quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:34 schreef GummyGadGet het volgende:
OMFG, 7:34 en tis gelukt. GRATIS !!!
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Serieus!! 2 dampende pizze hiereten
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef krullebol81 het volgende:
ik heb het opgegeven hoor... en inmiddels zit ik aan een broodje frikandel. Zelf gebakken!![]()
Gratis stond er ook niet als 'optie' . Het hele keuze menu was weg en er stond maar 1 'betaalmethode' en dat was gratis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik probeerde het net al, en toen moest je al een betaal methode kiezen... en daar stond gratis echt niet (meer) tussen.
Niet als je de link via Google Cache opentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik probeerde het net al, en toen moest je al een betaal methode kiezen... en daar stond gratis echt niet (meer) tussen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:35 schreef Sinceria het volgende:
Ik kan ook nog een keer bestellen, maar ben bang dat ik dan wel moet betalen.
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
GODVERDOMME NU HEB IK NIXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.
Ik kan wel janke.
quote:
Nou, ik ben benieuwd. Heb twee minuten geleden besteld, maar heb wél een ontvangstbevestiging (email) gekregen. Dus of het een kwestie van (tientallen) minuten wordt of uren... de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ook, binnen 10 minuten, de bezorger zei dat ik de enige was van thuisbezorgd.
En dat in een dorp met 60k mensen
Ik heb de NY pizza in oost genomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Melochan het volgende:
Uw ordernummer is XXXXXX
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express Amsterdam Oost
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Spare Rib Express Amsterdam Oost contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
daar heb ik ook besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Melochan het volgende:
Uw ordernummer is XXXXXX
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express Amsterdam Oost
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Spare Rib Express Amsterdam Oost contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
Ik niet iig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
Iedereen die de bevestiging (of het eten) heeft gehad: zijn jullie ook gebeld door het restaurant zelf?
Neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
Iedereen die de bevestiging (of het eten) heeft gehad: zijn jullie ook gebeld door het restaurant zelf?
grote stad?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ben benieuwd. Heb twee minuten geleden besteld, maar heb wél een ontvangstbevestiging (email) gekregen. Dus of het een kwestie van (tientallen) minuten wordt of uren... de tijd zal het leren.![]()
neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
Nog niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
dit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef kahlie het volgende:
Hmm, mijn bestelling was binnen de tijd (19.07). Ik weet niet wat ze doen voor mensen die buiten de tijd besteld hebben, immers, de actievoorwaarden zeggen dat het tussen 19.00-19.09 was. Daar waren mensen van op de hoogte.
Dan stuur je ze gewoon weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Fredmeister het volgende:
Domino's gaat toch geen geld vragen als ze aan de deur staan he?
Er staat in de email: de baas betaalt
daar geloof ik niets van, er staat toch dat de baas betaalt. Gaan ze mijn baas maar stangenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dit.
iedereen moet gewoon betalen omdat het buiten de tijd was. ookal hebben ze zo'n mailtje.
ja ik werd na 5min gebeld door pizzeria in Rdam waar ik besteld had om 19.26quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |