And who are you to judge me?quote:
De Nederlandse taal is niet je sterkste punt, of wel?quote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef fabulouss het volgende:
neem van mij aan..
idd ze gaat vreemd of is bezig tot..
met die schimmelinfectie oke dat doet pijn..maar dat doet ook pijn als je geen sex hebt
maar ik denk dat ze het als een excuus gebruikt en dat dat haar nu goed uitkomt
het kan dat ze wat met die gast heeft gedaan en daarom nix met jou wil doen omdat ze zich schuldig voelt..
en nu opeens zie je haar minder vaak enz..
ik denk dat ze toch aan het vreemdgaan is
en hoe zij zich gedraagd is een gevoelenskwestie
ik zou eens een goed gesprek met haar hebben
hopeliik heb je er wa aan
Gr
Ik voorzie TS niet meer terug in dit topic...quote:Op maandag 9 november 2009 20:11 schreef Enj0y het volgende:
Tvp, net als maanvis.
TS: ik voorzie rotte tijden voor je.. ga nu alvast op zoek naar een nieuwe!
Gast, je weet NIET hoe haar dag eruit ziet. Als zij wilt dat jij ergens niet achterkomt, dan kom je er ook echt niet achter. Je bent zo naief dat het gewoon echt bizar is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:50 schreef xgxdx het volgende:
[..]
Ehm.. nee. Ze neukt geen ander. We bellen elke dag en ik weet hoe haar dag eruit ziet.
Als ze een ander zou neuken, dan zou ik het wel zelf weten, nee?
Mijn vraag was alleen of ze nou interesse heeft in een ander of dat het gewoon aan haar infectie ligt.
[..]
Aha, en hoe zou jij dat moeten wetenMaar ja het ruikt niet altijd fris, maar met de vinger vindt ze het ook oké.
En laten gaan.. is (nog) niet een optie.
Mwah, hoeft nog geen sticker 'DRA-topic' op.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:15 schreef IkBenOzan het volgende:
Is dit serieus?Vooral dat over die jongens?
Spreek voor jezelf, man. Wat een onzin. Het kan wel degelijk, en wanneer 't misgaat hoeft 't niet altijd een 'poging van de mannelijke helft te zijn'. Mannen zijn niet per definitie op seks beluste neanderthalers.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
Hechte vriendschap tussen 2 (hetero) sexen is vrijwel onmogelijk. One way or another zal de mannelijke helft een poging doen haar het bed in te krijgen.
Ik bne eigenlijk wel benieuwd hoe je reageerde, wie gaf je vooral de schuld?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja.. moeilijk. Ik kreeg het niet van haar te horen. Ik hoorde het via via. Zelfs na confrontaties met (vaag) bewijs bleef ze het nog glashard ontkennen. Ik werd zo achterdochtig dat ik gek van me zelf werd op een gegeven moment. Ik heb ze uiteindelijk betrapt, en dat was geen fraai gezichtGeloof me, hoe ik toen reageerde zal ik je (en vooral mezelf) maar besparen, maar dat was ook geen fraai gezicht.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte, en hoop dat het je allemaal bespaard wordt. Maar uit je verhalen kan ik opmaken dat je kan uitgaan van het ergste.
Dude, je laat je echt compleet belazeren, en dat zeg ik niet snel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:47 schreef chkm8 het volgende:
Hoi,
deze situatie klinkt me bekend in de oren ..
Mijn vriendin heeft ook zo'n infectie gehad en voor die tijd : stomende sex !! Daarna : géén sex !! Dat zou komen omdat het bleef pijn doen en dit en dat .. Na veel aandringen terug bij de dokter en terug aan de medicijnen .. met als gevolg : NOG STEEDS GEEN SEX !! Nu 3 maanden verder, ondertussen gaan samenwonen is de sex nog steeds ver te zoeken ! Nu moet ik er toch bij vermelden :
In het begin van onze relatie is ze met haar ex om blijven gaan en is ze dat altijd blijven ontkennen. Zelfs toen ik ze op heterdaad betrapte bleef ze het ontkennen .. Ik had het niet goed gezien ?? NEE ECHT ?? Tzag der best gezellig uit moest ik in die 'positie' verkeren ! Uiteindelijk na een jaar!! (jawel dat deed pijn !) alles opgebiecht en begonnen aan een 'echte relatie' mèt jawel 1,5 jaar lang stomende sex tot .. de schimmelinfectie (lees hierboven) ..
Al zo ver gekomen en nog steeds geen stap verder !! Wat doe je dan .. Doorbijten ? Opgeven ?
Ik heb voor het eerste gekozen omdat ik zielsveel van haar hou maar ik kan je oprecht zeggen :
HET IS EEN HEL !!!
Sterke !!
grtjs
D
Hier ook, alleen ging ze niet vreemd (dat geloof ik in alle oprechtheid) maar was de koek gewoon op. Dan krijg na een maand geen sex ook nog eens een hel van 2 weken omdat ze zogenaamd twijfelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:47 schreef chkm8 het volgende:
Hoi,
deze situatie klinkt me bekend in de oren ..
Mijn vriendin heeft ook zo'n infectie gehad en voor die tijd : stomende sex !! Daarna : géén sex !! Dat zou komen omdat het bleef pijn doen en dit en dat .. Na veel aandringen terug bij de dokter en terug aan de medicijnen .. met als gevolg : NOG STEEDS GEEN SEX !!
Bij deze een nominatie voor Post van het Jaar 2010.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:14 schreef CP69 het volgende:
[..]
Valt mee hoor ...
Kheb gewoon doorgeneukt tijdens de schimmel-infectie .......
ALLEEN 1 ADVIES ...
Doe t gewoon op de normale manier (zij onder je op bed met de benenwijd en JIJ erbovenop) en NIET op zijn Hondjes...
Waarom ???
Anders zit je recht met je snuit boven die dampende schimmel-pasta .... (kan natuurlijk wel maar doe dan een wasknijper op je neus).
En ....
ga lekker samen na afloop onder de douche , want die zoii gaat verschrikkelijk jeuken aan je gevalletjuh ...![]()
Maar dan ook nog een post uit 2009 nomineren voor DÉ post van 2010...?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef fathank het volgende:
Wie kickt er dan ook een topic uit 2009.
Alsof ik bij elke post naar de datum kijk. Maar bij deze trek ik mijn nominatie wel weer in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:30 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Maar dan ook nog een post uit 2009 nomineren voor DÉ post van 2010...?
Tof!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof ik bij elke post naar de datum kijk. Maar bij deze trek ik mijn nominatie wel weer in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |