quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Je bent een lieve pleegtante hoor Non.![]()
Mr$: frappant hoe het verleden dan opeens weer op kan duiken bij zoiets.
* gooit een zak pepernoten door de stad*
Anton die heeft via het asiel waarschijnlijk veel meer kans een huis te vinden dan bij jullie thuis, hoe goed bedoeld ook. En dat hij nu daar zit hoeft voor jullie geen reden te zijn om te stoppen met het zoeken naar een blikopener natuurlijk. Dan adopteren ze hem via het asiel en niet rechtstreeks via jullie. Maar het is altijd naar om ze weg te brengen. Bij mijn Redcat moederpoezen moet ik ook altijd even slikken.
Voor DTH lijkt Anton me veel te sociaal. DTH is perfect voor heel zieke of heel schichtige katten. Maar als het effe kan is een warm huisje met je eigen blikopeners waar je de aandacht niet met 100 andere katten hoeft te delen veel beter.
Zou bemiddeling van een onafhankelijke derde helpen? Dan hoef je het allebei niet te doen en is dat probleem iig uit de weg. (wat blijft hangen is het probleem dat er blijkbaar minder achting is voor jouw reserves dan voor die van haar)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef Morretje het volgende:
Ze vroeg mij: wat zou jij doen als de situatie omgedraaid was? Toen probeerde ik me in te beelden dat ik mama iets moest vertellen wat haar pijn zou doen, maar dan nog zou ik er voor kiezen om dat wel te doen. Eerlijkheid gaat bij mij echt voor alles, pijn of geen pijn.
Dat ze nu woedend weggelopen is, is juist geen goed ding denk ik. Als we het niet zelf opzoeken, zien we elkaar nooit, behalve op verjaardagen ed.
Zij dacht echt, dat als ik een eenregelig briefje aan hem schrijf, het anders is. Terwijl alleen die stap al huizenhoog is voor mij.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef Cat22 het volgende:
Je bent een lieve pleegtante hoor Non.![]()
Mr$: frappant hoe het verleden dan opeens weer op kan duiken bij zoiets.
* gooit een zak pepernoten door de stad*
Anton die heeft via het asiel waarschijnlijk veel meer kans een huis te vinden dan bij jullie thuis, hoe goed bedoeld ook. En dat hij nu daar zit hoeft voor jullie geen reden te zijn om te stoppen met het zoeken naar een blikopener natuurlijk. Dan adopteren ze hem via het asiel en niet rechtstreeks via jullie. Maar het is altijd naar om ze weg te brengen. Bij mijn Redcat moederpoezen moet ik ook altijd even slikken.
Voor DTH lijkt Anton me veel te sociaal. DTH is perfect voor heel zieke of heel schichtige katten. Maar als het effe kan is een warm huisje met je eigen blikopeners waar je de aandacht niet met 100 andere katten hoeft te delen veel beter.
Dat denk ik wel, maar wie zou daar dan geschikt voor zijn is de grote vraag..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:27 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb niet het hele vorige topic bijgelezen, maar ik wil wel even terugkomen op Morretjes verhaal (geen idee of ik spuit 11 ben)
[..]
Zou bemiddeling van een onafhankelijke derde helpen? Dan hoef je het allebei niet te doen en is dat probleem iig uit de weg. (wat blijft hangen is het probleem dat er blijkbaar minder achting is voor jouw reserves dan voor die van haar)
Ai, nog meer familieperikelen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
@senesta beterschap
@MRS begravenissen roepen altijd nare emoties op en dan kunnen andere familiezaken weer opduiken. Ik heb nog een reep verkade witte chocolade trek in? dan paas ik heb even door.
Over schoonouders gesproken
schoonvaker: wat vond je van je (insert naam) nichtje
Ik: tja euh ik heb het amper gezien
schoonvader: jullie hadden wel pech he. We moesten de laatste boot halen en baby werd net gevoed plus wondverzorging bij schoonzus maar dat maken jullie vast goed deze week?
Ik: wilde reageren met als ik beter ben
Schoonvader: schoonmoeder wil vriendlief nog even.
Ik telefoon door gegeven
Vriendlief: Als F-R beter is komen we van het weekend nog wel even
Schoonmoeder: is ze ziek? dan mogen jullie niet komen hoor. Verder vroeg ze no heb je het mogen vasthouden?
Vriendlief: nee Ik vanaf de achtergrond jij wel dan? dat hoorde ze niet.
Het mag wel duidelijk zijn dat er al wel meer speelt dan alleen dit.
Volgens vriendlief heb ik zeker de MG volgens mij absoluut niet maar ga zo weer naar bedje heb wel weer genoeg voetbal gezien. Hopelijk een nachtje slapen zonder hoesten.
Geen stiefvader nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
@mor heb je een stiefvader? of eventueel je schoonouders weet niet hoe goed jullie band is?
quote:
Nou ja, als erbij gezegd wordt dat diegene dat zegt omdat zij het niet durft..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Mor, lijkt het je niet dat je vader alsnog boos wordt op je zusje als ie het van een andere persoon hoort, zo van waarom hoor ik het niet van jou???
Net geshopped bewerkt met Adobe(c) Photoshop(r) Softwarequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Cool! Bestond ie al? Of heb je die net laten maken?
Club?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Club? [ afbeelding ]
We zijn een posse!
Sterkte Mor, ik weet even niet wat ik verder moet zeggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou ja, als erbij gezegd wordt dat diegene dat zegt omdat zij het niet durft..
Ik weet het ook niet, moet eerst maar eens iemand vinden die in het 'profiel' past..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Posse mauw!
Kom eens gauw!
Ik heb lekkere melk voor jou!
Zo'n posse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
"Every time you procrastinate, our Posse kills a Kitteh"
[ afbeelding ]
Datquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterkte Mor, ik weet even niet wat ik verder moet zeggen.![]()
Behalve: je krijgt een beeeebie!Niet vergeten daarvan te genieten, ondanks dit gedoe he?
Trustenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef MrSubtle het volgende:
Tijd voor bedje
Welterusten allemaal
Trusten Mr$quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef MrSubtle het volgende:
Tijd voor bedje
Welterusten allemaal
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
No-homo?
Die smileys met die pink bandana![]()
Ik ben aangenomenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef Ml-etje het volgende:ben weer thuis, zo te zien heb ik een berg gemist.
MrS wat een avadoet zeer aan mijn ogen.
Q hoe is het gegaan en super dat je in Den Helder vrienden maakt
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen
Maar kan pas in januari beginnennu is het dus kiezen. Den Helder of Coevorden.
Denk dat ik hier bij MM blijf. Beer heeft het hier ontzettend naar zn zin
Volgende week, die week daarop. Zoiets. Vanaf 1 jan kan ik namelijk ook in coevorden. Het doel van dit gesprek was om asap een plek te hebben eigenlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
goed meid!
Maareh wanneer had je dan willen beginnen?
Zeg ik iets heel vervelend als ik dan zeg dat je eerder had moeten gaan zoeken, asap bestaat niet meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgende week, die week daarop. Zoiets. Vanaf 1 jan kan ik namelijk ook in coevorden. Het doel van dit gesprek was om asap een plek te hebben eigenlijk
Maar goed, das niet zo heul erg.
Ik heb wel afgesproken dat mocht ie het druk hebben, hij me mag bellen voor een dagje/weekje/whatever
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:27 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Hoe vet, onze eigen smilie.
Ik ga meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:07 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge!
Ik zit @ work tot 12h en dan feestje.
Bedrijfsfeestje van MrLquote:
Ohquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bedrijfsfeestje van MrLoh en daarna R'dam onveilig maken
Die PBP tagquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje onze streetcredit verhogen jewaids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Omdat Muis die 'Mightymouse'-tag heeft zat ze schijnbaar in een andere 'groep' met de asielactie, dus toen bij iedereen de 'donateur asielactie'-tags verdwenen heeft hij er bij haar nog tot deze week gestaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:35 schreef Ml-etje het volgende:
M<aaruh Ll kun je me ook uitleggen waar dat over gaat?
Oh ok dat nogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat Muis die 'Mightymouse'-tag heeft zat ze schijnbaar in een andere 'groep' met de asielactie, dus toen bij iedereen de 'donateur asielactie'-tags verdwenen heeft hij er bij haar nog tot deze week gestaan.
Dat vind ik gezelligquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee hoor Greysie, ik kom alleen af en toe even kijken hoe ´t met jullie gaat
O RLY, sexspeeltjes voor tijdens de sex. Ik gebruik ze om mee in de soep te roerenquote:Ik heb gisteren een aantal sexspeeltjes besteld.
Dit om de sex wat spannerder te maken, en er een andere draai aan te geven.
Het is bedoelt, voor tijdens de sex, met mij en mijn partner.
Tjeezzquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Mén sommige mensen zijn best dom:
[..]
O RLY, sexspeeltjes voor tijdens de sex. Ik gebruik ze om mee in de soep te roeren![]()
En tis ook een onverschrokken persoontje die nergens kwaad in ziet schijnbaar....
Het valt wel erg op hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:51 schreef Greys het volgende:
PBP was here![]()
![]()
En dan in roze glitterletters idd.
Jullie hebben wel snel de ommezwaai gemaakt van roze-afschuw naar roze-addiction.
Ik moet er nog even aan wennen
Lekker rustig wakker worden zo... doen ze dat iedere ochtend?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Goedemorgen!
Security heeft het pand vanochtend zoals gebruikelijk gecheckt.
Alle kostbare tapijten liggen er nog.
[ link | afbeelding ]
Chico doet dat elke ochtend op kantoor , gelukkig doet ie dat echt alleen als we binnen komen, dan is er nog niemand. Hijs altijd zooooo blij dat ie mag werkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lekker rustig wakker worden zo... doen ze dat iedere ochtend?![]()
Bwehehe weer 1 post verschil met Greysquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van woensdag 28 oktober 2009
005. 177 Qwea
006. 162 Loveless85
007. 161 Greys
012. 148 Harajuku.
063. 073 oh-oh
075. 069 Ml-etje
094. 060 Dizzy-Miss-Lizzy
Vermaak je nog f_r, hebben jullie daar ook zulk mooi weer deze week?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen allemaal,
Al in bad geweest en straks naar de roofvogels.
Laatste dag vakantie hierzo. Morgen terug naar huis.
Ik sta d'r niet eens inquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niet de helft, ik ben mijn leven aan het beteren
Ja maar vandaag ben jij aan het thuiswerkenquote:
Mogge Maesquote:
Mogguhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef Maes het volgende:
Sorry vergeet goedemorgen te zeggen, waar zijn mijn manieren![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Ik wil ook een Chicootjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge Maes![]()
Ik stap dus echt elke morgen blij binnen op mn werk dankzij Chicootje
Zeg wat is dit?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van woensdag 28 oktober 2009
005. 177 Qwea
006. 162 Loveless85
007. 161 Greys
012. 148 Harajuku.
063. 073 oh-oh
075. 069 Ml-etje
094. 060 Dizzy-Miss-Lizzy
Dr is maar een Chicootje en dies van mij, sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil ook een Chicootje![]()
Ik vergeet het steeds te vragen maar hoe is het met het herplaatsertje gegaan, je weet wel dat blonde reutje?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar vandaag ben jij aan het thuiswerken
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:52 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
SecurityChico en gluurbuur Bil...![]()
Wat een tof pand trouwens oh-oh!
Ja nu past ie dr niet meer door hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:59 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen Muis!
oeh, ja dat gluren door de trapspijlen.. Das idd heul eng als ze nog zo klein zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 29-10-2009 10:48:12 ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Goedemorgen!
Security heeft het pand vanochtend zoals gebruikelijk gecheckt.
Alle kostbare tapijten liggen er nog.
[ link | afbeelding ]
Cuuuute!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Zo een soort pand hebben wij ook. Maar ik kan het pand niet posten, de naam staat er nogal prominent op. Maar voor degenen die weten waar ik werk, kijk maar op onze www![]()
Ik was foto's aan het zoeken van puppybil die met zn kop door de spijlen staat, die kan ik ff niet vinden, ik vond wel deze![]()
[ afbeelding ]
Zo lag ie als pup vaak op mn bureau in zn mandje, Chico lag daar eigenlijk altijd voordat Billy er was.
Ze hebben dr ook nog een hele poos met zn tweeën gelegen zo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal de foto's straks allemaal weer weg hoor.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 29-10-2009 10:47:53 ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo![]()
MI-tje, ik vroeg me nog af wat je onder het jasje ging dragen op die rok. Of heb ik verkeerd gekeken op de foto? Ik zag alleen laarzen, rok en jasje.
Ja inderdaad lijkt me fijn werkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:52 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
SecurityChico en gluurbuur Bil...![]()
Wat een tof pand trouwens oh-oh!
Ik schrik van jouw spelfout. Oh-oh, wat doe je!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Q wat heb je nu dan weer?
Heb je nu wel es gewoon een hele week niks eigenlijk?
( en wat heb je liggen ijlen dan, mijn nieuwschierigheid wint het weer es van mijn verstand)
Kan de foto's hier niet zienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Skattig toch![]()
Ik zie net dat ze er minstens samen gelegen hebben tot Bil een half jaar was![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is krijg ik binnenkort een veel groter bureau, dan zal ik er weer eens een mandje opzetten , mss wil de klusjesman er wel een trappetje aanmaken
ik word er nu wel flauw van jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:Jeetje Q wat heb je nu dan weer?
Heb je nu wel es gewoon een hele week niks eigenlijk?
( en wat heb je liggen ijlen dan, mijn nieuwschierigheid wint het weer es van mijn verstand)
Brave New Worldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik word er nu wel flauw van jaik dacht eerst aan griep... maar dan zou ik nu nog ziek moeten zijn.
Ik vroeg aan MM of hij ook niet kon lopen (ik wilde plassen maar was zo duizelig dat ik zo weer neer flikkerde op bed) aangezien we beiden waren geïnjecteerd met die vloeistof (welke vloeistof) en dat het allemaal echt kut was wat er was gebeurd en dat ik niet snapte waarom ze ons hebben geinjecteerd en hoe, in ons eigen bedje.
MM had echt zoiets van "WTF. Kom maar terug als je wakker bent"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Oh poep die is wel erg ja, zie je wel, ik moet gewoon alleen hard werken vandaag, niet fokkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schrik van jouw spelfout. Oh-oh, wat doe je!
OMG! Dat zei ik ook nog ja!quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:37 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Wow wat een mooi pand Phaidra!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is inderdaad een verschilBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:37 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Ooohhh,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe Q is een slaaf van de NWO geworden
Ja. Enkel nog wat nekpijn. Ik snap er ook geen fuck vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:42 schreef Phaidra het volgende:
Q, wat vaag!? En nu voel je je weer helemaal ok? Wel beter natuurlijk, maar wel raar.
Bij mij werkt het wel hoor, ik ga het altijd meteen slikken als ik een griepje voel opkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey oh-oh... jij had het laatst over anti griepinne ofzo. Werkt dat echt? Wat ist? Pillen? Of zoiets als hot coldrex?
Ja!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Enkel nog wat nekpijn. Ik snap er ook geen fuck van
FEE is terug
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:39 schreef oh-oh het volgende:Phaidra dat is echt een gaaf pand zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Volgens mij help je daar echt je weerstand finaal de tering mee in. Als je bij alles wat je voelt meteen een berg medicijnen erin miktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel hoor, ik ga het altijd meteen slikken als ik een griepje voel opkomen.
Het zijn pilletjes , kun je gewoon bij de drogist kopen.
Mooi. ff halen straks, gewoon voor de zekerheidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel hoor, ik ga het altijd meteen slikken als ik een griepje voel opkomen.
Het zijn pilletjes , kun je gewoon bij de drogist kopen.
Nou ik ben echt minder vaak ziek dan de meeste mensen dus laat mij nou maar lekker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij help je daar echt je weerstand finaal de tering mee in. Als je bij alles wat je voelt meteen een berg medicijnen erin mikt
Ik heb al in 2 topics gepostquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb er zelfs al een topique geopend
Je moet het ook vooral doen hoor, ik zou het zelf niet zo snel doen. Maar de laatste keer dat ik thuiszat vanwege een griepje of iets was denk ik nog op de middelbare schoolquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik ben echt minder vaak ziek dan de meeste mensen dus laat mij nou maar lekker.
En ik voel mss twee keer per jaar een griepje opkomen, dus zo vaak slik ik niet iets
Ijl jij ook?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik ben echt minder vaak ziek dan de meeste mensen dus laat mij nou maar lekker.
En ik voel mss twee keer per jaar een griepje opkomen, dus zo vaak slik ik niet iets
bij mij met echte griep iets meer dan 7 maanden terug ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet het ook vooral doen hoor, ik zou het zelf niet zo snel doen. Maar de laatste keer dat ik thuiszat vanwege een griepje of iets was denk ik nog op de middelbare school
Volgens mij ben je daar ook nog lang niet zo lang vanaf als ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet het ook vooral doen hoor, ik zou het zelf niet zo snel doen. Maar de laatste keer dat ik thuiszat vanwege een griepje of iets was denk ik nog op de middelbare school
Geen idee, ik word dr zelf niet wakker van iegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ijl jij ook?
ijlen is kjoet
Geen post nog trouwens![]()
![]()
Wat een vreselijk fotogeniek stel, met al hun pakjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ons behang zo tof
Mwah, Mrs. P. is 's nachts een beetje waus van de pijnstillers en vannacht heeft ze ons bezoek aan een bouwmarkt van gisteren om verf voor de slaapkamer uit te zoeken nog eens dunnetjes over gedaan.quote:
JE MOET NAAR HET BEHANG KIJKENquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat een vreselijk fotogeniek stel, met al hun pakjes.
Oh daar wilde ik wel zitten met de doggies, konden ze lekker de hele dag rauzen buitenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
Goeie morgen vanuit mijn kantoortuin () in mijn grijze gebouw aan de rand van een saai industrie/kantoren gebied. 't Enige leuke hier is dat het aan de rand ligt en ik uitzicht heb over wat veldjes, slootjes en bossages zodat er nog wel 'ns een vosje, torenvalkje of buizerd te zien is.
Hoezo, zitten er daar nog meer achter geplakt?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
Goeie morgen vanuit mijn kantoortuin () in mijn grijze gebouw aan de rand van een saai industrie/kantoren gebied. 't Enige leuke hier is dat het aan de rand ligt en ik uitzicht heb over wat veldjes, slootjes en bossages zodat er nog wel 'ns een vosje, torenvalkje of buizerd te zien is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:09 schreef Maes het volgende:
Audit(dit is echt de eerste keer dat ik deze smiley gebruik)
Hmmmpff wij hebben een vacature voor iemand die die audits doet..voor mij hoeft het niet (heb sinds ik iedere week een vakanteidag opneem een shitload aan achterstallig papierwerk).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik gooi het nog wel gesorteerd op alfabet in van die speciale sorteermappen dat helpt bij het opruimen en opzoeken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe heel mijn bureau ligt bezaait met papier, ik zou ook es op moeten ruimen
Dank! Mooi zeg. Ik zit in een iets ander pand:)quote:
Wat is dat precies en waar? Mag per PM. Ik zoek dringend werkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmmmpff wij hebben een vacature voor iemand die die audits doet..voor mij hoeft het niet (heb sinds ik iedere week een vakanteidag opneem een shitload aan achterstallig papierwerk).
Nou, niet echt ziek ziek. Wel koud terwijl ik net uit de douhe komquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:27 schreef Morretje het volgende:
Q'tje toch, alweer ziek?![]()
En ziek? Afgelopen zomer nog een fikse hoest na een zomerkamp, daarvoor kan ik me niet heugen. Dat wordt vast snel anders..
Dat je het nu koud hebt klopt natuurlijk al niet he.. Extra pitamientjes!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, niet echt ziek ziek. Wel koud terwijl ik net uit de douhe kom
Als dit zo doorgaat voorzie ik dat mn pool dategaat
![]()
Snie funny
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat je het nu koud hebt klopt natuurlijk al niet he.. Extra pitamientjes!!
[url = http://www.etc ] Hier je omschrijving [/url]quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef draculettetje het volgende:
goede bijna middag!
jullie weten me vast nog wel een keer uit te leggen hoe je een link goed in je sig zet?!
je bedoelt [url=plak hier je link] zet hier de tekst van je link [/url] ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef draculettetje het volgende:
goede bijna middag!
jullie weten me vast nog wel een keer uit te leggen hoe je een link goed in je sig zet?!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
We zijn gewoon aan deel 2 van het vlees-etende-planten topic![]()
Een groeiende community met schattige plantjes (met vaak nog leukere namen)
![]()
#2 Vleesetende plantenliefhebbers hier issie dan :)
Plaats een snel een foto in het "centrale" topic danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er ook eentje, maar die vangt heul niks nie.. Heul de zomer werkloos in de keuken gestaan, terwijl ik best wel veel fruitvliegjes ed had. Oh, en de mijne krijgt gewoon kraanwater..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is dat precies en waar? Mag per PM. Ik zoek dringend werk
Nah.. te veel moeite nuquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Plaats een snel een foto in het "centrale" topic dan![]()
(en kraanwater![]()
![]()
)
Hij doet het ook een poos prima, maar na verloop van tijd gaat iequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nah.. te veel moeite nu![]()
![]()
Plantje doet het prima verder, ook met kraanwater dus..
Q!!! Sint is nog heul niet in het land..
Ik heb dr echt jaaaaaaaaaaren een gehad op kraanwater, die deed het echt prima, dies es doodgegaan toen ik op vakantie was en ik m per ongeluk op een te zonnig plekje had staanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hij doet het ook een poos prima, maar na verloop van tijd gaat ieDOOD
Onze kraanwatermythequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr echt jaaaaaaaaaaren een gehad op kraanwater, die deed het echt prima, dies es doodgegaan toen ik op vakantie was en ik m per ongeluk op een te zonnig plekje had staan
Hier hangt de kerstversiering al op in de stad dus van mij mag zequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef MrSubtle het volgende:
Qwea, het is oktobersinterklaas = december
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Onze kraanwatermythewat doe je!
Dat vind ik dus echt NIET kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier hangt de kerstversiering al op in de stad dus van mij mag ze
Hij hangt dr nu al meer dan een week, in t centrum, ik vind het ook echt belachelijk maar ja, wat doe je dr aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt NIET kunnen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zooo net ff meteen een exit-gesprek met wat mensen gevoerd.
Kreeg net een belletje van de teamleider dat er een gehele verdieping die we huren in het naastgelegen pand per zaterdag niet meer gehuurd word![]()
Of ik daar ff de switch wilde loskoppelen en morgen laten verwijderen en dan zou Facilitair Bedrijf de rest van de spullen afvoeren. Kom ik daar, zit er nog gewoon lui te werken![]()
die dus niet wisten dat ze per morgen klaar zijn![]()
Nou nu weten ze het dus wel. Heb ze nog maar daagje laten werken, gooit vanavond een collega die switch uit en gaan we morgen ff alle hardware en netwerkapparatuur verwijderen
Echt gewoon [url=hier de link plakken waarnaar je wil verwijzen] hier de tekst typen hoe je linkje moet heten [/url]quote:
Nee het is een projectlocatie, project is voorbij en de etage die daarvoor werd gehuurd is dus per overmorgen opgezegdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die horen echt zo ff tussen neus en lippen door van jou dat ze op straat staan of verhuizen ze naar een andere locatie?????
Ik heb al een oliebol opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt NIET kunnen
Wij hebben ook wel eens bij iemand EERST de netwerkaansluiting en rechten laten afkoppelen, voordat we vertelden dat ie per direct mocht opzouten. We waren - gezien eerdere incidenten - bang dat hij destructief gedrag zou vertonen bij het horen van het slechte nieuws...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zooo net ff meteen een exit-gesprek met wat mensen gevoerd.
Kreeg net een belletje van de teamleider dat er een gehele verdieping die we huren in het naastgelegen pand per zaterdag niet meer gehuurd word![]()
Of ik daar ff de switch wilde loskoppelen en morgen laten verwijderen en dan zou Facilitair Bedrijf de rest van de spullen afvoeren. Kom ik daar, zit er nog gewoon lui te werken![]()
die dus niet wisten dat ze per morgen klaar zijn![]()
Nou nu weten ze het dus wel. Heb ze nog maar daagje laten werken, gooit vanavond een collega die switch uit en gaan we morgen ff alle hardware en netwerkapparatuur verwijderen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil ook zo'n stoere vleesetende plant!
Ik heb me maar ff coulant opgesteld, idee was ook dat ik NU de stekker uit de switch zou trekken en we morgen de hele netwerkomgeving zouden ontmantelen, maar er zaten dus nog wat lui te werken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel eens bij iemand EERST de netwerkaansluiting en rechten laten afkoppelen, voordat we vertelden dat ie per direct mocht opzouten. We waren - gezien eerdere incidenten - bang dat hij destructief gedrag zou vertonen bij het horen van het slechte nieuws...
Uitiendelijk is hij met security naar buiten gebracht
[SC] 278 Met pleegpoezels en baby'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Samurai Pizza Cats, who do you call when you want some pepperoni?!
Plaatje? Die vond ik volgens mij heel erg grappig:)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Samurai Pizza Cats, who do you call when you want some pepperoni?!
Niet die tag, die isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:10 schreef Muis006 het volgende:
Wat is er haha aan mijn mightymouse tag?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Plaatje? Die vond ik volgens mij heel erg grappig:)
Ik zou toch even checken wat de reden was achter deze volgorde. Misschien willen ze voorkomen dat mensen nog spullen gaan uitvegen of boze emails gaan rondsturen naar het hele bedrijf of zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb me maar ff coulant opgesteld, idee was ook dat ik NU de stekker uit de switch zou trekken en we morgen de hele netwerkomgeving zouden ontmantelen, maar er zaten dus nog wat lui te werken.
Het schijnt dat deel gisteravond heeft gehoord dat vandaag d'r laatste dag was, maar niet iedereen had dat begrepen dus
Ohhhhh dat. Ach eens moest de laatste dag zijn hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet die tag, die is![]()
Maar het ontbreken van een bepaalde andere tag
Zie je!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehe weer 1 post verschil met Greys
Romantischquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
AL-TIJD het laatste woord willen hebben jij!![]()
De Thuiskomst had ik me ietsje (ietsje maar hoor) anders voorgesteld.
Hij is ziek en sliep binnen een kwartier ongeveer
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
Is dat niet een gewone boom dan?quote:
Awwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
Dan is het misschien maar goed ook dat jij zijn ouders hebt afgewend gisteren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
pieperdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef MrSubtle het volgende:
Qwea, het is oktobersinterklaas = december
dank je poesiewoesliequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier hangt de kerstversiering al op in de stad dus van mij mag ze
En die dingen vangen ook fruitvliegen e.d? En spinnen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Intratuin, Euro 3,50 ... kom erbij! You know you want to![]()
Oeh, dat zuigtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
Ja in principe wel... moet natuurlijk wel zo'n beest landen / kruipen / lopen op de plantquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die dingen vangen ook fruitvliegen e.d? En spinnen?
Heb ik al gedaan. Ik lig op de bank met een sjaal, mn trainingsbroek, 2 dekentjes, mn laptop, baloe naast me en de medicijnen op tafelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
Tijd om de hond uit te laten.
Ik ga zo'n ding halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja in principe wel... moet natuurlijk wel zo'n beest landen / kruipen / lopen op de plant(of je voert 'm levende insecten, zoals ik
)
MM zeker weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Ik lig op de bank met een sjaal, mn trainingsbroek, 2 dekentjes, mn laptop, baloe naast me en de medicijnen op tafel
En iemand zit mn broodje uit mn hand te kwijlen
Leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zo'n ding halen
Alleen we hebben geen intratuin
Hell yeah!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Intratuin, Euro 3,50 ... kom erbij! You know you want to![]()
Nouou... hij is wel van de ikeaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat niet een gewone boom dan?
Ach jee.. Arme jij ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je!
Nice!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef MrSubtle het volgende:
Stuk van mijn achtertuintje in herfstkleurtjes
[ afbeelding ]
Volgende week ga ik snoeiendan is het weer afgelopen met de pracht
(foto is in HDR)
Nee. Morgen ook niet geloof ik.quote:
Je linkje in je signature!quote:
Sneuquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Morgen ook niet geloof ik.
Da's voor het eerst in jaren dat Heer G ziek thuis blijft.
Hij kan ook niet 1 zin uitspreken zonder te rochelen en te proesten en te hoesten.
Charming 'ey?
quote:
quote:
Geen idee, het zal toch niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sneuheeft ie geen mex griep?
Antigrippine halenHeb ik net ook geslikt. Best lekker eigenlijk
Geen idee of het werkt, though
Nah, het kán wel. Je weet het dus nooit eej.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, het zal toch niet?
Op die boot liepen ze daar ook al over te geinen.
Heb oscillococcinum gehaald net. En hoestdrank. En aspirine
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ook zo'n plantenvreterd kopen vanmiddag.
Godsamme, jullie hebben me aangestoken. Moet ik nog een bepaalde hebben?
hihi letterlijk en figuurlijk jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je linkje in je signature!het is gelukt
ja, en?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Er is naast de MG ook de gewone griep in omloop hoor
Oke, ga ik vanmiddag eentje halen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Venus Fly Trap / Venus Vliegenvanger ... die is het makkelijkst te krijgen
Ja precies, daar hou ik het ook gewoon op hoor. Dat gePietPaniek!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Er is naast de MG ook de gewone griep in omloop hoor
leugens, het is kutweerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, ga ik vanmiddag eentje halen!
En dan dat topic lezen. Of kan ik dat beter eerst lezen
[..]
Ja precies, daar hou ik het ook gewoon op hoor. Dat gePietPaniek!
Het is heeeeeeeerlijk weer trouwens buiten!Echt zonderjassenweer!
En ik zag voor het eerst sinds een maand zelfs weer een vis in de vijver bovenin, ze waren al naar beneden gedoken de laatste tijd.
Boris zit buiten in de ren!quote:
Ik zat dat net ook op te zoeken, aangezien Boris niet het helderste licht is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar kan die vliegenvanger gewoon samen met poezels? Istie niet giftig of bijt hij niet in mn poes als die dat ding aan het inspecteren is. En wat voer je dat ding dan en waar haal je dat?
Neuh, gewoon halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, ga ik vanmiddag eentje halen!
En dan dat topic lezen. Of kan ik dat beter eerst lezen
Ja godver, dat snap ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat dat net ook op te zoeken, aangezien Boris niet het helderste licht is.
