quote:Voorwaarden Gratis-Pizza-Actie
* Vier ons 9-jarig bestaan met ons mee en maak gebruik van onze 9 minuten lange Gratis-Pizza-Actie. De bestelling dient geplaatst te worden op www.thuisbezorgd.nl op dinsdag 27 oktober, tussen 19:00 en 19:09 uur. Bestellingen op andere tijdstippen en data kunnen nooit gratis geplaatst worden.
* Het is alleen mogelijk een gratis bestelling te plaatsen via www.thuisbezorgd.nl. Al onze andere applicaties (bijv. de iPhone-applicatie of onze mobiele site) ondersteunen deze actie niet.
* Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
* Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van ¤15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan ¤15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de ¤15,- vallen.
* De limiet van ¤15,- is inclusief de bezorgkosten die het restaurant eventueel hanteert.
* Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.
* Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Het is mogelijk dat uw bestelling gedaan in de actieperiode later dan gebruikelijk aankomt, aangezien de actie voor grote drukte bij restaurants kan zorgen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor om de actie ten allen tijde tussentijds te kunnen beëindigen, ongeacht de reden hiervoor.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor bestellingen gedaan tijdens deze actieperiode te annuleren, indien zij hiertoe redenen ziet.
Dat heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef Runfun het volgende:
[..]
Ik ook, anders hongerlijden, blombollen uit de grond trekken en de tijden van onze grootjes herbeleven.
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef MoneyTalks het volgende:
Weet iemand of de
Transactiekosten: (IDEAL) ¤1,00
Ook bij de prijs worden opgeteld????
Hoe kan het gratis zijn als je het wilt betalen met iDeal ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Er komt dus 1 euro bij als je met iDeal wil betalen. Wat is slimmer, toch maar kiezen dan voor de contante betaling met als risico dat je een conflict krijgt met de bezorger of eventueel die ene euro betalen als je je bestelling precies op 15 euro hebt staan?
Plaats dan op z'n minst de voorwaarden, slimmerd.quote:
Nee, die komt er alleen op als je bij betaalmethode: Ideal aankliktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef MoneyTalks het volgende:
Weet iemand of de
Teringquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef MoneyTalks het volgende:
Weet iemand of de
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef MoneyTalks het volgende:
Weet iemand of de
quote:Voorwaarden Gratis-Pizza-Actie
* Vier ons 9-jarig bestaan met ons mee en maak gebruik van onze 9 minuten lange Gratis-Pizza-Actie. De bestelling dient geplaatst te worden op www.thuisbezorgd.nl op dinsdag 27 oktober, tussen 19:00 en 19:09 uur. Bestellingen op andere tijdstippen en data kunnen nooit gratis geplaatst worden.
* Het is alleen mogelijk een gratis bestelling te plaatsen via www.thuisbezorgd.nl. Al onze andere applicaties (bijv. de iPhone-applicatie of onze mobiele site) ondersteunen deze actie niet.
* Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
* Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van ¤15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan ¤15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de ¤15,- vallen.
* De limiet van ¤15,- is inclusief de bezorgkosten die het restaurant eventueel hanteert.
* Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.
* Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
* Thuisbezorgd.NL aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Het is mogelijk dat uw bestelling gedaan in de actieperiode later dan gebruikelijk aankomt, aangezien de actie voor grote drukte bij restaurants kan zorgen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor om de actie ten allen tijde tussentijds te kunnen beëindigen, ongeacht de reden hiervoor.
* Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor bestellingen gedaan tijdens deze actieperiode te annuleren, indien zij hiertoe redenen ziet.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus je kunt alleen pizza's bestellen?
Klopt, en je kan maar voor 14 euro want de ideal kosten komen erbij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus je kunt alleen pizza's bestellen?
En dan, ga je je dan dood eten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef BlackRhino het volgende:
Duurt nog zolangHeb zo'n gevoel dat het niet gaat werken i.v.m. overbelaste servers...
Leuke actie waarbij remote desktop handig isIk ga op zo'n 5 verschillende adressen laten bezorgen...
Alleen 5, 7 misschien 6.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dan bestel ik wel voor 8 euro, of kan dat niet?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef wise het volgende:
Let op. Ideal kosten komen er ook nog bij; ¤1,25
Dat kan als het als je met de verzondkosten niet over 15 euro komt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dan bestel ik wel voor 8 euro, of kan dat niet?
Ohquote:
Ga vooral door met dom doen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:39 schreef 720Flip het volgende:
Overigens, die bezorgers kunnen je wel naaien.
EEN GRATIS ACTIE? DAAR WEET IK NIKS VAN!
Zeg, die grap maakt ik al.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:40 schreef MoneyTalks het volgende:
Je kan alleen pizza's bestellen
Er komen 7,50 euro ideal kosten bij
Als je boven de 15 euro zit betaal je 15 euro boete
Als je onder de 11 euro zit betaal je 15 euro boete
En je kan niet voor minder dan 8 euro bestellen
Het is niet voor niets dat je alleen kan bestellen bij tenten wie online betaal shit accepteren...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:39 schreef 720Flip het volgende:
Overigens, die bezorgers kunnen je wel naaien.
EEN GRATIS ACTIE? DAAR WEET IK NIKS VAN!
Je vergeet de vertellen dat de bezorgkosten dubbel kostenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:40 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb ervaring met bezorgers die er anders over dachten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat je alleen kan bestellen bij tenten wie online betaal shit accepteren...___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
Ik bid dat je stikt in je gratis pizza.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:41 schreef 720Flip het volgende:
Oh god, raak je nu onzeker? Begin je het eng te vinden :$?
Ijs kan je erg lang bewaren!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:36 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
En dan, ga je je dan dood eten?![]()
![]()
VERREKTE MONGOL JONGUH!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef MoneyTalks het volgende:
Weet iemand of de
Godverdorie dat klinkt ook lekker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef MASD het volgende:
Uw bestelling
1x
Devil's ribs, knoflooksaus
¤
7,50
1x
Vlaamse frietjes
¤
2,00
1x
Gekruide aardappelschijfjes
¤
2,00
Bezorging:
¤
2,00
Transactiekosten: (IDEAL)
¤
1,00
Totaal prijs:
¤
14,50!
Ga nou niet wijs lopen doen ineens, net stelde je nog een achterlijke vraag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:40 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik ga na een half uurtje (Wanneer iedereen zo'n beetje het eten heeft) kankergore misselijkmakende plaatjes posten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:43 schreef wise het volgende:
ik verwacht een aantal KLB topics over het fout gaan van de order.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡11
of over de site die plat ligt
Wat een lol zeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:46 schreef 720Flip het volgende:
Mooi dat iedereen zo hapt hier.
Iedereen flippen over 'hoe dom' mensen wel niet zijn, whehehe
en dan weer 1 maand weg zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ga na een half uurtje (Wanneer iedereen zo'n beetje het eten heeft) kankergore misselijkmakende plaatjes posten.!
Doeidoei eetlust.
LOLLZ, I TROLL YUOquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:46 schreef 720Flip het volgende:
Mooi dat iedereen zo hapt hier.
Iedereen flippen over 'hoe dom' mensen wel niet zijn, whehehe
Als die iDeal kosten wegvallen flikker ik er nog een colablikje bij. Kijken of het te eten is, kan ik altijd nog bijbestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Godverdorie dat klinkt ook lekker.
* Taco Mundo weg klikt.
Je maakt er wel een werkje van, zeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat je alleen kan bestellen bij tenten wie online betaal shit accepteren...___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
___!
LEER NOU GODVERDOMME ES EEN KEER LEZEN, IS AL HONDERDUUZENDKEER GEVRAAGD!1quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef stamppot het volgende:
Kan ik nou alleen maar pizza bestellen of mag het ook wat anders zijn?
Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van ¤15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan ¤15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de ¤15,- vallen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:53 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het adres? Is het per adres of maakt dat niet uit? Anders moet ik mijn huisgenoten voor zijn
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
LEER NOU GODVERDOMME ES EEN KEER LEZEN, IS AL HONDERDUUZENDKEER GEVRAAGD!1
Ik ga je echt slaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef stamppot het volgende:
Kan ik nou alleen maar pizza bestellen of mag het ook wat anders zijn?
Ja ik zit ook een beetje met die euro, anders kom ik er net overheen met 20 cent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Als die iDeal kosten wegvallen flikker ik er nog een colablikje bij. Kijken of het te eten is, kan ik altijd nog bijbestellen.
Snekkie, ook in Enschede heeft vandaag Sparerib dagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Als die iDeal kosten wegvallen flikker ik er nog een colablikje bij. Kijken of het te eten is, kan ik altijd nog bijbestellen.
Jammer, dan kan ik geen schotel bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef Haque het volgende:
[..]
Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van ¤15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan ¤15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de ¤15,- vallen.
mensen die het daarom niet doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:56 schreef yasunni_ het volgende:
Wat een krenterig gedoe zeg. Als mensen een gratis pizzaatje kunnen krijgen...
Is al van te voren aangevinktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ook niet vergeten om een vinkje te zetten bij nieuwbrief volgens mij
Heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef onearmedman het volgende:
Hoeveel mensen mogen er nou per adres bestellen? [ afbeelding ]
genoeg. zolang het onder de 15 euro zitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef onearmedman het volgende:
Hoeveel mensen mogen er nou per adres bestellen? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik krijg zojuist een smsje van een vriend die bij ThuisBezorgd werkt: je kunt inderdaad alleen maar pizza bestellen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik krijg zojuist een smsje van een vriend die bij ThuisBezorgd werkt: je kunt inderdaad alleen maar pizza bestellen.
* Stok in hok gooit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
Tof. hebben ook veel meer keuze qua bijgerechten. Thanksquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Snekkie, ook in Enschede heeft vandaag Sparerib dagDevil Ribs voor 7 euro incl friet en salade
En 1.50 bezorgkosten
quote:
Dat je nu pas in dit topic post.quote:
Joah, tussen vorige week woensdag toen ik het las en nu is er vrij weinig boeiends gebeurd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat je nu pas in dit topic post.
Niemand zal happen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
Paar goeie tranentrekkers kwamen er voorbijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, tussen vorige week woensdag toen ik het las en nu is er vrij weinig boeiends gebeurd.
Hier in Wageningen maar 2quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef tralalala het volgende:
2xBroodje doner kebab, knoflook ¤ 9,00
1xBroodje shoarma, sambal ¤ 4,75
2xKnoflooksaus ¤ 1,00
Bezorgkosten: Gratis
Totaal prijs:
¤14,75
Zoiets dan maar.
Hoewel pizza/spareribs/chinees/patat is ook wel weer lekker...
Toch nog keuze uit 10 tenten in Ede, valt me weer mee.
Had je pi over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef dubidub het volgende:
[..]
Leer PI's lezen. En voorgaande pagina's/posts.
Vraag het hem/haar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef afcajos het volgende:
Ik hoop trouwens dat mijn huisgenoot dit niet ook weet
Dit wordt em bij mij:
1x
Barbecue ribs, aardappelschijfjes
¤
11,50
2x
Heineken
¤
3,00
Dacht het niet, straks breng ik hem op een idee.quote:
Jij besteld voor 16,50 maar door een andere actie kost het 15quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:10 schreef MASD het volgende:
Uw bestelling
1x Devil's ribs gemarineerd ¤8,50
1x Portie aardappelschijfjes ¤3,00
1x Pindasaus ¤ 0,50
1x Portie vlaamse frietjes ¤3,00
1x Coca cola ¤1,50
1x Dinsdag Spareribgerechten Actie!: Devil's ribs gemarineerd ¤-1,50
Bezorging:
GRATIS
Totaal prijs:
¤15,00
Dit gaat het worden.
Die is wel erg slim!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:15 schreef gers het volgende:
ik hoop echt dat mijn huisgenoot niet thuis isen anders maak ik van mij adres gewoon A van
Yo dawg, i heard you like promotions so i put an promotion within an promotion so you can eat while you eat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef Runfun het volgende:
[..]
Jij besteld voor 16,50 maar door een andere actie kost het 15![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Amsterdam alléén bij Spareribexpress bestellen, alle andere spareribs zijn echt niet te vretenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:12 schreef zquing het volgende:
ik ga spareribs eten, of weet iemand nog een echt goede aanbieding voor amsterdam?
quote:
Ik had bedacht dat jij dit ook al wel door hadquote:
Deze?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:19 schreef gers het volgende:
ik krijg nu die banner van thuisbezorgd inc geile tieten![]()
jaquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:19 schreef gers het volgende:
ik krijg nu die banner van thuisbezorgd inc geile tieten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:10 schreef MASD het volgende:
Uw bestelling
1x Devil's ribs gemarineerd ¤8,50
1x Portie aardappelschijfjes ¤3,00
1x Pindasaus ¤ 0,50
1x Portie vlaamse frietjes ¤3,00
1x Coca cola ¤1,50
1x Dinsdag Spareribgerechten Actie!: Devil's ribs gemarineerd ¤-1,50
Bezorging:
GRATIS
Totaal prijs:
¤15,00
Dit gaat het worden.
Het is een gratis-pizza-actie, geen gratis-bier-actie.quote:
De angstquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef knny het volgende:
staat al hele tijd klaar om op bestellen te drukken
als het goed is hebben die allemaal een ander nummer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:31 schreef afcajos het volgende:
Als je in een grote studentenflat woont heb je vast een probleem of niet
Ja, ik zou maar opschieten, want je hebt nog maar 2,5 uur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef knny het volgende:
Uw bestelling
1x
Cookie dough
¤
2,75
1x
West side deluxe
¤
12,00
Bezorging:
GRATIS
Totaal prijs:
¤
14,75
Het gaat om orders geplaatst vanaf 19.00quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef knny het volgende:
Uw bestelling
1x
Cookie dough
¤
2,75
1x
West side deluxe
¤
12,00
Bezorging:
GRATIS
Totaal prijs:
¤
14,75
Hij staat er klaar voor, hij heeft nog niet gedrukt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:32 schreef 720Flip het volgende:
[..]
Het gaat om orders geplaatst vanaf 19.00
Goede vraag..quote:
Test het eerst dan gewoon sukkelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga speciaal hiervoor IE uit het stof halen, voor het geval Opera niet ondersteund wordt ofzo en ik genaaid word
Opera kan soms een bitch zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga speciaal hiervoor IE uit het stof halen, voor het geval Opera niet ondersteund wordt ofzo en ik genaaid word
Hou je bekquote:
FX zou het wel doen toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Lakitu het volgende:
Dat hangt helemaal af van of ik een bestelling kán doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zapper, je gaat bestellen en je gaat naar Heracles toe?
ow kut, nu je 't zegt. kan ik beter ook doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Lakitu het volgende:
Dat word dus snel snelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van of ik een bestelling kán doen
Die jetsers!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef paulzurrr. het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.istockphoto.co(...)-time.php?id=4523455
WIe koopt hem
hap hapquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:37 schreef AMDB het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar staat dat je alles mag bestellen? Kan iemand dat even onderbouwen?
Yup, met een baal spareribs onder de arm door de toegangspoorten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat word dus snel snel![]()
Kwart voor 8 komt de bezorger, en om 8 uur begint Heracles
Spelen tegen een club uit de Jupiler League, voor ons dus bijzonder.quote:
dan staat de 'gratis' knop erquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:40 schreef Runfun het volgende:
Hoe weet je trouwens of het exact 19:00 is en niet 18:59;56 o.i.d. dan druk je te vroeg en is het betalen
Anders laat je je even trollenquote:
jullie speelden altijd tegen jupiler clubsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:40 schreef Zapper het volgende:
[..]
Spelen tegen een club uit de Jupiler League, voor ons dus bijzonder.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:36 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Eerste keuze: [ afbeelding ]
En backup staat klaar:
Uw bestelling
1x Chocolate fudge brownie ¤ 6,45
1x Cheeseburger pizza ¤ 8,24
bezorgbeer
Bezorging:
GRATIS
Totaal prijs: ¤14,69
Daarom dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:41 schreef gers het volgende:
jullie speelden altijd tegen jupiler clubs
Ja dat kun je samenstellingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:42 schreef Renesite het volgende:
Kan je dat al vooraf samenstelling? Vet chill
Weer zon idiootquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:42 schreef Tacobell het volgende:
Even tussendoor, moet het echt precies op 15 euro uitkomen of mag het bijvoorbeeld ook 14,95 zijn?
Hoe krijg je die plaatjes er zo bijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:36 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Eerste keuze: [ afbeelding ]
En backup staat klaar:
Uw bestelling
1x Chocolate fudge brownie ¤ 6,45
1x Cheeseburger pizza ¤ 8,24
Bezorging:
GRATIS
Totaal prijs: ¤14,69
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:46 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Hoe krijg je die plaatjes er zo bij!
Há, je wordt genaaid, mijn caramel chew chew was 45 cent goedkoper.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:40 schreef EdNoolk het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
En dan nog een manier vinden om nog een keer te bestellen :$. Proxy lukt niet, als ik iets wil teovoegen krijg ik alleen een wit scherm. Adres is sowieso geregeld. Gaat erom dat ik het bestel voor diegene want zij heeft geen computer.... Iemand ideeën?
Knuppelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik dacht sla ff mijn pers. gegevens op, door enter te duwen
Opeen zag ik: De bestelling is geplaatst![]()
Toen maar snel geannuleerd bij thuisbezorgd.nl en restaurant, ik kneep hem ff
Godverdomme wat een spannend leven heb jij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik dacht sla ff mijn pers. gegevens op, door enter te duwen
Opeen zag ik: De bestelling is geplaatst![]()
Toen maar snel geannuleerd bij thuisbezorgd.nl en restaurant, ik kneep hem ff
Dat is niet het uiterste, ik ga voor precies 15euquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:52 schreef seetjai het volgende:
Haha iedereen die ook tot het uiterste gaan![]()
14,90 ,14,95
Jij zeker ook jij groene hollanderquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Godverdomme wat een spannend leven heb jij.
15.00 euro precies hier bij een grieks restaurantquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:52 schreef seetjai het volgende:
Haha iedereen die ook tot het uiterste gaan![]()
14,90 ,14,95
Gast, ga je heel Afrika te eten geven of zo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Classic enchilada, zonder saus
Chicken supreme, zonder saus
Large french fries, mayonaise
Beef taco, zacht, zonder saus
Totaal prijs:
¤
14,95
Helaas geen geld voor sauzen
Ik tot 15, wie wil me aanraken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef postmortum het volgende:
welke baas hedft hem tot ¤ 14,99 gekregen?
Precies 15 euroquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:42 schreef Tacobell het volgende:
Even tussendoor, moet het echt precies op 15 euro uitkomen of mag het bijvoorbeeld ook 14,95 zijn?
Taco Mundoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Classic enchilada, zonder saus
Chicken supreme, zonder saus
Large french fries, mayonaise
Beef taco, zacht, zonder saus
Totaal prijs:
¤
14,95
Helaas geen geld voor sauzen
Nee dan moet je alles betalen, lees OP en de regels op hun site...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:57 schreef Renesite het volgende:
Als je bovne de 15 euro komt, (bijvoorbeeld 20 cent ()) dan hoef je maar 20 cent te betalen?
Nee dan moet je 15,20 betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:57 schreef Renesite het volgende:
Als je bovne de 15 euro komt, (bijvoorbeeld 20 cent ()) dan hoef je maar 20 cent te betalen?
Bohhh gek, die hebben de beste pizza's.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:57 schreef onearmedman het volgende:
Pizza bij domino's
(zijn die wel lekker? [ afbeelding ])
Of bij 10 restaurants 1 biertje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:57 schreef TwyLight het volgende:
Wat ook vet is om bij 3 verschillende restaurants voor 5 euro te bestellen
neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:57 schreef Renesite het volgende:
Meestal is het boven de 5 euro anders bezorgkosten ofzquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of bij 10 restaurants 1 biertje.
Het is juist de truc om dat te vermijdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Meestal is het boven de 5 euro anders bezorgkosten ofz
NOG MAAR 2 UUR!:!:!:!1!11!1quote:
Ik heb UPC 120mbitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:02 schreef knny het volgende:
[..]
volgens mij heb jij internetverbinding uit de middeleeuwen, want bij mij is hij nog snel hoor
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:03 schreef Renesite het volgende:
CHUU CHEE GUNG
Grote garnalen in een smakelijke rode curry met kokosmelk
¤ 13,75
Godverrrrrr!!!!!
Haal jij ook bij Snekkie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik begin honger te krijgen![]()
Spareribs schotel met extra friet en nog een lamachun erbij ofzojammer dat ze geen bier hebben
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Misschien is dit wel een of andere kutactie van BNN ter bevordering van gezonder eten. Wil je straks je bestelling plaatsen, krijg je zo'n plaatje van Lodiers fullscreen op je scherm.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Misschien is dit wel een of andere kutactie van BNN ter bevordering van gezonder eten. Wil je straks je bestelling plaatsen, krijg je zo'n plaatje van Lodiers fullscreen op je scherm.
[ afbeelding ]
Haal die kutkop eens heel gauw weg!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Paniekzaaierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:04 schreef MoneyTalks het volgende:
Beste klant,
Wegens een storing is Thuisbezorgd.NL momenteel onbeschikbaar. Probeer het over enkele minuten nogmaals.
Wij vragen om uw begrip.
Klik hier om het opnieuw te proberen
Met vriendelijke groet,
Thuisbezorgd.NL
Tering wat lees jij dan sloom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:06 schreef Keukenrol het volgende:
Ik hou de berichten niet meer bij hier! Meer dan 3 per minuut.
Vallen panpizza's wel onder de actie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:58 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Bohhh gek, die hebben de beste pizza's.
Neem een panpizza die zijn kankerlekker vrind.
Kanker wat domquote:
Err? Stond toch echt op de site zonet bij mij hoorquote:
En effectief?quote:
TRANSACTIE KOSTENquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:06 schreef markvanrinsum het volgende:
2xHeineken bier ¤4,00
1xSchotel hamburger ¤8,50
Bezorging:¤1,50
Transactiekosten: (IDEAL)¤1,00
Totaal prijs:¤15,00
wat doen jullie nou steeds met die fucking IDEAL transactiekosten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:06 schreef markvanrinsum het volgende:
2xHeineken bier ¤4,00
Je beseft wel dat er geen transactiekosten aan te pas komen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:06 schreef markvanrinsum het volgende:
2xHeineken bier ¤4,00
Onbeschikbaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:04 schreef MoneyTalks het volgende:
Beste klant,
Wegens een storing is Thuisbezorgd.NL momenteel onbeschikbaar. Probeer het over enkele minuten nogmaals.
Wij vragen om uw begrip.
Klik hier om het opnieuw te proberen
Met vriendelijke groet,
Thuisbezorgd.NL
Sterf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef wise het volgende:
Ideal kosten komen erbij, dus let op
ik voorzie veel mensen die ipv 14,50 gewoon op 15,50 uitkomen
Mongool.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dikke faal. Kon je op wachten natuurlijk. Ik voorzie het geval dat bezorgers aan de deur komen die niet weten dat reeds betaald is. Dan moeten ons schijterige FOK!ers de bezorger alsnog betalen. En ondertussen op FOK! vertellen hoe je die bezorger in mekaar getrapt hebt.![]()
![]()
Heul niet, daar komt een balkje gratis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef wise het volgende:
Ideal kosten komen erbij, dus let op
ik voorzie veel mensen die ipv 14,50 gewoon op 15,50 uitkomen
9x patat zonder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Uw bestelling
9x
Patat zonder, normaal
¤
12,60
1x
Caprisone
¤
0,70
Bezorging:
¤
1,50
Totaal prijs:
¤
14,80
Legen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heul niet, daar komt een balkje gratis.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Uw bestelling
9x
Patat zonder, normaal
¤
12,60
1x
Caprisone
¤
0,70
Bezorging:
¤
1,50
Totaal prijs:
¤
14,80
Legen
2 euro voor blikje heineken dat noem ik pas oplichtingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
TRANSACTIE KOSTEN
wat een oplichters, dat hebben ze echt nergens![]()
geen saus er bij bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Uw bestelling
9x
Patat zonder, normaal
¤
12,60
1x
Caprisone
¤
0,70
Bezorging:
¤
1,50
Totaal prijs:
¤
14,80
Legen
dat ook jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
2 euro voor blikje heineken dat noem ik pas oplichting
Jaquote:
nicequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:12 schreef knny het volgende:
je kan zien wat je orderID is he, ik heb deze al enkele uren openstaan.
Vervolgens pak ik een nieuwe order en zie ik dat er al meer dan 10.000 geprobeerd zijn, of "open" staan zoals die van mij
ik zit in de 220.xxx orderID
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:12 schreef knny het volgende:
je kan zien wat je orderID is he, ik heb deze al enkele uren openstaan.
Vervolgens pak ik een nieuwe order en zie ik dat er al meer dan 10.000 geprobeerd zijn, of "open" staan zoals die van mij
ik zit in de 220.xxx orderID
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |