abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:39:14 #1
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_74154716

[ Bericht 88% gewijzigd door Anonymousz op 28-10-2009 19:10:49 ]
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_74154987
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:39 schreef Anonymousz het volgende:
op komt later
Vooruit dan maar
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_74154998
tvp voor de spoilers
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74155209
Ik ga zaterdag, kan niet wachten.

Ik las wel een tip dat je niet de zaal moet verlaten bij de aftiteling omdat er nog wat extra's achteraan komt. De meeste mensen schijnen dan al weg te zijn.
Goed om te weten ...
pi_74155314
ik heb gehoord dat er stand ins voor gebruikt zijn.....
pi_74155342
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:57 schreef kimikkuh het volgende:
ik heb gehoord dat er stand ins voor gebruikt zijn.....
Van Joe en Latoya of niet?
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:59:14 #7
189430 Anonymousz
pi_74155375
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef piepie het volgende:

Ik las wel een tip dat je niet de zaal moet verlaten bij de aftiteling omdat er nog wat extra's achteraan komt. De meeste mensen schijnen dan al weg te zijn.
Goed om te weten ...
goed dat je het zegt
pi_74155390
ja gisteren volgens mij gehoord...omdat hij zo ziek was kan hij nooit nog zo gedanst hebben....
pi_74155422
Ah ja, en je gelooft het ook?
pi_74155438
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:00 schreef Zapato het volgende:
Ah ja, en je gelooft het ook?
ik weet niet of ik dat moet geloven...ik zal het wel zien
pi_74155512
Las ook dat hij een prima conditie was.
men spreekt elkaar tegen,,de een zegt wel doubles, de ander zegt helemaal niet.
Maar iedereen schijnt het een geweldige rehearsel te vinden.
De grap zit op het einde, maar denk dat ze meer willen zien als dat er is...de hoax believers., maar zou in ieder geval ff blijven zitten ,

Veel plezier, voor wie naar de film gaat..
pi_74155595
Ik ga 8 november!
Heb er ook al zin in! Ik ga samen met een vriendin die echt mega-fan is, ik iets minder, maar ben wel heel erg benieuwd!
pi_74156594
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef piepie het volgende:

Goed om te weten ...
Ah, zeker goed om te weten, zal er aan denken.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:38:35 #14
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_74156714
Het stemgeluid van MJ is achteraf bewerkt zodat het beter lijkt dan dat het was...
pi_74156984
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Het stemgeluid van MJ is achteraf bewerkt zodat het beter lijkt dan dat het was...
BROOOON!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:51:09 #16
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_74157131
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:46 schreef Zapato het volgende:

[..]

BROOOON!
Take it easy, will you...

Gerucht op CNN, zal wel uit de This is Not it hoek komen....
pi_74157241
Sorry man. Was ff beetje schnell. Maar interessante geruchten her en der. Niet erg positief though.
pi_74157545
This Is It op Eenvandaag over 5 minuten ofzo.
pi_74159340
Ik ga zaterdag
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_74160777
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:35 schreef verleiding het volgende:

[..]

Ah, zeker goed om te weten, zal er aan denken.
Ik zal het engelse stukje ook nog even plaatsen, want het schijnt behoorlijk lang te duren voordat er nog iets komt wat de moeite waard is om voor te blijven zitten:

For those who have not yet seen the movie This is It. VERY IMPORTANT

It has been already mentioned about waiting to the end of the film, however, you MUST WAIT UNTIL THE CREDITS HAVE FINISHED TAKES FOR EVER, you could read them whilst you are waiting. THEN THE SCREEN GOES BLACK, Carry on WAITING there is more, if the screen goes black wait for a little while longer or you may miss the end of the film.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:38:40 #21
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74166021
Hhaha ik heb t niet zo op alleen naar de bios gaan hoor, dan zit er niemand naast me om geschokt of blij naar te kijken! Waren er nog mensen die vandaag gingen? Wanneer ga jij anonymouz?maar ben te verlege om met jou gaan hoor
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_74166225
Weet iemand hoe duur de kaartjes zijn?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:54:05 #23
189430 Anonymousz
pi_74166762
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:38 schreef Moonwalk het volgende:
Hhaha ik heb t niet zo op alleen naar de bios gaan hoor, dan zit er niemand naast me om geschokt of blij naar te kijken! Waren er nog mensen die vandaag gingen? Wanneer ga jij anonymouz?maar ben te verlege om met jou gaan hoor
ik ga zaterdag
pi_74168936
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Misstique het volgende:
Weet iemand hoe duur de kaartjes zijn?
gewoon normale bioscoop prijs,
8,50 ofzo?
I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:00:09 #25
189430 Anonymousz
pi_74169824
normale prijs 9,50

cjp pas 7.30
pi_74172310
Ik ben net geweest. FANTASTISCH! Ik heb de hele avond met een lach op mijn gezicht gekeken. Wel een vreemd einde, maar verder superleuk om te zien.
pi_74176033
Heb de film gezien ,maar niet het einde. Ik dacht dat de film was afgelopen en hoorde naderhand dat er noch een stukje was, zou willen weten wat er vreemd aan was. Maar begrijp dat dit nog even geheim moet blijven.
pi_74178453
Ik ben gisteren geweest... echt geweldig vond ik het
Zie helaas nu pas dat er na de aftiteling nog wat was.. en toen was ik dus al weg

kan iemand me pm-en met wat er dan nog te zien was??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_74182905
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef dollce het volgende:
gewoon normale bioscoop prijs,
8,50 ofzo?
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
normale prijs 9,50

cjp pas 7.30
Thanx!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_74184619
Ben ook gisteren geweest, heb niet tot het einde van de aftiteling gewacht, maar voornamelijk omdat iedereen opstond en ik er niets meer van kon zien.

Kan iemand mij even laten weten wat ik had moeten zien? Ik kan me niet voorstellen wat er zo geweldig kan zijn na die film
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:34:42 #31
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74184949
Ik vind het trouwens sowieso raar als mensen tijdens de aftiteling weglopen, volgens mij is dat echt iets van de laatste (10?) jaren, vroeger was dat volgens mij niet zo. Misschien dat het gekomen is doordat de commercile tv-zenders de aftiteling meestal niet uitzenden. Dat heb ik trouwens ook altijd raar gevonden.

Ik was een keer in de bioscoop met 2 mensen die ook graag de aftiteling bekijken, maar uiteraard liep de rest van de zaal alweer helemaal leeg toen de aftiteling begon... Wij bleven zitten maar het bioscooppersoneel vond het niet meer nodig om de rest van de aftiteling te laten zien en zette het gewoon stop . Toen hebben wij dus echt gevraagd om de aftiteling af te spelen en dat werd toen (ik denk niet van harte) gedaan.

De laatste keer dat ik in de bioscoop was wilde ik ook de aftiteling zien, iedereen was al weg zoals gewoonlijk . Zit ik gewoon rustig te kijken, staat de schoonmaakmeneer naast me elke keer demonstratief op z'n horloge te kijken; ik heb hem gewoon genegeerd.

Maar goed, ontopic: Ik ga hopen en wachten dat deze film op op dvd komt, ik heb namelijk niet zo'n zin om tussen de 'fans' een film te gaan zitten kijken . Bij een concert denk ik daar anders over .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_74187171
quote:
Kan iemand mij even laten weten wat ik had moeten zien? Ik kan me niet voorstellen wat er zo geweldig kan zijn na die film
Pfff, ik heb de film zelf nog niet gezien, maar wel gelezen dat het meisje uit Earth Song dood lijkt te zijn, maar na de aftiteling terug is en de wereldbol vasthoudt. Een Heal the World message!
Ook bedankt Michael zelf het publiek ... (ik weet niet zeker of dit voor of na de aftiteling is).

Hopelijk kan ik zaterdag wel alles zien en stoppen ze de film niet voortijdig.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 29-10-2009 14:41:45 ]
pi_74188400
Ik heb wel MJ gezien in de film die mensen bedankt. Het lijkt me raar als dit erin zit, vooral omdat het opnamen voor hemzelf waren, niet voor de fans. Hij was niet zo dat hij repetities wilde laten zien aan het publiek, daar lijkt hij me te perfectionistisch voor.

Wel vaag allemaal, begin me zelfs af te vragen of het wel zo is!
pi_74190541
Ik ben toch echt wel tot aan het einde van de aftiteling gebleven, en ik heb niks gezien.
pi_74190864
goedenmiddag, weten jullie of er na deze 2 weken ( want dan gaat ie weer uit de bioscoop) een dvd van uit komt??? lijkt me toch wel, maar weet het niet zeker daarom mijn vraag aan jullie.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74191190
quote:
Autopsiefoto Jackson gelekt
Volgens de Amerikaanse media is er een foto in omloop van de lijkschouwing van Michael Jackson. Dat meldt Bruno.nl.

Op de foto zou het lichaam te zien zijn van de overleden King of Pop die op de autopsietafel ligt. Een restauranthouder zou de afbeelding op zijn mobiele telefoon hebben staan. De man zou de foto van Michael van een invloedrijke politie-agent hebben gekregen.

De eigenaar van het restaurant zou de foto inmiddels hebben laten zien aan verschillende tv-bazen. Die menen dat de foto van uitstekende kwaliteit is en zeker niet met een telefoon is gemaakt. Op de foto zou de linkerkant van Michael's hoofd te zien zijn. Michael zou geen make-up dragen en er zou haar zijn weggeschoren aan de voorkant van zijn schedel.

De lijkschouwer van de overleden megaster ontkent dat er een foto is gelekt. Hij claimt dat de afbeelding nep is.

Laatst gewijzigd: donderdag 29 oktober 2009, 15:45
Is dat zo?
pi_74193380
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:08 schreef Toverheks het volgende:
goedenmiddag, weten jullie of er na deze 2 weken ( want dan gaat ie weer uit de bioscoop) een dvd van uit komt??? lijkt me toch wel, maar weet het niet zeker daarom mijn vraag aan jullie.
Er komt een DVD uit ja, zelfs met 2 uur extra rehearsel materiaal geloof ik.
pi_74194632
Volgens MJHD komt mj terug en dan met dat meisje...
en dan verdwijnen ze samen...michael alleen zijn voeten of zoiets.

Het schijnt er om tegaan,,met op het eind ..Heal the world, een boodschapvoordat het 2012 wordt.....

en hij schijnt ook zijn jas en hemd los te maken , heel langzaam, en zegt min of meer,,dat hij terug komt..
zoiets begreep ik, dus de hoax believers denken, dat hij dus niet overleden is, maar als een andere MJ terug komt....

ERg mistig allemaal, in elk geval,,als het donker wordt, moet men blijven zitten, niet weggaan...
pi_74194678
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:16 schreef Smallish het volgende:

[..]

Deze schijnt al een keer ergens gestaan te hebben, en was fake.............
pi_74194797
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef Zapato het volgende:

[..]

Er komt een DVD uit ja, zelfs met 2 uur extra rehearsel materiaal geloof ik.
dank je wel, en zal hier wel lezen wanneer het in de winkel ligt.
pi_74194910
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef hondjes het volgende:
Volgens MJHD komt mj terug en dan met dat meisje...
en dan verdwijnen ze samen...michael alleen zijn voeten of zoiets.

Het schijnt er om tegaan,,met op het eind ..Heal the world, een boodschapvoordat het 2012 wordt.....

en hij schijnt ook zijn jas en hemd los te maken , heel langzaam, en zegt min of meer,,dat hij terug komt..
zoiets begreep ik, dus de hoax believers denken, dat hij dus niet overleden is, maar als een andere MJ terug komt....

ERg mistig allemaal, in elk geval,,als het donker wordt, moet men blijven zitten, niet weggaan...
weet je wat ik niet snap, mensen die echt fan van hem zijn, sommige die dan geloven dat ie helemaal niet dood is, nee hij doet zijn kids en fans gewoon verdriet aan voor de lol, echt sommige mensen willen alleen maar zien wat ze willen, net als elvis niet dood is ook zo vreemd, die zien ze dan ergens boodschappen ofzo doen, ach er zullen altijd mensen zijn die lijken op hem of op mj, en dan krijg je zulke verhalen van zie je wel daar en daar is hij gezien
pi_74196469
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:48 schreef Toverheks het volgende:

[..]

weet je wat ik niet snap, mensen die echt fan van hem zijn, sommige die dan geloven dat ie helemaal niet dood is, nee hij doet zijn kids en fans gewoon verdriet aan voor de lol, echt sommige mensen willen alleen maar zien wat ze willen, net als elvis niet dood is ook zo vreemd, die zien ze dan ergens boodschappen ofzo doen, ach er zullen altijd mensen zijn die lijken op hem of op mj, en dan krijg je zulke verhalen van zie je wel daar en daar is hij gezien
Wat zal het hard aankomen bij ze, als er bewijs komt , dat hij inderdaad overleden is...

Ze kunnen beter eens achter de bewijzen aan, hoe hij is overleden, want daar is nog al wat mis gegaan, zoals Dr, C.Murray ,
In die zin geef ik ze gelijk, er klopt geen bal van, geen doodsverklaring, tegenstrijdige berichten, geen arrestaties.
Wat ik me afvraag is, waarom doet niemand daar wat aan, iedereen wacht maar af...
pi_74198153
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:39 schreef hondjes het volgende:

[..]

Wat zal het hard aankomen bij ze, als er bewijs komt , dat hij inderdaad overleden is...

Ze kunnen beter eens achter de bewijzen aan, hoe hij is overleden, want daar is nog al wat mis gegaan, zoals Dr, C.Murray ,
In die zin geef ik ze gelijk, er klopt geen bal van, geen doodsverklaring, tegenstrijdige berichten, geen arrestaties.
Wat ik me afvraag is, waarom doet niemand daar wat aan, iedereen wacht maar af...
denk dat het typisch amerikaans is, hij was een myte en blijft een myte, heb wel gedacht, stel dat hij bleef leven en als hij 90 was geworden dat we dan wel dachten o jee MJ. oh ons idool uit onze jeugd, maar omdat hij dood ging op het hoogtepunt (wat klinkt dat cru) wordt er een hele waas omheen gebouwd.
en natuurlijk zijn fam. die kunnen hun leven lang teren op het geld, want nu is het de film, volgende week komen er weer zeg maar nooit vertoonde beelden, en dan weer een c.d. en dan weer een dvd, de kinderen gaan boeken schrijven over hun leven met, dan weer een film hoe de kids verder groot werden etc.etc. en zo kunnen ze nog wel 30 jaar doorgaan.
pi_74199162
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 18:39 schreef hondjes het volgende:

[..]

Ja ik lees daar ook nog steeds, ondanks dat ik wel denk dat hij echt dood is.
Het fascineert me wel waar ze allemaal mee komen.

Wat ik ook wel heel raar vind is dat niemand hem lijkt op te zoeken op Forest Lawn en ook dat Diana Ross zo stil blijft en niet naar de memorial of begrafenis is geweest, terwijl ze zo close waren.
pi_74210415
Hier is een stukje te zien van het einde van de film. Ik weet alleen niet of dit alles is ...

En het volgende stukje heb ik even gekopieerd van een andere site (het bevat links naar de hele film)
Zelf kijk ik dit nu nog even niet, maar pas nadat ik de film heb gezien.

this is manily for the people whos country wasnt showing the movie for whatever reason :

if you look at the right hand side and click on: More From: Veronisia1986 you should get all of the clips enjoy

[ Bericht 21% gewijzigd door piepie op 30-10-2009 02:57:20 ]
pi_74213225
Piepie, Bedankt, geweldig, nu heb ik het toch nog gezien!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:20:10 #47
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74214228
crosspost

Kwam zojuist een aantal grote foto's tegen van This Is It, echt op posterformaat. Mag ze jullie natuurlijk niet onthouden

Foto's zijn hier te downloaden: http://rapidshare.com/files/299907321/MJ_This_Is_IT_UHQ.zip
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74215552
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef hondjes het volgende:

[..]

Deze schijnt al een keer ergens gestaan te hebben, en was fake.............
O.
Is dat zo?
pi_74226338
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:16 schreef Fiddlergurl het volgende:
Piepie, Bedankt, geweldig, nu heb ik het toch nog gezien!
Ja ik ben een aardige muis soms ...

Maar ik vond van wat ik even snel keek de kwaliteit wel belabberd (van de youtube filmpjes van de hele film bedoel ik dus).
Of viel het toch mee?
Zelf ga ik morgenmiddag ....

[ Bericht 1% gewijzigd door piepie op 30-10-2009 16:11:36 ]
pi_74228303
De kwaliteit van die filmpjes is echt ruk inderdaad.! Ik zat er helemaal in op een gegeven moment, ik kreeg er gewoon kippevel van. Zijn bewegingen, zijn maniertjes, het is echt tof om dat allemaal weer te zien.

Adembenemend, echt.
pi_74229036
dubbeldomme post
pi_74229061
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:23 schreef piepie het volgende:
Hier is een stukje te zien van het einde van de film. Ik weet alleen niet of dit alles is ...

En het volgende stukje heb ik even gekopieerd van een andere site (het bevat links naar de hele film)

Welke site is dat dan?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:59:22 #53
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74229216
Ik ben woensdag naar de premiere geweest in Breda.
Ondanks dat er tijdens de premiere zelf heel veel fout ging, waar de organisatie helemaal niks aan kon doen was de avond helemaal geweldig om mee te maken met MJ fans!!

Wat was de film fantastisch ik heb genoten!!!!
Ik heb 3 keer een moment gehad dat ik het niet droog hield en dat was met Speechless, Human Nature en ik ben dus wel tot het hele einde blijven zitten en dan komt er op een gegeven moment een tekst langs over zijn kinderen en toen brak ik......
Ik heb verder de hele film met een smile van oor tot oor gezeten en kon niet stil blijven zitten in me stoel!
Die man was nog steeds een genie wat hij met Thriller en Smooth Criminal van plan was GENIAAL!!!!!
Wat de film meer dan eens laat zien was dat het een ontzettende lieve man was perfectionistisch maar super lief!!!
En er zit ook een hoop humor in dat viel mij heel erg op.
En dansen WAUW doe het hem maar eens na op die leeftijd!!!

Alle critici step aside!!!!
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_74232702
Heb hem vandaag gezien, voel me echt een beetje triest... Vond het wel een erg mooie film, heel integer gemaakt (gelukkig!) maar hield het hier en daar ook niet echt droog, het gaf gewoon zo'n KUT gevoel te weten dat die man waar je naar zit te kijken er niet meer is en dat die fantastische show nooit is doorgegaan (ik had kaartjes voor Londen en baal nu nog harder dat ik het nooit heb kunnen zien).

Inderdaad wel mooi hoe het naar voren kwam hoe lief en aardig MJ was, het is fijn dat veel andere mensen dit ook zullen doorkrijgen nadat ze de film hebben gezien.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:32:59 #55
189430 Anonymousz
pi_74235588
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef veuvje het volgende:
Ik ben woensdag naar de premiere geweest in Breda.
Ondanks dat er tijdens de premiere zelf heel veel fout ging, waar de organisatie helemaal niks aan kon doen was de avond helemaal geweldig om mee te maken met MJ fans!!

Wat was de film fantastisch ik heb genoten!!!!
Ik heb 3 keer een moment gehad dat ik het niet droog hield en dat was met Speechless, Human Nature en ik ben dus wel tot het hele einde blijven zitten en dan komt er op een gegeven moment een tekst langs over zijn kinderen en toen brak ik......
Ik heb verder de hele film met een smile van oor tot oor gezeten en kon niet stil blijven zitten in me stoel!
Die man was nog steeds een genie wat hij met Thriller en Smooth Criminal van plan was GENIAAL!!!!!
Wat de film meer dan eens laat zien was dat het een ontzettende lieve man was perfectionistisch maar super lief!!!
En er zit ook een hoop humor in dat viel mij heel erg op.
En dansen WAUW doe het hem maar eens na op die leeftijd!!!

Alle critici step aside!!!!
mooie samenvatting
ik ga morgen eindelijk
pi_74235639
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Welke site is dat dan?
die HOAX site dacht ik ...
pi_74236901
Jacksonfilm brengt 20 miljoen op in een dag
30-10-2009 | Door: ANP

LONDEN (ANP) - De film This is It heeft wereldwijd op de premiredag ruim 20 miljoen dollar opgeleverd. Dat meldt de BBC vrijdag.

Sony Pictures betaalde 60 miljoen dollar voor de rechten van meer dan honderd uur filmmateriaal. This it It, geschoten tijdens de repetitieperiode van Jacksons geplande optredens in Londen, ging in de nacht van dinsdag op woensdag in premire.

De filmstudio maakte verder bekend dat de documentaire wordt ingediend om te gaan meedingen naar een Oscar. Hiertoe moet de film eerst zeven dagen draaien in Los Angeles County en het nodige papierwerk moet nog in orde worden gemaakt. Oorspronkelijk zou This is It maar twee weken in de bioscopen te zien zijn maar als de vraag naar kaartjes hoog blijft, overweegt Sony deze periode te verlengen.

Bron: ANP

Misschien dus een verlenging ....
pi_74237347
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef piepie het volgende:
Misschien dus een verlenging ....
Had je wat anders verwacht dan?
pi_74237360
Hier nogmaals een filmpje van na de aftiteling.

Dit maal betere kwaliteit

zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:00:02 #60
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74243945
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

mooie samenvatting
ik ga morgen eindelijk
Thanx!!
Ik spoor ook echt iedereen aan om hem te gaan zien in de bioscoop dan heb je nog een beetje extra gevoel van de grootheid van de film / concerten......

Heel veel plezier morgen en blijven zitten!!!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:39:36 #61
264694 blanket
its human nature
pi_74247120
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:00 schreef veuvje het volgende:

[..]

Thanx!!
Ik spoor ook echt iedereen aan om hem te gaan zien in de bioscoop dan heb je nog een beetje extra gevoel van de grootheid van de film / concerten......

Heel veel plezier morgen en blijven zitten!!!
Ik ga ooookkkkkkk Vanavond om 21.30 yihaaaaaa kan niet wachten. ff me MJ pruik opzetten en m'n handschoen zoeken
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_74247532
Ik ga vanaaf ook om 21:30, ben benieuwd.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:52:52 #63
264694 blanket
its human nature
pi_74248362

Halloween @ TMZ *grinnik*
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:53:27 #64
264694 blanket
its human nature
pi_74248372
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:52 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]

Halloween @ TMZ *grinnik*
Zucht...lukt me echt nooit een foto plaatsen
http://photos.tmz.com/galleries/the_tmz_newsroom_costumes#55078
pi_74248735

pi_74248749
Weet je wat mij trouwens opviel tijdens de aftiteling? Dat die Thome Thome er bij stond, en waarschijnlijk nog wel meer van die mensen die hem de afgrond in hebben laten storten. Toch een beetje wrang...
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:16:04 #67
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74248750
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:53 schreef blanket het volgende:

[..]

Zucht...lukt me echt nooit een foto plaatsen
http://photos.tmz.com/galleries/the_tmz_newsroom_costumes#55078
Hahahahahaha Briljant bedacht!!!!
pi_74250115
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Weet je wat mij trouwens opviel tijdens de aftiteling? Dat die Thome Thome er bij stond, en waarschijnlijk nog wel meer van die mensen die hem de afgrond in hebben laten storten. Toch een beetje wrang...
Inderdaad, als Michael's "personal advisor"... om die nou te bedanken in de credits...
pi_74252665
quote:
Plannen voor museum over Michael Jackson
ANP, DPA
Gepubliceerd op 29 oktober 2009 16:00, bijgewerkt op 29 oktober 2009 16:56

NEW YORK - Investeerders willen Michael Jackson eren met een museum, een hotel en een congrescentrum. Ze willen dat bouwen in Gary, de geboorteplaats van de popster in de Amerikaanse staat Indiana. Jacksons vader Joe en de burgemeester van Gary zijn al in gesprek met de plannenmakers, berichtte CNN donderdag.

Michael Jackson (AFP) Houten huis
De zanger is in de jaren zestig met zijn acht broers en zussen opgegroeid in een driekamerhuis in een zwarte buurt van de industrile stad Gary. Het kleine houten huis op het adres 2300 Jackson Street is nu een attractie voor fans van de King of Pop. Toen Michael met vier broers begin jaren zeventig successen boekte met The Jackson Five, verhuisde het gezin naar een groter huis in Los Angeles.

Michael Jackson overleed 25 juni op 50-jarige leeftijd door een hartstilstand.
Bron: nu.nl
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:04:48 #70
264694 blanket
its human nature
pi_74253986
quote:
Stond die erbij???? Nah ja..we hebben toch allemaal dat telefoontje wel gehoord waarbij MJ aangaf dat hij die Tohme niet vertrouwde? Vaag dat ze hem dan op de aftiteling zetten....ik ruik een hoax weer
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:06:06 #71
264694 blanket
its human nature
pi_74254024
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:16 schreef veuvje het volgende:

[..]

Hahahahahaha Briljant bedacht!!!!
Ja hoe kom je erop heh? Je moet ze weer eens horen op MJHD-forum. Volgens hun is TMZ overal bij betrokken en dit was weer kazie voor ze natuurlijk.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:13:39 #72
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_74254231
Ik heb een documentaire gezien gister van een groots artiest, iemand die tot in de puntjes alles wil beheersen en dat ook doet.
Zijn dansen vond ik werkelijk fenomenaal, veel beter als dat ik had verwacht, en qua zang?
Volgens mij heeft ie de vorige tournees nooit zoveel gezongen als nu. Wat een stem, wat een zuiverheid!
Ik heb echt genoten en wil 'm ook zeker wel op dvd hebben!
Op het einde kreeg ik van mijn vriend te horen: ja hoor, ga jij weer janken; toen ik een traan liet.
Een traan van verdriet dat de man er niet meer is, een traan van ontroering en een traan van emotionaliteit vanwege de mooie dingen die hij liet zien!

Zeer, zeer indrukwekkende docu!
pi_74254742
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:13 schreef tass het volgende:
Ik heb een documentaire gezien gister van een groots artiest, iemand die tot in de puntjes alles wil beheersen en dat ook doet.
Zijn dansen vond ik werkelijk fenomenaal, veel beter als dat ik had verwacht, en qua zang?
Volgens mij heeft ie de vorige tournees nooit zoveel gezongen als nu. Wat een stem, wat een zuiverheid!
Ik heb echt genoten en wil 'm ook zeker wel op dvd hebben!
Op het einde kreeg ik van mijn vriend te horen: ja hoor, ga jij weer janken; toen ik een traan liet.
Een traan van verdriet dat de man er niet meer is, een traan van ontroering en een traan van emotionaliteit vanwege de mooie dingen die hij liet zien!

Zeer, zeer indrukwekkende docu!
Ik heb een grote groep mensen nog nooit zo stil een zaal zien verlaten. Ik was zelf ook een half uurtje daarna nog helemaal stil. Wat een energie zat er in die man en in die film. En de grote hoeveelheid zang viel mij ook op. Er waren geruchten dat hij maximaal 10 minuten ofzo live zou zingen. Dat lijkt me sterk na het zien van deze docu.

Lollig trouwens de eerste zin van de docu. Wedden dat iedereen zich afvroeg of dat expres gedaan was voor ons?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:47:11 #74
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74254972
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 01:00 schreef veuvje het volgende:
Hmm, dat is juist n van de redenen dat ik die film niet in de bioscoop wil gaan zien.

Aangezien ik hem de laatste jaren niet meer z geweldig vond als vroeger, ben ik bang dat bij mij, de herinnering van de film, de herinneringen aan de geweldige echte concerten die ik gezien heb (waarbij ik bij het concert van de Dangerous-tour bijna vooraan stond ), gaat overschaduwen.

Nee, ik hoop de film zo snel mogelijk op dvd te gaan zien op mijn eigen televisie .
pi_74255303
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Hmm, dat is juist n van de redenen dat ik die film niet in de bioscoop wil gaan zien.

Aangezien ik hem de laatste jaren niet meer z geweldig vond als vroeger, ben ik bang dat bij mij, de herinnering van de film, de herinneringen aan de geweldige echte concerten die ik gezien heb (waarbij ik bij het concert van de Dangerous-tour bijna vooraan stond ), gaat overschaduwen.

Nee, ik hoop de film zo snel mogelijk op dvd te gaan zien op mijn eigen televisie .
Wat maakt het dan voor jou anders dat je het wel thuis wil zien, maar niet in de bios? Als je de film sowieso gaat zien, dan zal de "angst" toch sowieso blijven bestaan dat het jouw herinneringen kan overschaduwen, of zie ik dat verkeerd?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:04:45 #76
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74255491
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat maakt het dan voor jou anders dat je het wel thuis wil zien, maar niet in de bios? Als je de film sowieso gaat zien, dan zal de "angst" toch sowieso blijven bestaan dat het jouw herinneringen kan overschaduwen, of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je inderdaad verkeerd . Thuis op mijn eigen bank geeft mij een heel ander gevoel dan in een zaal vol 'fans'. Bovendien kan ik dan af en toe vooruit- of terugspoelen waardoor ik sowieso niet het gevoel zal hebben er 100% in te zitten.

Ik weet niet zo goed hoe ik het anders of beter kan uitleggen .
pi_74255557
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat zie je inderdaad verkeerd . Thuis op mijn eigen bank geeft mij een heel ander gevoel dan in een zaal vol 'fans'. Bovendien kan ik dan af en toe vooruit- of terugspoelen waardoor ik sowieso niet het gevoel zal hebben er 100% in te zitten.

Ik weet niet zo goed hoe ik het anders of beter kan uitleggen .
Ah ok, ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt
pi_74255689
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ah ok, ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt
Ik snap het ook wel, maar het is wel een belevenis om het juist te delen met anderen. De zaal zit (of zat bij mij althans) vol met mensen die ook 'fan' of some sort zijn en die reageren op wat er gebeurd. Ik was bang dat het een avond vol gejoel zou zijn maar uiteindelijk was het juist helemaal niet storend maar gaf het een extra dimensie. Klappen na ieder deel en de spanning van 'doet e het of doet 'ie het niet' bij Billy Jean. Dat maakte het voor mij uiteindelijk nog leuker.

En het is natuurlijk leuk om Michael levensgroot voor je neus te hebben
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:36:51 #79
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74256240
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik snap het ook wel, maar het is wel een belevenis om het juist te delen met anderen.
Maar ik wil het juist in mijn eentje beleven .

Een concert is voor mij altijd een hele happening en vanaf het moment dat bekend wordt dat een bepaalde artiest gaat optreden en ik besluit om een kaartje te kopen, leef ik er heel erg naartoe. Het zenuwachtig in de rij staan voor een kaartje. Dan als het kaartje gekocht is, het kaartje goed opbergen en af en toe bekijken . En dan vooral de laatste weken vr het concert er nog meer naartoe leven. Dan op de dag zelf de sport om zoveel mogelijk vooraan te staan en in de dagen/weken/maanden/jaren n het concert nog nagenieten. In de eerste dagen erna natuurlijk wel een stuk meer dan jaren later .

En dat soort gevoelens hb ik bij een film gewoonweg niet.

Gisteren kaartjes gekocht voor Madness op 15-05-2010, ik leef er n al naartoe! En morgen naar Spandau Ballet en ik ben best zenuwachtig nu . De kaartjes voor Madness en Spandau Ballet heb ik online gekocht, dus niet voor in de rij gestaan en dat geeft het helaas toch een iets minder gevoel.

I the eighties.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:46:46 #80
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74256468
Oja, en de keren dat ik naar een concert van Michael Jackson ging, kan ik me ook nog heel veel dingen herinneren die 'eromheen' gebeurden op de dagen van de concerten.

Bijvoorbeeld die keer toen we bij de Kuip stonden te wachten (uiteraard waren we er in de ochtend al, omdat we vooraan wilden staan ) en we hoorden dat binnen 'Beat it' geoefend werd . En het was meer dan 30 graden die dag, dat zal ik ook nooit vergeten.
pi_74257754
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat mag hoor
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:54:13 #82
189430 Anonymousz
pi_74258077
quote:
[ afbeelding ]

_
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:26:40 #83
264694 blanket
its human nature
pi_74258940
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Een concert is voor mij altijd een hele happening en vanaf het moment dat bekend wordt dat een bepaalde artiest gaat optreden en ik besluit om een kaartje te kopen, leef ik er heel erg naartoe. Het zenuwachtig in de rij staan voor een kaartje. Dan als het kaartje gekocht is, het kaartje goed opbergen en af en toe bekijken . En dan vooral de laatste weken vr het concert er nog meer naartoe leven. Dan op de dag zelf de sport om zoveel mogelijk vooraan te staan en in de dagen/weken/maanden/jaren n het concert nog nagenieten. In de eerste dagen erna natuurlijk wel een stuk meer dan jaren later .

En dat soort gevoelens hb ik bij een film gewoonweg niet.

Gisteren kaartjes gekocht voor Madness op 15-05-2010, ik leef er n al naartoe! En morgen naar Spandau Ballet en ik ben best zenuwachtig nu . De kaartjes voor Madness en Spandau Ballet heb ik online gekocht, dus niet voor in de rij gestaan en dat geeft het helaas toch een iets minder gevoel.

I the eighties.
I hear you Snap helemaal wat je bedoeld. En aan niemand verder vertellen (daar gaat m'n blanket-cover) maar de eighties deden het voor mij ook wel. Ik heb zelfs een keer voor Youp v't Hek in de rij geslapen
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:27:27 #84
264694 blanket
its human nature
pi_74258964
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oja, en de keren dat ik naar een concert van Michael Jackson ging, kan ik me ook nog heel veel dingen herinneren die 'eromheen' gebeurden op de dagen van de concerten.

Bijvoorbeeld die keer toen we bij de Kuip stonden te wachten (uiteraard waren we er in de ochtend al, omdat we vooraan wilden staan ) en we hoorden dat binnen 'Beat it' geoefend werd . En het was meer dan 30 graden die dag, dat zal ik ook nooit vergeten.
Mooie herinnering
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:29:45 #85
264694 blanket
its human nature
pi_74259055
[quote]Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef JoepiePoepie het volgende:

Jouw naam brengt ook wel memories terug Mijn middelste dochter heeft onlangs met Edwin Rutten opgetreden in de schouwburg. Ik stond helemaal vooraan met mijn Ome Willem Petje. Met open mond naar Ome Willem te staren (mijn dochter zag ik spontaan niet meer LOL)
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:31:18 #86
264694 blanket
its human nature
pi_74259096
Ik reed daarstraks trouwens bij Rotterdam en ik haalde een limousine in...ik zat te zwaaien...Doei Michael (zucht het zou heh....)
  zondag 1 november 2009 @ 00:16:00 #87
264694 blanket
its human nature
pi_74266719
Het was schitterend. Erg mooi om een kijkje achter de schermen te nemen. Ik heb het 3/4 van de film niet droog kunnen houden Damm wat is het zonde dat hij er niet meer is...Blanket gaat even zijn verdriet verdrinken met roosvicee
pi_74267614
Ach arme Blanket, ik kan je de hand schudden, ik heb het vanmiddag ook niet droog gehouden.
Toen ik de letters This is It zag in het begin toen rolde de eerste tranen al. Daarna ging het een tijdje goed, maar met Earth Song had ik het echt niet meer.
Wat een SCHATJE was het toch !!!!!

Ik heb absoluut geen zwaar aan de medicijnen verslaafde man gezien, maar een genie die geen detail ontging.

De film was SUPER ....
pi_74267630
Ik vond t geweldig, heb een goed beeld gekregen van hoe de show bedoeld was. Ook leuk om meer de persoon Michael te zien trouwens. Dat hij een perfectionist was, was duidelijk, maar ik heb ook veel moeten lachen om zn uitspraken of gezichtsuitdrukkingen. Zijn bescheidenheid kwam ook goed naar voren; hij vond het bijna moeilijk om kritiek te leveren op de techniek bv en zei er altijd bij 'but that's why these are rehearsals, we'll get there'.
De live versie van Human Nature (mn favo nummer ) was voor mij het hoogtepunt, toen heb ik ff stiekem een traantje weggepinkt. .
pi_74268717
Sorry voor het HOAX-gehalte .... maar ik vond toch 3 dingen heel opmerkelijk in de film.

Michael draagt in diverse scnes een colbertje met een zwarte band om de arm (rouwband). Normaal had hij daar wel eens een gekleurde band omheen, maar toch nooit zwart?

In Smooth Criminal was een film uit de jaren ’40 verweven, genaamd Gilda.
Michael speelt de rol van ene Ballin (hoofdpersoon uit die film). Ballin had in de film zijn dood in scne gezet en kwam later terug in de film. Zie ook:

Verder opmerkelijk dat er aan het eind van de film geen In Memoriam stond.

pi_74269646
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:29 schreef piepie het volgende:
Sorry voor het HOAX-gehalte .... maar ik vond toch 3 dingen heel opmerkelijk in de film.

Michael draagt in diverse scnes een colbertje met een zwarte band om de arm (rouwband). Normaal had hij daar wel eens een gekleurde band omheen, maar toch nooit zwart?

Michael speelt de rol van ene Ballin (hoofdpersoon uit die film). Ballin had in de film zijn dood in scne gezet en kwam later terug in de film. Zie ook:

Er gaan hardnekkige geruchten dat LaToya al die tijd gespeeld werd door Michael. Als een soort Jeckyll & Hyde. Nu leeft hij alleen nog voort als LaToya.

[ Bericht 50% gewijzigd door DrDentzz op 01-11-2009 05:49:59 ]
pi_74271531
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:29 schreef piepie het volgende:

Michael heeft vaker een rouwband gedragen. Zie bijvoorbeeld MTV VMA '95

Ik had dat van die film Gilda inderdaad ook gezien op Youtube. Wel toevallig dat hij dan net die Ballin speelt...

Overigens ziet die maker van die filmpjes overal een conspiracy in (overheid en Michael die iets van plan zijn voor de wereld bijvoorbeeld. Bitch, please, get a life
pi_74277447
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Michael heeft vaker een rouwband gedragen. Zie bijvoorbeeld MTV VMA '95
[ afbeelding ]

Ik had dat van die film Gilda inderdaad ook gezien op Youtube. Wel toevallig dat hij dan net die Ballin speelt...

Overigens ziet die maker van die filmpjes overal een conspiracy in (overheid en Michael die iets van plan zijn voor de wereld bijvoorbeeld. Bitch, please, get a life
Ja ze zien inderdaad overal een conspiracy in en 90% veeg ik ook zo van tafel, maar toch blijven er dan wat dingen over die ik wel heel opmerkelijk vind en dan toch weer ga twijfelen ....
Wel goed dat je een foto hebt gevonden waar hij ook een zwarte band draagt. Die kon ik nl. niet vinden.
Dus ook dat kan nu van tafel, haha.
pi_74279357
Ik ga deze film vanavond in de bioscoop bekijken.. hoop dat hij niet tegenvalt!
Soms is het niet erg iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
  zondag 1 november 2009 @ 15:48:19 #95
189430 Anonymousz
pi_74279707
quote:
Op zondag 1 november 2009 04:44 schreef DrDentzz het volgende:

[..]

Er gaan hardnekkige geruchten dat LaToya al die tijd gespeeld werd door Michael. Als een soort Jeckyll & Hyde. Nu leeft hij alleen nog voort als LaToya.

[ afbeelding ]
yeah right
pi_74282576
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

yeah right
Je moet toegeven dat het freaky is hoeveel die twee op elkaar lijken. Dat doen broers en zussen wel vaker, maar die zijn dat dan van nature.
Dit gerucht ging trouwens ook lang over Michael en Janet, tot ze het ontkrachtten op die award-uitreiking.
pi_74296057
Ik heb de film vandaag gezien...
erg mooi om te zien dat hij het nog allemaal kon, dat dansen en zingen...
Human Nature vond ik erg mooi.

Alleen vraag ik me af wat MJ met die 4 jaar bedoelde tijdens het gesprek met de hele groep..

Het was iets van 'we hebben nog 4 jaar om de wereld te redden' ?

Wat denken jullie?
pi_74297289
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef AJ1987 het volgende:
Ik heb de film vandaag gezien...
erg mooi om te zien dat hij het nog allemaal kon, dat dansen en zingen...
Human Nature vond ik erg mooi.

Alleen vraag ik me af wat MJ met die 4 jaar bedoelde tijdens het gesprek met de hele groep..

Het was iets van 'we hebben nog 4 jaar om de wereld te redden' ?

Wat denken jullie?
Hij gelooft in 21 december 2012 denk ik? Ook al is dat nog 3 jaar, hij was even de tel kwijt
  zondag 1 november 2009 @ 22:26:25 #99
189430 Anonymousz
pi_74297376
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Hij gelooft in 21 december 2012 denk ik? Ook al is dat nog 3 jaar, hij was even de tel kwijt
oh shit
pi_74298716
Op een MJ forum werd hierover het volgende gespeculeerd:

- Ofwel hij gaat uit van het verhaal van een paar wetenschappers (weet niet welke) die hebben aangegeven dat global warming en zo binnen 4 jaar zijn tol gaat eisen, dwz dat we nog vier jaar de tijd hebben om het tij te keren voor het volledig uit de hand loopt

- Ofwel de bedoeling was stiekem om de concerten te verlengen danwel ook in andere wereldsteden te brengen. Het zou kunnen dat Michael een 4-jarig contract had afgesloten hiervoor (wat wij alleen nog niet wisten) en dat hij bedoelt dat hij en het team dus 4 jaar hebben om de mensheid wakker te schudden met zijn boodschap.
  zondag 1 november 2009 @ 23:10:23 #101
264694 blanket
its human nature
pi_74299952
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja ze zien inderdaad overal een conspiracy in en 90% veeg ik ook zo van tafel, maar toch blijven er dan wat dingen over die ik wel heel opmerkelijk vind en dan toch weer ga twijfelen ....
Wel goed dat je een foto hebt gevonden waar hij ook een zwarte band draagt. Die kon ik nl. niet vinden.
Dus ook dat kan nu van tafel, haha.
Had je dat gelezen over de autopsy dat ze daar MJ's hond voor gebruikt hadden oid? Ik heb zo gelachen
Er zitten wat rare uien op dat forum hoor hehehehe Maar er zijn wat topics waarvan ik zeg "they have a point". Ik kijk daar iedere dag wel even wat ze nu weer verzonnen hebben. Het is leuk vermaak

Als je This is it bekijkt zie je dat MJ maar 4 keer bij de rehearsels is geweest. Dat maak ik op uit/van z'n kleding. Hij verandert maar 4x van outfit. Op 1 van zijn broeken (de zwarte) zitten ook vlekken. Vooral goed te zien op de foto's. Vond dat bomber (?) jasje ook zo typisch...niks voor MJ eigenlijk om aan te hebben. Ik heb 2 momenten in de film gehad dat ik even dacht dat hij het niet was.

Ik was overigens de enigste die bleef zitten tijdens de aftiteling en dus de laatste fragmenten van de film (na de aftiteling) heb meegekregen. Aangezien ik het Hoax forum ook lees wist ik dus dat ik daar op moest wachten
pi_74302318
Michael had inderdaad wel vaak dezelfde kleding aan, maar het kan natuurlijk dat ze de meeste beelden van de latere repetitieperiode hebben gekozen omdat het er toen echt heel goed ging uitzien qua dans en muziek.

Ja Blanket, jij hebt mij aangestoken met dat hoax-forum, het is leuk vermaak.
Als er ook maar iemand voor de camera iets zegt over Michael in de tegenwoordige tijd dan zijn ze al weer 100% overtuigd dat hij nog leeft, echt om te gillen. Ja met die hond heb ik ook gelezen, te gek voor woorden.
Tussen alle onzin daar zit inderdaad wel eens iets opmerkelijks en alles bij elkaar is dat toch best ook veel inmiddels.
In doubles geloof ik echt niet, ik heb in de film alleen maar Michael gezien.

Ik denk dat Michael met die 4 jaar bedoelde de regeerperiode van Obama, omdat Obama wel bereid is veel te doen aan het milieu.
  maandag 2 november 2009 @ 00:15:29 #103
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_74302553
tvp, nog een weekje wachten
Haters everywhere but I don't really care.
pi_74320431
Pa Jackson: "Michael dood meer waard dan levend"

Ondanks het tragische verlies van zijn zoon heeft Joe Jackson zijn keiharde zakelijke instinct niet verloren. Gevraagd naar zijn mening over de concert-film 'This is it ' laat de 80-jarige koeltjes weten: "Hij is dood meer waard dan levend", om er aan toe te voegen dat hij hem wel liever levend zou zien.

Joe, die de premiere van de nu al mega succesvolle film bijwoonde in Las Vegas, vertelde verder eerst zo zijn bedenkingen te hebben gehad over de film, maar er nu volkomen achter te staan. Het gaf hem de kans zijn zoon te zien zoals hij hem het liefst zag: " Dansend en entertainened op een podium, de mensen vermakend".

Het gezegde ruwe bolster blanke pit gaat zeker op voor Joe, want hij onthulde op rustige momenten in huilen uit te barsten bij de gedachte aan zijn zoon en alles wat ze de afgelopen maanden hebben doorgemaakt. "Maar dat zal nooit iemand zien", aldus Joe.
pi_74321924
Nog meer Joe:
quote:
Pa Jackson wil met Ronaldo WK-barbecues lanceren

Joe Jackson.
In de aanloop naar het WK 2010 in Zuid-Afrika staat een wel heel vreemde samenwerking in de steigers: Joe Jackson, de vader van het overleden popidool Michael, denkt eraan om samen met Cristiano Ronaldo voetbal-barbecues op de markt te brengen. Dat weet showbizzsite TMZ.

Jackson senior hoopt daarmee zijn aandeel in Game On Products, een bedrijf dat gespecialiseerd is in barbecue-grills, te verzilveren. Begin volgende maand zou er tussen beide beroemdheden een ontmoeting hieromtrent op het programma staan. Of Ronaldo echt met het 'Goalie Grill'-concept akkoord gaat, is dus nog niet bekend. Ook waar die toestellen verkocht zullen worden, blijft vooralsnog een groot vraagteken. (svm)
pi_74323007
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:58 schreef dollce het volgende:
Pa Jackson: "Michael dood meer waard dan levend"

Ondanks het tragische verlies van zijn zoon heeft Joe Jackson zijn keiharde zakelijke instinct niet verloren. Gevraagd naar zijn mening over de concert-film 'This is it ' laat de 80-jarige koeltjes weten: "Hij is dood meer waard dan levend", om er aan toe te voegen dat hij hem wel liever levend zou zien.

Joe, die de premiere van de nu al mega succesvolle film bijwoonde in Las Vegas, vertelde verder eerst zo zijn bedenkingen te hebben gehad over de film, maar er nu volkomen achter te staan. Het gaf hem de kans zijn zoon te zien zoals hij hem het liefst zag: " Dansend en entertainened op een podium, de mensen vermakend".

Het gezegde ruwe bolster blanke pit gaat zeker op voor Joe, want hij onthulde op rustige momenten in huilen uit te barsten bij de gedachte aan zijn zoon en alles wat ze de afgelopen maanden hebben doorgemaakt. "Maar dat zal nooit iemand zien", aldus Joe.
Ach, hij heeft zowaar emoties
  maandag 2 november 2009 @ 19:18:38 #107
189430 Anonymousz
pi_74324441
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Nog meer Joe:
[..]

Ronaldo
pi_74325341
Achteraf vond ik het best gek dat de single This is it niet live werd gezongen in de film. Die kwam pas tijdens de aftiteling...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_74325606
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef -Marjo- het volgende:
Achteraf vond ik het best gek dat de single This is it niet live werd gezongen in de film. Die kwam pas tijdens de aftiteling...
Omdat This Is It oorspronkelijk ook helemaal niet bedoeld was voor het concert. De 30 jaar oude vocals zijn door Sony in een oude doos gevonden en ze hebben vervolgens de instrumenten en backgroundvocals van zijn broers eronder geplakt.
pi_74325992
Zouden er uberhaupt 'nieuwe' nummers tijdens de concerten uitgevoerd worden, of nummers die we nooit live gehoord hebben?
Ik dacht even Ghosts en Threatened te horen bij dat Thriller 3D gedoe, maar helaas geen zang.
pi_74326023
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef blanket het volgende:

[..]

Als je This is it bekijkt zie je dat MJ maar 4 keer bij de rehearsels is geweest. Dat maak ik op uit/van z'n kleding. Hij verandert maar 4x van outfit. Op 1 van zijn broeken (de zwarte) zitten ook vlekken. Vooral goed te zien op de foto's. Vond dat bomber (?) jasje ook zo typisch...niks voor MJ eigenlijk om aan te hebben. Ik heb 2 momenten in de film gehad dat ik even dacht dat hij het niet was.
Dat Bomberjasje was inderdaad vreemd, maar die poncho sloeg alles Zullen ze een watergordijn hebben gehad oid? Maar de kledingsmaak van die man priv was sowieso om te huilen, al die glitterjasjes en broeken door elkaar heen.

Wat mij ook opviel is dat de beelden aan het begin van de film uit andere repetities kwamen van aan het einde van de film. Staat er op de dvd nou nog meer footage?
pi_74326152
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Omdat This Is It oorspronkelijk ook helemaal niet bedoeld was voor het concert. De 30 jaar oude vocals zijn door Sony in een oude doos gevonden en ze hebben vervolgens de instrumenten en backgroundvocals van zijn broers eronder geplakt.
Ow, ik dacht dat een heel nieuw nummer was...
Woeiii - Blog
pi_74326336
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:57 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Helaas niet. Je hoort het ook wel aan zijn stem, die was niet hedendaags, erg eind jaren ´70-begin ´80. Daarbij laat de geluidskwaliteit te wensen over zullen we maar zeggen
pi_74326442
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:54 schreef DrDentzz het volgende:
Zouden er uberhaupt 'nieuwe' nummers tijdens de concerten uitgevoerd worden, of nummers die we nooit live gehoord hebben?
Ik dacht even Ghosts en Threatened te horen bij dat Thriller 3D gedoe, maar helaas geen zang.
Ghosts en Threatened werden inderdaad eventjes gemixed door Thriller heen. Had zo gehoopt dat hij even een stukje van Threatened ging zingen, helaas

Sowieso denk ik niet dat we alles hebben gezien van wat hij van plan was op te voeren. Hij zou wellicht sowieso tussen de legs door nog wat hebben gerepeteerd denk ik. Dat zag je ook bij de HIStory Tour. Maar of we echt wat nieuws zouden krijgen? Daar heb ik zo m'n twijfels over... Jammer genoeg
pi_74326682
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Dat Bomberjasje was inderdaad vreemd, maar die poncho sloeg alles Zullen ze een watergordijn hebben gehad oid? Maar de kledingsmaak van die man priv was sowieso om te huilen, al die glitterjasjes en broeken door elkaar heen.

Wat mij ook opviel is dat de beelden aan het begin van de film uit andere repetities kwamen van aan het einde van de film. Staat er op de dvd nou nog meer footage?
Tijdens welk moment in de film is die poncho te zien? Heb die even gemist.

Ik las vandaag een interview met Kenny Ortega waarin hij zei dat er 80 uur materiaal is en dat daarvan op de dvd zo'n 2 uur extra komt te staan, dus ik neem aan dat er nog andere repetities bijkomen. Ook had hij het over filmmateriaal over de opbouw van de set, interviews met medewerkers, en materiaal van die geproduceerde filmpjes zoals gebruikt bij Earth Song, Smooth Criminal etc.
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:57 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Vind het wel een beetje achterbaks dat het min of meer zo gebracht werd door Sony (al geven ze nu wel toe dat het niet zo is). Ze hebben dit liedje gewoon gekozen omdat er toevallig een aantal keer de zin "this is it" in voorkwam, en om geen enkele andere reden
pi_74328535
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Tijdens welk moment in de film is die poncho te zien? Heb die even gemist.
Nou ja, het was meer een plastic regenjasje dan een poncho. Deze dus:

Of is dat nou daadwerkelijk een kostuumjasje? Nu ik er nog beter naar kijk waarschijnlijk wel.
  maandag 2 november 2009 @ 21:24:45 #117
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_74330184
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Of is dat nou daadwerkelijk een kostuumjasje? Nu ik er nog beter naar kijk waarschijnlijk wel.
die foto's zijn verschillende jasjes.
de onderste is zilver terwijl die ander idd een doorzichtig blauw jasje is.

Ik vermoed dat hij zelf dat jasje er puur bij heeft gepakt omdat het of koud was in die zaal waar ze oefenden of gewoon omdat het nummer uiteindelijke met jasje gedaan dient te worden en hij er dus gewoon maar een jasje bijgepakt heeft.
  maandag 2 november 2009 @ 21:30:06 #118
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_74330446
nog ff iets heel anders, voor mensen die de Show Thriller Live nog niet hadden gezien toen hij de vorige keer in NL was, dit is echt een aanrader!! geloof dat hij de 20e en de 21e in de HMH wordt opgevoerd, maar daarvoor moet je de website van de HMH maar ff checken.
pi_74335232
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oh, whehe, ik had daar niet zo goed naar gekeken en dacht dat het gewoon 1 van zijn glimmende jasjes was. Maar op die ene foto lijkt het wel een doorzichtig plastic iets, ja!
  dinsdag 3 november 2009 @ 02:57:30 #120
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_74338688
Ben vanavond geweest, wat een gave film!!!! Heb heel erg genoten, en wat was het gaaf geworden, de concertreeks....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:12:58 #121
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74353342
Heeft iemand een idee hoe dat zit met die tentoonstelling in Londen......internetsite of zo?
Gaan er mensen heen?
pi_74354163
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:12 schreef veuvje het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dat zit met die tentoonstelling in Londen......internetsite of zo?
Gaan er mensen heen?
Veuv, ik voel een roadtrip aankomen! Al een sugerdaddy gescored?
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:46:07 #123
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74354592
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:

[..]

Veuv, ik voel een roadtrip aankomen! Al een sugerdaddy gescored?
Ja ik zou er heel graag heen willen maar kan niet echt concrete info vinden....maar ja misschien zoek ik wel verkeerd
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:14:23 #124
262978 Moonwalk
pi_74357598
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:46 schreef veuvje het volgende:

[..]

Ja ik zou er heel graag heen willen maar kan niet echt concrete info vinden....maar ja misschien zoek ik wel verkeerd
Michael Jackson: The Official Exhibition
Dit moet u zien!
Data: 28 oktober 2009 tot en met31 januari 2010
Plaats: O2 bubble

Online reserveren en meer informatie in het Engels
http://www.visitlondon.com/events/detail/6642495

Dates: 28 October 2009 to 31 January 2010
Venue: O2 bubble

London prepares to welcome a major exhibition celebrating the life of music legend, Michael Jackson.
Michael Jackson Exhibition at The O2 bubble

The exhibition will celebrate Jackson's rise to fame in Motown through his record-breaking solo career and end with the spectacular shows he had planned for The O2 arena before his untimely death.

Celebrating specific milestones in Jackson's life the exhibition will be divided into galleries including:

* Motown
* Solo Career
* Dancing
* Costumes
* Humanitarian
* Celebration

Book Michael Jackson Exhibition Tickets

The London exhibition's run is limited. Make sure you don't miss this once-in-a-lifetime event. Book your tickets securely online via the green button above.
What You'll See at the Michael Jackson Exhibition

Michael Jackson's estate has opened up extensive archives from his homes, Neverland Ranch, concert collections and video vault to present more than 250 items including awards, clothing and a wide range of personal belongings. These include an original Jackson 5 contract, personally-commissioned portraits, the largest publicly displayed collection of his iconic concert and video costumes, his personal Rolls Royce and the famous sequined glove.

adres:
Millenium Way
Greenwich
London
SE10 0DX
Telefoonnummer: +44 (0)20 8463 2000

bron: http://www.visitlondon.com/nl/evenementen/detail/6642495
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_74363963
Lijkt me wel tof, die tentoonstelling. Hopelijk wordt het na januari een soort reizende tentoonstelling en komt ie ook naar Amsterdam, want om nou helemaal naar London te gaan...
pi_74369185
Hah, ik zit vanaf 26 Nov een paar dagen in Londen

Eens zien of het wat is!
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:06:44 #127
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74369390
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:14 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Michael Jackson: The Official Exhibition
Dit moet u zien!
Data: 28 oktober 2009 tot en met31 januari 2010
Plaats: O2 bubble

Online reserveren en meer informatie in het Engels
http://www.visitlondon.com/events/detail/6642495

Dates: 28 October 2009 to 31 January 2010
Venue: O2 bubble

London prepares to welcome a major exhibition celebrating the life of music legend, Michael Jackson.
Michael Jackson Exhibition at The O2 bubble

The exhibition will celebrate Jackson's rise to fame in Motown through his record-breaking solo career and end with the spectacular shows he had planned for The O2 arena before his untimely death.

Celebrating specific milestones in Jackson's life the exhibition will be divided into galleries including:

* Motown
* Solo Career
* Dancing
* Costumes
* Humanitarian
* Celebration

Book Michael Jackson Exhibition Tickets

The London exhibition's run is limited. Make sure you don't miss this once-in-a-lifetime event. Book your tickets securely online via the green button above.
What You'll See at the Michael Jackson Exhibition

Michael Jackson's estate has opened up extensive archives from his homes, Neverland Ranch, concert collections and video vault to present more than 250 items including awards, clothing and a wide range of personal belongings. These include an original Jackson 5 contract, personally-commissioned portraits, the largest publicly displayed collection of his iconic concert and video costumes, his personal Rolls Royce and the famous sequined glove.

adres:
Millenium Way
Greenwich
London
SE10 0DX
Telefoonnummer: +44 (0)20 8463 2000

bron: http://www.visitlondon.com/nl/evenementen/detail/6642495
Super dank je wel!!!!
  FOK!Babe dinsdag 3 november 2009 @ 23:43:56 #128
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74370691
quote:
[b]Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef bloempje-moi het volgende:
Op die foto lijkt hij trouwens meer op zijn body double dan op hemzelf, als het ware.
pi_74370784
Welk gedeelte dan, vind het er vrij Michaelish uit zien hoor.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:03:52 #130
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74376375
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef Zapato het volgende:
Welk gedeelte dan, vind het er vrij Michaelish uit zien hoor.
Michaelish , maar ben het wel met je eens ik zie het ook niet.......
  woensdag 4 november 2009 @ 12:03:10 #131
262978 Moonwalk
pi_74380379
@veuvje : graag gedaan

Ik zie het ook op die foto, hij lijkt zo klein en breder en zn gezicht lijkt eivormiger dan normaal

edit: neehhh tis hem wel, gewoon een vage foto
  FOK!Babe woensdag 4 november 2009 @ 12:58:44 #132
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74382156
Zal wel aan mij of de foto liggen dan Tijdens de film is het me ook niet opgevallen maar toen ik naar deze foto zat te kijken dacht ik het te zien
pi_74383088
Dr.Arnold Klein heeft vandaag op TMZ een bizar verhaal verteld over Michael.
pi_74383404
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef erik666 het volgende:
Dr.Arnold Klein heeft vandaag op TMZ een bizar verhaal verteld over Michael.
Dit dus:
quote:
Michael Jackson -- The Urination Explanation
Posted Nov 3rd 2009 5:47PM by TMZ Staff

Finally an explanation as to why Michael Jackson's 1993 accuser could identify the discoloration on the singer's genitals ... Michael liked to pee for an audience.

TMZ has obtained files from the 1993 Santa Barbara molestation investigation. A deputy from the Santa Barbara Sheriff's Department noted the young accuser was able to describe -- in explicit detail -- the discoloration on Jackson's genital area ... the result of Vitiligo, a skin discoloration disorder.

TMZ's Harvey Levin spent 3 hours last Sunday with Dr. Arnold Klein, Jackson's best friend and doctor for decades. Dr. Klein insists Jackson did not molest the boy, and says the reason he could describe Jackson's genitals is because Jackson liked to pee in front of other people. Dr. Klein said Jackson thought it was funny.

Klein says there were numerous times when Jackson would pee in the doctor's home -- in a cup!!! -- around groups of people, including children.

Klein says Jackson would also pee in front of other people in his office.

Dr. Klein says the 1993 accuser saw Jackson peeing and that's why he could identify the genital markings.
  FOK!Babe woensdag 4 november 2009 @ 13:35:58 #135
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74383443
wtf
pi_74385671
Ik geloof er echt geen reet van. Ik weet nog dat Michael een keer in een interview werd gevraagd wat hij van zijn fans vond oid, en hij antwoorde in de trant van "Soms stellen ze me de meest genante vragen, zoals 'ga jij ook naar het toilet?" Toen iemand dat aan me vroeg zakte ik door de grond van schaamte" Dat staat nogal in contrast met het meermaals pissen in een bakje ten overstaande van andere mensen?

Kan het me gewoon niet voorstellen? En had trouwens altijd gedacht dat Chandler juist NIET die dingen wist te beschrijven, maar misschien heb ik het mis.
pi_74386112
lol. Wat een verhaal.
  woensdag 4 november 2009 @ 18:06:07 #138
262978 Moonwalk
pi_74392642
Klein had zeker weer geld nodig. Die kerel kan de rest van zn leven verhalen verzinnen en die voor bakken met geld verkopen.
pi_74396432
We kunnen het ff vragen natuurlijk http://twitter.com/awkmd

Oh en Arnie had geen zin in TMZ live...( aaaaaarrggghhh)
pi_74396880
Ik ben vandaag geweest, een beetje een dubbel gevoel. Die shows waren geweldig geworden, dat is wel duidelijk Maar ik vond hem af en toe zo zielig, alhoewel ik niet eens weet of dat het juiste woord het wel is. Had een paar redenen. Vond zijn kleding nou niet echt je-van-het. En die bewegingen van hem af en toe, vooral tijdens de langzamere nummers.....een beetje vreemd schudden met zijn handen....wat spastische bewegingen.....die kruisgrijpbewegingen vond ik een beetje ongepast (heeft met de leeftijd te maken, dat je dat op je bijna 50ste nog moet doen).
Maar goed, ondanks alles heb ik zitten genieten. Wat een energie er toch wel weer vanaf kwam, vooral ook door de dansers. Maar wel vreend om te bedenken dat er beelden bijzaten die 2 dagen voor zijn dood zijn gemaakt.

Enne....ik raad het niet aan om op woensdagmiddag naar de film te gaan...er zaten toch flink wat irritantie kinderen in de zaal (veel praten, lachen, meezwaaien met de handen tijdens de nummers en heel zielig met zijn 3tjes applaudiseren na elk nummer)
pi_74397542
This Is It was prachtig. De King at work. Passioneel, emotioneel en n grote show. Dit was gewoon een ruw voorproefje van hoe het had kunnen zijn. Tijdens de aftiteling van de film riep er een held uit het publiek: 'LOVE YOU MICHAEL!' Wat gewaardeerd werd met een applaus.

De cijfers van This Is It tot nu toe:

TOTAL LIFETIME GROSSES
Domestic: $36,898,026 34.7%
+ Foreign: $69,463,206 65.3%

--------------------------------------------------------------------------------

= Worldwide: $106,361,232

DOMESTIC SUMMARY
Opening Weekend: $23,234,394
(#1 rank, 3,481 theaters, $6,675 average)
% of Total Gross: 63.0%
> View All Weekends

Widest Release: 3,481 theaters

In Release: 6 days / 0.9 weeks

http://www.boxofficemojo.(...)ljacksonthisisit.htm
  donderdag 5 november 2009 @ 11:41:06 #142
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74413956
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Jeanne_Darc het volgende:
This Is It was prachtig. De King at work. Passioneel, emotioneel en n grote show. Dit was gewoon een ruw voorproefje van hoe het had kunnen zijn. Tijdens de aftiteling van de film riep er een held uit het publiek: 'LOVE YOU MICHAEL!' Wat gewaardeerd werd met een applaus.

De cijfers van This Is It tot nu toe:

TOTAL LIFETIME GROSSES
Domestic: $36,898,026 34.7%
+ Foreign: $69,463,206 65.3%

--------------------------------------------------------------------------------

= Worldwide: $106,361,232

DOMESTIC SUMMARY
Opening Weekend: $23,234,394
(#1 rank, 3,481 theaters, $6,675 average)
% of Total Gross: 63.0%
> View All Weekends

Widest Release: 3,481 theaters

In Release: 6 days / 0.9 weeks

http://www.boxofficemojo.(...)ljacksonthisisit.htm
Ongelofelijk he!
Ik bedoel ik had ergens niet verwacht dat er zoveel mensen naar toe zouden gaan en het ook helemaal leuk vonden.
Mensen die ik spreek die hem gezien hebben, zelf mensen die geen fan zijn vinden hem geweldig!!!!

Super cijfers
  donderdag 5 november 2009 @ 11:45:43 #143
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74414099
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Tijdens de aftiteling van de film riep er een held uit het publiek: 'LOVE YOU MICHAEL!'
En dt is dus n van de redenen waarom ik die film niet in de bioscoop wil zien , vreselijk .

Spandau Ballet was trouwens geweldig! Het was helemaal uitverkocht en doordat ik uren buiten in de regen heb staan wachten, stond ik helemaal vooraan en daardoor heb ik een versleten drumstok van drummer John Keeble gekregen. 'LOVE YOU JOHN!' Eeehh... ahum.

[ Bericht 0% gewijzigd door JoepiePoepie op 05-11-2009 11:50:51 ]
pi_74414809
Ik ga vanavond voor de tweede keer! En nu blijf ik zitten tot ik eruit getrapt wordt.
  donderdag 5 november 2009 @ 14:26:27 #145
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74419344
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ga vanavond voor de tweede keer! En nu blijf ik zitten tot ik eruit getrapt wordt.
en terecht!!!
Veel plezier! Ik ga zondag nog een keertje ben de dagen aan het aftellen heb er weer zin in!!!
pi_74419878
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef veuvje het volgende:

[..]

en terecht!!!
Veel plezier! Ik ga zondag nog een keertje ben de dagen aan het aftellen heb er weer zin in!!!
Helaas, mijn moeder belt net op dat ze niet meer kan lopen. Ik heb mijn kaartjes in de verkoop gedaan. Als er geen reacties zijn gaan we het alsnog avonturen, maar bij voorkeur niet. Ik wacht het dus nog even af.
  donderdag 5 november 2009 @ 15:02:24 #147
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74420633
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Helaas, mijn moeder belt net op dat ze niet meer kan lopen. Ik heb mijn kaartjes in de verkoop gedaan. Als er geen reacties zijn gaan we het alsnog avonturen, maar bij voorkeur niet. Ik wacht het dus nog even af.
Oke sterkte met je moeder!!!
Je wilt niet alleen gaan? En anders regel je een rolstoel bij de thuiszorg winkel (kost niks) dan kunnen jullie als nog samen!!!
pi_74420885
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef veuvje het volgende:

[..]

Oke sterkte met je moeder!!!
Je wilt niet alleen gaan? En anders regel je een rolstoel bij de thuiszorg winkel (kost niks) dan kunnen jullie als nog samen!!!
Ik ging eigenlijk nog een keer omdat mijn moeder zo graag wilde (niet tegen mijn zin in hoor). Maar nu het verlengd is zullen we over een week of zo nog wel eens gaan. En drie keer vind ik zelfs voor deze docu even te veel.
Voor 18:00 een rolstoel regelen wordt krap en om dan nog binnen 6 uur de NS, Tushinski en de GVB te informeren. Wordt lastig!

Ik denk niet dat er een reactie op zo'n korte termijn komt, dus dan gaan we het alsnog proberen.
  donderdag 5 november 2009 @ 15:16:40 #149
262978 Moonwalk
pi_74421182
Ik ga misschien morgen, de bioscoop neemt de telefoon niet op dus ondanks dat ik een pyamadag heb moet ik me nu gaan omkleden en naar de stad fietsen om de kaartjes alvast te halen stinkbioscoop
  donderdag 5 november 2009 @ 15:21:08 #150
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74421363
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:16 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga misschien morgen, de bioscoop neemt de telefoon niet op dus ondanks dat ik een pyamadag heb moet ik me nu gaan omkleden en naar de stad fietsen om de kaartjes alvast te halen stinkbioscoop
Als je nog een uurtje ofzo wacht dan hoef je er niet uit!!!
Heerlijk he pyamadagen!!!

En ja dat wordt allemaal lastig maar de thuiszorg winkel heeft ze op voorraad, de ns is zo geregeld en de bios hoef je niet te informeren die zijn rolstoelvriendelijk!!! Het is zonde van je kaartjes om niet te gaan toch?
  donderdag 5 november 2009 @ 18:17:40 #151
262978 Moonwalk
pi_74427958
Ik heb mn kaartjes !! Ik ben nog nooit naar een een concert geweest dus dit is mijn eerste MJ uitje

Ik hoorde van mensen dat de bios de hele week al niet opneemt, heel vreemd dus ik ben er met tegenzin heen gegaan en heb ze maar gewoon gekocht. Heb er maar niks van gezegd want ik was nog steeds heel kwaad geen zin in een relletje
  donderdag 5 november 2009 @ 18:30:17 #152
28167 matthijst
pi_74428326
Graf:
pi_74432575
Die foto schijnt nep te zijn heb ik gelezen ergens.
Hij zou zijn gemaakt door de visagiste van Michael.
Alleen familie heeft daar toch toegang?
Maar die schijnen er ook nog nooit gezien te zijn ...

[ Bericht 34% gewijzigd door piepie op 05-11-2009 21:19:49 ]
pi_74434462
Hier wonen Michael's kinderen nu.
Lijkt Neverland wel zo groot ...

donderdag 5 november 2009 @ 22:38:18 #155
28167 matthijst
pi_74437711
Die graffoto's zijn wel echt denk ik. Waarom zou je anders MJ foto's bij zo'n tombe zetten

pi_74439779
Ik dacht ook dat ze echt waren. Karen Faye (al 20 jaar of zo zijn visagist) had ze op haar Facebook gezet met daarbij de wens dat niemand ze ergens anders zou posten Nu is ze kwaad dat dat wel is gebeurd.
pi_74440673
Een fotolijstje kan iedereen wel even ergens tussen zetten.
Ik vind ook de bloemetjes maar een zielige toestand.
Michael verdient wel wat mooiers.
Een naamplaat zie ik ook niet, lijkt wel een anoniem graf.
Andere tombes hebben allemaal een plaquette met de naam wie er ligt.

Misschien is het echt, maar ik blijf sceptisch.

Raar ook dat Karen Faye die foto's zomaar op haar Facebook plaatst.
Ze kan er dan op wachten tot ze over internet verspreid staan.
Zal de familie ook wel leuk vinden .... !
Het moet strikt geheim blijven waar hij precies ligt, dus dan is het toch logisch dat ook alleen maar familie erbij mag?

[ Bericht 24% gewijzigd door piepie op 06-11-2009 01:02:46 ]
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:20:43 #158
28167 matthijst
pi_74443123
Hoezo strikt geheim? Het is een bewaakt gebouw, daar kom je niet zomaar bij.
Als het strikt geheim moet zijn zou je trouwens juist geen naamplaatje verwachten
pi_74444556
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef matthijst het volgende:
Die graffoto's zijn wel echt denk ik. Waarom zou je anders MJ foto's bij zo'n tombe zetten
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Om net te doen alsof het zijn graf is en zo centjes te gaan verdienen/publiciteit gaat krijgen.

Vind het relief op de tpmbe een beetje dubieus. Wordt je verdacht van dingetjes die je als volwassene niet met kinderen hoort te doen, lijkt het wel alsof er een volwassen persoon opstaat met een persoon voor je die tot kruishoogte komt. Maar dat zal ik wel verkeerd zien (net wakker)
pi_74453664
Blijft heel raar dat Karen Faye er wel bij mocht. Dat zou inhouden dat iedereen die voor hem werkte en waarmee hij een goede band had erbij mag. Wordt dan wel erg onoverzichtelijk met al die mensen die geen familie zijn en ook zomaar even plaatjes kunnen schieten.
Als mijn zoon, broer of vader daar lag, dan was de tombe beladen met prachtige bloemstukken die geregeld zouden worden ververst.
Het zit me duidelijk dwars ...
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:48:37 #161
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74454265
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef piepie het volgende:
Blijft heel raar dat Karen Faye er wel bij mocht. Dat zou inhouden dat iedereen die voor hem werkte en waarmee hij een goede band had erbij mag. Wordt dan wel erg onoverzichtelijk met al die mensen die geen familie zijn en ook zomaar even plaatjes kunnen schieten.
Als mijn zoon, broer of vader daar lag, dan was de tombe beladen met prachtige bloemstukken die geregeld zouden worden ververst.
Het zit me duidelijk dwars ...
Hihi het zit je inderdaad dwars
Er zouden op mijn families graf ook meer bloemen liggen maar ja misschien zullen we het ooit weten of dit het echte graf is of niet!
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:52:58 #162
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_74456846
Misschien dat de kinderen heel graag wilde dat Karen Faye mee ging en dat ze een uitzondering hebben gemaakt....
pi_74466502
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef veuvje het volgende:

[..]

Hihi het zit je inderdaad dwars
Er zouden op mijn families graf ook meer bloemen liggen maar ja misschien zullen we het ooit weten of dit het echte graf is of niet!
ja dat hoop ik ook, ik kan slecht tegen dingen die ik niet begrijp ...
pi_74472485
Ben vanavond nog een keer naar de film geweest in Pathe de Munt, wat een schijtpubliek zat daar. Praten en lachen, argghhh rot gewoon op als je niet stil kan zijn!

Maar goed, dat is ook een beetje het risico van op vrijdagavond in Amsterdam naar de bios gaan, misschien.

Wel heel fijn om de film weer te zien, beetje minder emotioneel ook wel deze keer. Billie Jean is zoooo geweldig, hoe hij dat doet! "Zo moet het ongeveer" zegt ie dan op het eind, haha.
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:17:06 #165
262978 Moonwalk
pi_74473452
Ik ben vanavond ook geweest! Heel mooi en indrukwekkend ! Had het echt niet willen missen, ben ook na de aftiteling gewoon blijven zitten met nog een handjevol mensen! Ik had alleen wel iets meer "gewone" backstage beelden willen zien, maar dan had ik misschien wel gezegd dat ik meer live beelden had willen zien Anyway, supershow zou het worden!

Ik moet wel zeggen dat ik wel vaak vond dat hij gek bewoog, en dat heeft volgens mij te maken met het feit dat hij voornamelijk netjes gekleed is en geen ruimtevaartpakken aanheeft enzo. De girly moves van human nature kan ik daarentegen echt niet plaatsen. Maar wat een lieve man zeg
pi_74477101
Ik zat uiteindelijk met 3 man aan het einde nog te wachten op het extraatje. De rest was allemaal al weg.

De tweede keer was inderdaad wat minder, maar nu zaten er ook veel kinderen in de zaal en de zaal was niet vol. De vorige keer was op de eerste dag, toen gaf de spanning in de zaal wat extra's.
Vreemd trouwens dat hij niet een keer de Moonwalk deed....
pi_74479208
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben vanavond ook geweest! Heel mooi en indrukwekkend ! Had het echt niet willen missen, ben ook na de aftiteling gewoon blijven zitten met nog een handjevol mensen! Ik had alleen wel iets meer "gewone" backstage beelden willen zien, maar dan had ik misschien wel gezegd dat ik meer live beelden had willen zien Anyway, supershow zou het worden!

Ik moet wel zeggen dat ik wel vaak vond dat hij gek bewoog, en dat heeft volgens mij te maken met het feit dat hij voornamelijk netjes gekleed is en geen ruimtevaartpakken aanheeft enzo. De girly moves van human nature kan ik daarentegen echt niet plaatsen. Maar wat een lieve man zeg
Human Nature vond ik n van de hoogtepunten van This Is It. Een emotionele kracht heeft dat nummer als het door Michael word gezongen.
pi_74481833
denk zet het even hier neer voor de liefhebber, vanavond vpro. veel kijk plezier.

Louis Theroux doet verwoede pogingen om Michael Jackson te ontmoeten en gaat daarmee genadeloos onderuit. Hij gaat wel in gesprek met vrienden en familieleden van Michael Jackson onder meer over zijn plastische chirurgie en over zijn turbulente jeugd. Ook spreekt Louis met Martin Bashir, die in 2003 een spraakmakende documentaire over Michael maakte. Was Michaels vader, Joe Jackson, echt een dominante tiran die zijn zoon ongevraagd in de hitformatie The Jackson Five naar voren duwde? In het onthullende interview ontkent hij zijn zoon te hebben geslagen: 'I never beat him. You beat someone with a stick. I whipped him with a switch and a belt.'.

Terug Datum:
7 november 2009
Uitzendtijd:
23:15 - 00:20 uur
Genre:
Documentaire
pi_74482112
Tijdje geleden ook al eens uitgezonden. "Documentaire" komt uit november 2003
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 17:03:06 #170
184769 crew  Deisyy
pi_74485600
quote:
prive
Medium: 'Michael Jackson is woest!'

Het Amerikaanse medium Derek Acorah beweert dat hij tijdens een live-uitzending op televisie contact heeft gehad met de overleden zanger Michael Jackson. De King of Pop zou woest zijn, omdat hij niet naast Marilyn Monroe begraven is.

Acorah, die met Michael Jackson-fans aan een ronde tafel zat, jaagde de mensen in de studio de stuipen op het lijf. "Michael wilde naast Marilyn begraven worden. Hij is boos." De fans waren in shock.

Jackson brengt volgens het medium veel tijd door met zijn grootouders. "Maar hij moet nog erg wennen aan het leven in het hiernamaals."

Een fan vertelde na afloop aan Sky1: "Ik keek Acorah recht in de ogen, maar ik zag Michael. Het was zo bijzonder."

Eerder liet medium Jayne Wallace weten dat ze regelmatig contact heeft met de overleden zanger. Zo zou hij onlangs nog Heal the world voor haar hebben gezongen.

Bron
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:43:22 #171
28167 matthijst
pi_74488124
Vandaag naar de film geweest. Human Nature was favoriet...
Billie Jean, bizar dat ie geen moonwalk deed en dat ie zo'n klein stukje sidewalk, of hoe dat ding heet erg sloppy deed.

Sommige stukken waren super, doorgaans dingen waar hij met de groep danste en/of moves deed die hij al honderdduuzend keer heeft gedaan, bij andere delen vroeg ik me af of dit wel goed was gekomen: 8 dagen voor de eerste show nog vrij rommelig (dansen in: J5, Billie Jean, Just Cant Stop).

Dingen die hij live zong klonken wel top trouwens. Jammer dat ie dat nooit in een echte show deed.
pi_74489489
copy paste:
Een verassende film. Zodra Michael zingt, danst, of gewoon praat vergeet je acuut zijn hele voorkomen (hij's erg mager). Zijn charme heeft een kracht, het stijgt boven het fysieke uit, en hij blijkt nog steeds scherp, en bovenal een rasartiest. Zoals hij op veel zaken een verbetering aanmerkt. Van de nieuwe invulling van de liedjes en van de special effects heb ik genoten. Vooral het filmpje Smooth Criminal Als ik het zelf nalees geloof ik het ook niet, getuige zijn aftakeling de laatse jaren, maar hij had het nog steeds.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:10:05 #173
262978 Moonwalk
pi_74493647
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:08 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zat uiteindelijk met 3 man aan het einde nog te wachten op het extraatje. De rest was allemaal al weg.

De tweede keer was inderdaad wat minder, maar nu zaten er ook veel kinderen in de zaal en de zaal was niet vol. De vorige keer was op de eerste dag, toen gaf de spanning in de zaal wat extra's.
Vreemd trouwens dat hij niet een keer de Moonwalk deed....
Deedie wel hoor, bij billy jean, maar echt 3 seconde ofzo
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:10:57 #174
262978 Moonwalk
pi_74493667
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Human Nature vond ik n van de hoogtepunten van This Is It. Een emotionele kracht heeft dat nummer als het door Michael word gezongen.

Ik blijf het op de 1 of andere manier een heel vreemd gezongen nummer met nog vreemdere bewegingen vinden
  zondag 8 november 2009 @ 00:02:42 #175
262978 Moonwalk
pi_74496918
Zijn er nog meer mensen aan het kijken? Jullie zijn zo stil
pi_74497398
Had hem al eens gezien, maar nog maar eens gekeken. Bah, al die vuile aasgieren om hem heen die hem alleen maar verraden en zo. Vond Louis wel te brutaal in dat interview met Joe, die vond ik er verbazingwekkend rustig/netjes onder blijven (al blijft het een eikel van een vader).

Geen feel good documentaire iig
  Moderator zondag 8 november 2009 @ 00:35:01 #177
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74497722
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 00:11 schreef piepie het volgende:
Een fotolijstje kan iedereen wel even ergens tussen zetten.
Ik vind ook de bloemetjes maar een zielige toestand.
Michael verdient wel wat mooiers.
Een naamplaat zie ik ook niet, lijkt wel een anoniem graf.
Andere tombes hebben allemaal een plaquette met de naam wie er ligt.

Misschien is het echt, maar ik blijf sceptisch.

Raar ook dat Karen Faye die foto's zomaar op haar Facebook plaatst.
Ze kan er dan op wachten tot ze over internet verspreid staan.
Zal de familie ook wel leuk vinden .... !
Het moet strikt geheim blijven waar hij precies ligt, dus dan is het toch logisch dat ook alleen maar familie erbij mag?
Misschien wel bloemetjes en tekeningen van kinderen en neefjes en nichtjes, gevoel zit niet in kransen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_74498173
Is het dan niet raar dat niet een paparazzi een foto heeft kunnen maken van familie die Michael bezoekt?
Ze volgen ze behoorlijk, maar nooit richting Forest Lawn?
Ik denk dus niet dat die bloemetjes van familie zijn ...
Gevoel zit niet perse in kransen, dat klopt, maar het is zo gebruikelijk dat je het wel mag verwachten.
pi_74500494
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:34 schreef Toverheks het volgende:
denk zet het even hier neer voor de liefhebber, vanavond vpro. veel kijk plezier.

Louis Theroux doet verwoede pogingen om Michael Jackson te ontmoeten en gaat daarmee genadeloos onderuit. Hij gaat wel in gesprek met vrienden en familieleden van Michael Jackson onder meer over zijn plastische chirurgie en over zijn turbulente jeugd. Ook spreekt Louis met Martin Bashir, die in 2003 een spraakmakende documentaire over Michael maakte. Was Michaels vader, Joe Jackson, echt een dominante tiran die zijn zoon ongevraagd in de hitformatie The Jackson Five naar voren duwde? In het onthullende interview ontkent hij zijn zoon te hebben geslagen: 'I never beat him. You beat someone with a stick. I whipped him with a switch and a belt.'.

Terug Datum:
7 november 2009
Uitzendtijd:
23:15 - 00:20 uur
Genre:
Documentaire
Ik heb het gezien gisteravond. Ik vond het wel interessant.
Louis ging inderdaad mooi op zijn bek.
Goed hij sprak met Uri, maar Uri is ook op zn bek gegaan door Bashir aan te raden.
En herinner je deze nog? Uri heeft na de dood van Michael ook nog zon mooie docu gemaakt
Wie was die vent die als kind een interviewtje heeft gedaan met de jackson 5?
Hij zegt dat een vriend van hem naar de krant is gestapt om te zeggen dat Michael telefoonsex met hem heeft gehad. Als Louis hem er naar vraagt wil hij niks meer zeggen
Kranten nemen gewoon praatjes aan van "vrienden" en publiceren dat acuut zonder verdere navraag?
Louis gaat in Vegas naar een show van E-cas en probeert zichzelf in te lullen dmv zijn manager.
Wat een vent
De manier waarop hij Latoya zit te bellen ( pickuppickuppickup..). Die vent doet inderdaad moeite, maar wil wel graag centen zien en poppa Joe ook.
Nou is dat op zich niet zo gek, maar dat hele proces leek wel een scene uit een mafia-film
Anyway.. afspraak is gemaakt,hotelkamer geboekt. Komt Joe met allemaal chickies aan
Vervolgens stelt Louis een paar leuke/handige vragen over Michaels neus ( nee die zijn nog nooit gevraagd )
en stelt een indirecte vraag over de geaardheid van Michael Jackson.
Vervolgens word zijn maatje vet pissig .
En Joe was inderdaad vrij kalm: Einde interview.
( Misschien was zijn biertje ook wel op wat hij in zijn hand had)
Journalistje centjes kwijt en een illusie armer
Hij kon nog wel ff Uri natrappen over Bashir.. ( misschien was dan nog wel het enige )

Mooi stukje:
Journalist: Michael moest altijd van je kotsen ( verwijzend naar een ander interview..blabla)
Joe: En na het kotsen zat hij mooi zijn centen te tellen...

Tsja ik vond het wel entertaining..

linkje voor degenen die het gemist hebben

[ Bericht 1% gewijzigd door quirina op 08-11-2009 09:56:11 ]
  zondag 8 november 2009 @ 11:32:21 #180
28167 matthijst
pi_74501884
quote:
Louis ging inderdaad mooi op zijn bek.
Je kijkt zeker nooit naar shows van Louis Theroux?
pi_74502860

Vette choreo
pi_74506518
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef matthijst het volgende:

[..]

Maar hij ging op zijn bek..
  zondag 8 november 2009 @ 16:09:45 #183
28167 matthijst
pi_74509476
Hoezo? Omdat hij MJ niet te spreken kreeg?
  zondag 8 november 2009 @ 18:15:18 #184
16245 CarOnline
met lange O
pi_74513734
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
copy paste:
Een verassende film. Zodra Michael zingt, danst, of gewoon praat vergeet je acuut zijn hele voorkomen (hij's erg mager). Zijn charme heeft een kracht, het stijgt boven het fysieke uit, en hij blijkt nog steeds scherp, en bovenal een rasartiest. Zoals hij op veel zaken een verbetering aanmerkt. Van de nieuwe invulling van de liedjes en van de special effects heb ik genoten. Vooral het filmpje Smooth Criminal Als ik het zelf nalees geloof ik het ook niet, getuige zijn aftakeling de laatse jaren, maar hij had het nog steeds.
Ja! Dat was ook wat ik dacht na de film: "hij had het nog steeds".

En daar was ik op een of andere manier hartstikke blij mee.
Als je dan die eerste autopsie vehalen leest dat ie kaal, lekgeprikt, zwaar aan de drugs en medicijnen en ondervoed is, dan was er niks meer van de Michael over waar k fan van was geworden jaren geleden.
Dan klonk zelfmoord heel waarschijnlijk. Want die show hing als het zwaard van Damocles boven zn hoofd.

Ik was ook bang dat die hele show geen drol voor zou stellen, omdat ie zo van de wereld zou zijn. Maar het tegendeel was waar! Blij dat ik de film heb gezien.
Als een soort afscheid van de Michael Jackson waar ik fan van was vanaf dat ik 12 was.

Hij had het nog steeds!
Screw them.
We're going home.
  zondag 8 november 2009 @ 19:18:43 #185
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74515580
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef matthijst het volgende:

[..]

Inderdaad! Volgens mij het hele punt gemist.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_74518430
ik geloofde het niet, maar het blijkt toch echt zijn mausoleum te zijn, TMZ plaatst er nu ook foto's van

pi_74521201
TMZ (geen serieus nieuwskanaal) komt tot nu toe met alle nieuwtjes als eerste. De andere media nemen het dan meestal klakkeloos over. Hoe vreemd is dat wel niet??????????

Ik geloof er geen barst van ....
  zondag 8 november 2009 @ 21:28:17 #188
262978 Moonwalk
pi_74523012
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef piepie het volgende:
TMZ (geen serieus nieuwskanaal) komt tot nu toe met alle nieuwtjes als eerste. De andere media nemen het dan meestal klakkeloos over. Hoe vreemd is dat wel niet??????????

Ik geloof er geen barst van ....

amen
  zondag 8 november 2009 @ 22:00:11 #189
28167 matthijst
pi_74524582
Wat is er nou zo vaag aan dan? Een tombe in een mausoleum. Whoopteefuckindoo hey... schokkend, dat kan dus nooit de tombe van MJ zijn, want ik zie nergens een naam staan....

Je komt er niet binnen zonder toestemming, maar jullie denken dat die bewakers het wel prima vinden als je met een zak vol beren en MJ foto's naar een random graf loopt, die zooi dumpt en wat foto's gaat maken?

MJ fans, ueberparanoid...
  zondag 8 november 2009 @ 22:02:29 #190
28167 matthijst
pi_74524674
Hier, geen TMZ, zelfde sarcofaag, alleen al maand geleden voorspeld:
http://lisaburks.typepad.(...)michael-jackson.html
pi_74527671
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja! Dat was ook wat ik dacht na de film: "hij had het nog steeds".

En daar was ik op een of andere manier hartstikke blij mee.
Als je dan die eerste autopsie vehalen leest dat ie kaal, lekgeprikt, zwaar aan de drugs en medicijnen en ondervoed is, dan was er niks meer van de Michael over waar k fan van was geworden jaren geleden.
Dan klonk zelfmoord heel waarschijnlijk. Want die show hing als het zwaard van Damocles boven zn hoofd.

Ik was ook bang dat die hele show geen drol voor zou stellen, omdat ie zo van de wereld zou zijn. Maar het tegendeel was waar! Blij dat ik de film heb gezien.
Als een soort afscheid van de Michael Jackson waar ik fan van was vanaf dat ik 12 was.

Hij had het nog steeds!
Mooi verwoord. De film is het bewijs dat ie zijn charme nooit is verloren.
  maandag 9 november 2009 @ 00:02:03 #192
28167 matthijst
pi_74529210
De film bewijst dat hij nog lang niet dood was, maar ik had, als je alles bij elkaar en achter elkaar ziet, nou ook niet het idee dat dat in twee weken kant en klaar de planken op kon?
De meeste beelden waren enkele dagen voor zijn dood geschoten.

Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk gegaan zou zijn
pi_74529885
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef matthijst het volgende:
Wat is er nou zo vaag aan dan? Een tombe in een mausoleum. Whoopteefuckindoo hey... schokkend, dat kan dus nooit de tombe van MJ zijn, want ik zie nergens een naam staan....

Je komt er niet binnen zonder toestemming, maar jullie denken dat die bewakers het wel prima vinden als je met een zak vol beren en MJ foto's naar een random graf loopt, die zooi dumpt en wat foto's gaat maken?

MJ fans, ueberparanoid...
hahhahhaaaa, mischien, de tijd zal het leren.

Maar goed, die tombe bestond al heel lang dus (zie de foto uit de jaren '50).
Er heeft nog nooit iemand in gelegen.

Fans van Michael geven bloemen, briefjes enz. af en de bewakers plaatsen dat bij die tombe.
Iemand maakt wat foto''s (Karen Faye??? lijkt mij sterk).
Dat moet dus het bewijs zijn dat Michael daar ligt??
Niet voor mij.
Pas als ik de familie daar zie op een foto dan zou ik gaan twijfelen en zal het inderdaad zijn tombe wel zijn, niet eerder ....
  maandag 9 november 2009 @ 06:44:02 #194
28167 matthijst
pi_74531295
Jij denkt dat hij ueberhaupt niet op glenndale ligt?
Of niet in dat gebouw?

Het lijkt mij vreemd als dat z'n graf niet zou zijn: waarom zouden de bewakers een showtje opvoeren en alles daar neerleggen. MJ was wel bekend, maar het ligt er daar vol mee
misschien doen ze voor alle dooien zo'n bloemen- en kaartjesshuffle en krijgen ze allemaal elkaars spul.
pi_74540476
Ik ben gister naar This Is It geweest en ik kan eigenlijk maar n ding zeggen: WAUW!
Wat een ongelooflijk talent had die man (ja, dat wisten we natuurlijk al lang, maar toch!) wat een perfectionist en wat een aardige man! Ik had een paar momenten tijdens de film dat ik met een brok in m'n keel bedacht dat we nooit meer kunnen genieten van wat hij allemaal kon, want wat was hij veel van plan! Wat een show! En dan te bedenken dat hij 50 was, hoeveel mensen van 50 zie je dit nog doen? RESPECT! Ik ga zeker nog een keer want ik heb het gevoel dat ik nog steeds maar een kwart heb gezien...
pi_74545058
quote:
Op maandag 9 november 2009 06:44 schreef matthijst het volgende:
Of niet in dat gebouw?

Het lijkt mij vreemd als dat z'n graf niet zou zijn: waarom zouden de bewakers een showtje opvoeren en alles daar neerleggen. MJ was wel bekend, maar het ligt er daar vol mee
misschien doen ze voor alle dooien zo'n bloemen- en kaartjesshuffle en krijgen ze allemaal elkaars spul.
Ik weet gewoon niet meer wat ik denken moet Matthijst, er zijn hele waslijsten van dingen die gewoon niet kloppen. Ondanks dat gelooof ik ook weer niet echt in de hoax, maar dit klopt ook niet volgens mij.
De familie heeft er zo lang over gedaan om hem te begraven, een en al geheimzinnigheid, en dan zou nu ene Karen Faye zomaar even wat foto's kunnen maken daar? Ze schijnt een boek uit te hebben wat verkocht moet worden, dus aandacht is welkom. Michael's DC (deathcertificat) lijkt ook al niet te kloppen, FL stond erop als temporarely en alleen al daarom zou hij er officieel niet begraven mogen worden. Klinkt heel vreemd, maar er zijn mensen die dit tot de bodem hebben uitgezocht. Het certificaat staat gewoon op internet, dat schijnt dus niet geheim te zijn. Maar ik houd erover op voordat ik voor gek ga worden versleten hier ....
pi_74562978
Ben het met Piepie eens...
Daarbij, wat gebeurdt er met die dokter, en waarom zijn er geen fotos, van die Conrad, en lijkt hij op de twee bestaande fotos anders. ,
Lijkt wel of de pers nergens achteraan gaat, alleen achter die familie , maar voor de rest,
Dan was ook Diana Ross nergens te bekennen, ook al zo vreemd.of het is gewoon zo een loeder,dat ze niet op de begrafenis kwam.
Maar het vreemde is inderdaad , de doodsverklaring, die nog steeds niet getekend is.

Of hij al dan niet dood is, weet ik niet, wel dat deze zaak aan alle kanten stinkt.
pi_74564811
Ik las gisteren dat dr. Murreh (hoe schrijf je zijn naam) heeft gezegd dat Michael zelf een overdosis propofol heeft ingenomen. Dat zou me niet verbazen, denk dat dit zeker een mogelijkheid is. Michael zat op dat moment tot over zijn oren in de schulden, verslaafd aan de medicijnen, en totaal geen zin om 50 concerten te gaan geven. Verder voelde hij zich ook bedreigd, plus het feit dat hij het ook niet zo geweldig vond om 50 plus te zijn.
Denk ook als je zo een leven achter de rug hebt, maar dat is zo mijn eigen idee, dat je het wel een beetje gezien hebt. Wat hij heeft meegemaakt in zijn leven maakt een ander in 4 levens nog niet mee. En alles wat ik over zijn laatste dagen heb gelezen lijkt het me of hij zich aan het voorbereiden was om zelfmoord te gaan plegen.
pi_74570292
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:52 schreef erik666 het volgende:
Ik las gisteren dat dr. Murreh (hoe schrijf je zijn naam) heeft gezegd dat Michael zelf een overdosis propofol heeft ingenomen. Dat zou me niet verbazen, denk dat dit zeker een mogelijkheid is. Michael zat op dat moment tot over zijn oren in de schulden, verslaafd aan de medicijnen, en totaal geen zin om 50 concerten te gaan geven. Verder voelde hij zich ook bedreigd, plus het feit dat hij het ook niet zo geweldig vond om 50 plus te zijn.
Denk ook als je zo een leven achter de rug hebt, maar dat is zo mijn eigen idee, dat je het wel een beetje gezien hebt. Wat hij heeft meegemaakt in zijn leven maakt een ander in 4 levens nog niet mee. En alles wat ik over zijn laatste dagen heb gelezen lijkt het me of hij zich aan het voorbereiden was om zelfmoord te gaan plegen.
Heb jij de film gezien? Daar zie ik namelijk een Michael die met veel plezier weer op het podium stond, grapjes maakte, heel veel lachte. Ik vind hem toch echt niet overkomen alsof hij van plan was zelfmoord te plegen. Volgens mij was hij ook te dol op zijn kinderen om hen dit aan te doen...

Bovendien komt het voor Dr. Murray natuurlijk wel heel goed uit als Michael het zelf heeft ingenomen! Ik zou hem toch wel als laatste geloven als het om dit soort uitspraken gaat! Als iedereen hem geloofd dan hoeft ie niet de cel in en gaat ie ook niet de geschiedenis in als moordenaar van de King of Pop... En trouwens, als dat echt zo is, waarom zei hij dat dan niet meteen? Waarom komt hij er pas 5 maanden later mee??? Ik geloof er geen klap van!!!
pi_74571949
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
pi_74572276
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
Ja, klopt, we komen het vast wel te weten, maar dat die Murray dat nu roept vind ik net te toevallig...
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:26:10 #202
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_74572795
Was de moeite waard
pi_74572971
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 07:54 schreef hondjes het volgende:
Ben het met Piepie eens...
Daarbij, wat gebeurdt er met die dokter, en waarom zijn er geen fotos, van die Conrad, en lijkt hij op de twee bestaande fotos anders. ,
Lijkt wel of de pers nergens achteraan gaat, alleen achter die familie , maar voor de rest,
Dan was ook Diana Ross nergens te bekennen, ook al zo vreemd.of het is gewoon zo een loeder,dat ze niet op de begrafenis kwam.
Maar het vreemde is inderdaad , de doodsverklaring, die nog steeds niet getekend is.

Of hij al dan niet dood is, weet ik niet, wel dat deze zaak aan alle kanten stinkt.
Dat certificaat is ingevuld door La Toya!! Dat Is ook heel gek, je zou toch een arts verwachten?
Diana Ross snap ik ook helemaal niets van. Ze was gewoon in LA rond de dag van zijn begrafenis en op de foto gezet terwijl ze uit de Taco Bel (een snacktent) kwam, heel ontspannen liep ze te eten. Maar ze komt niet op Michael's begrafenis, terwijl ze altijd zo close waren. Ook op de premire van TII was ze er ook, wel haar zoon. Nou ja, er is inderdaad zoveel wat niet klopt.
Van een arts (dr. Murray) zou je ook verwachten dat er heel wat foto's op internet te vinden zijn, maar in het begin was er welgeteld 1 foto en nu zijn het er een paar meer. Artsen worden toch vaak gefotografeerd bij allerlei gelegenheden ...
Dan is het ook nog eens gek te noemen dat de commissaris van de politie midden in het onderzoek naar Michael's dood ineens ontslag heeft genomen, terwijl zijn termijn nog 3 jaar zou duren. Er schijnen maar 2 mensen op de zaak te zitten! Hallo, we hebben het wel over de "moord" op Michael Jackson hier ...

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 10-11-2009 15:10:04 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:59:46 #204
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74576081
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ik begrijp wel wat je bedoelt ik heb dat ook echt heel lang gedacht totdat ik de eerste beelden zag van This is It en natuurlijk de film zelf.....
Dat heeft mijn kijk op het hele verhaal wel veranderd, ik bedoel of hij die 50 concerten gegeven zou hebben, zonder daarbij in te storten zullen we nooit weten, maar op de repeties had hij er echt plezier in dat straalt hij in alles uit!

En wat betreft zijn kinderen daar heeft leeftijd niks mee te maken daar ben ik echt van overtuigd want zijn kinderen waren hem zijn alles!!!!!!
Dat ze het doorkregen ja misschien en dan wordt je misschien voorzichtiger, maar hij zou zichzelf nooit doelbewust van het leven beroven!
De avond van zijn dood was hij zo fit als een hoentje en had hij er ontzettend veel plezier in de repeties en het idee dat het allemaal dichterbij kwam!
Hij was er klaar voor!!
Dus ik geloof er echt niet in dat hij het zelf gedaan heeft......hoewel ik dat inderdaad ook wel eens gedacht heb in het begin.......de film laat zien wat voor een briljante en geniale man het nog steeds was
pi_74579248
Als er ergens een periode in zijn leven was geweest waarin hij (mijns inziens) zelfmoord had kunnen plegen was dat wel 1993 en 2003/5. Dat was de ultieme hel. Dat hij toen niet de handdoek in de ring gooide zegt mij al genoeg, waarom zou hij het dan nu ineens wel doen?

Bovendien ben ik het eens met wat hierboven is gezegd: in de film straalt hij enorm veel plezier uit in wat hij aan het doen is, en ik geloof niet dat hij zijn kinderen ooit in de steek zou laten. Zijn streven was juist om hen alles te geven wat hij zelf gemist heeft (inclusief een vader, dus). Lijkt me niet dat hij 'm dan nu ineens zou peren.
pi_74582926
ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, zelfmoord of moord. Maar even over de redenen van jullie dat hij het niet gedaan zou kunnen hebben. Niet als aanval bedoeld hoor.
Jullie zeggen dat hij zoveel plezier had tijdens de repetities. Dat had ie ook. Maar hoe vaak zie je niet dat het voor de omgeving van een persoon die zelfmoord pleegt alsnog als onverwacht komt. Niet iedereen ziet het aankomen.
Daarbij, Michael zat aan de medicijnen. Zou hij tijdens de repetities niet 'high' kunnen zijn geweest?

En de kinderen. Tuurlijk hield hij heel veel van hen, daar twijfel ik niet over. Maar zo als jullie het brengen zou het inhouden dat elke vader die zelfmoord pleegt niet van zijn kinderen houdt. (Michael kan geen zelfmoord plegen omdat hij van zijn kinderen houdt; bij wijze van spreken pleegt de buurman zelfmoord, dus houdt niet van zijn kinderen). Snappen jullie wat ik bedoel? Het lijkt mij niet de reden waarom hij geen zelfmoord zou kunnen plegen.
pi_74584201
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, en voor doorgaans vrolijke mensen zijn misschien alle denkbare redenen om zelfmoord te plegen misschien wel ongegrond.

Het is meer een gevoel, dat ik het me persoonlijk niet kan voorstellen. Na alles wat hij had meegemaakt leek hij eindelijk gelukkig qua prive-leven (eindelijk die hel van de aanklachten e.d. achter zich gelaten, eindelijk een fijn gezinsleven met de kinderen die hij altijd al wilde), het lijkt me daarom dat "het" moment om zelfmoord te plegen allang achter hem lag.

Maar ja, niemand weet natuurlijk wat er echt is gebeurd... wisten we het maar
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:41:11 #208
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74588835
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:32 schreef gifkwal het volgende:
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, en voor doorgaans vrolijke mensen zijn misschien alle denkbare redenen om zelfmoord te plegen misschien wel ongegrond.

Het is meer een gevoel, dat ik het me persoonlijk niet kan voorstellen. Na alles wat hij had meegemaakt leek hij eindelijk gelukkig qua prive-leven (eindelijk die hel van de aanklachten e.d. achter zich gelaten, eindelijk een fijn gezinsleven met de kinderen die hij altijd al wilde), het lijkt me daarom dat "het" moment om zelfmoord te plegen allang achter hem lag.

Maar ja, niemand weet natuurlijk wat er echt is gebeurd... wisten we het maar
Ja dat heb ik ook!
En wat betreft het high zijn in de repetities, ik weet niet of je zelf wel eens high bent geweest maar geloof mij dan kan je niet zo geconcentreerd dansen, zingen en luisteren naar wat er om je heen gebeurd dus nee ik ben het daar niet mee eens.
Verder vind ik het inderdaad niet zo dat als je zelfmoord pleegt dat je niet van je kinderen houd natuurlijk doe je dat, maar iets aan hem en de manier hoe hij met zijn kinderen omging en wat ze voor hem betekenende zegt iets!

Verder wat betreft periode ben ik het eens met gifkwal dat hij in de periode van DE trails eerder ervoor had gekozen als nu....het is inderdaad een bepaald gevoel waarvan ik denk dat het absoluut geen zelfmoord is geweest maar moord de omstandigheden zijn te verdacht!!!
En eerlijk is eerlijk iedereen wil ook een zondebok hebben natuurlijk!

Maar de hoofdzaak blijft inderdaad dat niemand weet wat een precies gebeurt is (en de mensen die het weten tsja degene die hun verhalen kan ontkrachten of bevestigen is er niet meer).....dus wie zal het zeggen.......
pi_74591982
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:41 schreef veuvje het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook!
En wat betreft het high zijn in de repetities, ik weet niet of je zelf wel eens high bent geweest maar geloof mij dan kan je niet zo geconcentreerd dansen, zingen en luisteren naar wat er om je heen gebeurd dus nee ik ben het daar niet mee eens.Verder vind ik het inderdaad niet zo dat als je zelfmoord pleegt dat je niet van je kinderen houd natuurlijk doe je dat, maar iets aan hem en de manier hoe hij met zijn kinderen omging en wat ze voor hem betekenende zegt iets!

Verder wat betreft periode ben ik het eens met gifkwal dat hij in de periode van DE trails eerder ervoor had gekozen als nu....het is inderdaad een bepaald gevoel waarvan ik denk dat het absoluut geen zelfmoord is geweest maar moord de omstandigheden zijn te verdacht!!!
En eerlijk is eerlijk iedereen wil ook een zondebok hebben natuurlijk!

Maar de hoofdzaak blijft inderdaad dat niemand weet wat een precies gebeurt is (en de mensen die het weten tsja degene die hun verhalen kan ontkrachten of bevestigen is er niet meer).....dus wie zal het zeggen.......
Ja, ik ben wel eens high geweest en was dan niet zo geconcentreerd. Maar we hebben het hier wel over medicijnen, geen drugs. Van medicatie kan je op een andere manier high zijn, vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens zette. Maar zo normaal vond ik hem daar niet staan hoor. Hij zong regelmatig niet mee met teksten, en dat was volgens mij echt niet om zijn stem te sparen of omdat hij last had van zijn oortje (want die was regelmatig uit als hij iet meezong). En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal. Vooral tijdens bv Human Nature en The Earth Song, alleen maar een beetje vreemd en vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen. En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...

En die kinderen? Herman Brood had toch ook een goede band met zijn kinderen? Sprak daar ook heel liefdevol over, zijn kinderen ook over hem (behalve over het drugsgebruik geloof ik). Maar goed, we weten allemaal wat hij heeft gedaan...
pi_74595137
Heb de film niet gezien, dus ik kan er niets over zeggen...
Maar de laatste jaren heb ik nooit de MJ gezien, zoals we hem kennen tijdens Thriller...
Alles was of playback en nog slecht ook en zijn gedrag was weird...
Heb dararom het gevoel dat we nooit naar de echte MJ kijken , maar naar een double..

Nou was iedereen zo enthousiast, dus ik dacht dat ik het mis had..maar jammer, blijkbaar dus niet...
pi_74596825
Ik ben het ergens ook wel met kvd eens, maar los van deze hele discussie: de persoon die zegt dat Michael het zelf heeft gedaan wordt verdacht van de moord! Nu komt hij opeens met een verklaring dat Michael zelf dat middel heeft genomen. Dat is wel heel toevallig, komt voor Dr. Murray nartuurlijk wel erg goed uit! Bovendienhet lijkt mij lastig om jezelf een overdosis Propofol te geven... (maar ik heb geen medische kennis...)
pi_74597545
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef hondjes het volgende:
Heb de film niet gezien, dus ik kan er niets over zeggen...
Maar de laatste jaren heb ik nooit de MJ gezien, zoals we hem kennen tijdens Thriller...
Alles was of playback en nog slecht ook en zijn gedrag was weird...
Heb dararom het gevoel dat we nooit naar de echte MJ kijken , maar naar een double..

Nou was iedereen zo enthousiast, dus ik dacht dat ik het mis had..maar jammer, blijkbaar dus niet...
Juist in This Is It is een beetje meer van de oude MJ te zien dan we in de afgelopen 15 jaar hebben gezien. Je moet absoluut gaan kijken.

Ja, er zijn dingen anders, ja, hij maakt af en toe een rare beweging, nee het is niet zo goed als de Bad Tour. Goh. Maar er zitten een heleboel fabelachtig gave stukjes in de film, die weer ven dat oude, kippenvel MJ gevoel geven.
  woensdag 11 november 2009 @ 10:56:45 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74597881
ik volg de zaak MJ niet meer zo maar nu ik dit alles een beetje doorlees hoeft het toch geen zelfmoord te zijn maar een overdosis? Het zou best kunnen dat hij ook zelf aan het klooien was met dat spul en toen teveel heeft genomen. Gebeurt wel vaker met junkies.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:12:25 #214
28167 matthijst
pi_74598399
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
...Hij zong regelmatig niet mee met teksten...
...En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal....
...vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen...
Inderdaad, ik snap die hype ook niet helemaal. Tuurlijk, 't is mooi om te zien dat hij "nog lang niet" dood was, maar aan de andere kant: 't is ook niet echt om wild van te worden, qua performance.
Vooral dat dansen viel me zwaar tegen eerlijk gezegd. Geen moonwalk bv... WTF. Niet synchroon vaak.
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 12:09:41 #215
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74600318
quote:
En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...

He's done it before, he did it again
pi_74600712
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

He's done it before, he did it again
Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.

FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 12:30:25 #217
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74600911
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.

Er zijn aardig wat youtubes te vinden over de theorie dat bij de aankondiging van This Is It een double werd gebruikt. Normaal ben ik ernstig sceptisch bij dat soort wilde theorien maar in deze geloof ik wel. Als je zit hoe hij ineens stuiterend (met een "bounce") loopt, helemaal niet verlegen is (wat hij anders wel een beetje scheen te hebben) en zelfs een beetje stoer loopt te doen.

Toen ik de eerste keer naar This Is It ging vroeg een vriend die verder niet heel bekend is met Michael Jackson zaken tijdens de beelden van de pers conferentie of dit echte beelden waren of nagespeeld _!
(Dus voordat mij zelf wat was opgevallen)

Als je dan nog 's meeneemt dat hij gewoon mensen in dienst had die voor hem uit limo's gingen hangen alsof hij het was denk ik dat een persconferentie van een fake-Michael geen rare stap is.
pi_74601841
Ik vind het echt een te bizarre theorie. Zouden de veranderingen in MJ niet kunnen komen omdat we m al acht jaar niet goed hebben gezien, hij nu 50 is en misschien wel minder verlegen, met andere moves en een ander uiterlijk. Kom op, ik zie echt geen double in de film hoor. Doe s bewijzen dan.
pi_74602555
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:01 schreef Zapato het volgende:
Ik vind het echt een te bizarre theorie. Zouden de veranderingen in MJ niet kunnen komen omdat we m al acht jaar niet goed hebben gezien, hij nu 50 is en misschien wel minder verlegen, met andere moves en een ander uiterlijk. Kom op, ik zie echt geen double in de film hoor. Doe s bewijzen dan.
Tja, bewijs is lastig he, in deze

Wat ik gewoon opvallend vond, was dat tijdens de persconferentie Michael er anders uitzag dan ik normaal van hem gewend was. Dat viel mij eigenlijk toen ook in directe op. Daarnaast was zijn houding ook 'anders'. Hoe ik dat moet bewijzen, geen idee, gewoon een gevoel. Misschien is het de pruik die anders zat/was. Maar goed, ik kan er gruwelijk naast zitten, maar dat kan ook niet. Gewoon gezien het feit dat Michael in het verleden vaak genoeg doubles heeft ingezet, zet me aan het denken.
pi_74604359
Ja maar de persconferentie van zn nieuwe show, waarom zou ie dan in godsnaam een double inzetten?
  woensdag 11 november 2009 @ 14:25:44 #221
28167 matthijst
pi_74604514
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je dan nog 's meeneemt dat hij gewoon mensen in dienst had die voor hem uit limo's gingen hangen alsof hij het was denk ik dat een persconferentie van een fake-Michael geen rare stap is.
Haha, sure....
Hij liep volgens mij een beetje vaag door de gekke laarzen...
En verder vond ik t niet schokkend: gast die beetje opgehypt was....
pi_74605897
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:19 schreef Zapato het volgende:
Ja maar de persconferentie van zn nieuwe show, waarom zou ie dan in godsnaam een double inzetten?
Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijkt
pi_74606500
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijkt
Klopt. Ik geloof dan ook sowieso niet in een double. Jullie komen ermee
pi_74606575
Hou toch op over die doubles. Als zo'n E" Casanova of Navi die persconferentie had gedaan hadden we dat echt wel gemerkt. Hij ziet er anders uit door de verschillende pruiken die hij draagt.
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 15:40:22 #225
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74606634
Sorry, ik dacht dat het algemeen bekend was dat hij doubles heeft gebruikt in het verleden
pi_74606848
Doubles heb ik nergens gezien ook niet in de O2 Arena. Die pruik maakt hem soms wat vreemd, maar zijn tanden zijn altijd hetzelfde, net als die lach.

Dit vind ik wel heel vreemd:
Die dokter Murray heet voluit Conrad Robert Murray
Als je alle letters door elkaar gooit dan krijg je dit:
MURDER BY CONTRACT
Dezelfde letters mogen vaker worden gebruikt en het klopt dan als een bus.

Op wikipedia is de film beschreven (er komt ook een fake death in voor !!!!) en de film is uit 1958 (geboortejaar Michael).

Daar kan ik dan bijna van wakker liggen ....
pi_74606929
Tja, dat heb je bij iedere 'high profile death'.
Kijk naar de overeenkomsten tussen de vermoorde Kennedy en Lincoln.
http://www.broodjeaap.nl/kennedy.html
Als mensen maar lang genoeg blijven malen over zoiets ontstaat er een steeds grotere brei aan eigenaardigheden.
pi_74607044
Haha, dat zal dan wel, maar de lijst met vreemde zaken wordt langer en langer.
Waarom nog geen arrestaties??????????
Pas dan kan ik het van me afzetten.
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 15:55:51 #229
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74607091
Dat van die doubles had ik hier vandaan:

En de reden dat ik bereid was te geloven in de theorie (kan dus niets bewijzen en weet niets zeker) was die hand foto analyse dinges die ik tegenkwam.

Momentje...

Hier dus:

edit: alleen even om aan te geven dat ik niet zelf wilde theorien zit te verzinnen
pi_74608809
Navi lijkt wel iets op Michael, maar je ziet het wel direct.
Zo ook E'Casanova, die lijkt nog meer, maar ook dan zie je de verschillen wel goed.
Michael zette ze soms in als hij door een drukke menigte moest, dan kon hij via de achteruitgang ...

Mijn mening hoor, veel mensen denken er anders over ....
pi_74608925
Of in clips. Stukjes Who Is It en Remember the Time zijn oa. door hen gedaan.
pi_74609060
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef DrDentzz het volgende:
Of in clips. Stukjes Who Is It en Remember the Time zijn oa. door hen gedaan.
Welke stukjes? En waarom?
pi_74609402
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef piepie het volgende:
Dit vind ik wel heel vreemd:

MURDER BY CONTRACT
Ik mis toch echt twee letters in het anagram, of blijven er twee letters over om een hele zin te vormen net als in "That's the question"?
pi_74609455
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:55 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Welke stukjes? En waarom?
Uhh.. van wat ik weet: Who Is It als hij in de auto zit en de helikopter, Remember the Time als je ze van bovenaf ziet dansen. Omdat ze waarschijnlijk maar een paar sessies met Michael hebben gedraaid en daarna nog wat shots wilden hebben.
pi_74609627
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef DrDentzz het volgende:

[..]

Uhh.. van wat ik weet: Who Is It als hij in de auto zit en de helikopter, Remember the Time als je ze van bovenaf ziet dansen. Omdat ze waarschijnlijk maar een paar sessies met Michael hebben gedraaid en daarna nog wat shots wilden hebben.
Wat stom zeg. Nu je het zegt, dat van die auto kan ik me wel ergens herinneren.
  woensdag 11 november 2009 @ 18:10:08 #236
28167 matthijst
pi_74611019
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef piepie het volgende:
MURDER BY CONTRACT
Dezelfde letters mogen vaker worden gebruikt en het klopt dan als een bus.
Pffffffffffffff
Murder by Cora
pi_74611437
Lol
pi_74613622
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik mis toch echt twee letters in het anagram, of blijven er twee letters over om een hele zin te vormen net als in "That's the question"?
Ik had ook even zitten puzzelen ...
Je moet eerst alle dubbele letters eruit gooien, dan houd je over: C, O, N, R, A, D, B, E, T, M, U, Y.
Met deze letters kun je Murder By Contract vormen (je mag dan dezelfde letter meerdere keren gebruiken).

Voor alle duidelijkheid is hier de engelse versie:
MURDER BY CONTRACT
The name of CONRAD ROBERT MURRAY is not real! Just look. If we gather all the letters in his name together and place them in the order and throw out repeating one, we’ll have a set of letters : C, O, N, R, A, D, B, E, T, M, U, Y.
Some of the letters repeat in his name for several times. One of the words, which can be made from these letters (under the condition, that some letters can be used several times) – is the word MURDER. The second word – CONTRACT. Also there are 2 restless letters B and Y, from which the word BY is easily made.
All together turns into MURDER BY CONTRACT.
No letter from this word-combination drops out of the name CONRAD ROBERT MURRAY and every letter isn’t superfluous.
pi_74614604
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Er zijn aardig wat youtubes te vinden over de theorie dat bij de aankondiging van This Is It een double werd gebruikt. Normaal ben ik ernstig sceptisch bij dat soort wilde theorien maar in deze geloof ik wel. Als je zit hoe hij ineens stuiterend (met een "bounce") loopt, helemaal niet verlegen is (wat hij anders wel een beetje scheen te hebben) en zelfs een beetje stoer loopt te doen.
als Michael hiervoor een dubbel zou hebben ingezet voor die persconferentie, dan zou je juist als dubbel toch geen dingen doen of zeggen die Michael nooit zou doen?
Ik bedoel als ik Michael zou moeten nadoen(niet dat ik op hem lijk maar goed) dan zou ik echt proberen om hem echt perfect na te doen zodat niemand het zou zien, en dan zou ik niet opeens met zo'n bounce gaan lopen en dus wel wat verlegen doen,
dus daarom denk ik dat het michael gewoon is bij de persconferentie.
  donderdag 12 november 2009 @ 13:39:07 #240
262978 Moonwalk
pi_74632939
Ik denk ergens ook dat het een dubbel is hoor. Het is heel vreemd dat die "MJ" bij de O2 zo superhouterig en "anders" was. Datzelfde gevoel heb ik ook bij sommige stukjes van This is it ! Het klopt niet hoe hij beweegt en doet, en even later weer wel. Hij heeft al eerder doubles ingezet voor zijn clips, dus waarom geen doubles in zijn film, hij heeft ze niet voor niets. Iedereen weet dat hij doubles heeft, ik snap dan niet waarom het zo moeilijk te geloven is dat hij ze inzet, ookal is DAT ook een bekend feit ( dat hij ze daadwerkelijk inzette).

Anywayyy, ik heb This Is It nu ook op de computer
  donderdag 12 november 2009 @ 14:22:05 #241
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74634299
Gaan we weer met de complot theorieen......pfffff
Hoe zou jij je voelen als je jaren bent verguist door alles en iedereen en dan mensen vraagt te komen naar een aankondiging van iets (jammer dat het al gelekt was op het internet zijn toer maar oke), je komt daaraan rijden met je auto en dan zie je horde mensen die je waarschijnlijk niet echt verwacht, ik denk dat hij echt heel erg overweldigd was die dag met die aankondiging!
Misschien inderdaad een beetje onder invloed van iets dat zullen we nooit weten maar zijn zenuwachtige gedrag vind ik redelijk te verklaren en body doubles echt (helemaal in This is It) serieus......
  donderdag 12 november 2009 @ 14:29:11 #242
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74634574
quote:

[..]

Ja, ik ben wel eens high geweest en was dan niet zo geconcentreerd. Maar we hebben het hier wel over medicijnen, geen drugs. Van medicatie kan je op een andere manier high zijn, vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens zette. Maar zo normaal vond ik hem daar niet staan hoor. Hij zong regelmatig niet mee met teksten, en dat was volgens mij echt niet om zijn stem te sparen of omdat hij last had van zijn oortje (want die was regelmatig uit als hij iet meezong). En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal. Vooral tijdens bv Human Nature en The Earth Song, alleen maar een beetje vreemd en vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen. En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...

En die kinderen? Herman Brood had toch ook een goede band met zijn kinderen? Sprak daar ook heel liefdevol over, zijn kinderen ook over hem (behalve over het drugsgebruik geloof ik). Maar goed, we weten allemaal wat hij heeft gedaan...
Hmmm misschien verkeerd uitgelegt van mij maar ik bedoelde ook medicijnen! (ook van drugs wordt je inderdaad niet echt geconcentreerd) Zeker is het anders juist daarom!!!
Als ik kijk naar wat concerten van hem zing hij wel vaker niet mee met teksten tsja welke reden dat heeft geen idee!
Ik denk dat die bewegingen er bij passen als je de show in zijn geheel ziet (oke behalve de vage arm beweging tijdens human nature ) Kijk maar naar zijn concerten staat hij vaak ook een beetje vaag te springen en te dansen en zo en hij was natuurlijk ook al 50........all in the flow of the moment.....
Je staat daar op een podium iedereen waar je zoveel mee werkt staat naar je te kijken en je bent lang niet zo gehypt dan dat je het podium op komt en het staat vol met horde gillende fans, volgens mij krijg je dan wel een hele andere MJ te zien dan tijdens de repetities....denk je niet?

En wat betreft de kinderen zullen we het toch niet eens worden hahahaha maar ik begrijp je punt echt!
pi_74647867

Mwah beetje ander stijltje.
Moet kunnen. En die rare move, misschien had hij een slapende hand ofzo.

Oh en je had het over drugs, Arnold Klein legt er wat meer over uit. Het duurt wat lang maar het is wel informatief.
http://www.tmz.com/tmzlive/?mediaKey=3e1cfd94-ae5f-48c0-8d5b-c372fc8c0d52&isShareURL=true

[ Bericht 18% gewijzigd door quirina op 12-11-2009 21:28:33 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 21:42:23 #244
262978 Moonwalk
pi_74648869
Hey waar is Robijntje al die tijd
  donderdag 12 november 2009 @ 22:29:53 #245
28167 matthijst
pi_74650984
Die rare move in Human Nature doet hij in de film volgens mij 2x, in verschillende outfits...
Dus zal wel een nieuw dingetje van m zijn, vond het er wel geinig uitzien...
pi_74650990
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef quirina het volgende:

Mwah beetje ander stijltje.
Moet kunnen. En die rare move, misschien had hij een slapende hand ofzo.

Oh en je had het over drugs, Arnold Klein legt er wat meer over uit. Het duurt wat lang maar het is wel informatief.
http://www.tmz.com/tmzlive/?mediaKey=3e1cfd94-ae5f-48c0-8d5b-c372fc8c0d52&isShareURL=true
wat ik niet begrijp aan het verhaal van klein is dat hij toegeeft dat hij MJ demerol heeft gegeven.. heel vaak

maar dat volgens hem niet erg is omdat demerol niet het soort drugs was.. waar mj de voorkeur aan geeft..

terwijl MJ in de jaren negentig zelf heeft toegegeven verslaafd te zijn geweest aan demerol.. hij heeft er zelf een autobiografische song over geschreven

donderdag 12 november 2009 @ 23:28:44 #247
264694 blanket
its human nature
pi_74653022
quote:
Op maandag 9 november 2009 06:44 schreef matthijst het volgende:
Of niet in dat gebouw?

Ik denk ook niet dat hij daar ligt. Mensen kunnen het hebben neergelegd...foto's gemaakt en weer weggehaald? Vind het maar karig wat er ligt trouwens. Er zijn meerdere foto's op het internet waar fans buiten staan met heel veel bloemen, brieven, tekeningen en foto's. Als alles bij dat graf zou liggen kan je het gebouw niet meer in denk ik.

Maar goed, ik heb er geen bewijs voor, maar ik denk dat die op Neverland ligt...en als die er niet ligt dan loopt die er wel rond
Paar dagen na zijn dood liepen er allemaal camera ploegen op Neverland om maar vooral te laten zien dat het "leeg en verlaten" is. Maar dat er cement trucks naar binnen zijn gereden hoor je niemand meer over.
Er liep wel een hele keukenbrigade rond...raar als er niemand meer woont toch? Bij mijn weten was Neverland nog steeds van MJ. Hij heeft het nooit (volledig) willen verkopen.

Iemand hier nog ideeen over?
  donderdag 12 november 2009 @ 23:34:58 #248
264694 blanket
its human nature
pi_74653155
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef veuvje het volgende:
Gaan we weer met de complot theorieen......pfffff
Hoe zou jij je voelen als je jaren bent verguist door alles en iedereen en dan mensen vraagt te komen naar een aankondiging van iets (jammer dat het al gelekt was op het internet zijn toer maar oke), je komt daaraan rijden met je auto en dan zie je horde mensen die je waarschijnlijk niet echt verwacht, ik denk dat hij echt heel erg overweldigd was die dag met die aankondiging!
Misschien inderdaad een beetje onder invloed van iets dat zullen we nooit weten maar zijn zenuwachtige gedrag vind ik redelijk te verklaren en body doubles echt (helemaal in This is It) serieus......
Jullie lopen achter hoor...MJ had een 2ling broer Mike Joe Jackson...en die was zijn dubbel. Wel bijblijven heh
pi_74654230
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef blanket het volgende:

[..]

Jullie lopen achter hoor...MJ had een 2ling broer Mike Joe Jackson...en die was zijn dubbel. Wel bijblijven heh
Hihihi, die kwam van Souza of zo? De fantasie van haar is echt uitputtelijk ...

Ik dacht dat Neverland nog wel gedeeltelijk van Michael was, maar helemaal zeker weet ik dat ook niet.
Op FL ligt hij niet denk ik, maar waar dan wel? (misschien Neverland, you never know).

Dat de ambulancefoto FAKE is lijkt me wel duidelijk.
In onderstaand filmpje kun je goed zien welke foto ze ervoor gebruikt hebben.
Ik denk die op het podium waar hij plat ligt.

[ Bericht 20% gewijzigd door piepie op 13-11-2009 00:32:34 ]
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:52:21 #250
28167 matthijst
pi_74654670
Haha, sjezus.
Als er iets nep is van die twee foto's, dan is het die "1985" foto: daar is dat maskertje op geshopt volgens mij, of post anders eens een bron van die foto.
Vind sowieso dat ie dr niet uitziet als een 1985 MJ, meer iets na Bad...

Bij die tweede foto in dat filmpje is de hoek van het hoofd compleet anders, alleen zie je dat minder omdat ze het klein laten zien en dat witte hoofd het gezicht eronder bedekt...

Echt, mensen met tijd teveel en Photoshop skills te weinig.
pi_74655083
Je kunt toch zien dat het gewoon 2 verschillende foto's zijn? Van MSG 2001 en die op de brancard? Natuurlijk lijken ze op elkaar. Het is dezelfde persoon.
  FOK!Babe vrijdag 13 november 2009 @ 01:47:35 #252
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74655237
quote:
Prachtig nummer
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:40:41 #253
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_74656712
Tvp
Leef en Laten Leven
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:34:24 #254
262978 Moonwalk
pi_74657606
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:29 schreef matthijst het volgende:
Die rare move in Human Nature doet hij in de film volgens mij 2x, in verschillende outfits...
Dus zal wel een nieuw dingetje van m zijn, vond het er wel geinig uitzien...
Ik krijg steeds plaatsvervangende schaamte bij die pingunmove
Ik heb trouwens ook "The Jacksons - The American Dream" film op mn pc. Echt een must have voor elke fan !!
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:41:01 #255
262978 Moonwalk
pi_74657763
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:28 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat hij daar ligt. Mensen kunnen het hebben neergelegd...foto's gemaakt en weer weggehaald? Vind het maar karig wat er ligt trouwens. Er zijn meerdere foto's op het internet waar fans buiten staan met heel veel bloemen, brieven, tekeningen en foto's. Als alles bij dat graf zou liggen kan je het gebouw niet meer in denk ik.

Maar goed, ik heb er geen bewijs voor, maar ik denk dat die op Neverland ligt...en als die er niet ligt dan loopt die er wel rond
Paar dagen na zijn dood liepen er allemaal camera ploegen op Neverland om maar vooral te laten zien dat het "leeg en verlaten" is. Maar dat er cement trucks naar binnen zijn gereden hoor je niemand meer over.
Er liep wel een hele keukenbrigade rond...raar als er niemand meer woont toch? Bij mijn weten was Neverland nog steeds van MJ. Hij heeft het nooit (volledig) willen verkopen.

Iemand hier nog ideeen over?

Ik kan me hier wel in vinden, je hoort ook helemaal niks meer over Neverland. Als het bekend was dat hij op Neverland ligt zou de hele wereld het daar plat lopen. Klinkt best aannemelijk dat ze het daarom geheim houden. Aan de andere kant kan er nog personeel rond hebben gelopen omdat die daar woonden en misschien nog niet zo snel een andere woning hadden kunnen regelen. Hoe weet je dat van die cement trucks?
pi_74661354
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik kan me hier wel in vinden, je hoort ook helemaal niks meer over Neverland. Als het bekend was dat hij op Neverland ligt zou de hele wereld het daar plat lopen. Klinkt best aannemelijk dat ze het daarom geheim houden. Aan de andere kant kan er nog personeel rond hebben gelopen omdat die daar woonden en misschien nog niet zo snel een andere woning hadden kunnen regelen. Hoe weet je dat van die cement trucks?
Het nieuws volgen? Internet bekijken
quote:
Concrete Evidence Found at Neverland
Posted Jun 30th 2009 5:39PM by TMZ Staff

A shipment of concrete was just delivered to the Neverland Ranch.

We saw the concrete truck drive onto the property. A rep from the construction company told us they got a call today for 32,000 pounds of the hard stuff -- for what, we're not sure ... but it's certainly interesting ...

Read more: http://www.tmz.com/2009/0(...)rland/#ixzz0WjfFLrCW

En google maar verder op neverland cement
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:31:24 #257
264694 blanket
its human nature
pi_74666608
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik zit al vanaf dag 1 op die hoax-fora...en ja die houden al het nieuws bij Ik hoef bijkant niks meer te doen. Wordt allemaal aangeleverd. Toch aardig van ze
pi_74668404
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:31 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik zit al vanaf dag 1 op die hoax-fora...en ja die houden al het nieuws bij Ik hoef bijkant niks meer te doen. Wordt allemaal aangeleverd. Toch aardig van ze
Ja laten zij het werk maar doen, wij lezen het graag ...
Sinds MJHD vernieuwd is (en alle oude berichten weg zijn), lees ik liever op Death Hoax Investigators trouwens..
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:39:12 #259
262978 Moonwalk
pi_74668545
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef kvd het volgende:

[..]

Het nieuws volgen? Internet bekijken
[..]

[ afbeelding ]

En google maar verder op neverland cement

Thnx!

Die death hoax heeft wel een hele toestand doorgemaakt, ze zijn ook niet meer helemaal online
pi_74668622
Is er al iets bekend over de DVD, want bij de CD zat zo'n papiertje dat de dvd snel komt en voor details op michaeljackson.com moet kijken, maar daar zie ik niets.
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:44:06 #261
264694 blanket
its human nature
pi_74668697
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:33 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja laten zij het werk maar doen, wij lezen het graag ...
Sinds MJHD vernieuwd is (en alle oude berichten weg zijn), lees ik liever op Death Hoax Investigators trouwens..
Ik ook...maar MJHD komt weer in z'n oude vorm terug incl. alle oude berichten. Wel zo prettig voor al die mensen die er zoveel tijd in hebben gestoken.
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:45:57 #262
28167 matthijst
pi_74668745
eind januari
pi_74669009
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef matthijst het volgende:
eind januari
Echt? Ik had wel voor de kerst verwacht...
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:04:52 #264
28167 matthijst
pi_74669291
Neu, was iets met afspraken met filmstudios dat films pas na x maanden op DVD mogen uitkomen.

MJ autopsy?
pi_74669884
gatverdamme, neeee!
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:27:59 #266
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74669988
.........Wauw als die echt is schik ik er echt wel van!
Ben ik best van onder de indruk
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:42:26 #267
264694 blanket
its human nature
pi_74670383
die foto heb ik al 4 maanden op mijn pc en is fake
pi_74670384
Nee Veuvje, die is niet echt hoor ...
  FOK!Babe vrijdag 13 november 2009 @ 16:44:09 #269
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74670441
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef blanket het volgende:
die foto heb ik al 4 maanden op mijn pc en is fake
Godzijdank
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:44:23 #270
264694 blanket
its human nature
pi_74670451
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef matthijst het volgende:
Neu, was iets met afspraken met filmstudios dat films pas na x maanden op DVD mogen uitkomen.

MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Hij is wel griezelig echt vind ik. Zal me niks verbazen als die er zo uit had gezien.
pi_74670571
quote:

MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Was dat niet een fakefoto gemaakt door de Bild naar aanleiding van het autopsierapport?
pi_74673686
quote:

MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Dat ziet er zo getekend uit gewoon
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:56:20 #273
28167 matthijst
pi_74673998
Hehe, benieuwd hoe ver ze er naast zitten
Kan me niet voorstellen dat de foto's niet vroeg of laat lekken.
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:02:23 #274
189430 Anonymousz
pi_74674157
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Hey waar is Robijntje al die tijd
Ze komt niet meer terug omdat ze werd gepest
pi_74674316
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef piepie het volgende:
Nee Veuvje, die is niet echt hoor ...
Gelukkig.

Enge foto.
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:09:27 #276
264694 blanket
its human nature
pi_74674411
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef matthijst het volgende:
Hehe, benieuwd hoe ver ze er naast zitten
Kan me niet voorstellen dat de foto's niet vroeg of laat lekken.
Daar zit ik ook eigenlijk al vanaf 25 juni op te wachten. En tot nu toe nog helemaal niks. Je zou denken dat het ondertussen wel een keer gelekt zou zijn toch?
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:15:02 #277
28167 matthijst
pi_74674606
Ze zeggen dat MJ op de foto die iemand in LA schijnt te hebben een littkeken heeft op zijn linkerwang. Weinig mensen wisten dat schijnbaar, omdat hij altijd makeup droeg...
Bedragen van $1.000.000 voor de foto worden genoemd.
ALS er een foto is, dan zou je denken dat het dan niet lang meer kan duren, voor zoveel geld
pi_74676933
Er was wel een andere foto op internet, die wel griezelig echt leek. Maar ook die was gelukkig FAKE, in zoverre dat het niet Michael was.
pi_74677609
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Was dat niet een fakefoto gemaakt door de Bild naar aanleiding van het autopsierapport?
Ja
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:43:04 #280
262978 Moonwalk
pi_74677899
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Ze komt niet meer terug omdat ze werd gepest
owja dat was het

Ontopic: Ik denk zelf niet dat die foto's zullen uitlekken. Waarom zouden ze uitlekken? Van andere grote artiesten/acteurs zijn ze voor zo ver ik weet ook niet uitgelekt. Het lijkt mij dat daar echt zorgvuldig mee om wordt gegaan

Edit: Hoax believers zeggen dat ze er niet komen omdat ze er niet zijn
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:46:13 #281
262978 Moonwalk
pi_74678027
WIE van jullie heeft overal in het openbaar ( Amsterdam ) tegen wildvreemden lopen verkondigen dat iedereen de film moet zien? Ik kon het niet helpen om meteen te denken dat het iemand van FOK moest zijn haha. Ik heb het nu over het weekend na de eerste week dat hij uit kwam
pi_74678081
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

owja dat was het

Ontopic: Ik denk zelf niet dat die foto's zullen uitlekken. Waarom zouden ze uitlekken? Van andere grote artiesten/acteurs zijn ze voor zo ver ik weet ook niet uitgelekt. Het lijkt mij dat daar echt zorgvuldig mee om wordt gegaan

Edit: Hoax believers zeggen dat ze er niet komen omdat ze er niet zijn
Ze hebben in '93 ook foto's gemaakt van z'n genitalin. Moet er niet aan denken dat die ooit uitlekken.
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:52:11 #283
28167 matthijst
pi_74678209
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom zouden ze uitlekken? Van andere grote artiesten/acteurs zijn ze voor zo ver ik weet ook niet uitgelekt. Het lijkt mij dat daar echt zorgvuldig mee om wordt gegaan
Tupac, David Carradine...
pi_74678395
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Maar Tupac is niet dood
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:01:17 #285
262978 Moonwalk
pi_74678514
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik heb het gegoogled omdat ik me niet voor kon stellen dat zoiets uit kan lekken.
Ik weet eigenlijk niet of ik die van MJ wel of niet wil zien. Als ze er komen zal ik vast wel kijken en ik denk dat het een heleboel mensen rust geeft, of juist weer niet. Er zullen dan wel verhalen komen over photoshop etc.
pi_74684755
*edit: Post was niet helemaal goed, dus zelf even weggehaald*
pi_74689334
tvp
-
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:11:15 #288
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74702015
Ben ik even blij dat die foto fake is!
Ik heb al heel wat dode mensen gezien (is me werk) maar toch jeetje deze foto was echt freaky!!!!
pi_74702238
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:11 schreef veuvje het volgende:
Ik heb al heel wat dode mensen gezien (is me werk) maar toch jeetje deze foto was echt freaky!!!!
Leuk werk heb jij
pi_74702406
Idd. Maar ik vind het inderdaad ook raar dat er geen foto is gelekt.. ben heeel heel eerlijk gezegd wel benieuwd hoe hij er dan zou uitzien.. na al die operaties, zonder make-up, zonder pruik, zonnebril etc..
-
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:34:06 #291
262978 Moonwalk
pi_74702770
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:11 schreef veuvje het volgende:
Wat voor werk doe jij
pi_74703331
Ik las ergens dat de lijkschouwer die de autopsie bij Anna Nicole Smit heeft gedaan overal in talkshows heeft gezeten om daar openlijk over te praten. Ook praatte hij over andere beroemdheden die hij onder handen heeft gehad.
Maar over Michael hoor je helemaal niets!
Ook na al die maanden geen arts, geen zuster, geen patinten of bezoekers die ook maar iets hebben gezegd over de 25e juni in dat ziekenhuis en wat ze gehoord of gezien hebben.
Hoe vreemd is dat wel niet????

Btw: ik heb net bij Babes en Hunks 2 prachtige foto's geplaatst van Michael uit TII.
Schitterende close-ups. Misschien leuk voor een openingspost (zelf weet ik niet hoe dat moet ... )

[ Bericht 23% gewijzigd door piepie op 14-11-2009 20:55:45 ]
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:24:09 #293
262978 Moonwalk
pi_74707240
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef piepie het volgende:
Ik las ergens dat de lijkschouwer die de autopsie bij Anna Nicole Smit heeft gedaan overal in talkshows heeft gezeten om daar openlijk over te praten. Ook praatte hij over andere beroemdheden die hij onder handen heeft gehad.
Ook na al die maanden geen arts, geen zuster, geen patinten of bezoekers die ook maar iets hebben gezegd over de 25e juni in dat ziekenhuis en wat ze gehoord of gezien hebben.

Btw: ik heb net bij Babes en Hunks 2 prachtige foto's geplaatst van Michael uit TII.
Schitterende close-ups. Misschien leuk voor een openingspost (zelf weet ik niet hoe dat moet ... )

Op zn minst heel merkwaardig ! Ook dat er NIEMAND wordt opgepakt of wat dan ook. De media is er ook oorverdovend stil over.

edit: Mooie foto's piepie! Hoe is het mogelijk he dat hij weer zo goed was opgelapt
pi_74708305
Op zn neus na klopte alles

Michael<3
-
pi_74717010
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef piepie het volgende:

Misschien hebben die mensen een spreekverbod gekregen van de familie? Of is dat ver gezocht.
pi_74717838
HIStory Tour:
quote:
Billie Jean en Beat It werden voor het laatst live gezongen door Jackson; in latere optredens zou hij ze gedeeltelijk playbacken.
? Dit heb ik nog nooit gezien.. iemand de Youtube filmpje dat hij Billie Jean live zingt tijdens de HIStory tour?
-
  FOK!Babe zondag 15 november 2009 @ 16:09:27 #297
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74717917
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef SteelDogg het volgende:
HIStory Tour:
[..]

? Dit heb ik nog nooit gezien.. iemand de Youtube filmpje dat hij Billie Jean live zingt tijdens de HIStory tour?
Ik heb dit in mijn favorieten:

en:

Dangerous tour

Tijdens HIStory live zingen heb ik nog nooit gevonden

[ Bericht 8% gewijzigd door Ian_Nick op 15-11-2009 16:20:41 ]
pi_74718730
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik heb dit in mijn favorieten:

en:

Dangerous tour

Tijdens HIStory live zingen heb ik nog nooit gevonden
Hij's goed bij stem hoor, als je het dansen meerekend.
  zondag 15 november 2009 @ 18:36:53 #299
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74721417
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:34 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Wat voor werk doe jij
Ik zit in de zorg dan hoort dat erbij!
Het is inderdaad een beetje vreemd dat er nog niemand naar voren is gekomen maar wat niet is kan nog komen.......
pi_74738142
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Misschien hebben die mensen een spreekverbod gekregen van de familie? Of is dat ver gezocht.
Ver gezocht denk ik, er lopen in een ziekenhuis zoveel mensen rond en niet iedereen kun je de mond snoeren ...
  maandag 16 november 2009 @ 18:56:35 #301
264694 blanket
its human nature
pi_74756330
quote:
Op maandag 16 november 2009 01:50 schreef piepie het volgende:

[..]

Ver gezocht denk ik, er lopen in een ziekenhuis zoveel mensen rond en niet iedereen kun je de mond snoeren ...
Daarom en als ik voor mijn verhaal heul veul geld kan krijgen...zou ik mijn mond niet houden Ben ik vast net zo erg als A. Klein...but who cares
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')