Precies. Gisteren een snelle VH run met mijn shaman voor een paar emblems. Super dikke paladin tank met 45k hp, alleen mijn earth shield was ook al genoeg healing voor de hele instancequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef SharQueDo het volgende:
Nogmaals, ik haat dat "/w achievements" gedoe en ik zet me daar dan ook tegen af.Mensen die niet tijd hebben om 20 heroics per dag te doen voor 226 welface epics maar wel 100% inzet tonen mbt skills (rotaties, niet dood gaan in firewalls/voidzones/etc), dan mogen die van mij mee.
Stamina > Dodge in ToC5 en ToC10. Veel dots die je niet kan ontwijken bijvoorbeeld. En tja, je krijgt misschien iets meer hits, maar het is gemakkelijker voor de healer(s) met een flinke HP-buffer. En de rest van de party voelt zich ook wel wat veiliger/sterker als ze een tank met 50k hp zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef SharQueDo het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen maar Stamina loopt te stacken (Blood DKs daar gelaten, iets met Death Strike in rotatie) aangezien dat niet meer doet dan je healers een grotere reaction window geven bij het healen, terwijl je met avoidance de complete damage gewoon mis kan lopen = minder damage over time = minder healing nodig van healers = meer healing op raid/meer regeneration. Misschien ietsje meer stress aangezien meer grotere spikes, maar uiteindelijk scheelt het toch wel als je healers een beetje redelijk zijn (anticiperen op boss cooldowns, etc).
Fucking huiliequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:17 schreef GI het volgende:
[..]
Mag hopen dat je account gehackt wordt en je alles wat je hebt kwijtraakt. In combinatie met een GM die zegt "Volgens mij koop jij wel eens goud, ik herstel niks"
Mwah, niet helemaal. Maar je moet er wel bij stilstaan dat een groot deel van het goud dat 'te koop' is van gehackte accounts afkomt. Dus ik vind het inderdaad asociaal om goud te kopenquote:
Daar heb ik dus echt keiharde schijt aan he? Iedereen kan met een beetje moeite voorkomen dat z'n account gehacked wordt. Ik heb in 4,5 jaar nog nooit gehad dat m'n account gehacked is, dus het ligt vooral aan de mensen zelf die gehacked worden. Moet je maar niet op vage sites vol keyloggers kijken, en anders moet je die 6 euro voor een authenticator maar over hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef GI het volgende:
[..]
Mwah, niet helemaal. Maar je moet er wel bij stilstaan dat een groot deel van het goud dat 'te koop' is van gehackte accounts afkomt. Dus ik vind het inderdaad asociaal om goud te kopen![]()
Je hebt met een klein beetje professions en eventueel slim AH'en ook in een paar dagen genoeg geld.
Is ook een mening. Ik ben ook nog nooit gehacked en ik doe ook geen gekke dingen waardoor ik gehacked kan gaan worden. Maar ik hoop toch collectief dat iedereen die goud koopt/heeft gekocht net zo hard genaaid wordt als degene die wel gehackt zijn. Harder zelfs omdat ik hoop dat GM's kunnen backtracen dat er ooit geld gekocht is waardoor je niet gebanned wordt, maar de levels van de toons naar 1 worden gereset en dat standaard alle kosten met een factor 5 verhoogd wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt keiharde schijt aan he? Iedereen kan met een beetje moeite voorkomen dat z'n account gehacked wordt. Ik heb in 4,5 jaar nog nooit gehad dat m'n account gehacked is, dus het ligt vooral aan de mensen zelf die gehacked worden. Moet je maar niet op vage sites vol keyloggers kijken, en anders moet je die 6 euro voor een authenticator maar over hebben.
Precies, hier ben ik het helemaal mee eens. Lui die gold kopen zijn net zo slecht bezig als de hackers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef GI het volgende:
[..]
Is ook een mening. Ik ben ook nog nooit gehacked en ik doe ook geen gekke dingen waardoor ik gehacked kan gaan worden. Maar ik hoop toch collectief dat iedereen die goud koopt/heeft gekocht net zo hard genaaid wordt als degene die wel gehackt zijn. Harder zelfs omdat ik hoop dat GM's kunnen backtracen dat er ooit geld gekocht is waardoor je niet gebanned wordt, maar de levels van de toons naar 1 worden gereset en dat standaard alle kosten met een factor 5 verhoogd worden
Hardieharhar, blijven jullie maar lekker allemaal die schijt dailies doen iedere dagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Precies, hier ben ik het helemaal mee eens. Lui die gold kopen zijn net zo slecht bezig als de hackers.
Ik doe behalve de heroic daily geen enkele daily. Wel farm ik een uurtje of 1.5 per dag en hou ik het AH slim in de gaten. Herb/Alch+Master en een alt met enchanting. Als je het slim speelt dan kan je jezelf onderhouden en alts gaande houden zonder veel problemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hardieharhar, blijven jullie maar lekker allemaal die schijt dailies doen iedere dag
Ik laat ze niet op mijn account, het gaat via face-2-face of via in-game mail.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:17 schreef GI het volgende:
[..]
Mag hopen dat je account gehackt wordt en je alles wat je hebt kwijtraakt. In combinatie met een GM die zegt "Volgens mij koop jij wel eens goud, ik herstel niks"
Ik begrijp zijn reactie wel, iedereen heeft immers een hekel aan goldspammers/goldfarmers en associeert dat gelijk met goldkopers (iets met de markt in beweging houden) en ik geef hem ook geen ongelijk daar over. Alleen niet iedereen heeft de skills om met AH in 1 nacht tijd 5k te maken of de tijd om 25 dailies per dag te doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Fucking huilie![]()
So true Sharq, gold is momenteel zo goedkoop, dan ben je echt gek als je 't gaat farmen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt keiharde schijt aan he? Iedereen kan met een beetje moeite voorkomen dat z'n account gehacked wordt. Ik heb in 4,5 jaar nog nooit gehad dat m'n account gehacked is, dus het ligt vooral aan de mensen zelf die gehacked worden. Moet je maar niet op vage sites vol keyloggers kijken, en anders moet je die 6 euro voor een authenticator maar over hebben.
Ik zit in Ronin ja. Ben bang dat we geen warlocks recruiten atm, omdat we 3 actieve raiding locks hebben (waarvan er 2 100% attendance hebben). We recruiten momenteel een feral druid en een retri paladinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef sanakthe het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, Blistering, jij zit in Ronin toch? Ik zit er al een tijd aan te denken om bij jullie te applyen, maar ik zie dat de warlock spot nog niet open is, en ik heb geen zin om gedeclined te worden alleen omdat de warlock spot vol is.
Zal ik het toch maar wagen? Of is het allemaal echt 100% attendance?
Door mensen zoals jou krijg ik dagelijks meerdere wispers of ik goud wil kopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik laat ze niet op mijn account, het gaat via face-2-face of via in-game mail.
[..]
krik jezelf naar 30k hp unbuffed door middel van totc hc en je bent zogoed als binnen bij iig al een aantal raids. maar het allerbelangrijkste blijft nog steeds dat je weet wat je doet als tankquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:53 schreef Evertjan het volgende:
me warrior is nu lvl 80 Maar probeer maar is een heroic pug te zoeken met maar 28K HPGelukkig zit ik in een goede guild op ED :-)
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&n=pijnacker
daarom wil ik zoveel mogelijk heroics lopen. heb nog nooit een tank class gespeelt dus het is gewoon wennen. Kwestie van veel je eigen inlezen en oefenen in heroics.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:47 schreef Failatronic het volgende:
[..]
krik jezelf naar 30k hp unbuffed door middel van totc hc en je bent zogoed als binnen bij iig al een aantal raids. maar het allerbelangrijkste blijft nog steeds dat je weet wat je doet als tank, ik zie nog dagelijks 40k tanks die geen idee hebben wat ze doen,
kknoobjes, en het blijft me verbazen hoe ze toch aan die 40k hp zijn gekomen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |