g op dit moment
O.o bij ons gaan ze voor zo'n 450g per stuk en meestal doen ze ook zo'n combo pack 1000g voor 3 O.o
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:26:02 #65
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_74215680
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:23 schreef Hanstin het volgende:

[..]

O.o bij ons gaan ze voor zo'n 450g per stuk en meestal doen ze ook zo'n combo pack 1000g voor 3 O.o
Bij ons gaan ze voor rond de 800g en we hebben er 30+ in guildbank liggen. Slackers in de guild die hun crafts niet willen maken.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:01:07 #66
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_74216893
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:46 schreef Vengswiejj het volgende:
Yup Stam all the way , beste Tanks op onze realm zitten rond de 42/44k hp unbuffed en ja het zijn ook paladins merk dat de DK tanks net iets lager liggen rond de 40/42 en warriors rond het zelfde als de pally's.

Wel Bullcrap dat ze het zo oplossen, aangezien onze MT meer avoidence heeft gegemt dan stam.

Gister weer even snel een ToTc10 normal gedaan. Dropped mooie OS shield + plate alle 2 geninjad waarvan een door een warrior die niet eens boven de Tank z'n dps uitkwam .

Wel Upper back Pain achievement gehaald

EDIT: Garriej, je zal wel Ardent Guard bedoelen Dropt vrij vaak dus als je blijft gaan dropt ie vast nog een keer voor jou
ik weet het maar is toch altijd even balen
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
pi_74216950
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:26 schreef Katth het volgende:

[..]
Slackers in de guild die hun crafts niet willen maken.
Dan zou ik ze maar snel verkopen voordat 3.3 er komt.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:06:59 #68
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_74217097
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dan zou ik ze maar snel verkopen voordat 3.3 er komt.
Gold is het laatste wat we nodig hebben, ik ga wel dingen met alts maken binnenkort
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_74217255
Crusader orbs zitten ook rond de 450 max 500 G bij ons, maar ik was zo slim om de guild leader te melden dat ie de orbs die we nog hadden staan te sellen voor de nieuwe patch zou komen dat je ze kon kopen voor emblems. Dus we hebben nog even goed winst gemaakt ermee.

Tja garriej, als het gaat om FAIL rollen met OS gear ben ik denk ik de nr1. ik roll echt altijd zo bagger, roll ik voor OS roll ik gemiddeld tussen de 0 en 30 roll ik voor crap zoals 22slot bags of ony head roll ik 90+ Mja na 6 drops van ardent guard was ik toen eigenlijk nog de enigste van de guild zowat die m kon gebruiken en m nog niet had ofzo
Jeweet!
pi_74217385
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:48 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een kutgame is dit ook eigenlijk. Nou ja, met het spel zelf is niet zo heel veel mis, maar het is meer de community. Wat is die bagger geworden, afschuwelijk. Ik pug alleen op m'n alts en zelfs dan alleen als het echt niet anders kan (overdag zijn jammer genoeg weinig guildies online). En de atmosfeer in zo'n pug is afschuwelijk.

Nu ook weer met m'n shaman, we wipen twee keer op Black Knight omdat ik als healer Death's Respite krijg. Stun+throwback = dooie shaman (ik snap niet waarom shamans zo weinig base health hebben ). Pech dus, niet mijn fout. Maar mijn god, de vijandelijkheid die dan meteen ontstaat... niet te geloven. Ik leg netjes uit dat als ik gestunned word niet kan healen, maar luisteren ho maar. Ik word er echt gek van, en het ergste is dat Blizzard het spel meer en meer focust op dit soort spelers. Ik wil niet zeggen dat het Blizz's schuld is dat de community zo kut is geworden, maar het heeft er wel te maken.

Om nog maar te zwijgen over raid pugs... . Ik vind het leuk om alts te gearen maar als het zo moet dan laat maar.
Daarom als ik al ga puggen dan organiseer ik de pugs zelf. Geen gekut met "link achievement/epic" (want daar heb ik een hekel aan) maar gewoon onder het mom van "als zij denken dat zij gegeared/geskilled zijn voor die instance, dan mogen ze van mij mee". Ook al is er iemand in half 200 epic half blues, als zij denken dat zij het aan kunnen (skills > gear) dan geef ik hen een kans, voor totc10 bv.

Vaak komt dat dan ook wel goed en doen ze meer DPS of net ietsje 'betere' healing dan iemand met meer gear maar die er niet veel van bakt. Rotte appels pik je er zo tussen uit en dan is het voor mij ook een swift kick + replace.

Nogmaals, ik haat dat "/w achievements" gedoe en ik zet me daar dan ook tegen af. Mensen die niet tijd hebben om 20 heroics per dag te doen voor 226 welface epics maar wel 100% inzet tonen mbt skills (rotaties, niet dood gaan in firewalls/voidzones/etc), dan mogen die van mij mee.
pi_74218010
quote:
R.I.P. Druid tanking

*changed mainspec in guild als healer*
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef ufopiloot het volgende:
Alsof het nog niet duidelijk genoeg was dat stamina stacken the way to go is
Voor pugs wel ja "why did you kick him? -he had only 35k hp". Met mijn Bear stack ik vol op Agility (plus een beetje stam). Attack Power (equals bear block value), Crit (equals bear block chance), Armor (migration) én Dodge (avoidance). 50% dodge tank ftw.

Ik snap niet waarom iedereen maar Stamina loopt te stacken (Blood DKs daar gelaten, iets met Death Strike in rotatie) aangezien dat niet meer doet dan je healers een grotere reaction window geven bij het healen, terwijl je met avoidance de complete damage gewoon mis kan lopen = minder damage over time = minder healing nodig van healers = meer healing op raid/meer regeneration. Misschien ietsje meer stress aangezien meer grotere spikes, maar uiteindelijk scheelt het toch wel als je healers een beetje redelijk zijn (anticiperen op boss cooldowns, etc).

Natuurlijk, niet ten koste van Stamina, maar 32k+ unbuffed HP (in bear ofc) vind ik meer dan zat voor mijn Druid, terwijl ik Druids zie lopen in caster form met 30k HP (ik heb 26k HP in caster). Als ik ze dan vraag naar hun dodge chance krijg ik meestal rond 35% terug.
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:26 schreef Katth het volgende:

[..]

Bij ons gaan ze voor rond de 800g en we hebben er 30+ in guildbank liggen. Slackers in de guild die hun crafts niet willen maken.
Ik houd van hardcore raiden, ik gem alles epic en enchant alles het beste op zowel pve bear set, pve kitty set, pvp feral set, pve healer set en pvp healer set, maar ik vertik het om 12k gold neer te leggen voor een chest die 7 itemlevels hoger is dan diegene die ik al heb omdat die een paar statjes meer heeft en die je toch replaced in een maandje of twee met de eerste de beste drop in ICC.

Ik snap niet waarom die shit zo gruwelijk duur is. 12k is een hele hoop geld. Als het nou 1.2k was dan wil ik er nog wel over nadenken. En nee ik heb geen tijd om 20 heroics en 25 dailies per dag te doen. Als ik veel gold nodig ben voor iets waar ik wel wat aan heb (epic flying op m'n miner alt) dan koop ik het wel online.

[ Bericht 29% gewijzigd door SharQueDo op 30-10-2009 11:48:24 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:07:33 #72
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_74219240
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

R.I.P. Druid tanking

*changed mainspec in guild als healer*
[..]

Voor pugs wel ja "why did you kick him? -he had only 35k hp". Met mijn Bear stack ik vol op Agility (plus een beetje stam). Attack Power (equals bear block value), Crit (equals bear block chance), Armor (migration) én Dodge (avoidance). 50% dodge tank ftw.

Ik snap niet waarom iedereen maar Stamina loopt te stacken (Blood DKs daar gelaten, iets met Death Strike in rotatie) aangezien dat niet meer doet dan je healers een grotere reaction window geven bij het healen, terwijl je met avoidance de complete damage gewoon mis kan lopen = minder damage over time = minder healing nodig van healers = meer healing op raid/meer regeneration. Misschien ietsje meer stress aangezien meer grotere spikes, maar uiteindelijk scheelt het toch wel als je healers een beetje redelijk zijn (anticiperen op boss cooldowns, etc).

Natuurlijk, niet ten koste van Stamina, maar 32k+ unbuffed HP (in bear ofc) vind ik meer dan zat voor mijn Druid, terwijl ik Druids zie lopen in caster form met 30k HP (ik heb 26k HP in caster). Als ik ze dan vraag naar hun dodge chance krijg ik meestal rond 35% terug.
[..]

Ik houd van hardcore raiden, ik gem alles epic en enchant alles het beste op zowel pve bear set, pve kitty set, pvp feral set, pve healer set en pvp healer set, maar ik vertik het om 12k gold neer te leggen voor een chest die 7 itemlevels hoger is dan diegene die ik al heb omdat die een paar statjes meer heeft en die je toch replaced in een maandje of twee met de eerste de beste drop in ICC.

Ik snap niet waarom die shit zo gruwelijk duur is. 12k is een hele hoop geld. Als het nou 1.2k was dan wil ik er nog wel over nadenken. En nee ik heb geen tijd om 20 heroics en 25 dailies per dag te doen. Als ik veel gold nodig ben voor iets waar ik wel wat aan heb (epic flying op m'n miner alt) dan koop ik het wel online.
helemaal met je eens op het avoidance deel.
  † In Memoriam † vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:16:36 #73
34726 Fratz
Max
pi_74219538
Gister is onze MT gewisseld van race van orc naar tauren. Ik moest helemaal wennen!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:17:36 #74
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_74219566
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef Fratz het volgende:
Gister is onze MT gewisseld van race van orc naar tauren. Ik moest helemaal wennen!
jahaha t ziet er heel anders uit, ik maak vanaaf van me priest ook alliance bij me warrior op de server
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:17:56 #75
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74219576
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef SharQueDo het volgende:
Als ik veel gold nodig ben voor iets waar ik wel wat aan heb (epic flying op m'n miner alt) dan koop ik het wel online.
Mag hopen dat je account gehackt wordt en je alles wat je hebt kwijtraakt. In combinatie met een GM die zegt "Volgens mij koop jij wel eens goud, ik herstel niks"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')