En hij eet vliegen geloof ik
Ik geef mijn orchidee juist het water uit de droger, uit de opvangbak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Neuh, gewoon halen
Paar dingen belangrijk (maar niet iets om meteen over te panieken)
1) Ze mogen alleen regenwater, geen kraanwater (maar oh-oh is dat niet met ons eens)
2) Kies de plant met zo veel mogelijk OPEN happertjes
3) Raak de happertjes niet aan, ze gaan beperkt mee
Gaat prima samen, het is gewoon een plantje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar kan die vliegenvanger gewoon samen met poezels? Istie niet giftig of bijt hij niet in mn poes als die dat ding aan het inspecteren is. En wat voer je dat ding dan en waar haal je dat?
Ohquote:
Ik geloof het wel, maar dan wordt ie drie meter.quote:Maar waar haal ik vliegen, wat kost dat, want zo rond deze tijden vliegen ze niet echt meer rond.
Kan je 'm ook gewoon biefstuk voeren?
Nah, dat zég je toch niet over je vriendin?quote:En hapt het niet in m'n schatjah als dat heldere licht ermee loopt te kutten
Zonder jas, afijn, karma als je morgen griep hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris zit buiten in de ren!
En ik liep zonder jas buiten. Het is echt heerlijk hier, 18 graden, net gekeken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja godver, dat snap ik![]()
Maar waar haal ik vliegen, wat kost dat, want zo rond deze tijden vliegen ze niet echt meer rond.
Kan je 'm ook gewoon biefstuk voeren?
En hapt het niet in m'n schatjah als dat heldere licht ermee loopt te kutten
Nee. Dat water bevat - net als gewoon drinkwater - mineralen. Alleen gedestilleerd water of regenwater voldoet schijnbaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geef mijn orchidee juist het water uit de droger, uit de opvangbak.
Zou het happertje dat ook lusten?
Had dat eerder gezegd. Ik stond buiten zwetend in mijn winterjas achter de hond aan te vangen want hij bleef liever doorspelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Boris zit buiten in de ren!
En ik liep zonder jas buiten. Het is echt heerlijk hier, 18 graden, net gekeken.
Whaaaaaat, zeepwater, mmmmmm lekker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geef mijn orchidee juist het water uit de droger, uit de opvangbak.
Zou het happertje dat ook lusten?
Serieus, jullie zijn gekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd. Ik stond buiten zwetend in mijn winterjas achter de hond aan te vangen want hij bleef liever doorspelen.
Had je het gedeelte over ACHTTIEN GRADEN gelezen?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zonder jas, afijn, karma als je morgen griep hebt
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whaaaaaat, zeepwater, mmmmmm lekker.
let op waar je de tuinslang en de haspel opbergt hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vinnut wel cool. Beetje beestjes voeren enzo.
Greys waar ga jij naar de I-Tuin?
En ik had het over Mips![]()
Overigens vanochtend nog alles waar een touwtje aan zit afgeknipt of weggestopt, anders kan ik over een halve week weer 20cm touw rectaal verwijderen bij dat mormel
ja. Je thermometer is stukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je het gedeelte over ACHTTIEN GRADEN gelezen?!
Dat is er al uitgespoeld in de wasmachine heur.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whaaaaaat, zeepwater, mmmmmm lekker.
Whehehehehheheh, wil je met Greys daten in de Intratuin?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens vanochtend nog alles waar een touwtje aan zit afgeknipt of weggestopt, anders kan ik over een halve week weer 20cm touw rectaal verwijderen bij dat mormel
Ja, en dan doe je de pot open om er een uit te halen en dan heb je een heel huis volquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef Barbaaf het volgende:
Kan je ook niet gewoon vliegelarven halen bij de dierenwinkel/visbenodigdheden? Als je die een paar dagen laat staan heb je zo een pot vol lekkere dikke bromvliegen
Ik zie een date aankomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whehehehehheheh, wil je met Greys daten in de Intratuin?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Draacje, gefeliciteerd!
Je bent echt ongeveer even ver als Mor ook nog he.
Tis een epidemie
Helderlichtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Whut? Is Draakje zwanger?
Ik had nog niet op het linkje geklikt![]()
Gefeliciteerd!
![]()
Ff snel bij de fuch-fuch-fuch-fuchsia'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whehehehehheheh, wil je met Greys daten in de Intratuin?
Ik heb al ruim 3 a 4 weken geen sex meer gehad. Knap als ik zwanger wordtquote:
Ja, ze heeft het mooi geheim gehoudenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh draculettetje, sorry ik wist niet dat het nieuw-nieuws wasproficiat
![]()
Tis ook tofquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Seks is viesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het mooi geheim gehouden
Kun je geloven dat wij niet eens wisten dat ze überhaupt seks heeft?
Ik ga naar die in Pijnacker denk ik maar, die is het dichtst bij. Geloof ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |