Vooruit dan maarquote:
Van Joe en Latoya of niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:57 schreef kimikkuh het volgende:
ik heb gehoord dat er stand ins voor gebruikt zijn.....
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef piepie het volgende:
Ik ga zaterdag, kan niet wachten.
Ik las wel een tip dat je niet de zaal moet verlaten bij de aftiteling omdat er nog wat extra's achteraan komt. De meeste mensen schijnen dan al weg te zijn.
Goed om te weten ...
Ah, zeker goed om te weten, zal er aan denken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef piepie het volgende:
Ik ga zaterdag, kan niet wachten.
Ik las wel een tip dat je niet de zaal moet verlaten bij de aftiteling omdat er nog wat extra's achteraan komt. De meeste mensen schijnen dan al weg te zijn.
Goed om te weten ...
BROOOON!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Het stemgeluid van MJ is achteraf bewerkt zodat het beter lijkt dan dat het was...
Ik zal het engelse stukje ook nog even plaatsen, want het schijnt behoorlijk lang te duren voordat er nog iets komt wat de moeite waard is om voor te blijven zitten:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:35 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ah, zeker goed om te weten, zal er aan denken.
ik ga zaterdagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:38 schreef Moonwalk het volgende:
Hhaha ik heb t niet zo op alleen naar de bios gaan hoor, dan zit er niemand naast me om geschokt of blij naar te kijken! Waren er nog mensen die vandaag gingen? Wanneer ga jij anonymouz?maar ben te verlege om met jou gaan hoor![]()
gewoon normale bioscoop prijs,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Misstique het volgende:
Weet iemand hoe duur de kaartjes zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |