Ik wil ook echt niet verzuimen, dus vandaar die antigrippine nu maar alvast.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn bikkelkind heeft een dikke week griep gehad met koorts, koppijn, keelpijn en de hele handel. Hij heeft tot mijn enorme verbazing maar een dag werk verzuimd en is vandaag weer naar school. Hij had pas gisteravond geen koorts of verhoging meer.
MM gaat maar mee vanaaf. Zekere voor onzekerequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Q, kijk eens via www.map24.nl ofzo.
Ik keek net naar de route tekening en het is supermakkelijk.
En als je niet mag rijden met TomTom (kan me er iets bij voorstellen, het leidt toch af) dan gaat MM maar mooi mee!
jupquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:32 schreef Stali het volgende:
Is Greys jarig?
Nog lang niet!quote:
sssssssssssssstquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog lang niet!Laat je niet misleiden door de TT
Mijn meneer had me alleen nogal lang in de steek gelaten dus vond Qwea dat ik recht had op een duur kado
ze hebben hier alleen multivlaai en die is maar tot 18u geopendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
Wel gezellig dat Stali in de SC gelokt werd door de TT
Wie gaat er nou nog bestellen via Thuisbezorgd.nl vanavond?
Ik ga het er niet op gokken, hou het wel op mijn eigen eten!
Partypooper is my middle name, jeweetzquote:
Ik gok dat ik dan nog niet binnen ben dus nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
'In uw regio zijn helaas geen deelnemende restaurants'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik krijg dan echt altijd het idee dat iemand in the middle of nowhere woont, no offence. Hier is de waslijst oneindig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'In uw regio zijn helaas geen deelnemende restaurants'.
Een kipfiletje uit de grillpan met sweet chili saus en een propvolle maaltijdsalade met appel, ei, cashewnoten, zongedr. tomaatjes enzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dan nog niet binnen ben dus nee.
Wat kook jij?
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog lang niet!Laat je niet misleiden door de TT
Mijn meneer had me alleen nogal lang in de steek gelaten dus vond Qwea dat ik recht had op een duur kado
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik krijg dan echt altijd het idee dat iemand in the middle of nowhere woont, no offence. Hier is de waslijst oneindig.
Is Bleiswijk the middle of nowhere?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik krijg dan echt altijd het idee dat iemand in the middle of nowhere woont, no offence. Hier is de waslijst oneindig.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Een kipfiletje uit de grillpan met sweet chili saus en een propvolle maaltijdsalade met appel, ei, cashewnoten, zongedr. tomaatjes enzo
Den helder is idd wel een beetje het end van de wereldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is hier ook heel leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Jee, wat posten jullie hier hard..
Uiteráárd!quote:En jij hebt zeker zo'n meneer die daar dan helemaal niet aan denkt he?
ondankbaar nestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is hier ook heel leuk!![]()
Sinds de after-asielactie-invasie in de SC is het niet meer te stoppen!
[..]
Uiteráárd!
Da's niet helemaal waar en ik ben een ondankbaar nest nu, want hij heeft wel eens een luchtje voor me meegenomen, of Schots shortbread, of fudge
![]()
Jij woont heul niet zo ver weg. Maar het probleem zit 'm vast in het feit dat de woonplaats niet tegen een grote stad aan ligt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Bleiswijk the middle of nowhere?
Want hier zijn er ook nulAlleen dan nog twee uit Zoetermeer die hier ook bezorgen!
Ook een strak planquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga vanavond proberen gratis Chinees te bestellen
Enquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is hier ook heel leuk!![]()
Sinds de after-asielactie-invasie in de SC is het niet meer te stoppen!
[..]
Uiteráárd!
Da's niet helemaal waar en ik ben een ondankbaar nest nu, want hij heeft wel eens een luchtje voor me meegenomen, of Schots shortbread, of fudge
![]()
Dat is zo hoor. Rotterdam Centrum is gewoon net iets te ver weg, da's 20 minuten met de auto.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij woont heul niet zo ver weg. Maar het probleem zit 'm vast in het feit dat de woonplaats niet tegen een grote stad aan ligt.
Ik ben een verwend mormel in de grote stad, weet je toch?
Ben benieuwd! Zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga vanavond proberen gratis Chinees te bestellen
De Lush was op verzoek omdat er daar een winkel zat, maar dat heb ik (somsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
EnLush
toch?
Ik heb volgende week een feestje. Voor meer info kijk hier
Het zal mij benieuwen!
En vanavond eet ik scholrolletjes met aardappelpuree en bloemkool.![]()
Ik zou hem smsen dat je nog wel wat gouden sieraden kan gebruikenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft nu dan ook iets meer goed te maken
terug betaald?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Zal voor je duimen!
Niet meer dan 15 euro dan he, incl. bezorgkosten! Anders lukt het niet
[..]
De Lush was op verzoek omdat er daar een winkel zat, maar dat heb ik (soms) gewoon terugbetaald hoor
Dus dat telt niet!
Even je feestje bekijken...
Ik geeft niets om sieraden, draag ze ook amper.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou hem smsen dat je nog wel wat gouden sieraden kan gebruiken
Als je ze krijgt, geef ze dan effe door. Ik heb het idee dat het een combinatie van matras en kussen is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen, ik heb wel vier verschillende kussens, hoog, laag, rechte rand voor je nek, schuim dat vormt naar je hoofd etc, maar ik word elke ochtend wakker met een pijnlijke nek wat echt doortrekt naar mijn achterhoofd.
Ik ben het zat en mijn meneer is mijn roep om nekmassages ook zat![]()
Tips anyone?
Een gouden hart toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geeft niets om sieraden, draag ze ook amper.
Heb eerder zo'n lang nep-parelketting ding om van 3 euro dan een gouden kettinkje.
Heb niets gouds geloof ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zakt je matras dan niet te ver door? Zodat je hoofd eigenlijk áltijd te hoog ligt, wat voor kussen je ook gebruikt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen, ik heb wel vier verschillende kussens, hoog, laag, rechte rand voor je nek, schuim dat vormt naar je hoofd etc, maar ik word elke ochtend wakker met een pijnlijke nek wat echt doortrekt naar mijn achterhoofd.
Tips anyone?
Ik vind gouden sieraden sowieso niet mooi, heb liever zilver.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb eerder zo'n lang nep-parelketting ding om van 3 euro dan een gouden kettinkje.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn eigen bed en die van M. met allebei totaal verschillende matrassen. Eerst had ik het alleen thuis (dus ik dacht tocht) maar nu ook bij hem. Het is irritant en pijnlijk, zeker met computer werk de hele dagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je ze krijgt, geef ze dan effe door. Ik heb het idee dat het een combinatie van matras en kussen is.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een gouden hart toch?![]()
Oh jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Oh ik had echt de meest beeldige antieke gouden oorbellen van mijn baas gekregen eens ( die heeft een juwelenwinkeltje on the side, just for fun, net als een lingeriezaakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Was mijn gedachte dat MrSubtle een kloon was van jou dus toch niet zo gek, slijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuk jij je baas?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik had echt de meest beeldige antieke gouden oorbellen van mijn baas gekregen eens ( die heeft een juwelenwinkeltje on the side, just for fun, net als een lingeriezaak), die gingen kapot en toen heeft de winkel ze gerepareerd en nu zitten er van die zwanenhalzen aan en waaien ze uit mn oren als ik ze draag
Daar baal ik echt zoooo van ...
En ik draag altijd een gouden ketting met een ametist, ook van den baas gekregen
[..]
Ah ja, dat dan weer wel natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wisselt te vaak van bed/matrasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn eigen bed en die van M. met allebei totaal verschillende matrassen. Eerst had ik het alleen thuis (dus ik dacht tocht) maar nu ook bij hem. Het is irritant en pijnlijk, zeker met computer werk de hele dagStraks als je samenwoont zal het wel meevallen, want dan lig je elke nacht op dezelfde matras
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nope, niet eens es!quote:
Dat soort dingen zijn aan mij niet besteed, echt niet.quote:
Zijn er ook paskamers?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
EnLush
toch?
Ik heb volgende week een feestje. Voor meer info kijk hier
Het zal mij benieuwen!
En vanavond eet ik scholrolletjes met aardappelpuree en bloemkool.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
Cat, wat een stout feestje!![]()
Laat even weten hoe het was! Ik ben ooit op zo'n ondergoedparty geweest en daar holde binnen 5 minuten iedereen half naakt door het huis
Welles! Een goudenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Niettus, ik slaap nu al 3 weken alleen bij M.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, dat dan weer wel natuurlijk![]()
[..]
Je wisselt te vaak van bed/matrasStraks als je samenwoont zal het wel meevallen, want dan lig je elke nacht op dezelfde matras
I know. Heb het al jaren en kom er gewoon niet helemaal vanaf. Nu is het met dit bed wel minder. Spiraalbodem met een redelijk stevig matras dat toch ook wel zacht is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn eigen bed en die van M. met allebei totaal verschillende matrassen. Eerst had ik het alleen thuis (dus ik dacht tocht) maar nu ook bij hem. Het is irritant en pijnlijk, zeker met computer werk de hele dag
Het is bij iemand thuis. Volgens mij is het vooral voelen en niet aan- of indoen.quote:
Nou, als jij nekpijn hebt en t hem schijnbaar niet zo veel uitmaakt en die anderen gratis zijn is er toch geen reden voor hem om die van je moeder niet te proberen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niettus, ik slaap nu al 3 weken alleen bij M.
Ik probeer 'm over te halen graties! de pas 1 jaar oude koudschuim matrassen van mijn moeder over te nemen maar hij vindt deze ook wel goed. We draaiden ze om van de week, echt
Je kleedt je dan meestal om in de slaapkamer ofzo, maar op een gegeven moment holt iedereen gewoon in d'r onderbroek heen en weerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit niet zo is!
![]()
Maar heb er wel een goed gevoel bij, degene die me uitnodigde is volgens mij echt geen tiepje wat meteen in haar ondergoed rondholt. En ze heeft deze feestjes al vaker gegeven. Ach, we zullen iig wel kunnen lachen.
Verslag volgt.![]()
PS: ze is de blikopener van Yumi.![]()
Probeer jij me nou ook al in bed te praten?quote:Welles! Een gouden
Edit: spuit 11![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Eep!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kleedt je dan meestal om in de slaapkamer ofzo, maar op een gegeven moment holt iedereen gewoon in d'r onderbroek heen en weer
quote:[..]
Probeer jij me nou ook al in bed te praten?
Nee hoor schat, hooguit in bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is bij iemand thuis. Volgens mij is het vooral voelen en niet aan- of indoen.![]()
Een goed gevoel, daar gaat het om bij dat soort parties gok ikquote:[..]
Ik mag hopen dat dit niet zo is!
![]()
Maar heb er wel een goed gevoel bij, degene die me uitnodigde is volgens mij echt geen tiepje wat meteen in haar ondergoed rondholt. En ze heeft deze feestjes al vaker gegeven. Ach, we zullen iig wel kunnen lachen.
Verslag volgt.![]()
PS: ze is de blikopener van Yumi.![]()
Pesies.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een goed gevoel, daar gaat het om bij dat soort parties gok ik
Ja dat zou je denken hè? Mannen somsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als jij nekpijn hebt en t hem schijnbaar niet zo veel uitmaakt en die anderen gratis zijn is er toch geen reden voor hem om die van je moeder niet te proberen?
Oh echt, zolang al? Balen zeg. Als ik de briljante oplossing heb zal ik 'm laten weten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I know. Heb het al jaren en kom er gewoon niet helemaal vanaf. Nu is het met dit bed wel minder. Spiraalbodem met een redelijk stevig matras dat toch ook wel zacht is.
Das toch keihandig, weet jij t ook meteenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe mij toch maar Tupperware![]()
Mijn vriendin was laatst ook naar zo'n dildo-festijn geweest met allerlei relatief onbekenden.
En nu weet ze wie er in ons durpie opzetstukken gebruikt en wie der niet nat kan worden
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een goed gevoel, daar gaat het om bij dat soort parties gok ik
Oh hou op, ik zit hier heel onelegant te hinnikenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe mij toch maar Tupperware![]()
Mijn vriendin was laatst ook naar zo'n dildo-festijn geweest met allerlei relatief onbekenden.
En nu weet ze wie er in ons durpie opzetstukken gebruikt en wie der niet nat kan worden
Wat, ben jij ook al gastvrouw van zo'n party?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis!![]()
Ik heb alle ingredienten opgehaald, maar moet er echt geen botert in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oke, now you've lost me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis!![]()
Nope!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis!![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeden ik heb Frans Bauer gezien bij de Free Record Shop in Eindhoven
![]()
Hoe ist met jullie?
OHW MY GOD !quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeden ik heb Frans Bauer gezien bij de Free Record Shop in Eindhoven
![]()
Hoe ist met jullie?
Klinkt goeeeeeeeed!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
![]()
Hoe ist met jullie?
Ja, helaas wel....maar we hebben er wel vreselijk om gelachen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das toch keihandig, weet jij t ook meteen![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel....maar we hebben er wel vreselijk om gelachen.
Ik kwam opzetstuk vorige week tegen toen ik patat ging halen; je bekijkt zo'n mens toch direct met heel andere ogen he
Ik vond hem in de jacuzzi met Paul de Leeuw best dikkigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Muis006 het volgende:
Hij is in het echt wel minder kwabbig dan in die energie-reclame!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Sms van Heer G. Hij is ziekig, denkt dat ie Zweedse Griep heeft
Zijn net aangemeerd, maar te laat om nog naar huis te vliegen (moet eerst vier uur treinen naar het vliegveld daar). "Maar morgen gaat denk ik wel lukken".
Ik zei toch dat het voor de 4e keer verschoven zou worden?
Slagroom....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu lach ik hardop.
Het gaat over slagroomtaart, stelletje vunzen
Nee ik ben gewoon doorgelopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt goeeeeeeeed!![]()
Hedde ok goeiendach gezech tege Frenske?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond hem in de jacuzzi met Paul de Leeuw best dikkig
Oh het is al de vijfde keer bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Heeft hij wel tijd om een mooi kado voor je te kopen.
Ik zal volgende week vragen wie Frans gezien heeft dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon doorgelopener stond ook een zwerm huisvrouwen met pittige kapsels omheen. Van die Tupperware en Kannietnatwordenmadammekes
Of een nieuw luchtje; Eau de Haggisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het is al de vijfde keer bedenk ik me net.
Vorige week woensdag werd donderdag.
Donderdag werd zaterdag.
Zaterdag werd zondag.
Zondag werd dinsdag.
Dinsdag werd woensdag.
Ik zeg, daar mag wel een krat Lush tegenaan!
Lush???!!! Een weekje Madeira, nu met *** en zwemmenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het is al de vijfde keer bedenk ik me net.
Vorige week woensdag werd donderdag.
Donderdag werd zaterdag.
Zaterdag werd zondag.
Zondag werd dinsdag.
Dinsdag werd woensdag.
Ik zeg, daar mag wel een krat Lush tegenaan!
Die heeft het al opgegeven denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Staliiiiiiiiiiiiiiiiiii, kan je het nog bijhouden?
Dat had ie dan beter in Schotland kunnen kopen ipv in Zweden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of een nieuw luchtje; Eau de Haggis
Plus dierenoppas dan, anders ga ik niet!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lush???!!! Een weekje Madeira, nu met *** en zwemmen
Leer Boris gewoon zwemmen man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ie dan beter in Schotland kunnen kopen ipv in Zweden.
Dénk ik hoor!
[..]
Plus dierenoppas dan, anders ga ik niet!
Ik gok dat ie het al kan, die kat met vele talenten!quote:
Eau de Håggis danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dénk ik hoor!
[..]
Doe mij Boris maar en Bink naar je ouders...Klaaaalll!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dénk ik hoor!
[..]
Nee, dat zal het liefdesvuur doen opwakkeren.quote:
quote:
Wij ook van jouquote:
Ik ben bang dat ik hem dan niet meer terugkrijg van jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe mij Boris maar en Bink naar je ouders...Klaaaalll!
Mits bruut en achterlangs maakt de locatie me geen reet (hihi) uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Wij ook van jou
(Bij jou of bij mij thuis vanavond?)
ja, want voor Heer G. is het ook heel vervelend hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Waar zijn de beestjes normaal dan?
En eigenlijk he, kan heer G dr niks aan doen toch???
( ik doe nu ff een Greys wussie opmerking)
Als ik op vakantie ga? Ik ga bijna nooitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Waar zijn de beestjes normaal dan?
En eigenlijk he, kan heer G dr niks aan doen toch???
( ik doe nu ff een Greys wussie opmerking)
Dan mag Greys wel ff een opzetstuk regelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mits bruut en achterlangs maakt de locatie me geen reet (hihi) uit.
Wat een geweldige woordgrap! Simpelweg d(r)olletjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou Greys, zet je tuinhekje maar open.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had hem als eerste op de arm, dus hij komt bij mijjjj!quote:
Tuurlijk hoeft ie dat niet te weten!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga? Ik ga bijna nooitDa's meestal de oplossing.
En de laatste keer dat ik een weekje ging waren mijn schoonouders hier in huis voor de beestjes.
En nee hij kan er niets aan doen.
Maar dat hoeft hij niet te weten!
Ah nou daar smsen we dan nog wel ff over straks!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat, wanneer was dat feest?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan mag Greys wel ff een opzetstuk regelen.
Of neem je ook genoegen met iets kleiners?
Wat maak je me nou!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had hem als eerste op de arm, dus hij komt bij mijjjj!
Ik ben een watjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk hoeft ie dat niet te weten!
Ik zei t alleen omdat ik t een opmerking vond die jij zou maken
Whut?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Oké, volgende ontwikkeling: het ziet ernaar uit dat ik over een maand rondloop in Somerset in een corset.
Geef je bestellijst maar door. Dan ga ik stoer doen met Tarzans en glijmiddeltjes en jarretellen en zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nou daar smsen we dan nog wel ff over straks!
[..]
Cat, wanneer was dat feest?
ZUIGEN KRENGquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik moet nu eigenlijk opruimen en stofzuigen enzo.
Maar khet geen zin
Dat was ook mijn reactie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, wie komt dr binnen om te checken of je t gedaan hebt dan???quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik moet nu eigenlijk opruimen en stofzuigen enzo.
Maar khet geen zin
Zo eentje waar je tieten uitpuilen? Zo ja, vergeet de pics nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactie.![]()
De eerste keer dat ik een korset aan kreeg stikte ik haast.![]()
Anywho: over een maand ga ik naar de UK voor een festival. Het thema is een boekenreeks die zich afspeelt in de middeleeuwen, maar dan met een magische twist.
En aangezien ik me net bij mijn gastvrouw liet ontvallen dat ik geen costuum had, heeft zij haar klerenkast opengetrokken. En zij heeft veeeeeel korsetten aangezien dat een standaard onderdeel is van de kledij van de dames (mijn eerste korset kwam ook van haar af). Eep.
Maar wel grappig. En die mensen zie ik toch maar één keer per jaar dus daar mag ik me uitleven. Valt waarschijnlijk niet eens op.
Ik zelf, dan erger ik me aan de troep.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, wie komt dr binnen om te checken of je t gedaan hebt dan???
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk hoeft ie dat niet te weten!
Ik zei t alleen omdat ik t een opmerking vond die jij zou maken
Qua kleding is het idd LARP. Maar er worden geen rollenspellen gedaan, de verhalen zijn al uitgeschreven in de boeken. Er is vooral bier. Veel bier. En cider.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo eentje waar je tieten uitpuilen? Zo ja, vergeet de pics niet![]()
Klinkt trouwens als een beetje LARP achtig iets
Zie een paar posts boven je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nah... ik wil mijn eigen Tarzan nou juist een keer bij Het Goed tussen de spulletjes zetten (en filmen wat er dan gebeurt)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef je bestellijst maar door. Dan ga ik stoer doen met Tarzans en glijmiddeltjes en jarretellen en zo.![]()
Als mijn PM box vol is mag het ook hier heur.
Je vergeet het antwoord op de belangrijkste vraagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Qua kleding is het idd LARP. Maar er worden geen rollenspellen gedaan, de verhalen zijn al uitgeschreven in de boeken. Er is vooral bier. Veel bier. En cider.![]()
Ow, en we gaan blijkbaar zelf christmas crackers maken.
Ik heb een VET goed kussen! Silvana. Groene. Dingen zijn niet goedkoop, maar ik heb GEEN last meer van mn nekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tips anyone?
Ja inderdaad! Voor die jurk moest je juist weer wat steviger zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:29 schreef Maes het volgende:
Oh ze heeft het al verteld![]()
Weet je nog die jurk van Sam, Greys. Weliswaar geen corset maar hij stond ons voor geen meter terwijl zij eruit zag als een vamp
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Al da soort verkleedpartijtjes associeer ik met carnaval ...Carnaval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Kuthomo, ik wilde een larpopmerking maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo eentje waar je tieten uitpuilen? Zo ja, vergeet de pics niet![]()
Klinkt trouwens als een beetje LARP achtig iets
Kom maar door hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Cat22 het volgende:
Wie wil er een foto zien van moi met korset?
Ik ga googlen! Thanks!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een VET goed kussen! Silvana. Groene. Dingen zijn niet goedkoop, maar ik heb GEEN last meer van mn nek
En niet allemaal tegelijk ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Cat22 het volgende:
Me me me me memequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
Carnaval vind ik echt vréselijk
Hoempapa all over the place, dronken torren, grappig bedoelde outfits, geef mijn portie maar aan FikkieBink!
dat dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
Hoempapa all over the place, dronken torren, grappig bedoelde outfits, geef mijn portie maar aan FikkieBink!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
Dat zijn dus geen carnavalshits.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Carnavalshits.
Als ik 1x tring dan ben jij een lekker ding
Als ik 2x tring ben jij een super lekker ding
Als ik 3x bel met mijn fietsbelbel dan ben jij de mooiste van het hele stel!
En ook:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
Maes, ik zit te zoeken naar mijn Heidi-foto van de verklede Sound of Music bioscoop () en zie wat ik tegenkwam, onze Sex and The City Party foto's!
Als ie weg moet hoor ik het wel.
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk geen porem met zo'n shirt eronderquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen carnavalshits.Jij woont duidelijk te ver van het Heilige Land (Limburg! Limburg!) af.
Oké, piccie van mijn corset. Plus bewijs dat ik het echt ben, check tha tag.![]()
Tevens bewijs dat corset + veilig t-shirt best kan.![]()
En ik was te chicken om mijn hoofd erop te laten zitten voor het innet.![]()
[ afbeelding ]
Met carnaval is alles een hit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen carnavalshits.Jij woont duidelijk te ver van het Heilige Land (Limburg! Limburg!) af.
Oké, piccie van mijn corset. Plus bewijs dat ik het echt ben, check tha tag.![]()
Tevens bewijs dat corset + veilig t-shirt best kan.![]()
En ik was te chicken om mijn hoofd erop te laten zitten voor het innet.![]()
[ afbeelding ]
Hahha, je lijkt daar wel het zusje vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Met Maes!
En dat geairbrushte hadden wij niet gedaan maar de fotograaf.
Hij vond het vast nodig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Komt gewoon omdat je geen haar ziet hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Nou bedankt Haar!Maar je hebt wel gelijk eigenlijk ja.
Ik heb ook een vrij hoog voorhoofd hoor
*kras*
Echt een goed kussen. Thuis heb ik een gele, maar die is bij nader inzien net te zacht. Hier bij MM heb ik een groene, en hij ligt echt goddelijk. Ik had ook ALTIJD last van mn nek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga googlen! Thanks!
En Greys, rood zou zo niet mijn thema worden dus dan hoef ik ook niet bij meneer aan te dringen.
Oh en hij vond een aanzoek zoals een vriend van 'm had gedaan wel wat hebben. Ik vond het helemaal niks dus dat heb ik ook al vast gemeld
Vaccineerendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:01 schreef shiznuts het volgende:
Zo kan ik ook een tijdje turen naar een lavalamp...
[ afbeelding ]
Vaccineerend vind ik dat.
Ja maar het is gewoon een feit!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat je geen haar ziet hoor
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahha, je lijkt daar wel het zusje van
[ afbeelding ]
Oh, 't is niet echt een goed kapsel voor jou neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon een feit!Mijn voorhoofd is ook hoog!
Ik heb ook bijna nooit mijn haar achterover, want dan krijg je dus dit
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik al jaren een pony heb?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, 't is niet echt een goed kapsel voor jou nee
Oh maar dat is 1 van de vier die ik heb!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt een goed kussen. Thuis heb ik een gele, maar die is bij nader inzien net te zacht. Hier bij MM heb ik een groene, en hij ligt echt goddelijk. Ik had ook ALTIJD last van mn nek.
Dingen kosten wel 90 euro.
http://www.silvana.nl/kus(...)vana-support-largo/6 Das dus EXTRA stevig. Die gele van mij is caresse. Die is gewoon stevig.
Die groene ligt zoveel beter. Maar je kan ze in de winkel (beterbed o.a) uitttesten
Dat heb ik altijd als ik een andere foto zoek, dan kom ik zoveel tegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:57 schreef oh-oh het volgende:
@Cat:Je had beter ook een berenvel om kunnen hangen dan![]()
En Greys, wat post jij veel foto's van jezelf![]()
![]()
Ik ben niet zo van de bijbehorende lendendoekjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:57 schreef oh-oh het volgende:
@Cat:Je had beter ook een berenvel om kunnen hangen dan![]()
En Greys, wat post jij veel foto's van jezelf![]()
![]()
Mag ik je een time-out gevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik stuur mezelf wel even naar de hoek
Mijn zus gaat trouwen en de dress code is gala. Jij kunt zo komen zie ik. Ik nog niet ik heb nog geen jurk. Dat wordt nog erg lastig met mijn figuur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Voor die jurk moest je juist weer wat steviger zijn.
Niet dat wij nou van die magere hekkenspringers zijn, maar we hadden nog wat meer gevuld moeten zijn!
Ik wil ook weer een feestje waar ik mijn rode jurk aan kan![]()
Zoiets kan je maar zo weinig dragen!
Kan er iemand even gaan trouwen? Cat en JJH? En dan rood ipv groen als thema?
[ afbeelding ]
Relax.... zo snel breken ze niet. Inzepen op de commode, goed vasthouden, in het water laten zakken en afspoelen. Dan glibbert er niks uit je handen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef Nonneke het volgende:
Ojee ik ga morgen voor het eerst een baby in bad doenik schiet nu al helemaal in de stress, omg dat ik dr maar niet laat vallen
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo'n held met babys
Ja, hier ben je weer een lekker wijf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik een andere foto zoek, dan kom ik zoveel tegen
Nu zocht ik een foto waarop ik een Heidi jurk aan had, voor bij het carnavalsthema alhier. Maar ik kan hem niet vinden en heb mezelf inmiddels te grabbel gegooid met mijn hoge voorhoofd. Dammit![]()
En ik ga ze nu ook allemaal weer weghalen, want zo ben ik dan ook wel weer
Oh Haar, check! Nu zonder voorhoofd en met pony. Veul beter, al zeg ik het zelf!
[ afbeelding ]
heb je veel bloed ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe heeft nog steeds 39,3![]()
Trouwens ooit wel es geprobeerd om een kat rectaal te tempen met zo'n mensending die er minstens 1 minuut in moet blijven?
Arme Baloequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens ooit wel es geprobeerd om een kat rectaal te tempen met zo'n mensending die er minstens 1 minuut in moet blijven?
Ik doe dat wel bij mn honden maar die zijn gedrild om stil te staan op tafelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Auw...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Hijs nu toch al laat, kennie net zo goed op zn gemakje komen hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Heer G gaat morgen om 11.30 uur weg, dan trein van 12.30 uur, dan is ie tussen vier en half vijf (!) op vliegveld Kopenhagen en dan vlucht om acht uur. Landen om half tien. Half elf thuis.
Het mag ff duren nog morgen
Ooh, das wel mooi kut danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh maar dat is 1 van de vier die ik heb!
Gekregen van mams destijds maar ook die helpt niet![]()
Bedankt voor het opzoeken
Ja gelukkig wel zeg, ik moet er niet aan denken om dat helemaal alleen te doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Non, is er niemand bij, bij dat babybadderen dan?
De moeder van de baby bv?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Stali het volgende:
Mag ik jullie even heel lief aankijken?
Zouden jullie een jongen willen helpen aan een YouTube abonnement? Ik vraag dit uiteraard niet voor mezelf.
De jongen is veertien jaar, wil heel graag filmen maar heeft een vervelende mentor. Enfin, er loopt al een topic over in GC maar het gaat nog niet hard genoeg en hij heeft een buffer nodig.
Willen jullie alsjeblieft helpen? Het kost niets en is maar twee muisklikken.
http://youtube.com/Producing074
Hier is alleen de patatboer en de pomp op zondag openquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
Echt hé deze regering![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)es-koopzondagen.html
Zit je in crisis gaan ze nog door met betuttelende debiele overdreven christelijke kut-maatregelen. Die zelf extra banenverlies opleveren![]()
Hoe dom kan je in godsnaam zijn. En allemaal omdat de GristenUnie het door wil duwen![]()
Laat in godsnaam die gemeentes zelf beslissen, logisch dat ze in Staphorst of Schubbekutteveen of een ander klein dorp geen koopzondag doen, maar nu ga je leuk 10 jaar terug in de tijd en kan ik straks ook in Rotterdam (of een willekeurige andere grote stad) op zondag m'n boodschapjes niet meer doen.
Echt ronduit debiel. Tijd dat die CU losers zich eens verdiepen in het begrip '24-uurs economie' en 'wereldstad'
Ik ga even het topic opzoeken, want ik wil best klikken maar ik snap niet waaropquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Stali het volgende:
Zouden jullie een jongen willen helpen aan een YouTube abonnement? Ik vraag dit uiteraard niet voor mezelf.
De jongen is veertien jaar, wil heel graag filmen maar heeft een vervelende mentor. Enfin, er loopt al een topic over in GC maar het gaat nog niet hard genoeg en hij heeft een buffer nodig.
eerst een kusjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Stali het volgende:
Hij heeft wel een youtube account, maar mag niet filmen van zn leraar mits hij 100 YouTube abo's krijgt op zn account.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even het topic opzoeken, want ik wil best klikken maar ik snap niet waarop
Mijn nederige dank.quote:
I dont get it. Ik moet me op hem abonneren want hij mag geen youtubekanaal? Hij heeft dus al een kanaal?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Stali het volgende:
Oh, die spam wil ik nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een youtube account, maar mag niet filmen van zn leraar mits hij 100 YouTube abo's krijgt op zn account.
Kortom. je kan abonneren, maar dan word je ook gespammed met alles wat dat joch op zn account mikt.
ik vind het iig bullshit.
Maar ik ben dan een harteloze, compassieloze, egocentrische klootzak
Het hoeft maar drie weken erop te staan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een youtube account, maar mag niet filmen van zn leraar mits hij 100 YouTube abo's krijgt op zn account.
Kortom. je kan abonneren, maar dan word je ook gespammed met alles wat dat joch op zn account mikt.
Hij heeft een kanaal, maar moet 100 abo's om op school of in zn pauzes te mogen filmen van zn mentor ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I dont get it. Ik moet me op hem abonneren want hij mag geen youtubekanaal? Hij heeft dus al een kanaal?
Liever over die van jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Het hoeft maar drie weken erop te staan.
Wie weet staan wij aan de wieg van een toekomstig beroemd regisseur.
Toe, strijk eens over je hart?
Goedzo van je moeder!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
De uitslag van mijn moeder in z-huis was goed over een half jaar weer terug![]()
En dat doet mij meteen een Greys haar moeder denken. Hoe is het daarmee Greys?
Dus aldus jou abonneer je je op iemands YT kanaal en hoor je er dan helemaaaaaaal niks meer van?quote:
Hier in Den Helder ook alle AH'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier is alleen de patatboer en de pomp op zondag open![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
De uitslag van mijn moeder in z-huis was goed over een half jaar weer terug![]()
En dat doet mij meteen een Greys haar moeder denken. Hoe is het daarmee Greys?
Nou straks dus niet meer want das de dag des Heeres en das onze koeltoer, dus ook al ben je niet gristelijk en de ondernemer ook niet moet je toch dichtquote:
Ouwe pieperd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus aldus jou abonneer je je op iemands YT kanaal en hoor je er dan helemaaaaaaal niks meer van?
ik was nr 98 dus ik geloof dat hij die 100 wel gaat halenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag het aan Cat, die gaat zelfs naar feestjes waar ze speeltjes verkopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag 90 topics terug ergens of jullie nog leuke speeltjes voor mn dikneus wisten!
Afgezien van een brokjes bal. Waarmee meneer zich dus zelf kan vermaken.
Hopelijk krijg jij dan ook weer goede berichten! Mijn vader hoeft vanaf nu nog maar één keer per jaar terug te komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedzo van je moeder!
De mijne gaat ook goed, die moet volgende week weer voor een gesprek en onderzoek.
En als dat goed is pas in januari weer!
What the heeeeeell, wat heeft die leraar daar nu over te zeggenquote:Mijn mentor had een deal gemaakt , als ik 100 abonnementen in 3 weken zou halen dan mocht ik thuis filmen meer
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Hallo ik ga me eerst eventjes voorstellen
ik Ben lesley 14 jaar
woon in Hengelo (OV)
Doe VMBO TL
Het probleem is.
Ik vind filmen als regisseur , Vlogger leuk als hobbyist
en wil er iets later mee doen.
alleen mijn mentor heeft een 10 min. gesprek met mijn ouders gehad.
mijn mentor vond het vervelend dat ik film.
niet in de klas maar gewoon in de pauzes in het park .
ook mijn ouders hebben hem verteld dat ik constant dingen film.
ze zeiden dat ik bezig was met een film maken.
ze vonden dat ik te vaak weg was.
dus ik maakte een youtube channel en wou graag beginnen als een soort Vlogger/Regisseur.
Mijn mentor had een deal gemaakt , als ik 100 abonnementen in 3 weken zou halen dan mocht ik thuis filmen meer , en in de pauzes mocht ik 2 van de 3 pauzes filmen.
3 dagen per week dus 2 dagen niet.
Beter dan niks natuurlijk!
ik meteen aan de slag en ik heb een documentaire over een turkse rapper gemaakt.
Helaas moet die nog worden bewerkt en er vonden veel problemen plaats.
ik had echt gehoopt dat iik daar veel abonne's mee kon trekken.
ook was het de bedoeling dat ik filmpjes over mijn stad zou filmen en laten zien watje er allemaal kan doen.
dat was mijnplan , helaas zijn 1,5 week al voorbij.
en heb ik nog maar 14 abonnee's kunnen krijgen , dus had ik uit verveling wat slechte paint dingen gemaakt en in filmpje in elkaar gezet heel erg Non professioneel maar ik wil mijn Hobby echt niet opgeven!
want filmen is iets wat ik al heel erg lang doe.
Hierbij zal ik dus vragen of jullie een steentje bij zouden willen dragen.
en please te abonneren op http://youtube.com/Producing074
dat zal ik zeer op prijs stellen , om precies te zijn heb ik 86 abbonee's nodig.
ik zal ondertussen ook zo snel mogelijk iets regelen .
Ik laat mijn mentor en mijn ouders tog niet winnen ?
dus abonneer please en ik zal zeker een bedank filmpje maken voor jullie en heel het FOK forum.
ik zal ook zeker actief blijven .
alvast bedankt.
Sorry hoor, maar die lui moeten echt dood. Flikker op en laat die winkels met rust. Kutpaupersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou straks dus niet meer want das de dag des Heeres en das onze koeltoer, dus ook al ben je niet gristelijk en de ondernemer ook niet moet je toch dicht
Weet je hoeveel klikken dat zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ouwe pieperd.
Dan un-abonneer je hem toch weer over drie weken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag het aan Cat, die gaat zelfs naar feestjes waar ze speeltjes verkopen
Als ik op dat feestje over doggy style begin krijg ik heel andere speeltjes mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag het aan Cat, die gaat zelfs naar feestjes waar ze speeltjes verkopen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel zeg, ik moet er niet aan denken om dat helemaal alleen te doenzou er haast rode vlekken van krijgen !
Babys hardstikke leuk hoor, van een afstandje, zodra ik ze vast heb ben ik altijd als de dood dat ze opeens een ninjarol doen zo mn armen uiten dan zit je toch niet lekker hoor
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Abonnees (100)
Allemaal weer afmelden
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Abonnees (100)
Allemaal weer afmelden
dat kan met die speeltjes allemaal ook gok ik zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik op dat feestje over doggy style begin krijg ik heel andere speeltjes mee.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan ook allemaal op 'Report abuse' klikken
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:36 schreef Stali het volgende:
101 nu..
Dank jullie wel..
En nu moet ik echt weg.
Die moest hier, doe 'm daar es editten Greys, anders krijg ik weer notesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe lang zou het duren tot het account suspended is als je een KLB topic opent dat je het spam vind en iedereen op 'Report Abuse' moet klikken
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
Greys heeft ruzie om wie nu nummer 100 was
Done.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die moest hier, doe 'm daar es editten Greys, anders krijg ik weer notes
Zit jij nu in texel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil het best meenemen Q. Zit toch in Texel.
Kan ze niet een andere dag?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:41 schreef Ingetje79 het volgende:
voor alle gezonde ouders.
Net voor Baloe ff pijnstillers opgehaald en 2 door z'n lieftallige strotje gedrukt.
En ik moet niet vergeten de thermometer goed schoon te maken![]()
Pfff...heb je weekje vrij en dus iedere dag afspraken...behalve morgen (alhoewel...Baloe moet naar de DA)
Dus ik heb alles voor die slagroomtaart gekocht en had bedacht om morgen es uit te slapen en dan me op die taart te storten.
En toen belde ma...die wilde langskomen....en ik heb "nee" gezegd...en nu voel ik me schuldig
Skuumkoppe halen. Tis daar veul goedkoper dan hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
Q, wat moet je nou op Texel dan?
Ik snap er geen kont meer van.
Ik kan niet op een andere dag, dus ik heb gezegd dat ik zaterdag wel ff kom, want dan is pa ook vrij.quote:
Je wil bier toch juist zonder al teveel schuim?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Skuumkoppe halen. Tis daar veul goedkoper dan hier
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je wil bier toch juist zonder al teveel schuim?
Gelukkig kost een retourtje boot ook nietsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:48 schreef Qwea het volgende:
AH texel is verreweg de goedkoopste. Iedereen zit rond de 1,40 a 1,50 hun 97 cent
Daarna bruut en achterlangs he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ff eten bij mien paps en mams
En kost geen tijd. Ik houd ook van voordeeltjes scoren maar dit zou ik een brug boot te ver vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig kost een retourtje boot ook niets
Stomquote:Wil: goedemiddag
Wil: waarmee kan ik u helpen
leonie: goedemiddag, ik heb een vraag over zo'n standaard achtergrond die je kan gebruiken voor het XL album
leonie: in het voorbeeldalbum op de website, staat zo'n achtergrond verspreid over 2 pagina's. als ik dat probeer krijg ik 2 keer de achtergrond op de pagina's, hoe kan ik hem zo zetten dat ie dus over 2 pagina's verspreid is?
Wil: het is niet mogelijk om dit standaard via het programma te doen, waarschijnlijk heeft men deze achtergrond op de een of andere manier gefotoshopt
leonie: waarom staat het dan tussen jullie voorbeelden? toch wel raar dat ik dan zelf met photoshop aan de slag moet om jullie voorbeeld na te maken
Wil: onze voorbeelden zijn ontworpen als marketingdoeleind en om iets mooier te maken dan het is komen er wel eens dingen voor die niet zo maar te realiseren zijn
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Jeetje, je kan niet 2 minuten weg zijn of je mist al Greys' foto's weer
Leuk corset Cat, ik heb ook een corset
Ik ben bezig met een fotoboek maken, maar er lukte iets niet, gelukkig is er een livechat!
[..]
Stom[ afbeelding ]
Omdat ze geen hond hoeft uit te latenquote:
Nou hoe dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:57 schreef Greys het volgende:
MB, dat kan wel standaard hoor, over 2 pagina's
Hihi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:00 schreef Greys het volgende:
Het is een val!
Maar ik ga even kijken hoe ook alweer
NADAT ik een nieuwe heb geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |