Nee ik ben gewoon doorgelopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt goeeeeeeeed!![]()
Hedde ok goeiendach gezech tege Frenske?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond hem in de jacuzzi met Paul de Leeuw best dikkig
Oh het is al de vijfde keer bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Heeft hij wel tijd om een mooi kado voor je te kopen.
Ik zal volgende week vragen wie Frans gezien heeft dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon doorgelopener stond ook een zwerm huisvrouwen met pittige kapsels omheen. Van die Tupperware en Kannietnatwordenmadammekes
Of een nieuw luchtje; Eau de Haggisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het is al de vijfde keer bedenk ik me net.
Vorige week woensdag werd donderdag.
Donderdag werd zaterdag.
Zaterdag werd zondag.
Zondag werd dinsdag.
Dinsdag werd woensdag.
Ik zeg, daar mag wel een krat Lush tegenaan!
Lush???!!! Een weekje Madeira, nu met *** en zwemmenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het is al de vijfde keer bedenk ik me net.
Vorige week woensdag werd donderdag.
Donderdag werd zaterdag.
Zaterdag werd zondag.
Zondag werd dinsdag.
Dinsdag werd woensdag.
Ik zeg, daar mag wel een krat Lush tegenaan!
Die heeft het al opgegeven denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Staliiiiiiiiiiiiiiiiiii, kan je het nog bijhouden?
Dat had ie dan beter in Schotland kunnen kopen ipv in Zweden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of een nieuw luchtje; Eau de Haggis
Plus dierenoppas dan, anders ga ik niet!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lush???!!! Een weekje Madeira, nu met *** en zwemmen
Leer Boris gewoon zwemmen man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ie dan beter in Schotland kunnen kopen ipv in Zweden.
Dénk ik hoor!
[..]
Plus dierenoppas dan, anders ga ik niet!
Ik gok dat ie het al kan, die kat met vele talenten!quote:
Eau de Håggis danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dénk ik hoor!
[..]
Doe mij Boris maar en Bink naar je ouders...Klaaaalll!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dénk ik hoor!
[..]
Nee, dat zal het liefdesvuur doen opwakkeren.quote:
quote:
Wij ook van jouquote:
Ik ben bang dat ik hem dan niet meer terugkrijg van jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe mij Boris maar en Bink naar je ouders...Klaaaalll!
Mits bruut en achterlangs maakt de locatie me geen reet (hihi) uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Wij ook van jou
(Bij jou of bij mij thuis vanavond?)
ja, want voor Heer G. is het ook heel vervelend hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Waar zijn de beestjes normaal dan?
En eigenlijk he, kan heer G dr niks aan doen toch???
( ik doe nu ff een Greys wussie opmerking)
Als ik op vakantie ga? Ik ga bijna nooitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Waar zijn de beestjes normaal dan?
En eigenlijk he, kan heer G dr niks aan doen toch???
( ik doe nu ff een Greys wussie opmerking)
Dan mag Greys wel ff een opzetstuk regelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mits bruut en achterlangs maakt de locatie me geen reet (hihi) uit.
Wat een geweldige woordgrap! Simpelweg d(r)olletjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou Greys, zet je tuinhekje maar open.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |