quote:
Nou, ik ben benieuwd. Heb twee minuten geleden besteld, maar heb wél een ontvangstbevestiging (email) gekregen. Dus of het een kwestie van (tientallen) minuten wordt of uren... de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ook, binnen 10 minuten, de bezorger zei dat ik de enige was van thuisbezorgd.
En dat in een dorp met 60k mensen
Ik heb de NY pizza in oost genomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Melochan het volgende:
Uw ordernummer is XXXXXX
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express Amsterdam Oost
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Spare Rib Express Amsterdam Oost contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
daar heb ik ook besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Melochan het volgende:
Uw ordernummer is XXXXXX
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan Spare Rib Express Amsterdam Oost
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat Spare Rib Express Amsterdam Oost contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
Ik niet iig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
Iedereen die de bevestiging (of het eten) heeft gehad: zijn jullie ook gebeld door het restaurant zelf?
Neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
Iedereen die de bevestiging (of het eten) heeft gehad: zijn jullie ook gebeld door het restaurant zelf?
grote stad?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ben benieuwd. Heb twee minuten geleden besteld, maar heb wél een ontvangstbevestiging (email) gekregen. Dus of het een kwestie van (tientallen) minuten wordt of uren... de tijd zal het leren.![]()
neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
Nog niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar een keer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |