Vooruit dan maarquote:
Van Joe en Latoya of niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:57 schreef kimikkuh het volgende:
ik heb gehoord dat er stand ins voor gebruikt zijn.....
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef piepie het volgende:
Ik ga zaterdag, kan niet wachten.
Ik las wel een tip dat je niet de zaal moet verlaten bij de aftiteling omdat er nog wat extra's achteraan komt. De meeste mensen schijnen dan al weg te zijn.
Goed om te weten ...
Ah, zeker goed om te weten, zal er aan denken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef piepie het volgende:
Ik ga zaterdag, kan niet wachten.
Ik las wel een tip dat je niet de zaal moet verlaten bij de aftiteling omdat er nog wat extra's achteraan komt. De meeste mensen schijnen dan al weg te zijn.
Goed om te weten ...
BROOOON!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Het stemgeluid van MJ is achteraf bewerkt zodat het beter lijkt dan dat het was...
Ik zal het engelse stukje ook nog even plaatsen, want het schijnt behoorlijk lang te duren voordat er nog iets komt wat de moeite waard is om voor te blijven zitten:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:35 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ah, zeker goed om te weten, zal er aan denken.
ik ga zaterdagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:38 schreef Moonwalk het volgende:
Hhaha ik heb t niet zo op alleen naar de bios gaan hoor, dan zit er niemand naast me om geschokt of blij naar te kijken! Waren er nog mensen die vandaag gingen? Wanneer ga jij anonymouz?maar ben te verlege om met jou gaan hoor![]()
gewoon normale bioscoop prijs,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Misstique het volgende:
Weet iemand hoe duur de kaartjes zijn?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef dollce het volgende:
gewoon normale bioscoop prijs,
8,50 ofzo?
Thanx!quote:
Pfff, ik heb de film zelf nog niet gezien, maar wel gelezen dat het meisje uit Earth Song dood lijkt te zijn, maar na de aftiteling terug is en de wereldbol vasthoudt. Een Heal the World message!quote:Kan iemand mij even laten weten wat ik had moeten zien? Ik kan me niet voorstellen wat er zo geweldig kan zijn na die film
quote:Autopsiefoto Jackson gelekt
Volgens de Amerikaanse media is er een foto in omloop van de lijkschouwing van Michael Jackson. Dat meldt Bruno.nl.
Op de foto zou het lichaam te zien zijn van de overleden King of Pop die op de autopsietafel ligt. Een restauranthouder zou de afbeelding op zijn mobiele telefoon hebben staan. De man zou de foto van Michael van een invloedrijke politie-agent hebben gekregen.
De eigenaar van het restaurant zou de foto inmiddels hebben laten zien aan verschillende tv-bazen. Die menen dat de foto van uitstekende kwaliteit is en zeker niet met een telefoon is gemaakt. Op de foto zou de linkerkant van Michael's hoofd te zien zijn. Michael zou geen make-up dragen en er zou haar zijn weggeschoren aan de voorkant van zijn schedel.
De lijkschouwer van de overleden megaster ontkent dat er een foto is gelekt. Hij claimt dat de afbeelding nep is.
Laatst gewijzigd: donderdag 29 oktober 2009, 15:45
Er komt een DVD uit ja, zelfs met 2 uur extra rehearsel materiaal geloof ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:08 schreef Toverheks het volgende:
goedenmiddag, weten jullie of er na deze 2 weken ( want dan gaat ie weer uit de bioscoop) een dvd van uit komt??? lijkt me toch wel, maar weet het niet zeker daarom mijn vraag aan jullie.
dank je wel, en zal hier wel lezen wanneer het in de winkel ligt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef Zapato het volgende:
[..]
Er komt een DVD uit ja, zelfs met 2 uur extra rehearsel materiaal geloof ik.
weet je wat ik niet snap, mensen die echt fan van hem zijn, sommige die dan geloven dat ie helemaal niet dood is, nee hij doet zijn kids en fans gewoon verdriet aan voor de lol, echt sommige mensen willen alleen maar zien wat ze willen, net als elvis niet dood is ook zo vreemd, die zien ze dan ergens boodschappen ofzo doen, ach er zullen altijd mensen zijn die lijken op hem of op mj, en dan krijg je zulke verhalen van zie je wel daar en daar is hij gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef hondjes het volgende:
Volgens MJHD komt mj terug en dan met dat meisje...
en dan verdwijnen ze samen...michael alleen zijn voeten of zoiets.
Het schijnt er om tegaan,,met op het eind ..Heal the world, een boodschapvoordat het 2012 wordt.....
en hij schijnt ook zijn jas en hemd los te maken , heel langzaam, en zegt min of meer,,dat hij terug komt..
zoiets begreep ik, dus de hoax believers denken, dat hij dus niet overleden is, maar als een andere MJ terug komt....
ERg mistig allemaal, in elk geval,,als het donker wordt, moet men blijven zitten, niet weggaan...
Wat zal het hard aankomen bij ze, als er bewijs komt , dat hij inderdaad overleden is...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat ik niet snap, mensen die echt fan van hem zijn, sommige die dan geloven dat ie helemaal niet dood is, nee hij doet zijn kids en fans gewoon verdriet aan voor de lol, echt sommige mensen willen alleen maar zien wat ze willen, net als elvis niet dood is ook zo vreemd, die zien ze dan ergens boodschappen ofzo doen, ach er zullen altijd mensen zijn die lijken op hem of op mj, en dan krijg je zulke verhalen van zie je wel daar en daar is hij gezien
denk dat het typisch amerikaans is, hij was een myte en blijft een myte, heb wel gedacht, stel dat hij bleef leven en als hij 90 was geworden dat we dan wel dachten o jee MJ. oh ons idool uit onze jeugd, maar omdat hij dood ging op het hoogtepunt (wat klinkt dat cru) wordt er een hele waas omheen gebouwd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat zal het hard aankomen bij ze, als er bewijs komt , dat hij inderdaad overleden is...
Ze kunnen beter eens achter de bewijzen aan, hoe hij is overleden, want daar is nog al wat mis gegaan, zoals Dr, C.Murray ,
In die zin geef ik ze gelijk, er klopt geen bal van, geen doodsverklaring, tegenstrijdige berichten, geen arrestaties.
Wat ik me afvraag is, waarom doet niemand daar wat aan, iedereen wacht maar af...
Ja ik lees daar ook nog steeds, ondanks dat ik wel denk dat hij echt dood is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat zal het hard aankomen bij ze, als er bewijs komt , dat hij inderdaad overleden is...
Ze kunnen beter eens achter de bewijzen aan, hoe hij is overleden, want daar is nog al wat mis gegaan, zoals Dr, C.Murray ,
In die zin geef ik ze gelijk, er klopt geen bal van, geen doodsverklaring, tegenstrijdige berichten, geen arrestaties.
Wat ik me afvraag is, waarom doet niemand daar wat aan, iedereen wacht maar af...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Deze schijnt al een keer ergens gestaan te hebben, en was fake.............
Ja ik ben een aardige muis soms ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:16 schreef Fiddlergurl het volgende:
Piepie, Bedankt, geweldig, nu heb ik het toch nog gezien!
Welke site is dat dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:23 schreef piepie het volgende:
Hier is een stukje te zien van het einde van de film. Ik weet alleen niet of dit alles is ...![]()
En het volgende stukje heb ik even gekopieerd van een andere site (het bevat links naar de hele film)
mooie samenvattingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef veuvje het volgende:
Ik ben woensdag naar de premiere geweest in Breda.
Ondanks dat er tijdens de premiere zelf heel veel fout ging, waar de organisatie helemaal niks aan kon doen was de avond helemaal geweldig om mee te maken met MJ fans!!
Wat was de film fantastisch ik heb genoten!!!!
Ik heb 3 keer een moment gehad dat ik het niet droog hield en dat was met Speechless, Human Nature en ik ben dus wel tot het hele einde blijven zitten en dan komt er op een gegeven moment een tekst langs over zijn kinderen en toen brak ik......
Ik heb verder de hele film met een smile van oor tot oor gezeten en kon niet stil blijven zitten in me stoel!
Die man was nog steeds een genie wat hij met Thriller en Smooth Criminal van plan was GENIAAL!!!!!
Wat de film meer dan eens laat zien was dat het een ontzettende lieve man was perfectionistisch maar super lief!!!
En er zit ook een hoop humor in dat viel mij heel erg op.
En dansen WAUW doe het hem maar eens na op die leeftijd!!!
Alle critici step aside!!!!
Had je wat anders verwacht dan?quote:
Thanx!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
mooie samenvatting![]()
ik ga morgen eindelijk
Ik ga ooookkkkkkkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:00 schreef veuvje het volgende:
[..]
Thanx!!
Ik spoor ook echt iedereen aan om hem te gaan zien in de bioscoop dan heb je nog een beetje extra gevoel van de grootheid van de film / concerten......![]()
Heel veel plezier morgen en blijven zitten!!!
Zucht...lukt me echt nooit een foto plaatsenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:52 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Halloween @ TMZ *grinnik*
Hahahahahaha Briljant bedacht!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:53 schreef blanket het volgende:
[..]
Zucht...lukt me echt nooit een foto plaatsen![]()
http://photos.tmz.com/galleries/the_tmz_newsroom_costumes#55078
Inderdaad, als Michael's "personal advisor"... om die nou te bedanken in de credits...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Weet je wat mij trouwens opviel tijdens de aftiteling? Dat die Thome Thome er bij stond, en waarschijnlijk nog wel meer van die mensen die hem de afgrond in hebben laten storten. Toch een beetje wrang...
quote:Plannen voor museum over Michael Jackson
ANP, DPA
Gepubliceerd op 29 oktober 2009 16:00, bijgewerkt op 29 oktober 2009 16:56
NEW YORK - Investeerders willen Michael Jackson eren met een museum, een hotel en een congrescentrum. Ze willen dat bouwen in Gary, de geboorteplaats van de popster in de Amerikaanse staat Indiana. Jacksons vader Joe en de burgemeester van Gary zijn al in gesprek met de plannenmakers, berichtte CNN donderdag.
Michael Jackson (AFP) Houten huis
De zanger is in de jaren zestig met zijn acht broers en zussen opgegroeid in een driekamerhuis in een zwarte buurt van de industriële stad Gary. Het kleine houten huis op het adres 2300 Jackson Street is nu een attractie voor fans van de King of Pop. Toen Michael met vier broers begin jaren zeventig successen boekte met The Jackson Five, verhuisde het gezin naar een groter huis in Los Angeles.
Michael Jackson overleed 25 juni op 50-jarige leeftijd door een hartstilstand.
Bron: nu.nl
Stond die erbij???? Nah ja..we hebben toch allemaal dat telefoontje wel gehoord waarbij MJ aangaf dat hij die Tohme niet vertrouwde? Vaag dat ze hem dan op de aftiteling zetten....ik ruik een hoax weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Weet je wat mij trouwens opviel tijdens de aftiteling? Dat die Thome Thome er bij stond, en waarschijnlijk nog wel meer van die mensen die hem de afgrond in hebben laten storten. Toch een beetje wrang...
Ja hoe kom je erop heh?quote:
Ik heb een grote groep mensen nog nooit zo stil een zaal zien verlaten. Ik was zelf ook een half uurtje daarna nog helemaal stil. Wat een energie zat er in die man en in die film. En de grote hoeveelheid zang viel mij ook op. Er waren geruchten dat hij maximaal 10 minuten ofzo live zou zingen. Dat lijkt me sterk na het zien van deze docu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:13 schreef tass het volgende:
Ik heb een documentaire gezien gister van een groots artiest, iemand die tot in de puntjes alles wil beheersen en dat ook doet.
Zijn dansen vond ik werkelijk fenomenaal, veel beter als dat ik had verwacht, en qua zang?
Volgens mij heeft ie de vorige tournees nooit zoveel gezongen als nu. Wat een stem, wat een zuiverheid!
Ik heb echt genoten en wil 'm ook zeker wel op dvd hebben!
Op het einde kreeg ik van mijn vriend te horen: ja hoor, ga jij weer janken; toen ik een traan liet.
Een traan van verdriet dat de man er niet meer is, een traan van ontroering en een traan van emotionaliteit vanwege de mooie dingen die hij liet zien!
Zeer, zeer indrukwekkende docu!
Hmm, dat is juist één van de redenen dat ik die film niet in de bioscoop wil gaan zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:00 schreef veuvje het volgende:
Ik spoor ook echt iedereen aan om hem te gaan zien in de bioscoop dan heb je nog een beetje extra gevoel van de grootheid van de film / concerten......![]()
Wat maakt het dan voor jou anders dat je het wel thuis wil zien, maar niet in de bios? Als je de film sowieso gaat zien, dan zal de "angst" toch sowieso blijven bestaan dat het jouw herinneringen kan overschaduwen, of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm, dat is juist één van de redenen dat ik die film niet in de bioscoop wil gaan zien.
Aangezien ik hem de laatste jaren niet meer zó geweldig vond als vroeger, ben ik bang dat bij mij, de herinnering van de film, de herinneringen aan de geweldige echte concerten die ik gezien heb (waarbij ik bij het concert van de Dangerous-tour bijna vooraan stond), gaat overschaduwen.
Nee, ik hoop de film zo snel mogelijk op dvd te gaan zien op mijn eigen televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |