Vooruit dan maarquote:
Van Joe en Latoya of niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:57 schreef kimikkuh het volgende:
ik heb gehoord dat er stand ins voor gebruikt zijn.....
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef piepie het volgende:
Ik ga zaterdag, kan niet wachten.
Ik las wel een tip dat je niet de zaal moet verlaten bij de aftiteling omdat er nog wat extra's achteraan komt. De meeste mensen schijnen dan al weg te zijn.
Goed om te weten ...
Ah, zeker goed om te weten, zal er aan denken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef piepie het volgende:
Ik ga zaterdag, kan niet wachten.
Ik las wel een tip dat je niet de zaal moet verlaten bij de aftiteling omdat er nog wat extra's achteraan komt. De meeste mensen schijnen dan al weg te zijn.
Goed om te weten ...
BROOOON!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Het stemgeluid van MJ is achteraf bewerkt zodat het beter lijkt dan dat het was...
Ik zal het engelse stukje ook nog even plaatsen, want het schijnt behoorlijk lang te duren voordat er nog iets komt wat de moeite waard is om voor te blijven zitten:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:35 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ah, zeker goed om te weten, zal er aan denken.
ik ga zaterdagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:38 schreef Moonwalk het volgende:
Hhaha ik heb t niet zo op alleen naar de bios gaan hoor, dan zit er niemand naast me om geschokt of blij naar te kijken! Waren er nog mensen die vandaag gingen? Wanneer ga jij anonymouz?maar ben te verlege om met jou gaan hoor![]()
gewoon normale bioscoop prijs,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Misstique het volgende:
Weet iemand hoe duur de kaartjes zijn?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef dollce het volgende:
gewoon normale bioscoop prijs,
8,50 ofzo?
Thanx!quote:
Pfff, ik heb de film zelf nog niet gezien, maar wel gelezen dat het meisje uit Earth Song dood lijkt te zijn, maar na de aftiteling terug is en de wereldbol vasthoudt. Een Heal the World message!quote:Kan iemand mij even laten weten wat ik had moeten zien? Ik kan me niet voorstellen wat er zo geweldig kan zijn na die film
quote:Autopsiefoto Jackson gelekt
Volgens de Amerikaanse media is er een foto in omloop van de lijkschouwing van Michael Jackson. Dat meldt Bruno.nl.
Op de foto zou het lichaam te zien zijn van de overleden King of Pop die op de autopsietafel ligt. Een restauranthouder zou de afbeelding op zijn mobiele telefoon hebben staan. De man zou de foto van Michael van een invloedrijke politie-agent hebben gekregen.
De eigenaar van het restaurant zou de foto inmiddels hebben laten zien aan verschillende tv-bazen. Die menen dat de foto van uitstekende kwaliteit is en zeker niet met een telefoon is gemaakt. Op de foto zou de linkerkant van Michael's hoofd te zien zijn. Michael zou geen make-up dragen en er zou haar zijn weggeschoren aan de voorkant van zijn schedel.
De lijkschouwer van de overleden megaster ontkent dat er een foto is gelekt. Hij claimt dat de afbeelding nep is.
Laatst gewijzigd: donderdag 29 oktober 2009, 15:45
Er komt een DVD uit ja, zelfs met 2 uur extra rehearsel materiaal geloof ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:08 schreef Toverheks het volgende:
goedenmiddag, weten jullie of er na deze 2 weken ( want dan gaat ie weer uit de bioscoop) een dvd van uit komt??? lijkt me toch wel, maar weet het niet zeker daarom mijn vraag aan jullie.
dank je wel, en zal hier wel lezen wanneer het in de winkel ligt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef Zapato het volgende:
[..]
Er komt een DVD uit ja, zelfs met 2 uur extra rehearsel materiaal geloof ik.
weet je wat ik niet snap, mensen die echt fan van hem zijn, sommige die dan geloven dat ie helemaal niet dood is, nee hij doet zijn kids en fans gewoon verdriet aan voor de lol, echt sommige mensen willen alleen maar zien wat ze willen, net als elvis niet dood is ook zo vreemd, die zien ze dan ergens boodschappen ofzo doen, ach er zullen altijd mensen zijn die lijken op hem of op mj, en dan krijg je zulke verhalen van zie je wel daar en daar is hij gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef hondjes het volgende:
Volgens MJHD komt mj terug en dan met dat meisje...
en dan verdwijnen ze samen...michael alleen zijn voeten of zoiets.
Het schijnt er om tegaan,,met op het eind ..Heal the world, een boodschapvoordat het 2012 wordt.....
en hij schijnt ook zijn jas en hemd los te maken , heel langzaam, en zegt min of meer,,dat hij terug komt..
zoiets begreep ik, dus de hoax believers denken, dat hij dus niet overleden is, maar als een andere MJ terug komt....
ERg mistig allemaal, in elk geval,,als het donker wordt, moet men blijven zitten, niet weggaan...
Wat zal het hard aankomen bij ze, als er bewijs komt , dat hij inderdaad overleden is...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat ik niet snap, mensen die echt fan van hem zijn, sommige die dan geloven dat ie helemaal niet dood is, nee hij doet zijn kids en fans gewoon verdriet aan voor de lol, echt sommige mensen willen alleen maar zien wat ze willen, net als elvis niet dood is ook zo vreemd, die zien ze dan ergens boodschappen ofzo doen, ach er zullen altijd mensen zijn die lijken op hem of op mj, en dan krijg je zulke verhalen van zie je wel daar en daar is hij gezien
denk dat het typisch amerikaans is, hij was een myte en blijft een myte, heb wel gedacht, stel dat hij bleef leven en als hij 90 was geworden dat we dan wel dachten o jee MJ. oh ons idool uit onze jeugd, maar omdat hij dood ging op het hoogtepunt (wat klinkt dat cru) wordt er een hele waas omheen gebouwd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat zal het hard aankomen bij ze, als er bewijs komt , dat hij inderdaad overleden is...
Ze kunnen beter eens achter de bewijzen aan, hoe hij is overleden, want daar is nog al wat mis gegaan, zoals Dr, C.Murray ,
In die zin geef ik ze gelijk, er klopt geen bal van, geen doodsverklaring, tegenstrijdige berichten, geen arrestaties.
Wat ik me afvraag is, waarom doet niemand daar wat aan, iedereen wacht maar af...
Ja ik lees daar ook nog steeds, ondanks dat ik wel denk dat hij echt dood is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat zal het hard aankomen bij ze, als er bewijs komt , dat hij inderdaad overleden is...
Ze kunnen beter eens achter de bewijzen aan, hoe hij is overleden, want daar is nog al wat mis gegaan, zoals Dr, C.Murray ,
In die zin geef ik ze gelijk, er klopt geen bal van, geen doodsverklaring, tegenstrijdige berichten, geen arrestaties.
Wat ik me afvraag is, waarom doet niemand daar wat aan, iedereen wacht maar af...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Deze schijnt al een keer ergens gestaan te hebben, en was fake.............
Ja ik ben een aardige muis soms ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:16 schreef Fiddlergurl het volgende:
Piepie, Bedankt, geweldig, nu heb ik het toch nog gezien!
Welke site is dat dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:23 schreef piepie het volgende:
Hier is een stukje te zien van het einde van de film. Ik weet alleen niet of dit alles is ...![]()
En het volgende stukje heb ik even gekopieerd van een andere site (het bevat links naar de hele film)
mooie samenvattingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef veuvje het volgende:
Ik ben woensdag naar de premiere geweest in Breda.
Ondanks dat er tijdens de premiere zelf heel veel fout ging, waar de organisatie helemaal niks aan kon doen was de avond helemaal geweldig om mee te maken met MJ fans!!
Wat was de film fantastisch ik heb genoten!!!!
Ik heb 3 keer een moment gehad dat ik het niet droog hield en dat was met Speechless, Human Nature en ik ben dus wel tot het hele einde blijven zitten en dan komt er op een gegeven moment een tekst langs over zijn kinderen en toen brak ik......
Ik heb verder de hele film met een smile van oor tot oor gezeten en kon niet stil blijven zitten in me stoel!
Die man was nog steeds een genie wat hij met Thriller en Smooth Criminal van plan was GENIAAL!!!!!
Wat de film meer dan eens laat zien was dat het een ontzettende lieve man was perfectionistisch maar super lief!!!
En er zit ook een hoop humor in dat viel mij heel erg op.
En dansen WAUW doe het hem maar eens na op die leeftijd!!!
Alle critici step aside!!!!
Had je wat anders verwacht dan?quote:
Thanx!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
mooie samenvatting![]()
ik ga morgen eindelijk
Ik ga ooookkkkkkkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:00 schreef veuvje het volgende:
[..]
Thanx!!
Ik spoor ook echt iedereen aan om hem te gaan zien in de bioscoop dan heb je nog een beetje extra gevoel van de grootheid van de film / concerten......![]()
Heel veel plezier morgen en blijven zitten!!!
Zucht...lukt me echt nooit een foto plaatsenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:52 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Halloween @ TMZ *grinnik*
Hahahahahaha Briljant bedacht!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:53 schreef blanket het volgende:
[..]
Zucht...lukt me echt nooit een foto plaatsen![]()
http://photos.tmz.com/galleries/the_tmz_newsroom_costumes#55078
Inderdaad, als Michael's "personal advisor"... om die nou te bedanken in de credits...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Weet je wat mij trouwens opviel tijdens de aftiteling? Dat die Thome Thome er bij stond, en waarschijnlijk nog wel meer van die mensen die hem de afgrond in hebben laten storten. Toch een beetje wrang...
quote:Plannen voor museum over Michael Jackson
ANP, DPA
Gepubliceerd op 29 oktober 2009 16:00, bijgewerkt op 29 oktober 2009 16:56
NEW YORK - Investeerders willen Michael Jackson eren met een museum, een hotel en een congrescentrum. Ze willen dat bouwen in Gary, de geboorteplaats van de popster in de Amerikaanse staat Indiana. Jacksons vader Joe en de burgemeester van Gary zijn al in gesprek met de plannenmakers, berichtte CNN donderdag.
Michael Jackson (AFP) Houten huis
De zanger is in de jaren zestig met zijn acht broers en zussen opgegroeid in een driekamerhuis in een zwarte buurt van de industrile stad Gary. Het kleine houten huis op het adres 2300 Jackson Street is nu een attractie voor fans van de King of Pop. Toen Michael met vier broers begin jaren zeventig successen boekte met The Jackson Five, verhuisde het gezin naar een groter huis in Los Angeles.
Michael Jackson overleed 25 juni op 50-jarige leeftijd door een hartstilstand.
Bron: nu.nl
Stond die erbij???? Nah ja..we hebben toch allemaal dat telefoontje wel gehoord waarbij MJ aangaf dat hij die Tohme niet vertrouwde? Vaag dat ze hem dan op de aftiteling zetten....ik ruik een hoax weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Weet je wat mij trouwens opviel tijdens de aftiteling? Dat die Thome Thome er bij stond, en waarschijnlijk nog wel meer van die mensen die hem de afgrond in hebben laten storten. Toch een beetje wrang...
Ja hoe kom je erop heh?quote:
Ik heb een grote groep mensen nog nooit zo stil een zaal zien verlaten. Ik was zelf ook een half uurtje daarna nog helemaal stil. Wat een energie zat er in die man en in die film. En de grote hoeveelheid zang viel mij ook op. Er waren geruchten dat hij maximaal 10 minuten ofzo live zou zingen. Dat lijkt me sterk na het zien van deze docu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:13 schreef tass het volgende:
Ik heb een documentaire gezien gister van een groots artiest, iemand die tot in de puntjes alles wil beheersen en dat ook doet.
Zijn dansen vond ik werkelijk fenomenaal, veel beter als dat ik had verwacht, en qua zang?
Volgens mij heeft ie de vorige tournees nooit zoveel gezongen als nu. Wat een stem, wat een zuiverheid!
Ik heb echt genoten en wil 'm ook zeker wel op dvd hebben!
Op het einde kreeg ik van mijn vriend te horen: ja hoor, ga jij weer janken; toen ik een traan liet.
Een traan van verdriet dat de man er niet meer is, een traan van ontroering en een traan van emotionaliteit vanwege de mooie dingen die hij liet zien!
Zeer, zeer indrukwekkende docu!
Hmm, dat is juist n van de redenen dat ik die film niet in de bioscoop wil gaan zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:00 schreef veuvje het volgende:
Ik spoor ook echt iedereen aan om hem te gaan zien in de bioscoop dan heb je nog een beetje extra gevoel van de grootheid van de film / concerten......![]()
Wat maakt het dan voor jou anders dat je het wel thuis wil zien, maar niet in de bios? Als je de film sowieso gaat zien, dan zal de "angst" toch sowieso blijven bestaan dat het jouw herinneringen kan overschaduwen, of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm, dat is juist n van de redenen dat ik die film niet in de bioscoop wil gaan zien.
Aangezien ik hem de laatste jaren niet meer z geweldig vond als vroeger, ben ik bang dat bij mij, de herinnering van de film, de herinneringen aan de geweldige echte concerten die ik gezien heb (waarbij ik bij het concert van de Dangerous-tour bijna vooraan stond), gaat overschaduwen.
Nee, ik hoop de film zo snel mogelijk op dvd te gaan zien op mijn eigen televisie.
Dat zie je inderdaad verkeerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat maakt het dan voor jou anders dat je het wel thuis wil zien, maar niet in de bios? Als je de film sowieso gaat zien, dan zal de "angst" toch sowieso blijven bestaan dat het jouw herinneringen kan overschaduwen, of zie ik dat verkeerd?
Ah ok, ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoeltquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad verkeerd. Thuis op mijn eigen bank geeft mij een heel ander gevoel dan in een zaal vol 'fans'. Bovendien kan ik dan af en toe vooruit- of terugspoelen waardoor ik sowieso niet het gevoel zal hebben er 100% in te zitten.
Ik weet niet zo goed hoe ik het anders of beter kan uitleggen.
Ik snap het ook wel, maar het is wel een belevenis om het juist te delen met anderen. De zaal zit (of zat bij mij althans) vol met mensen die ook 'fan' of some sort zijn en die reageren op wat er gebeurd. Ik was bang dat het een avond vol gejoel zou zijn maar uiteindelijk was het juist helemaal niet storend maar gaf het een extra dimensie. Klappen na ieder deel en de spanning van 'doet e het of doet 'ie het niet' bij Billy Jean. Dat maakte het voor mij uiteindelijk nog leuker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah ok, ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt
Maar ik wil het juist in mijn eentje belevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik snap het ook wel, maar het is wel een belevenis om het juist te delen met anderen.
Dat mag hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar ik wil het juist in mijn eentje beleven.
I hear youquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar ik wil het juist in mijn eentje beleven.
Een concert is voor mij altijd een hele happening en vanaf het moment dat bekend wordt dat een bepaalde artiest gaat optreden en ik besluit om een kaartje te kopen, leef ik er heel erg naartoe. Het zenuwachtig in de rij staan voor een kaartje. Dan als het kaartje gekocht is, het kaartje goed opbergen en af en toe bekijken. En dan vooral de laatste weken vr het concert er nog meer naartoe leven. Dan op de dag zelf de sport om zoveel mogelijk vooraan te staan en in de dagen/weken/maanden/jaren n het concert nog nagenieten. In de eerste dagen erna natuurlijk wel een stuk meer dan jaren later
.
En dat soort gevoelens hb ik bij een film gewoonweg niet.
Gisteren kaartjes gekocht voor Madness op 15-05-2010, ik leef er n al naartoe! En morgen naar Spandau Ballet en ik ben best zenuwachtig nu. De kaartjes voor Madness en Spandau Ballet heb ik online gekocht, dus niet voor in de rij gestaan en dat geeft het helaas toch een iets minder gevoel.
Ithe eighties.
Mooie herinneringquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oja, en de keren dat ik naar een concert van Michael Jackson ging, kan ik me ook nog heel veel dingen herinneren die 'eromheen' gebeurden op de dagen van de concerten.
Bijvoorbeeld die keer toen we bij de Kuip stonden te wachten (uiteraard waren we er in de ochtend al, omdat we vooraan wilden staan) en we hoorden dat binnen 'Beat it' geoefend werd
. En het was meer dan 30 graden die dag, dat zal ik ook nooit vergeten.
Er gaan hardnekkige geruchten dat LaToya al die tijd gespeeld werd door Michael. Als een soort Jeckyll & Hyde. Nu leeft hij alleen nog voort als LaToya.quote:Op zondag 1 november 2009 02:29 schreef piepie het volgende:
Sorry voor het HOAX-gehalte ....maar ik vond toch 3 dingen heel opmerkelijk in de film.
Michael draagt in diverse scnes een colbertje met een zwarte band om de arm (rouwband). Normaal had hij daar wel eens een gekleurde band omheen, maar toch nooit zwart?
In Smooth Criminal was een film uit de jaren ’40 verweven, genaamd Gilda.
Michael speelt de rol van ene Ballin (hoofdpersoon uit die film). Ballin had in de film zijn dood in scne gezet en kwam later terug in de film. Zie ook:
Verder opmerkelijk dat er aan het eind van de film geen In Memoriam stond.
Michael heeft vaker een rouwband gedragen. Zie bijvoorbeeld MTV VMA '95quote:Op zondag 1 november 2009 02:29 schreef piepie het volgende:
Sorry voor het HOAX-gehalte ....maar ik vond toch 3 dingen heel opmerkelijk in de film.
Michael draagt in diverse scnes een colbertje met een zwarte band om de arm (rouwband). Normaal had hij daar wel eens een gekleurde band omheen, maar toch nooit zwart?
In Smooth Criminal was een film uit de jaren ’40 verweven, genaamd Gilda.
Michael speelt de rol van ene Ballin (hoofdpersoon uit die film). Ballin had in de film zijn dood in scne gezet en kwam later terug in de film. Zie ook:
Verder opmerkelijk dat er aan het eind van de film geen In Memoriam stond.
Ja ze zien inderdaad overal een conspiracy in en 90% veeg ik ook zo van tafel, maar toch blijven er dan wat dingen over die ik wel heel opmerkelijk vind en dan toch weer ga twijfelen ....quote:Op zondag 1 november 2009 10:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Michael heeft vaker een rouwband gedragen. Zie bijvoorbeeld MTV VMA '95
[ afbeelding ]
Ik had dat van die film Gilda inderdaad ook gezien op Youtube. Wel toevallig dat hij dan net die Ballin speelt...
Overigens ziet die maker van die filmpjes overal een conspiracy in (overheid en Michael die iets van plan zijn voor de wereld bijvoorbeeld. Bitch, please, get a life![]()
yeah rightquote:Op zondag 1 november 2009 04:44 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Er gaan hardnekkige geruchten dat LaToya al die tijd gespeeld werd door Michael. Als een soort Jeckyll & Hyde. Nu leeft hij alleen nog voort als LaToya.
[ afbeelding ]
Je moet toegeven dat het freaky is hoeveel die twee op elkaar lijken. Dat doen broers en zussen wel vaker, maar die zijn dat dan van nature.quote:
Hij gelooft in 21 december 2012 denk ik? Ook al is dat nog 3 jaar, hij was even de tel kwijtquote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef AJ1987 het volgende:
Ik heb de film vandaag gezien...
erg mooi om te zien dat hij het nog allemaal kon, dat dansen en zingen...
Human Nature vond ik erg mooi.
Alleen vraag ik me af wat MJ met die 4 jaar bedoelde tijdens het gesprek met de hele groep..
Het was iets van 'we hebben nog 4 jaar om de wereld te redden' ?
Wat denken jullie?
oh shitquote:Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij gelooft in 21 december 2012 denk ik? Ook al is dat nog 3 jaar, hij was even de tel kwijt
Had je dat gelezen over de autopsy dat ze daar MJ's hond voor gebruikt hadden oid? Ik heb zo gelachenquote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja ze zien inderdaad overal een conspiracy in en 90% veeg ik ook zo van tafel, maar toch blijven er dan wat dingen over die ik wel heel opmerkelijk vind en dan toch weer ga twijfelen ....![]()
Wel goed dat je een foto hebt gevonden waar hij ook een zwarte band draagt. Die kon ik nl. niet vinden.
Dus ook dat kan nu van tafel, haha.
quote:Pa Jackson wil met Ronaldo WK-barbecues lanceren
Joe Jackson.
In de aanloop naar het WK 2010 in Zuid-Afrika staat een wel heel vreemde samenwerking in de steigers: Joe Jackson, de vader van het overleden popidool Michael, denkt eraan om samen met Cristiano Ronaldo voetbal-barbecues op de markt te brengen. Dat weet showbizzsite TMZ.
Jackson senior hoopt daarmee zijn aandeel in Game On Products, een bedrijf dat gespecialiseerd is in barbecue-grills, te verzilveren. Begin volgende maand zou er tussen beide beroemdheden een ontmoeting hieromtrent op het programma staan. Of Ronaldo echt met het 'Goalie Grill'-concept akkoord gaat, is dus nog niet bekend. Ook waar die toestellen verkocht zullen worden, blijft vooralsnog een groot vraagteken. (svm)
Ach, hij heeft zowaar emotiesquote:Op maandag 2 november 2009 16:58 schreef dollce het volgende:
Pa Jackson: "Michael dood meer waard dan levend"
Ondanks het tragische verlies van zijn zoon heeft Joe Jackson zijn keiharde zakelijke instinct niet verloren. Gevraagd naar zijn mening over de concert-film 'This is it ' laat de 80-jarige koeltjes weten: "Hij is dood meer waard dan levend", om er aan toe te voegen dat hij hem wel liever levend zou zien.
Joe, die de premiere van de nu al mega succesvolle film bijwoonde in Las Vegas, vertelde verder eerst zo zijn bedenkingen te hebben gehad over de film, maar er nu volkomen achter te staan. Het gaf hem de kans zijn zoon te zien zoals hij hem het liefst zag: " Dansend en entertainened op een podium, de mensen vermakend".
Het gezegde ruwe bolster blanke pit gaat zeker op voor Joe, want hij onthulde op rustige momenten in huilen uit te barsten bij de gedachte aan zijn zoon en alles wat ze de afgelopen maanden hebben doorgemaakt. "Maar dat zal nooit iemand zien", aldus Joe.
Omdat This Is It oorspronkelijk ook helemaal niet bedoeld was voor het concert. De 30 jaar oude vocals zijn door Sony in een oude doos gevonden en ze hebben vervolgens de instrumenten en backgroundvocals van zijn broers eronder geplakt.quote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef -Marjo- het volgende:
Achteraf vond ik het best gek dat de single This is it niet live werd gezongen in de film. Die kwam pas tijdens de aftiteling...
Dat Bomberjasje was inderdaad vreemd, maar die poncho sloeg allesquote:Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef blanket het volgende:
[..]
Als je This is it bekijkt zie je dat MJ maar 4 keer bij de rehearsels is geweest. Dat maak ik op uit/van z'n kleding. Hij verandert maar 4x van outfit. Op 1 van zijn broeken (de zwarte) zitten ook vlekken. Vooral goed te zien op de foto's. Vond dat bomber (?) jasje ook zo typisch...niks voor MJ eigenlijk om aan te hebben. Ik heb 2 momenten in de film gehad dat ik even dacht dat hij het niet was.
Ow, ik dacht dat een heel nieuw nummer was...quote:Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Omdat This Is It oorspronkelijk ook helemaal niet bedoeld was voor het concert. De 30 jaar oude vocals zijn door Sony in een oude doos gevonden en ze hebben vervolgens de instrumenten en backgroundvocals van zijn broers eronder geplakt.
Helaas niet. Je hoort het ook wel aan zijn stem, die was niet hedendaags, erg eind jaren ´70-begin ´80. Daarbij laat de geluidskwaliteit te wensen over zullen we maar zeggenquote:Op maandag 2 november 2009 19:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat een heel nieuw nummer was...
Ghosts en Threatened werden inderdaad eventjes gemixed door Thriller heen. Had zo gehoopt dat hij even een stukje van Threatened ging zingen, helaasquote:Op maandag 2 november 2009 19:54 schreef DrDentzz het volgende:
Zouden er uberhaupt 'nieuwe' nummers tijdens de concerten uitgevoerd worden, of nummers die we nooit live gehoord hebben?
Ik dacht even Ghosts en Threatened te horen bij dat Thriller 3D gedoe, maar helaas geen zang.
Tijdens welk moment in de film is die poncho te zien? Heb die even gemist.quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat Bomberjasje was inderdaad vreemd, maar die poncho sloeg allesZullen ze een watergordijn hebben gehad oid? Maar de kledingsmaak van die man priv was sowieso om te huilen, al die glitterjasjes en broeken door elkaar heen.
Wat mij ook opviel is dat de beelden aan het begin van de film uit andere repetities kwamen van aan het einde van de film. Staat er op de dvd nou nog meer footage?
Vind het wel een beetje achterbaks dat het min of meer zo gebracht werd door Sony (al geven ze nu wel toe dat het niet zo is). Ze hebben dit liedje gewoon gekozen omdat er toevallig een aantal keer de zin "this is it" in voorkwam, en om geen enkele andere redenquote:Op maandag 2 november 2009 19:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat een heel nieuw nummer was...
Nou ja, het was meer een plastic regenjasje dan een poncho. Deze dus:quote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Tijdens welk moment in de film is die poncho te zien? Heb die even gemist.
die foto's zijn verschillende jasjes.quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nou ja, het was meer een plastic regenjasje dan een poncho. Deze dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of is dat nou daadwerkelijk een kostuumjasje? Nu ik er nog beter naar kijk waarschijnlijk wel.
Oh, whehe, ik had daar niet zo goed naar gekeken en dacht dat het gewoon 1 van zijn glimmende jasjes was. Maar op die ene foto lijkt het wel een doorzichtig plastic iets, ja!quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nou ja, het was meer een plastic regenjasje dan een poncho. Deze dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of is dat nou daadwerkelijk een kostuumjasje? Nu ik er nog beter naar kijk waarschijnlijk wel.
Veuv, ik voel een roadtrip aankomen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:12 schreef veuvje het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dat zit met die tentoonstelling in Londen......internetsite of zo?
Gaan er mensen heen?
Ja ik zou er heel graag heen willen maar kan niet echt concrete info vinden....maar ja misschien zoek ik wel verkeerdquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Veuv, ik voel een roadtrip aankomen!Al een sugerdaddy gescored?
Michael Jackson: The Official Exhibitionquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:46 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja ik zou er heel graag heen willen maar kan niet echt concrete info vinden....maar ja misschien zoek ik wel verkeerd
Super dank je wel!!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Michael Jackson: The Official Exhibition
Dit moet u zien!
Data: 28 oktober 2009 tot en met31 januari 2010
Plaats: O2 bubble
Online reserveren en meer informatie in het Engels
http://www.visitlondon.com/events/detail/6642495
Dates: 28 October 2009 to 31 January 2010
Venue: O2 bubble
London prepares to welcome a major exhibition celebrating the life of music legend, Michael Jackson.
Michael Jackson Exhibition at The O2 bubble
The exhibition will celebrate Jackson's rise to fame in Motown through his record-breaking solo career and end with the spectacular shows he had planned for The O2 arena before his untimely death.
Celebrating specific milestones in Jackson's life the exhibition will be divided into galleries including:
* Motown
* Solo Career
* Dancing
* Costumes
* Humanitarian
* Celebration
Book Michael Jackson Exhibition Tickets
The London exhibition's run is limited. Make sure you don't miss this once-in-a-lifetime event. Book your tickets securely online via the green button above.
What You'll See at the Michael Jackson Exhibition
Michael Jackson's estate has opened up extensive archives from his homes, Neverland Ranch, concert collections and video vault to present more than 250 items including awards, clothing and a wide range of personal belongings. These include an original Jackson 5 contract, personally-commissioned portraits, the largest publicly displayed collection of his iconic concert and video costumes, his personal Rolls Royce and the famous sequined glove.
adres:
Millenium Way
Greenwich
London
SE10 0DX
Telefoonnummer: +44 (0)20 8463 2000
bron: http://www.visitlondon.com/nl/evenementen/detail/6642495
Michaelishquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef Zapato het volgende:
Welk gedeelte dan, vind het er vrij Michaelish uit zien hoor.
Dit dus:quote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef erik666 het volgende:
Dr.Arnold Klein heeft vandaag op TMZ een bizar verhaal verteld over Michael.
quote:Michael Jackson -- The Urination Explanation
Posted Nov 3rd 2009 5:47PM by TMZ Staff
Finally an explanation as to why Michael Jackson's 1993 accuser could identify the discoloration on the singer's genitals ... Michael liked to pee for an audience.
TMZ has obtained files from the 1993 Santa Barbara molestation investigation. A deputy from the Santa Barbara Sheriff's Department noted the young accuser was able to describe -- in explicit detail -- the discoloration on Jackson's genital area ... the result of Vitiligo, a skin discoloration disorder.
TMZ's Harvey Levin spent 3 hours last Sunday with Dr. Arnold Klein, Jackson's best friend and doctor for decades. Dr. Klein insists Jackson did not molest the boy, and says the reason he could describe Jackson's genitals is because Jackson liked to pee in front of other people. Dr. Klein said Jackson thought it was funny.
Klein says there were numerous times when Jackson would pee in the doctor's home -- in a cup!!! -- around groups of people, including children.
Klein says Jackson would also pee in front of other people in his office.
Dr. Klein says the 1993 accuser saw Jackson peeing and that's why he could identify the genital markings.
Ongelofelijk he!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Jeanne_Darc het volgende:
This Is It was prachtig. De King at work. Passioneel, emotioneel en n grote show. Dit was gewoon een ruw voorproefje van hoe het had kunnen zijn. Tijdens de aftiteling van de film riep er een held uit het publiek: 'LOVE YOU MICHAEL!' Wat gewaardeerd werd met een applaus.
De cijfers van This Is It tot nu toe:
TOTAL LIFETIME GROSSES
Domestic: $36,898,026 34.7%
+ Foreign: $69,463,206 65.3%
--------------------------------------------------------------------------------
= Worldwide: $106,361,232
DOMESTIC SUMMARY
Opening Weekend: $23,234,394
(#1 rank, 3,481 theaters, $6,675 average)
% of Total Gross: 63.0%
> View All Weekends
Widest Release: 3,481 theaters
In Release: 6 days / 0.9 weeks
http://www.boxofficemojo.(...)ljacksonthisisit.htm
En dt is dus n van de redenen waarom ik die film niet in de bioscoop wil zienquote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Tijdens de aftiteling van de film riep er een held uit het publiek: 'LOVE YOU MICHAEL!'
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ga vanavond voor de tweede keer!En nu blijf ik zitten tot ik eruit getrapt wordt.
Helaas, mijn moeder belt net op dat ze niet meer kan lopen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef veuvje het volgende:
[..]
en terecht!!!
Veel plezier! Ik ga zondag nog een keertje ben de dagen aan het aftellen heb er weer zin in!!!
Oke sterkte met je moeder!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Helaas, mijn moeder belt net op dat ze niet meer kan lopen.Ik heb mijn kaartjes in de verkoop gedaan. Als er geen reacties zijn gaan we het alsnog avonturen, maar bij voorkeur niet. Ik wacht het dus nog even af.
Ik ging eigenlijk nog een keer omdat mijn moeder zo graag wilde (niet tegen mijn zin in hoor). Maar nu het verlengd is zullen we over een week of zo nog wel eens gaan. En drie keer vind ik zelfs voor deze docu even te veel.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef veuvje het volgende:
[..]
Oke sterkte met je moeder!!!
Je wilt niet alleen gaan? En anders regel je een rolstoel bij de thuiszorg winkel (kost niks) dan kunnen jullie als nog samen!!!
Als je nog een uurtje ofzo wacht dan hoef je er niet uit!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:16 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga misschien morgen, de bioscoop neemt de telefoon niet op![]()
dus ondanks dat ik een pyamadag heb moet ik me nu gaan omkleden en naar de stad fietsen om de kaartjes alvast te halen
stinkbioscoop
Om net te doen alsof het zijn graf is en zo centjes te gaan verdienen/publiciteit gaat krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef matthijst het volgende:
Die graffoto's zijn wel echt denk ik. Waarom zou je anders MJ foto's bij zo'n tombe zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi het zit je inderdaad dwarsquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef piepie het volgende:
Blijft heel raar dat Karen Faye er wel bij mocht. Dat zou inhouden dat iedereen die voor hem werkte en waarmee hij een goede band had erbij mag. Wordt dan wel erg onoverzichtelijk met al die mensen die geen familie zijn en ook zomaar even plaatjes kunnen schieten.
Als mijn zoon, broer of vader daar lag, dan was de tombe beladen met prachtige bloemstukken die geregeld zouden worden ververst.
Het zit me duidelijk dwars ...
ja dat hoop ik ook, ik kan slecht tegen dingen die ik niet begrijp ...quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hihi het zit je inderdaad dwars![]()
Er zouden op mijn families graf ook meer bloemen liggen maar ja misschien zullen we het ooit weten of dit het echte graf is of niet!
Human Nature vond ik n van de hoogtepunten van This Is It. Een emotionele kracht heeft dat nummer als het door Michael word gezongen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben vanavond ook geweest! Heel mooi en indrukwekkend ! Had het echt niet willen missen, ben ook na de aftiteling gewoon blijven zitten met nog een handjevol mensen! Ik had alleen wel iets meer "gewone" backstage beelden willen zien, maar dan had ik misschien wel gezegd dat ik meer live beelden had willen zienAnyway, supershow zou het worden!
Ik moet wel zeggen dat ik wel vaak vond dat hij gek bewoog, en dat heeft volgens mij te maken met het feit dat hij voornamelijk netjes gekleed is en geen ruimtevaartpakken aanheeft enzo. De girly moves van human nature kan ik daarentegen echt niet plaatsen. Maar wat een lieve man zeg
quote:prive
Medium: 'Michael Jackson is woest!'
Het Amerikaanse medium Derek Acorah beweert dat hij tijdens een live-uitzending op televisie contact heeft gehad met de overleden zanger Michael Jackson. De King of Pop zou woest zijn, omdat hij niet naast Marilyn Monroe begraven is.
Acorah, die met Michael Jackson-fans aan een ronde tafel zat, jaagde de mensen in de studio de stuipen op het lijf. "Michael wilde naast Marilyn begraven worden. Hij is boos." De fans waren in shock.
Jackson brengt volgens het medium veel tijd door met zijn grootouders. "Maar hij moet nog erg wennen aan het leven in het hiernamaals."
Een fan vertelde na afloop aan Sky1: "Ik keek Acorah recht in de ogen, maar ik zag Michael. Het was zo bijzonder."
Eerder liet medium Jayne Wallace weten dat ze regelmatig contact heeft met de overleden zanger. Zo zou hij onlangs nog Heal the world voor haar hebben gezongen.
Deedie wel hoor, bij billy jean, maar echt 3 seconde ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:08 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zat uiteindelijk met 3 man aan het einde nog te wachten op het extraatje. De rest was allemaal al weg.
De tweede keer was inderdaad wat minder, maar nu zaten er ook veel kinderen in de zaal en de zaal was niet vol. De vorige keer was op de eerste dag, toen gaf de spanning in de zaal wat extra's.
Vreemd trouwens dat hij niet een keer de Moonwalk deed....
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Human Nature vond ik n van de hoogtepunten van This Is It. Een emotionele kracht heeft dat nummer als het door Michael word gezongen.
Misschien wel bloemetjes en tekeningen van kinderen en neefjes en nichtjes, gevoel zit niet in kransenquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:11 schreef piepie het volgende:
Een fotolijstje kan iedereen wel even ergens tussen zetten.
Ik vind ook de bloemetjes maar een zielige toestand.
Michael verdient wel wat mooiers.
Een naamplaat zie ik ook niet, lijkt wel een anoniem graf.
Andere tombes hebben allemaal een plaquette met de naam wie er ligt.
Misschien is het echt, maar ik blijf sceptisch.
Raar ook dat Karen Faye die foto's zomaar op haar Facebook plaatst.
Ze kan er dan op wachten tot ze over internet verspreid staan.
Zal de familie ook wel leuk vinden .... !
Het moet strikt geheim blijven waar hij precies ligt, dus dan is het toch logisch dat ook alleen maar familie erbij mag?
Ik heb het gezien gisteravond. Ik vond het wel interessant.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:34 schreef Toverheks het volgende:
denk zet het even hier neer voor de liefhebber, vanavond vpro. veel kijk plezier.
Louis Theroux doet verwoede pogingen om Michael Jackson te ontmoeten en gaat daarmee genadeloos onderuit. Hij gaat wel in gesprek met vrienden en familieleden van Michael Jackson onder meer over zijn plastische chirurgie en over zijn turbulente jeugd. Ook spreekt Louis met Martin Bashir, die in 2003 een spraakmakende documentaire over Michael maakte. Was Michaels vader, Joe Jackson, echt een dominante tiran die zijn zoon ongevraagd in de hitformatie The Jackson Five naar voren duwde? In het onthullende interview ontkent hij zijn zoon te hebben geslagen: 'I never beat him. You beat someone with a stick. I whipped him with a switch and a belt.'.
Terug Datum:
7 november 2009
Uitzendtijd:
23:15 - 00:20 uur
Genre:
Documentaire
Je kijkt zeker nooit naar shows van Louis Theroux?quote:Louis ging inderdaad mooi op zijn bek.
Maar hij ging op zijn bek..quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit naar shows van Louis Theroux?
Ja! Dat was ook wat ik dacht na de film: "hij had het nog steeds".quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
copy paste:
Een verassende film. Zodra Michael zingt, danst, of gewoon praat vergeet je acuut zijn hele voorkomen (hij's erg mager). Zijn charme heeft een kracht, het stijgt boven het fysieke uit, en hij blijkt nog steeds scherp, en bovenal een rasartiest. Zoals hij op veel zaken een verbetering aanmerkt. Van de nieuwe invulling van de liedjes en van de special effects heb ik genoten. Vooral het filmpje Smooth Criminal Als ik het zelf nalees geloof ik het ook niet, getuige zijn aftakeling de laatse jaren, maar hij had het nog steeds.
Inderdaad!quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit naar shows van Louis Theroux?
quote:Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef piepie het volgende:
TMZ (geen serieus nieuwskanaal) komt tot nu toe met alle nieuwtjes als eerste. De andere media nemen het dan meestal klakkeloos over. Hoe vreemd is dat wel niet??????????
Ik geloof er geen barst van ....
Mooi verwoord.quote:Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Dat was ook wat ik dacht na de film: "hij had het nog steeds".
En daar was ik op een of andere manier hartstikke blij mee.
Als je dan die eerste autopsie vehalen leest dat ie kaal, lekgeprikt, zwaar aan de drugs en medicijnen en ondervoed is, dan was er niks meer van de Michael over waar k fan van was geworden jaren geleden.
Dan klonk zelfmoord heel waarschijnlijk. Want die show hing als het zwaard van Damocles boven zn hoofd.
Ik was ook bang dat die hele show geen drol voor zou stellen, omdat ie zo van de wereld zou zijn. Maar het tegendeel was waar! Blij dat ik de film heb gezien.
Als een soort afscheid van de Michael Jackson waar ik fan van was vanaf dat ik 12 was.
Hij had het nog steeds!
hahhahhaaaa, mischien, de tijd zal het leren.quote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef matthijst het volgende:
Wat is er nou zo vaag aan dan? Een tombe in een mausoleum. Whoopteefuckindoo hey... schokkend, dat kan dus nooit de tombe van MJ zijn, want ik zie nergens een naam staan....
Je komt er niet binnen zonder toestemming, maar jullie denken dat die bewakers het wel prima vinden als je met een zak vol beren en MJ foto's naar een random graf loopt, die zooi dumpt en wat foto's gaat maken?
MJ fans, ueberparanoid...
Ik weet gewoon niet meer wat ik denken moet Matthijst, er zijn hele waslijsten van dingen die gewoon niet kloppen. Ondanks dat gelooof ik ook weer niet echt in de hoax, maar dit klopt ook niet volgens mij.quote:Op maandag 9 november 2009 06:44 schreef matthijst het volgende:
Jij denkt dat hij ueberhaupt niet op glenndale ligt?
Of niet in dat gebouw?
Het lijkt mij vreemd als dat z'n graf niet zou zijn: waarom zouden de bewakers een showtje opvoeren en alles daar neerleggen. MJ was wel bekend, maar het ligt er daar vol mee
misschien doen ze voor alle dooien zo'n bloemen- en kaartjesshuffle en krijgen ze allemaal elkaars spul.
Heb jij de film gezien? Daar zie ik namelijk een Michael die met veel plezier weer op het podium stond, grapjes maakte, heel veel lachte. Ik vind hem toch echt niet overkomen alsof hij van plan was zelfmoord te plegen. Volgens mij was hij ook te dol op zijn kinderen om hen dit aan te doen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:52 schreef erik666 het volgende:
Ik las gisteren dat dr. Murreh (hoe schrijf je zijn naam) heeft gezegd dat Michael zelf een overdosis propofol heeft ingenomen. Dat zou me niet verbazen, denk dat dit zeker een mogelijkheid is. Michael zat op dat moment tot over zijn oren in de schulden, verslaafd aan de medicijnen, en totaal geen zin om 50 concerten te gaan geven. Verder voelde hij zich ook bedreigd, plus het feit dat hij het ook niet zo geweldig vond om 50 plus te zijn.
Denk ook als je zo een leven achter de rug hebt, maar dat is zo mijn eigen idee, dat je het wel een beetje gezien hebt. Wat hij heeft meegemaakt in zijn leven maakt een ander in 4 levens nog niet mee. En alles wat ik over zijn laatste dagen heb gelezen lijkt het me of hij zich aan het voorbereiden was om zelfmoord te gaan plegen.
Ja, klopt, we komen het vast wel te weten, maar dat die Murray dat nu roept vind ik net te toevallig...quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
Dat certificaat is ingevuld door La Toya!! Dat Is ook heel gek, je zou toch een arts verwachten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:54 schreef hondjes het volgende:
Ben het met Piepie eens...
Daarbij, wat gebeurdt er met die dokter, en waarom zijn er geen fotos, van die Conrad, en lijkt hij op de twee bestaande fotos anders. ,
Lijkt wel of de pers nergens achteraan gaat, alleen achter die familie , maar voor de rest,
Dan was ook Diana Ross nergens te bekennen, ook al zo vreemd.of het is gewoon zo een loeder,dat ze niet op de begrafenis kwam.
Maar het vreemde is inderdaad , de doodsverklaring, die nog steeds niet getekend is.
Of hij al dan niet dood is, weet ik niet, wel dat deze zaak aan alle kanten stinkt.
Ik begrijp wel wat je bedoelt ik heb dat ook echt heel lang gedacht totdat ik de eerste beelden zag van This is It en natuurlijk de film zelf.....quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
Ja dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:32 schreef gifkwal het volgende:
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, en voor doorgaans vrolijke mensen zijn misschien alle denkbare redenen om zelfmoord te plegen misschien wel ongegrond.
Het is meer een gevoel, dat ik het me persoonlijk niet kan voorstellen. Na alles wat hij had meegemaakt leek hij eindelijk gelukkig qua prive-leven (eindelijk die hel van de aanklachten e.d. achter zich gelaten, eindelijk een fijn gezinsleven met de kinderen die hij altijd al wilde), het lijkt me daarom dat "het" moment om zelfmoord te plegen allang achter hem lag.
Maar ja, niemand weet natuurlijk wat er echt is gebeurd... wisten we het maar
Ja, ik ben wel eens high geweest en was dan niet zo geconcentreerd. Maar we hebben het hier wel over medicijnen, geen drugs. Van medicatie kan je op een andere manier high zijn, vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens zette. Maar zo normaal vond ik hem daar niet staan hoor. Hij zong regelmatig niet mee met teksten, en dat was volgens mij echt niet om zijn stem te sparen of omdat hij last had van zijn oortje (want die was regelmatig uit als hij iet meezong). En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal. Vooral tijdens bv Human Nature en The Earth Song, alleen maar een beetje vreemd en vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen. En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:41 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook!
En wat betreft het high zijn in de repetities, ik weet niet of je zelf wel eens highbent geweest maar geloof mij dan kan je niet zo geconcentreerd dansen, zingen en luisteren naar wat er om je heen gebeurd dus nee ik ben het daar niet mee eens.Verder vind ik het inderdaad niet zo dat als je zelfmoord pleegt dat je niet van je kinderen houd natuurlijk doe je dat, maar iets aan hem en de manier hoe hij met zijn kinderen omging en wat ze voor hem betekenende zegt iets!
Verder wat betreft periode ben ik het eens met gifkwal dat hij in de periode van DE trails eerder ervoor had gekozen als nu....het is inderdaad een bepaald gevoel waarvan ik denk dat het absoluut geen zelfmoord is geweest maar moordde omstandigheden zijn te verdacht!!!
![]()
En eerlijk is eerlijk iedereen wil ook een zondebok hebben natuurlijk!![]()
Maar de hoofdzaak blijft inderdaad dat niemand weet wat een precies gebeurt is (en de mensen die het weten tsja degene die hun verhalen kan ontkrachten of bevestigen is er niet meer).....dus wie zal het zeggen.......
Juist in This Is It is een beetje meer van de oude MJ te zien dan we in de afgelopen 15 jaar hebben gezien. Je moet absoluut gaan kijken.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef hondjes het volgende:
Heb de film niet gezien, dus ik kan er niets over zeggen...
Maar de laatste jaren heb ik nooit de MJ gezien, zoals we hem kennen tijdens Thriller...
Alles was of playback en nog slecht ook en zijn gedrag was weird...
Heb dararom het gevoel dat we nooit naar de echte MJ kijken , maar naar een double..
Nou was iedereen zo enthousiast, dus ik dacht dat ik het mis had..maar jammer, blijkbaar dus niet...
Inderdaad, ik snap die hype ook niet helemaal. Tuurlijk, 't is mooi om te zien dat hij "nog lang niet" dood was, maar aan de andere kant: 't is ook niet echt om wild van te worden, qua performance.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
...Hij zong regelmatig niet mee met teksten...
...En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal....
...vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen...
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...
Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
He's done it before, he did it again
Er zijn aardig wat youtubes te vinden over de theorie dat bij de aankondiging van This Is It een double werd gebruikt. Normaal ben ik ernstig sceptisch bij dat soort wilde theorien maar in deze geloof ik wel. Als je zit hoe hij ineens stuiterend (met een "bounce") loopt, helemaal niet verlegen is (wat hij anders wel een beetje scheen te hebben) en zelfs een beetje stoer loopt te doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.
Tja, bewijs is lastig he, in dezequote:Op woensdag 11 november 2009 13:01 schreef Zapato het volgende:
Ik vind het echt een te bizarre theorie. Zouden de veranderingen in MJ niet kunnen komen omdat we m al acht jaar niet goed hebben gezien, hij nu 50 is en misschien wel minder verlegen, met andere moves en een ander uiterlijk. Kom op, ik zie echt geen double in de film hoor. Doe s bewijzen dan.
Haha, sure....quote:Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je dan nog 's meeneemt dat hij gewoon mensen in dienst had die voor hem uit limo's gingen hangen alsof hij het was denk ik dat een persconferentie van een fake-Michael geen rare stap is.
Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 11 november 2009 14:19 schreef Zapato het volgende:
Ja maar de persconferentie van zn nieuwe show, waarom zou ie dan in godsnaam een double inzetten?
Klopt. Ik geloof dan ook sowieso niet in een double. Jullie komen ermeequote:Op woensdag 11 november 2009 15:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijkt
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef DrDentzz het volgende:
Of in clips. Stukjes Who Is It en Remember the Time zijn oa. door hen gedaan.
Ik mis toch echt twee letters in het anagram, of blijven er twee letters over om een hele zin te vormen net als in "That's the question"?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef piepie het volgende:
Dit vind ik wel heel vreemd:
Die dokter Murray heet voluit Conrad Robert Murray
Als je alle letters door elkaar gooit dan krijg je dit:
MURDER BY CONTRACT
Uhh.. van wat ik weet: Who Is It als hij in de auto zit en de helikopter, Remember the Time als je ze van bovenaf ziet dansen. Omdat ze waarschijnlijk maar een paar sessies met Michael hebben gedraaid en daarna nog wat shots wilden hebben.quote:
Wat stom zeg. Nu je het zegt, dat van die auto kan ik me wel ergens herinneren.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Uhh.. van wat ik weet: Who Is It als hij in de auto zit en de helikopter, Remember the Time als je ze van bovenaf ziet dansen. Omdat ze waarschijnlijk maar een paar sessies met Michael hebben gedraaid en daarna nog wat shots wilden hebben.
Pffffffffffffffquote:Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef piepie het volgende:
Die dokter Murray heet voluit Conrad Robert Murray
Als je alle letters door elkaar gooit dan krijg je dit:
MURDER BY CONTRACT
Dezelfde letters mogen vaker worden gebruikt en het klopt dan als een bus.
Ik had ook even zitten puzzelen ...quote:Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mis toch echt twee letters in het anagram, of blijven er twee letters over om een hele zin te vormen net als in "That's the question"?
als Michael hiervoor een dubbel zou hebben ingezet voor die persconferentie, dan zou je juist als dubbel toch geen dingen doen of zeggen die Michael nooit zou doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat youtubes te vinden over de theorie dat bij de aankondiging van This Is It een double werd gebruikt. Normaal ben ik ernstig sceptisch bij dat soort wilde theorien maar in deze geloof ik wel. Als je zit hoe hij ineens stuiterend (met een "bounce") loopt, helemaal niet verlegen is (wat hij anders wel een beetje scheen te hebben) en zelfs een beetje stoer loopt te doen.
Hmmm misschien verkeerd uitgelegt van mij maar ik bedoelde ook medicijnen! (ook van drugs wordt je inderdaad niet echt geconcentreerd) Zeker is het anders juist daarom!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel eens high geweest en was dan niet zo geconcentreerd. Maar we hebben het hier wel over medicijnen, geen drugs. Van medicatie kan je op een andere manier high zijn, vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens zette. Maar zo normaal vond ik hem daar niet staan hoor. Hij zong regelmatig niet mee met teksten, en dat was volgens mij echt niet om zijn stem te sparen of omdat hij last had van zijn oortje (want die was regelmatig uit als hij iet meezong). En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal. Vooral tijdens bv Human Nature en The Earth Song, alleen maar een beetje vreemd en vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen. En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...
En die kinderen? Herman Brood had toch ook een goede band met zijn kinderen? Sprak daar ook heel liefdevol over, zijn kinderen ook over hem (behalve over het drugsgebruik geloof ik). Maar goed, we weten allemaal wat hij heeft gedaan...
wat ik niet begrijp aan het verhaal van klein is dat hij toegeeft dat hij MJ demerol heeft gegeven.. heel vaakquote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef quirina het volgende:
Mwah beetje ander stijltje.
Moet kunnen. En die rare move, misschien had hij een slapende hand ofzo.
Oh en je had het over drugs, Arnold Klein legt er wat meer over uit. Het duurt wat lang maar het is wel informatief.
http://www.tmz.com/tmzlive/?mediaKey=3e1cfd94-ae5f-48c0-8d5b-c372fc8c0d52&isShareURL=true
Ik denk ook niet dat hij daar ligt. Mensen kunnen het hebben neergelegd...foto's gemaakt en weer weggehaald? Vind het maar karig wat er ligt trouwens. Er zijn meerdere foto's op het internet waar fans buiten staan met heel veel bloemen, brieven, tekeningen en foto's. Als alles bij dat graf zou liggen kan je het gebouw niet meer in denk ik.quote:Op maandag 9 november 2009 06:44 schreef matthijst het volgende:
Jij denkt dat hij ueberhaupt niet op glenndale ligt?
Of niet in dat gebouw?
Het lijkt mij vreemd als dat z'n graf niet zou zijn: waarom zouden de bewakers een showtje opvoeren en alles daar neerleggen. MJ was wel bekend, maar het ligt er daar vol mee
misschien doen ze voor alle dooien zo'n bloemen- en kaartjesshuffle en krijgen ze allemaal elkaars spul.
Jullie lopen achter hoor...MJ had een 2ling broer Mike Joe Jackson...en die was zijn dubbel. Wel bijblijven hehquote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef veuvje het volgende:
Gaan we weer met de complot theorieen......pfffff![]()
Hoe zou jij je voelen als je jaren bent verguist door alles en iedereen en dan mensen vraagt te komen naar een aankondiging van iets (jammer dat het al gelekt was op het internet zijn toer maar oke), je komt daaraan rijden met je auto en dan zie je horde mensen die je waarschijnlijk niet echt verwacht, ik denk dat hij echt heel erg overweldigd was die dag met die aankondiging!
Misschien inderdaad een beetje onder invloed van iets dat zullen we nooit weten maar zijn zenuwachtige gedrag vind ik redelijk te verklaren en body doubles echt (helemaal in This is It) serieus......
Hihihi, die kwam van Souza of zo? De fantasie van haar is echt uitputtelijk ...quote:Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef blanket het volgende:
[..]
Jullie lopen achter hoor...MJ had een 2ling broer Mike Joe Jackson...en die was zijn dubbel. Wel bijblijven heh![]()
Ik krijg steeds plaatsvervangende schaamte bij die pingunmovequote:Op donderdag 12 november 2009 22:29 schreef matthijst het volgende:
Die rare move in Human Nature doet hij in de film volgens mij 2x, in verschillende outfits...
Dus zal wel een nieuw dingetje van m zijn, vond het er wel geinig uitzien...
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij daar ligt. Mensen kunnen het hebben neergelegd...foto's gemaakt en weer weggehaald? Vind het maar karig wat er ligt trouwens. Er zijn meerdere foto's op het internet waar fans buiten staan met heel veel bloemen, brieven, tekeningen en foto's. Als alles bij dat graf zou liggen kan je het gebouw niet meer in denk ik.
Maar goed, ik heb er geen bewijs voor, maar ik denk dat die op Neverland ligt...en als die er niet ligt dan loopt die er wel rond
Paar dagen na zijn dood liepen er allemaal camera ploegen op Neverland om maar vooral te laten zien dat het "leeg en verlaten" is. Maar dat er cement trucks naar binnen zijn gereden hoor je niemand meer over.
Er liep wel een hele keukenbrigade rond...raar als er niemand meer woont toch? Bij mijn weten was Neverland nog steeds van MJ. Hij heeft het nooit (volledig) willen verkopen.
Iemand hier nog ideeen over?
Het nieuws volgen? Internet bekijkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel in vinden, je hoort ook helemaal niks meer over Neverland. Als het bekend was dat hij op Neverland ligt zou de hele wereld het daar plat lopen. Klinkt best aannemelijk dat ze het daarom geheim houden. Aan de andere kant kan er nog personeel rond hebben gelopen omdat die daar woonden en misschien nog niet zo snel een andere woning hadden kunnen regelen. Hoe weet je dat van die cement trucks?
quote:Concrete Evidence Found at Neverland
Posted Jun 30th 2009 5:39PM by TMZ Staff
A shipment of concrete was just delivered to the Neverland Ranch.
We saw the concrete truck drive onto the property. A rep from the construction company told us they got a call today for 32,000 pounds of the hard stuff -- for what, we're not sure ... but it's certainly interesting ...
Read more: http://www.tmz.com/2009/0(...)rland/#ixzz0WjfFLrCW
Ik zit al vanaf dag 1 op die hoax-fora...en ja die houden al het nieuws bijquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel in vinden, je hoort ook helemaal niks meer over Neverland. Als het bekend was dat hij op Neverland ligt zou de hele wereld het daar plat lopen. Klinkt best aannemelijk dat ze het daarom geheim houden. Aan de andere kant kan er nog personeel rond hebben gelopen omdat die daar woonden en misschien nog niet zo snel een andere woning hadden kunnen regelen. Hoe weet je dat van die cement trucks?
Ja laten zij het werk maar doen, wij lezen het graag ...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf dag 1 op die hoax-fora...en ja die houden al het nieuws bijIk hoef bijkant niks meer te doen. Wordt allemaal aangeleverd. Toch aardig van ze
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Het nieuws volgen? Internet bekijken
[..]
[ afbeelding ]
En google maar verder op neverland cement
Ik ook...maar MJHD komt weer in z'n oude vorm terug incl. alle oude berichten. Wel zo prettig voor al die mensen die er zoveel tijd in hebben gestoken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:33 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja laten zij het werk maar doen, wij lezen het graag ...![]()
Sinds MJHD vernieuwd is (en alle oude berichten weg zijn), lees ik liever op Death Hoax Investigators trouwens..
Godzijdankquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef blanket het volgende:
die foto heb ik al 4 maanden op mijn pc en is fake
Hij is wel griezelig echt vind ik. Zal me niks verbazen als die er zo uit had gezien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef matthijst het volgende:
Neu, was iets met afspraken met filmstudios dat films pas na x maanden op DVD mogen uitkomen.
MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Was dat niet een fakefoto gemaakt door de Bild naar aanleiding van het autopsierapport?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef matthijst het volgende:
Neu, was iets met afspraken met filmstudios dat films pas na x maanden op DVD mogen uitkomen.
MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Dat ziet er zo getekend uit gewoonquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef matthijst het volgende:
MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Ze komt niet meer terug omdat ze werd gepestquote:
Daar zit ik ook eigenlijk al vanaf 25 juni op te wachten. En tot nu toe nog helemaal niks. Je zou denken dat het ondertussen wel een keer gelekt zou zijn toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef matthijst het volgende:
Hehe, benieuwd hoe ver ze er naast zitten
Kan me niet voorstellen dat de foto's niet vroeg of laat lekken.
Jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Was dat niet een fakefoto gemaakt door de Bild naar aanleiding van het autopsierapport?
owja dat was hetquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze komt niet meer terug omdat ze werd gepest
Ze hebben in '93 ook foto's gemaakt van z'n genitalin. Moet er niet aan denken dat die ooit uitlekken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
owja dat was het![]()
Ontopic: Ik denk zelf niet dat die foto's zullen uitlekken. Waarom zouden ze uitlekken? Van andere grote artiesten/acteurs zijn ze voor zo ver ik weet ook niet uitgelekt. Het lijkt mij dat daar echt zorgvuldig mee om wordt gegaan
Edit: Hoax believers zeggen dat ze er niet komen omdat ze er niet zijn![]()
Tupac, David Carradine...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom zouden ze uitlekken? Van andere grote artiesten/acteurs zijn ze voor zo ver ik weet ook niet uitgelekt. Het lijkt mij dat daar echt zorgvuldig mee om wordt gegaan
Maar Tupac is niet doodquote:
Ik heb het gegoogled omdat ik me niet voor kon stellen dat zoiets uit kan lekken.quote:
Leuk werk heb jijquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:11 schreef veuvje het volgende:
Ben ik even blij dat die foto fake is!![]()
Ik heb al heel wat dode mensen gezien (is me werk) maar toch jeetje deze foto was echt freaky!!!!
Wat voor werk doe jijquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:11 schreef veuvje het volgende:
Ben ik even blij dat die foto fake is!![]()
Ik heb al heel wat dode mensen gezien (is me werk) maar toch jeetje deze foto was echt freaky!!!!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef piepie het volgende:
Ik las ergens dat de lijkschouwer die de autopsie bij Anna Nicole Smit heeft gedaan overal in talkshows heeft gezeten om daar openlijk over te praten. Ook praatte hij over andere beroemdheden die hij onder handen heeft gehad.
Maar over Michael hoor je helemaal niets!
Ook na al die maanden geen arts, geen zuster, geen patinten of bezoekers die ook maar iets hebben gezegd over de 25e juni in dat ziekenhuis en wat ze gehoord of gezien hebben.
Hoe vreemd is dat wel niet????
Btw: ik heb net bij Babes en Hunks 2 prachtige foto's geplaatst van Michael uit TII.
Schitterende close-ups. Misschien leuk voor een openingspost (zelf weet ik niet hoe dat moet ...)
Misschien hebben die mensen een spreekverbod gekregen van de familie? Of is dat ver gezocht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef piepie het volgende:
Ik las ergens dat de lijkschouwer die de autopsie bij Anna Nicole Smit heeft gedaan overal in talkshows heeft gezeten om daar openlijk over te praten. Ook praatte hij over andere beroemdheden die hij onder handen heeft gehad.
Maar over Michael hoor je helemaal niets!
Ook na al die maanden geen arts, geen zuster, geen patinten of bezoekers die ook maar iets hebben gezegd over de 25e juni in dat ziekenhuis en wat ze gehoord of gezien hebben.
Hoe vreemd is dat wel niet????
Btw: ik heb net bij Babes en Hunks 2 prachtige foto's geplaatst van Michael uit TII.
Schitterende close-ups. Misschien leuk voor een openingspost (zelf weet ik niet hoe dat moet ...)
? Dit heb ik nog nooit gezien.. iemand de Youtube filmpje dat hij Billie Jean live zingt tijdens de HIStory tour?quote:Billie Jean en Beat It werden voor het laatst live gezongen door Jackson; in latere optredens zou hij ze gedeeltelijk playbacken.
Ik heb dit in mijn favorieten:quote:Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef SteelDogg het volgende:
HIStory Tour:
[..]
? Dit heb ik nog nooit gezien.. iemand de Youtube filmpje dat hij Billie Jean live zingt tijdens de HIStory tour?
Hij's goed bij stem hoor, als je het dansen meerekend.quote:Op zondag 15 november 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dit in mijn favorieten:
en:
Dangerous tour
Tijdens HIStory live zingen heb ik nog nooit gevonden![]()
Ik zit in de zorg dan hoort dat erbij!quote:
Ver gezocht denk ik, er lopen in een ziekenhuis zoveel mensen rond en niet iedereen kun je de mond snoeren ...quote:Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen een spreekverbod gekregen van de familie? Of is dat ver gezocht.
Daarom en als ik voor mijn verhaal heul veul geld kan krijgen...zou ik mijn mond niet houdenquote:Op maandag 16 november 2009 01:50 schreef piepie het volgende:
[..]
Ver gezocht denk ik, er lopen in een ziekenhuis zoveel mensen rond en niet iedereen kun je de mond snoeren ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |