Post jij dan eens een picquote:
Oh dat is zo'n heerlijke comfybroekquote:Op maandag 9 november 2009 16:42 schreef liiszle het volgende:
vandaag niets meer op de planning, dus lekker chillen.
[ afbeelding ]
misschien ff sportenquote:Op maandag 9 november 2009 16:42 schreef liiszle het volgende:
vandaag niets meer op de planning
Beetje verbrandquote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n heerlijke comfybroekBen je net van vakantie terug (aan je kleurtje te zien)?
quote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n heerlijke comfybroekBen je net van vakantie terug (aan je kleurtje te zien)?
Niet verbrand, verre van dat zelfs. ik oog snel rood door mn lichte huid.quote:
Je foto is een beetje wazig en valt rechts weg in de zwarte achtergrond. Black on black is vrijwel altijd een goede combinatie. Erg leuk detail maken de kleur van je schoenen in combinatie met je manchetten. Een strakkere broek is bij een vrouw met mooie benen altijd goed!quote:
De omslag van je mouw is rozequote:Op zondag 8 november 2009 17:58 schreef Saisai het volgende:
zo ik doe ook maar weer een foto. wel een beetje onduidelijk doordat het allemaal zwart is. De ketting valt bij normaal dragen onder het jasje en de legging heeft pailetten.
[ afbeelding ]
Maar ben ik kippig of zie ik van jou ook geen reacties op anderen?quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 17:58 schreef Saisai het volgende:
zo ik doe ook maar weer een foto. wel een beetje onduidelijk doordat het allemaal zwart is. De ketting valt bij normaal dragen onder het jasje en de legging heeft pailetten.
[ afbeelding ]
Nee en jaquote:Op maandag 9 november 2009 18:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar ben ik kippig of zie ik van jou ook geen reacties op anderen?
Juist.quote:Op maandag 9 november 2009 18:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Boeken, cd's en dvd's. Veelquote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Stratotanker het volgende:
Ik wil wel weten wat er allemaal in de kast staat eigenlijk.
Geen reactie op je riem, maar vind dit wel een van je betere outfitsquote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef Debsterr het volgende:
Maar ik heb wel reacties geplaatst en hoopte in ieder geval wel op positieve reacties op m'n riem. Ik voel me achtergesteld!
heb nog niks gezien waar ik echt een duidelijke mening over heb. de meeste foto's vind ik een beetje normaal. en dat vind ik niet lief om te zeggen, dus dan zeg ik niks.quote:Op maandag 9 november 2009 18:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"wat een prachtige riem!"quote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef Debsterr het volgende:
Maar ik heb wel reacties geplaatst en hoopte in ieder geval wel op positieve reacties op m'n riem. Ik voel me achtergesteld!
Maar m'n riem is zo moooooiquote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen reactie op je riem, maar vind dit wel een van je betere outfits
Goh, dank je wel zeg. Wat spontaanquote:
quote:
Wauw, erg leuk!quote:
Late reactie.. maar mijn dag is weer een stukje beter.quote:Op maandag 9 november 2009 16:42 schreef liiszle het volgende:
vandaag niets meer op de planning, dus lekker chillen.
[ afbeelding ]
verkapte ik-kan-het-niet-hebben-dat-niemand-op-mijn-foto-reageert-post.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef Saisai het volgende:
laten ze het zo afspreken: ik vind het niet bijzonder of lelijk = geen reactie. Ik vind het wel leuk = wel reactie. Staat mijn reactie tussen aanhalingstekens, dan geef ik een reactie omdat dit blijkbaar moet en lieg ik. Ok?o ja dat ene meisje met die korte broekjes en all star schoenen is wel een held trouwens qua kledingstijl
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef Saisai het volgende:
laten ze het zo afspreken: ik vind het niet bijzonder of lelijk = geen reactie. Ik vind het wel leuk = wel reactie. Staat mijn reactie tussen aanhalingstekens, dan geef ik een reactie omdat dit blijkbaar moet en lieg ik. Ok?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |