abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 18:17:40 #151
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74427958
Ik heb mn kaartjes !! Ik ben nog nooit naar een een concert geweest dus dit is mijn eerste MJ uitje

Ik hoorde van mensen dat de bios de hele week al niet opneemt, heel vreemd dus ik ben er met tegenzin heen gegaan en heb ze maar gewoon gekocht. Heb er maar niks van gezegd want ik was nog steeds heel kwaad geen zin in een relletje
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  donderdag 5 november 2009 @ 18:30:17 #152
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_74428326
Graf:
Haters everywhere but I don't really care.
pi_74432575
Die foto schijnt nep te zijn heb ik gelezen ergens.
Hij zou zijn gemaakt door de visagiste van Michael.
Alleen familie heeft daar toch toegang?
Maar die schijnen er ook nog nooit gezien te zijn ...

[ Bericht 34% gewijzigd door piepie op 05-11-2009 21:19:49 ]
pi_74434462
Hier wonen Michael's kinderen nu.
Lijkt Neverland wel zo groot ...

donderdag 5 november 2009 @ 22:38:18 #155
28167 matthijst
pi_74437711
Die graffoto's zijn wel echt denk ik. Waarom zou je anders MJ foto's bij zo'n tombe zetten

pi_74439779
Ik dacht ook dat ze echt waren. Karen Faye (al 20 jaar of zo zijn visagist) had ze op haar Facebook gezet met daarbij de wens dat niemand ze ergens anders zou posten Nu is ze kwaad dat dat wel is gebeurd.
pi_74440673
Een fotolijstje kan iedereen wel even ergens tussen zetten.
Ik vind ook de bloemetjes maar een zielige toestand.
Michael verdient wel wat mooiers.
Een naamplaat zie ik ook niet, lijkt wel een anoniem graf.
Andere tombes hebben allemaal een plaquette met de naam wie er ligt.

Misschien is het echt, maar ik blijf sceptisch.

Raar ook dat Karen Faye die foto's zomaar op haar Facebook plaatst.
Ze kan er dan op wachten tot ze over internet verspreid staan.
Zal de familie ook wel leuk vinden .... !
Het moet strikt geheim blijven waar hij precies ligt, dus dan is het toch logisch dat ook alleen maar familie erbij mag?

[ Bericht 24% gewijzigd door piepie op 06-11-2009 01:02:46 ]
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:20:43 #158
28167 matthijst
pi_74443123
Hoezo strikt geheim? Het is een bewaakt gebouw, daar kom je niet zomaar bij.
Als het strikt geheim moet zijn zou je trouwens juist geen naamplaatje verwachten
pi_74444556
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef matthijst het volgende:
Die graffoto's zijn wel echt denk ik. Waarom zou je anders MJ foto's bij zo'n tombe zetten
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Om net te doen alsof het zijn graf is en zo centjes te gaan verdienen/publiciteit gaat krijgen.

Vind het relief op de tpmbe een beetje dubieus. Wordt je verdacht van dingetjes die je als volwassene niet met kinderen hoort te doen, lijkt het wel alsof er een volwassen persoon opstaat met een persoon voor je die tot kruishoogte komt. Maar dat zal ik wel verkeerd zien (net wakker)
pi_74453664
Blijft heel raar dat Karen Faye er wel bij mocht. Dat zou inhouden dat iedereen die voor hem werkte en waarmee hij een goede band had erbij mag. Wordt dan wel erg onoverzichtelijk met al die mensen die geen familie zijn en ook zomaar even plaatjes kunnen schieten.
Als mijn zoon, broer of vader daar lag, dan was de tombe beladen met prachtige bloemstukken die geregeld zouden worden ververst.
Het zit me duidelijk dwars ...
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:48:37 #161
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74454265
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef piepie het volgende:
Blijft heel raar dat Karen Faye er wel bij mocht. Dat zou inhouden dat iedereen die voor hem werkte en waarmee hij een goede band had erbij mag. Wordt dan wel erg onoverzichtelijk met al die mensen die geen familie zijn en ook zomaar even plaatjes kunnen schieten.
Als mijn zoon, broer of vader daar lag, dan was de tombe beladen met prachtige bloemstukken die geregeld zouden worden ververst.
Het zit me duidelijk dwars ...
Hihi het zit je inderdaad dwars
Er zouden op mijn families graf ook meer bloemen liggen maar ja misschien zullen we het ooit weten of dit het echte graf is of niet!
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:52:58 #162
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_74456846
Misschien dat de kinderen heel graag wilde dat Karen Faye mee ging en dat ze een uitzondering hebben gemaakt....
pi_74466502
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef veuvje het volgende:

[..]

Hihi het zit je inderdaad dwars
Er zouden op mijn families graf ook meer bloemen liggen maar ja misschien zullen we het ooit weten of dit het echte graf is of niet!
ja dat hoop ik ook, ik kan slecht tegen dingen die ik niet begrijp ...
pi_74472485
Ben vanavond nog een keer naar de film geweest in Pathe de Munt, wat een schijtpubliek zat daar. Praten en lachen, argghhh rot gewoon op als je niet stil kan zijn!

Maar goed, dat is ook een beetje het risico van op vrijdagavond in Amsterdam naar de bios gaan, misschien.

Wel heel fijn om de film weer te zien, beetje minder emotioneel ook wel deze keer. Billie Jean is zoooo geweldig, hoe hij dat doet! "Zo moet het ongeveer" zegt ie dan op het eind, haha.
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:17:06 #165
262978 Moonwalk
pi_74473452
Ik ben vanavond ook geweest! Heel mooi en indrukwekkend ! Had het echt niet willen missen, ben ook na de aftiteling gewoon blijven zitten met nog een handjevol mensen! Ik had alleen wel iets meer "gewone" backstage beelden willen zien, maar dan had ik misschien wel gezegd dat ik meer live beelden had willen zien Anyway, supershow zou het worden!

Ik moet wel zeggen dat ik wel vaak vond dat hij gek bewoog, en dat heeft volgens mij te maken met het feit dat hij voornamelijk netjes gekleed is en geen ruimtevaartpakken aanheeft enzo. De girly moves van human nature kan ik daarentegen echt niet plaatsen. Maar wat een lieve man zeg
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_74477101
Ik zat uiteindelijk met 3 man aan het einde nog te wachten op het extraatje. De rest was allemaal al weg.

De tweede keer was inderdaad wat minder, maar nu zaten er ook veel kinderen in de zaal en de zaal was niet vol. De vorige keer was op de eerste dag, toen gaf de spanning in de zaal wat extra's.
Vreemd trouwens dat hij niet een keer de Moonwalk deed....
pi_74479208
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben vanavond ook geweest! Heel mooi en indrukwekkend ! Had het echt niet willen missen, ben ook na de aftiteling gewoon blijven zitten met nog een handjevol mensen! Ik had alleen wel iets meer "gewone" backstage beelden willen zien, maar dan had ik misschien wel gezegd dat ik meer live beelden had willen zien Anyway, supershow zou het worden!

Ik moet wel zeggen dat ik wel vaak vond dat hij gek bewoog, en dat heeft volgens mij te maken met het feit dat hij voornamelijk netjes gekleed is en geen ruimtevaartpakken aanheeft enzo. De girly moves van human nature kan ik daarentegen echt niet plaatsen. Maar wat een lieve man zeg
Human Nature vond ik één van de hoogtepunten van This Is It. Een emotionele kracht heeft dat nummer als het door Michael word gezongen.
pi_74481833
denk zet het even hier neer voor de liefhebber, vanavond vpro. veel kijk plezier.

Louis Theroux doet verwoede pogingen om Michael Jackson te ontmoeten en gaat daarmee genadeloos onderuit. Hij gaat wel in gesprek met vrienden en familieleden van Michael Jackson onder meer over zijn plastische chirurgie en over zijn turbulente jeugd. Ook spreekt Louis met Martin Bashir, die in 2003 een spraakmakende documentaire over Michael maakte. Was Michaels vader, Joe Jackson, echt een dominante tiran die zijn zoon ongevraagd in de hitformatie The Jackson Five naar voren duwde? In het onthullende interview ontkent hij zijn zoon te hebben geslagen: 'I never beat him. You beat someone with a stick. I whipped him with a switch and a belt.'.

Terug Datum:
7 november 2009
Uitzendtijd:
23:15 - 00:20 uur
Genre:
Documentaire
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74482112
Tijdje geleden ook al eens uitgezonden. "Documentaire" komt uit november 2003
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 17:03:06 #170
184769 crew  Deisyy
pi_74485600
quote:
prive
Medium: 'Michael Jackson is woest!'

Het Amerikaanse medium Derek Acorah beweert dat hij tijdens een live-uitzending op televisie contact heeft gehad met de overleden zanger Michael Jackson. De King of Pop zou woest zijn, omdat hij niet naast Marilyn Monroe begraven is.

Acorah, die met Michael Jackson-fans aan een ronde tafel zat, jaagde de mensen in de studio de stuipen op het lijf. "Michael wilde naast Marilyn begraven worden. Hij is boos." De fans waren in shock.

Jackson brengt volgens het medium veel tijd door met zijn grootouders. "Maar hij moet nog erg wennen aan het leven in het hiernamaals."

Een fan vertelde na afloop aan Sky1: "Ik keek Acorah recht in de ogen, maar ik zag Michael. Het was zo bijzonder."

Eerder liet medium Jayne Wallace weten dat ze regelmatig contact heeft met de overleden zanger. Zo zou hij onlangs nog Heal the world voor haar hebben gezongen.

Bron
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:43:22 #171
28167 matthijst
pi_74488124
Vandaag naar de film geweest. Human Nature was favoriet...
Billie Jean, bizar dat ie geen moonwalk deed en dat ie zo'n klein stukje sidewalk, of hoe dat ding heet erg sloppy deed.

Sommige stukken waren super, doorgaans dingen waar hij met de groep danste en/of moves deed die hij al honderdduuzend keer heeft gedaan, bij andere delen vroeg ik me af of dit wel goed was gekomen: 8 dagen voor de eerste show nog vrij rommelig (dansen in: J5, Billie Jean, Just Cant Stop).

Dingen die hij live zong klonken wel top trouwens. Jammer dat ie dat nooit in een echte show deed.
pi_74489489
copy paste:
Een verassende film. Zodra Michael zingt, danst, of gewoon praat vergeet je acuut zijn hele voorkomen (hij's erg mager). Zijn charme heeft een kracht, het stijgt boven het fysieke uit, en hij blijkt nog steeds scherp, en bovenal een rasartiest. Zoals hij op veel zaken een verbetering aanmerkt. Van de nieuwe invulling van de liedjes en van de special effects heb ik genoten. Vooral het filmpje Smooth Criminal Als ik het zelf nalees geloof ik het ook niet, getuige zijn aftakeling de laatse jaren, maar hij had het nog steeds.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:10:05 #173
262978 Moonwalk
pi_74493647
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:08 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zat uiteindelijk met 3 man aan het einde nog te wachten op het extraatje. De rest was allemaal al weg.

De tweede keer was inderdaad wat minder, maar nu zaten er ook veel kinderen in de zaal en de zaal was niet vol. De vorige keer was op de eerste dag, toen gaf de spanning in de zaal wat extra's.
Vreemd trouwens dat hij niet een keer de Moonwalk deed....
Deedie wel hoor, bij billy jean, maar echt 3 seconde ofzo
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:10:57 #174
262978 Moonwalk
pi_74493667
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Human Nature vond ik één van de hoogtepunten van This Is It. Een emotionele kracht heeft dat nummer als het door Michael word gezongen.

Ik blijf het op de 1 of andere manier een heel vreemd gezongen nummer met nog vreemdere bewegingen vinden
  zondag 8 november 2009 @ 00:02:42 #175
262978 Moonwalk
pi_74496918
Zijn er nog meer mensen aan het kijken? Jullie zijn zo stil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')