Schoenen?quote:Op zondag 8 november 2009 18:02 schreef Drinky het volgende:
Simpel zwart t-shirt met een spijkerbroek, ga niet moeilijk doen op zondag![]()
[ afbeelding ]
Doe ik thuis uit, lekker dikke sokken om de voetjes warm te houdenquote:
Maak er dan op zn minst een foto vanquote:Op zondag 8 november 2009 18:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Doe ik thuis uit, lekker dikke sokken om de voetjes warm te houden
Zo speciaal is dat niet hoorquote:Op zondag 8 november 2009 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maak er dan op zn minst een foto van
Had je vandaag maar mee moeten komen, nu ben je te laatquote:
Post jij dan eens een picquote:
Oh dat is zo'n heerlijke comfybroekquote:Op maandag 9 november 2009 16:42 schreef liiszle het volgende:
vandaag niets meer op de planning, dus lekker chillen.
[ afbeelding ]
misschien ff sportenquote:Op maandag 9 november 2009 16:42 schreef liiszle het volgende:
vandaag niets meer op de planning
Beetje verbrandquote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n heerlijke comfybroekBen je net van vakantie terug (aan je kleurtje te zien)?
quote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n heerlijke comfybroekBen je net van vakantie terug (aan je kleurtje te zien)?
Niet verbrand, verre van dat zelfs. ik oog snel rood door mn lichte huid.quote:
Je foto is een beetje wazig en valt rechts weg in de zwarte achtergrond. Black on black is vrijwel altijd een goede combinatie. Erg leuk detail maken de kleur van je schoenen in combinatie met je manchetten. Een strakkere broek is bij een vrouw met mooie benen altijd goed!quote:
De omslag van je mouw is rozequote:Op zondag 8 november 2009 17:58 schreef Saisai het volgende:
zo ik doe ook maar weer een foto. wel een beetje onduidelijk doordat het allemaal zwart is. De ketting valt bij normaal dragen onder het jasje en de legging heeft pailetten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |