Je hebt je eten nu al ontvangen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef Scorpie het volgende:
Ik kreeg ook geen bevestigingsmail, maar wel spareribs!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef TwyLight het volgende:
ben benieuwd of die komt, is idereen die heeft besteld daarna nog GEBELD door het restaurant zelf? ik namelijk niet...?
Same here, Pizzaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef Scorpie het volgende:
Ik kreeg ook geen bevestigingsmail, maar wel spareribs!
Bedankt voor je ordernummer, nu kan ik opbellen om jouw bestelling te laten annulerenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef blckbb het volgende:
Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is XXR1J8
Wij geven uw bestelling direct door aan Da Vinci. Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op 0345-531384. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken. Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door Da Vinci gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. Da Vinci zal u echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Thuisbezorgd.NL heeft helaas geen invloed op het tijdstip van de bezorging.
U heeft het volgende besteld:
1x [Pizza klein 29cm] Pizza margherita, geen extra ingredient ¤4,901x [Frisdranken] Red bull ¤2,001x [Desserts] Banaan / chocoladestukjes 500 ml ¤3,501x [Desserts] Vanille / chocolade ijs 500 ml ¤3,50 Bezorging: 1,00 Totale prijs: ¤14,90
woeshhhhO*O*O*O*
En owee als die pizzalul zegt dat 't niet betaald is
Yep!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt je eten nu al ontvangen?
Ik ook, binnen 10 minuten, de bezorger zei dat ik de enige was van thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt je eten nu al ontvangen?
Had er dan nog effe 1 blik bier bijbesteld ;')quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:32 schreef Kwyjibo het volgende:
1x [Pizza's deeppan Ø25] 4 cheese ¤11,75 Bezorging: GRATISTotale prijs: ¤11,75 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
nee, geen bevestiging, En nog niet gebeld, maar ik had al wel een bestelling geplaatstquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef TwyLight het volgende:
ben benieuwd of die komt, is idereen die heeft besteld daarna nog GEBELD door het restaurant zelf? ik namelijk niet...?
yup, hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef appelsjap het volgende:
Heeft iemand met methode de baas betaalt gratis eten gekregen? Bij PLAATS UW BESTELLING stond: GRATIS, maar in de mail staat de baas betaalt. -.-
Ik zou gewoon niet betalen, kom op zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:32 schreef OldJeller het volgende:
oja, interessant om te weten..
Kunnen ze niet gewoon straks zeggen als ze aan de deur komen: "ja, het was na 19:09, dus betaal die 15 euro maar gewoon." Of dat ze het gewoon helemaal niet komen bezorgen?
Serieus!! 2 dampende pizze hierquote:
ownedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef gerbenp het volgende:
Kan hier niet eens iets laten bezorgen, hier is niets in de buurt
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef TwyLight het volgende:
pizzaria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |