Ik krijg steeds plaatsvervangende schaamte bij die pinguïnmovequote:Op donderdag 12 november 2009 22:29 schreef matthijst het volgende:
Die rare move in Human Nature doet hij in de film volgens mij 2x, in verschillende outfits...
Dus zal wel een nieuw dingetje van m zijn, vond het er wel geinig uitzien...
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:28 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij daar ligt. Mensen kunnen het hebben neergelegd...foto's gemaakt en weer weggehaald? Vind het maar karig wat er ligt trouwens. Er zijn meerdere foto's op het internet waar fans buiten staan met heel veel bloemen, brieven, tekeningen en foto's. Als alles bij dat graf zou liggen kan je het gebouw niet meer in denk ik.
Maar goed, ik heb er geen bewijs voor, maar ik denk dat die op Neverland ligt...en als die er niet ligt dan loopt die er wel rond
Paar dagen na zijn dood liepen er allemaal camera ploegen op Neverland om maar vooral te laten zien dat het "leeg en verlaten" is. Maar dat er cement trucks naar binnen zijn gereden hoor je niemand meer over.
Er liep wel een hele keukenbrigade rond...raar als er niemand meer woont toch? Bij mijn weten was Neverland nog steeds van MJ. Hij heeft het nooit (volledig) willen verkopen.
Iemand hier nog ideeen over?
Het nieuws volgen? Internet bekijkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel in vinden, je hoort ook helemaal niks meer over Neverland. Als het bekend was dat hij op Neverland ligt zou de hele wereld het daar plat lopen. Klinkt best aannemelijk dat ze het daarom geheim houden. Aan de andere kant kan er nog personeel rond hebben gelopen omdat die daar woonden en misschien nog niet zo snel een andere woning hadden kunnen regelen. Hoe weet je dat van die cement trucks?
quote:Concrete Evidence Found at Neverland
Posted Jun 30th 2009 5:39PM by TMZ Staff
A shipment of concrete was just delivered to the Neverland Ranch.
We saw the concrete truck drive onto the property. A rep from the construction company told us they got a call today for 32,000 pounds of the hard stuff -- for what, we're not sure ... but it's certainly interesting ...
Read more: http://www.tmz.com/2009/0(...)rland/#ixzz0WjfFLrCW
Ik zit al vanaf dag 1 op die hoax-fora...en ja die houden al het nieuws bijquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel in vinden, je hoort ook helemaal niks meer over Neverland. Als het bekend was dat hij op Neverland ligt zou de hele wereld het daar plat lopen. Klinkt best aannemelijk dat ze het daarom geheim houden. Aan de andere kant kan er nog personeel rond hebben gelopen omdat die daar woonden en misschien nog niet zo snel een andere woning hadden kunnen regelen. Hoe weet je dat van die cement trucks?
Ja laten zij het werk maar doen, wij lezen het graag ...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf dag 1 op die hoax-fora...en ja die houden al het nieuws bijIk hoef bijkant niks meer te doen. Wordt allemaal aangeleverd. Toch aardig van ze
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Het nieuws volgen? Internet bekijken
[..]
[ afbeelding ]
En google maar verder op neverland cement
Ik ook...maar MJHD komt weer in z'n oude vorm terug incl. alle oude berichten. Wel zo prettig voor al die mensen die er zoveel tijd in hebben gestoken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:33 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja laten zij het werk maar doen, wij lezen het graag ...![]()
Sinds MJHD vernieuwd is (en alle oude berichten weg zijn), lees ik liever op Death Hoax Investigators trouwens..
Godzijdankquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef blanket het volgende:
die foto heb ik al 4 maanden op mijn pc en is fake
Hij is wel griezelig echt vind ik. Zal me niks verbazen als die er zo uit had gezien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef matthijst het volgende:
Neu, was iets met afspraken met filmstudios dat films pas na x maanden op DVD mogen uitkomen.
MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Was dat niet een fakefoto gemaakt door de Bild naar aanleiding van het autopsierapport?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef matthijst het volgende:
Neu, was iets met afspraken met filmstudios dat films pas na x maanden op DVD mogen uitkomen.
MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Dat ziet er zo getekend uit gewoonquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef matthijst het volgende:
MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Ze komt niet meer terug omdat ze werd gepestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |