quote:Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is OWNAGE
Wij geven uw bestelling direct door aan Domino's Pizza. Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op 035-5234207. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken. Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door Domino's Pizza gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. Domino's Pizza zal u echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Thuisbezorgd.NL heeft helaas geen invloed op het tijdstip van de bezorging.
U heeft het volgende besteld:
1x [Specials] Chicken strippers, cayennesaus, bbq-saus ¤3,99
1x [Specials] Kick'n chicken, cayennesaus, bbq-saus ¤3,99
1x [Ben & jerry's ijs] Caramel chew chew (500ml) ¤6,35
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: ¤14,33
quote:Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is OWNAGE
Wij geven uw bestelling direct door aan Maryo. Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op 0355254599. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken. Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door Maryo gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. Maryo zal u echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Thuisbezorgd.NL heeft helaas geen invloed op het tijdstip van de bezorging.
U heeft het volgende besteld:
1x [Bier] Heineken (blikje) ¤1,50
1x [Shoarma schotels] Shoarma kebab, salade en frites ¤11,00
Bezorging: 1,50
Totale prijs: ¤14,00
Echt wel, heb een funghi besteld en gekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef RickoKun het volgende:
LUL TOCH NIET MENSEN, JE KAN ER NIET DOOR KOMEN.
WWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Jawoeii het volgende:
repost:
speciaal aangemeld! Ik heb dit topic op de voet gevolgd
En nu komt het:
Ik heb besteld om kwart over 7! Kreeg ook het bericht met: De baas betaald
En nu net, kwam er een brommertje voor rijden, met mijn ijs!
en hij zei:
trom geroffel
en nu komt het
HET IS AL BETAALD ZIE IK
Koningquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef Jawoeii het volgende:
speciaal aangemeld! Ik heb dit topic op de voet gevolgd
En nu komt het:
Ik heb besteld om kwart over 7! Kreeg ook het bericht met: De baas betaald
En nu net, kwam er een brommertje voor rijden, met mijn ijs!
en hij zei:
trom geroffel
en nu komt het
HET IS AL BETAALD ZIE IK
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Mirel het volgende:
"U kunt nog niet bestellen. Della Chef hanteert een minimum bestelbedrag van ¤ 25,00."
Daarnaast zitten ze in Veenendaal, niet Rhenen. En het is druk op de weg.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:29 schreef Mirel het volgende:
"U kunt nog niet bestellen. Della Chef hanteert een minimum bestelbedrag van ¤ 25,00."
Daarnaast zitten ze in Veenendaal, niet Rhenen. En het is druk op de weg.
quote:Uw ordernummer is U5FXXX
Uw bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan New York Pizza Haarlem Zuid
Houd uw e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat New York Pizza Haarlem Zuid contact met u opneemt.
Thuisbezorgd.NL wenst u smakelijk eten!
Ik ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef Qunix het volgende:
Ik wacht nog steeds op een belletje dat ze het niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |