quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil iemand overtuigen van het nut van een Sinterklaas-avatar, kan iemand bij deze avatar een mooie mijter maken?
Kapt-Ruigbaard
Er is altijd wel iets te pimpenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:23 schreef Csbs het volgende:
Hihihi dit is geinigAan mijn ava is weinig te pimpen denk ik
kz lurktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:45 schreef Adelante het volgende:
Hoeveel designers zijn er eigenlijk dit jaar?La Vache Qui Rit shiznuts kleinzusje
meer?
Thanksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:37 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat kanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil wel FEE icons: eentje met een mijter en eentje met een Kerstmuts. De Kerstmuts ook graag met sneeuwvlokjes als dat kanAlvast bedankt!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
AwesomeIk ga direct voor de sneeuwavatar trouwens, zo cool is die
Zo danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kan je zelf regelenhttp://www.online-image-editor.com/
avatar uploaden en dan effects, en dan add animated mask
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog een kerstavatar van vorig jaar. Maar heb eigs altijd hetzelfde, een kerstmutsje op haar hoofd. Ik vroeg me af of iemand wat andere creatieve ideeen heeft mbt kerst in mijn avatar (en deze dan ook uitvoert![]()
)
Oh, die's leukquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo mooi. Misschien kun je iets bewegends maken
? Een piet die langsrent of een sint die bij het hoertje gaat staan
?
Ja dat hoort dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:57 schreef Adelante het volgende:
Ik zie aardbeien met glitters en sneeuw in de hoeken.
Dat ligt aan de ingestelde voorkeuren (bij opties->weergave) van die persoon, waarschijnlijk heeft zij dan ingesteld dat het webicon niet de voorkeur geniet boven het uploadicon.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Even vraagje: Zijn er mensen die mijn huidige usericon niet kunnen zien?
Ik kreeg net van iemand te horen dat ze helemaal geen usericon zag en ik weet niet waar dat aan kan liggen. Ik heb mijn oude icon verwijderd uit de Usericon Manager en de link van mijn nieuwe, bewegende, icon bij "webicon" ingevuld.
Misschien dat ik toch iets fout heb gedaan?
Misschien niet de optie 'laat webicons zien' aanstaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja dat hoort dusVind het zo vreemd dat diegene waar ik het over heb het niet kan zien.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Dat ligt aan de ingestelde voorkeuren (bij opties->weergave) van die persoon, waarschijnlijk heeft zij dan ingesteld dat het webicon niet de voorkeur geniet boven het uploadicon.
Gelukt! Merci beaucoup!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien niet de optie 'laat webicons zien' aanstaan?
Ah spuit 11 zie ik![]()
Sinterklaasstijl:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef Monopoly het volgende:
Zou iemand misschien " the Monopoly Guy" kunnen pimpen ?
Hey Shiz, kan je ook Spieker ff pimpen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sinterklaasstijl: [ afbeelding ]
Kerststijl: [ afbeelding ]
Doe ik met liefde!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:55 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Hey Shiz, kan je ook Spieker ff pimpen?
TE LEUKquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets te pimpen
[ afbeelding ]
Hier alvast een Sinterklaas.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier alvast een Sinterklaas.
[ afbeelding ]
Petje af... of muts af in dit geval.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Petje af... of muts af in dit geval.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou wel weer zo'n mooie willen zoals vorig jaar waarmee ik magnetronsloffen won die ik in de zomer binnenkreeg
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat er bij die dagen hoortquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef Dagoduck het volgende:
LVQR
kan je er voor mij ook 1 maken voor thanxgiving day?
en misschien ook voor st maarten 11 nov. ?
dan krijg je ere İ in mn sig en ondertitel
Bij Sint Maarten horen koeien met staarten, bij Thanksgiving een giant kalkoen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:07 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er bij die dagen hoort
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:07 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sinterklaasstijl: [ afbeelding ]
Kerststijl: [ afbeelding ]
Bij st maarten hoort een lampion, en bij thanxgiving hoort een kalkoen oid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:07 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Ik wil het gerust proberen (proberen, ik beloof nietsquote:
ja?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik wil het gerust proberen (proberen, ik beloof niets) maar heb je een voorbeeld van een mijterkoksmuts? Of is het de bedoeling dat we een kokmuts en een mijter zelf samenvoegen?
Oké, ik ga aan de slag, kan even durenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
een koksmuts in sintstijl, dus rood en met kruis zeg maar
Verwacht er niet teveel van, maar heb wel m'n best gedaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
een koksmuts in sintstijl, dus rood en met kruis zeg maar
Die eerstequote:Op zondag 1 november 2009 02:35 schreef shiznuts het volgende:
Voor kwiwi heb ik gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mocht hier ook komen showen... dus bij deze
Kom jij niet uit een paaseitje?quote:Op zondag 1 november 2009 09:39 schreef geelkuikentje het volgende:
Kan de mijne dan wel een mijter of een kerstmuts krijgen![]()
[ afbeelding ]
Gezellig met de hele familie kerst vieren . . .quote:Op zondag 1 november 2009 11:19 schreef bennootje het volgende:
Ikke ook eentje hebben, hebben....met sneeuw en muts......hebben, hebben....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |