quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
LEER NOU GODVERDOMME ES EEN KEER LEZEN, IS AL HONDERDUUZENDKEER GEVRAAGD!1
Ik ga je echt slaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef stamppot het volgende:
Kan ik nou alleen maar pizza bestellen of mag het ook wat anders zijn?
Ja ik zit ook een beetje met die euro, anders kom ik er net overheen met 20 cent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Als die iDeal kosten wegvallen flikker ik er nog een colablikje bij. Kijken of het te eten is, kan ik altijd nog bijbestellen.
Snekkie, ook in Enschede heeft vandaag Sparerib dagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Als die iDeal kosten wegvallen flikker ik er nog een colablikje bij. Kijken of het te eten is, kan ik altijd nog bijbestellen.
Jammer, dan kan ik geen schotel bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef Haque het volgende:
[..]
Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van ¤15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan ¤15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de ¤15,- vallen.
mensen die het daarom niet doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:56 schreef yasunni_ het volgende:
Wat een krenterig gedoe zeg. Als mensen een gratis pizzaatje kunnen krijgen...
Is al van te voren aangevinktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ook niet vergeten om een vinkje te zetten bij nieuwbrief volgens mij
Heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef onearmedman het volgende:
Hoeveel mensen mogen er nou per adres bestellen? [ afbeelding ]
genoeg. zolang het onder de 15 euro zitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef onearmedman het volgende:
Hoeveel mensen mogen er nou per adres bestellen? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik krijg zojuist een smsje van een vriend die bij ThuisBezorgd werkt: je kunt inderdaad alleen maar pizza bestellen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik krijg zojuist een smsje van een vriend die bij ThuisBezorgd werkt: je kunt inderdaad alleen maar pizza bestellen.
* Stok in hok gooit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |