hahaha, helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:53 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kan ze ook kleiner maken als je dat wil?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
hahaha, helemaal geweldig.
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze het wordt, want met die pepernoten zie je hem bijna niet meer
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Lukt dat? Iets kleiner, iets minder, iets langzamer?
Aanvullingen etc (extra tips & renders) zijn welkomquote:Tips voor een avatar te maken
- Sneeuw: Ga naar http://www.online-image-editor.com/ en klik op File>Open. Upload vervolgens je avatar en ga vervolgens naar Effects>Add Animated Mask. Klik op de image boven Snow 2 en vervolgens op Create My Animation. Nu kan je je avatar opslagen!
- Als je iets gerelateerd met Sinterklaas of Kerstmis wilt maken, zijn deze renders misschien handig:![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand er 1 voor halloween maken met mijn ster
[ afbeelding ]
Oranje achtergrond/zwarte ster/oranje ogen zoals in die pompoenen ofzo?
Zoiets:
[ afbeelding ]
Handíg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Arn0 het volgende:
Zo, is deze korte update voor de OP goed?
[..]
Aanvullingen etc (extra tips & renders) zijn welkom
Cool thanxquote:
"Nu kan je je avatar opslagen"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Arn0 het volgende:
Zo, is deze korte update voor de OP goed?
[..]
Aanvullingen etc (extra tips & renders) zijn welkom
Whehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
"Nu kan je je avatar opslagen"![]()
Verder natuurlijk
vergeet www.pho.to niet
Ohja idd. Ik gebruik zelf tinypic, maar zal beide links toevoegen en het meteen op wiki gooienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
"Nu kan je je avatar opslagen"![]()
Verder natuurlijk
vergeet www.pho.to niet
Als uploadhost gebruik ik zelf http://www.instant-upload.com/quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ohja idd. Ik gebruik zelf tinypic, maar zal beide links toevoegen en het meteen op wiki gooien
nice very nice. thanxquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind 'm niet zo mooiquote:
Oké, toegevoegd. Heb ook de topiclinks (twee wedstrijden oid) van vorig jaar eruitgehaald en, hopelijk is dat niet erg, ook de avatars van vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als uploadhost gebruik ik zelf http://www.instant-upload.com/
Lekker simpel.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:06 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die pompoen die je nu hebt is trouwens wel gaafquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:16 schreef Adelante het volgende:
Perfect.
Het is dat ik niet mee mag doen aan de SINT Icoontjes wedstrijd, anders had ik een hele goede kans gemaakt
Zoiets kan in jouw geval ook:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die pompoen die je nu hebt is trouwens wel gaaf
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:01 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Zoiets kan in jouw geval ook:
[ afbeelding ]
Ook Leuk !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:01 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Zoiets kan in jouw geval ook:
[ afbeelding ]
Ik gebruik Jasc Animation Shopquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:04 schreef Arn0 het volgende:
Welke software gebruiken jullie voor die GIF's? Want Imageready zit niet meer bij CS4 zie ik
Jij hebt een mooie kwaliteit mijter in je avatarquote:
Surequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef Pisces29 het volgende:
Is er iemand die mijn eendje kan voorzien van een mooie mijter?
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt een mooie kwaliteit mijter in je avatar![]()
Is er iemand die mijn eendje kan voorzien van een mooie mijter?
Ik ook, en tevens Adobe CS4, daar zit Imageready wel bij, maar de animationfunctie is onderbracht bij Photoshop. Even aanklikken dat je in het beeld het animatieveld wil laten zien en dan kun je er op los tweenen en framen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:08 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Ik gebruik Jasc Animation Shop
Bedankt!quote:
Handmatig iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ook, en tevens Adobe CS4, daar zit Imageready wel bij, maar de animationfunctie is onderbracht bij Photoshop. Even aanklikken dat je in het beeld het animatieveld wil laten zien en dan kun je er op los tweenen en framen.Hoe kun je trouwens een object tracen? Of doe je dat handmatig? Over een bewegend plaatje iets een bepaalde beweging laten volgen. Zoals die kerstmuts over Naatje_1's avatar.
oh, toevoeging, wel heel graag in uploadbaar formaat...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:21 schreef Mirjam het volgende:
hallo,
dit is mijn origineel,
[ afbeelding ]
ik heb eik een paar verzoekjes
een koksmuts, maar dan opgepimpt voor de sint (mijterkoksmuts dus) staf erbij is ook wel leuk denk ik
iets leuks voor de kerst en voor oud en nieu, maar kijk maar wie er zin in heeft
Geef je ook workshops?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:30 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Handmatig iddEigenlijk doe ik (vrijwel) alles handmatig
En uno:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:17 schreef Skeletor het volgende:
Heeft iemand zin/tijd om mijn avatar te bewerken? Graag 1 voor sint en 1 voor kerst![]()
Mijn wensen voor sint zijn iig een mijter + staf en voor kerst een kerstmuts + sneeuwvlokken.
[ afbeelding ]
Ik heb hem in webicon..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mag ik jullie erop wijzen dat bij de nieuwe layout van fok die toch hopelijk wel in de komende maanden gaat komen webicons niet meer mogelijk zijn (dus je moet ze in usericon manager uploaden (dus minder kb's))
...
Primaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Misschien?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
sneeuw in je avv werkt niet als je avv al geanimeerd is
Oh hahaha super !!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En uno: [ afbeelding ]
En duo: [ afbeelding ]
Hij moet 60x60 zijn dus dat is te doen met animation shop oid..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe moet ik dat plaatje verkleinen als ik hem in usericon manager wil uploaden?
abbonnementquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:04 schreef Adelante het volgende:
voor 2,50 euro per maand mag je 25000kb hebben
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:04 schreef Adelante het volgende:
voor 2,50 euro per maand mag je 25000kb hebben
dat kan je zelf regelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou ik misschien nog een beetje sneeuw mogen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil iemand overtuigen van het nut van een Sinterklaas-avatar, kan iemand bij deze avatar een mooie mijter maken?
Kapt-Ruigbaard
Er is altijd wel iets te pimpenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:23 schreef Csbs het volgende:
Hihihi dit is geinigAan mijn ava is weinig te pimpen denk ik
kz lurktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:45 schreef Adelante het volgende:
Hoeveel designers zijn er eigenlijk dit jaar?La Vache Qui Rit shiznuts kleinzusje
meer?
Thanksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:37 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Dat kanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil wel FEE icons: eentje met een mijter en eentje met een Kerstmuts. De Kerstmuts ook graag met sneeuwvlokjes als dat kanAlvast bedankt!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
AwesomeIk ga direct voor de sneeuwavatar trouwens, zo cool is die
Zo danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kan je zelf regelenhttp://www.online-image-editor.com/
avatar uploaden en dan effects, en dan add animated mask
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog een kerstavatar van vorig jaar. Maar heb eigs altijd hetzelfde, een kerstmutsje op haar hoofd. Ik vroeg me af of iemand wat andere creatieve ideeen heeft mbt kerst in mijn avatar (en deze dan ook uitvoert![]()
)
Oh, die's leukquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo mooi. Misschien kun je iets bewegends maken
? Een piet die langsrent of een sint die bij het hoertje gaat staan
?
Ja dat hoort dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:57 schreef Adelante het volgende:
Ik zie aardbeien met glitters en sneeuw in de hoeken.
Dat ligt aan de ingestelde voorkeuren (bij opties->weergave) van die persoon, waarschijnlijk heeft zij dan ingesteld dat het webicon niet de voorkeur geniet boven het uploadicon.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Even vraagje: Zijn er mensen die mijn huidige usericon niet kunnen zien?
Ik kreeg net van iemand te horen dat ze helemaal geen usericon zag en ik weet niet waar dat aan kan liggen. Ik heb mijn oude icon verwijderd uit de Usericon Manager en de link van mijn nieuwe, bewegende, icon bij "webicon" ingevuld.
Misschien dat ik toch iets fout heb gedaan?
Misschien niet de optie 'laat webicons zien' aanstaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja dat hoort dusVind het zo vreemd dat diegene waar ik het over heb het niet kan zien.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Dat ligt aan de ingestelde voorkeuren (bij opties->weergave) van die persoon, waarschijnlijk heeft zij dan ingesteld dat het webicon niet de voorkeur geniet boven het uploadicon.
Gelukt! Merci beaucoup!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien niet de optie 'laat webicons zien' aanstaan?
Ah spuit 11 zie ik![]()
Sinterklaasstijl:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:51 schreef Monopoly het volgende:
Zou iemand misschien " the Monopoly Guy" kunnen pimpen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |