Ik niet iig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
Iedereen die de bevestiging (of het eten) heeft gehad: zijn jullie ook gebeld door het restaurant zelf?
Neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
Iedereen die de bevestiging (of het eten) heeft gehad: zijn jullie ook gebeld door het restaurant zelf?
grote stad?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ben benieuwd. Heb twee minuten geleden besteld, maar heb wél een ontvangstbevestiging (email) gekregen. Dus of het een kwestie van (tientallen) minuten wordt of uren... de tijd zal het leren.![]()
neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
Nog niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
dit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef kahlie het volgende:
Hmm, mijn bestelling was binnen de tijd (19.07). Ik weet niet wat ze doen voor mensen die buiten de tijd besteld hebben, immers, de actievoorwaarden zeggen dat het tussen 19.00-19.09 was. Daar waren mensen van op de hoogte.
Dan stuur je ze gewoon weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Fredmeister het volgende:
Domino's gaat toch geen geld vragen als ze aan de deur staan he?
Er staat in de email: de baas betaalt
daar geloof ik niets van, er staat toch dat de baas betaalt. Gaan ze mijn baas maar stangenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dit.
iedereen moet gewoon betalen omdat het buiten de tijd was. ookal hebben ze zo'n mailtje.
ja ik werd na 5min gebeld door pizzeria in Rdam waar ik besteld had om 19.26quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef MASD het volgende:
Kreeg net een telefoontje dat ze het niet kunnen leveren..
Waarom niet, kost je hoogstens de aankoop prijs.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef Mirjam het volgende:
ik kan nogmaals gratis bestellen
zal ik 't doen, of niet
om half 10 al?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Rowinvd het volgende:
whahahahha, moet niet gekker worden ook!!
Bel niet die pizza ding op, om goede huisnummer door te geven, zegt ze dat er twee bestellingen zijn doorgekomen![]()
![]()
Bij die ene bestelling maar ff huisnumer gefixt, krijg nu dus om half 10 2 pizza's met 2 B&J ijsjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |