Pesies.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een goed gevoel, daar gaat het om bij dat soort parties gok ik
Ja dat zou je denken hè? Mannen somsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als jij nekpijn hebt en t hem schijnbaar niet zo veel uitmaakt en die anderen gratis zijn is er toch geen reden voor hem om die van je moeder niet te proberen?
Oh echt, zolang al? Balen zeg. Als ik de briljante oplossing heb zal ik 'm laten weten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I know. Heb het al jaren en kom er gewoon niet helemaal vanaf. Nu is het met dit bed wel minder. Spiraalbodem met een redelijk stevig matras dat toch ook wel zacht is.
Das toch keihandig, weet jij t ook meteenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe mij toch maar Tupperware![]()
Mijn vriendin was laatst ook naar zo'n dildo-festijn geweest met allerlei relatief onbekenden.
En nu weet ze wie er in ons durpie opzetstukken gebruikt en wie der niet nat kan worden
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een goed gevoel, daar gaat het om bij dat soort parties gok ik
Oh hou op, ik zit hier heel onelegant te hinnikenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe mij toch maar Tupperware![]()
Mijn vriendin was laatst ook naar zo'n dildo-festijn geweest met allerlei relatief onbekenden.
En nu weet ze wie er in ons durpie opzetstukken gebruikt en wie der niet nat kan worden
Wat, ben jij ook al gastvrouw van zo'n party?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis!![]()
Ik heb alle ingredienten opgehaald, maar moet er echt geen botert in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oke, now you've lost me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis!![]()
Nope!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis!![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeden ik heb Frans Bauer gezien bij de Free Record Shop in Eindhoven
![]()
Hoe ist met jullie?
OHW MY GOD !quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeden ik heb Frans Bauer gezien bij de Free Record Shop in Eindhoven
![]()
Hoe ist met jullie?
Klinkt goeeeeeeeed!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
![]()
Hoe ist met jullie?
Ja, helaas wel....maar we hebben er wel vreselijk om gelachen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das toch keihandig, weet jij t ook meteen![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel....maar we hebben er wel vreselijk om gelachen.
Ik kwam opzetstuk vorige week tegen toen ik patat ging halen; je bekijkt zo'n mens toch direct met heel andere ogen he
Ik vond hem in de jacuzzi met Paul de Leeuw best dikkigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Muis006 het volgende:
Hij is in het echt wel minder kwabbig dan in die energie-reclame!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Sms van Heer G. Hij is ziekig, denkt dat ie Zweedse Griep heeft
Zijn net aangemeerd, maar te laat om nog naar huis te vliegen (moet eerst vier uur treinen naar het vliegveld daar). "Maar morgen gaat denk ik wel lukken".
Ik zei toch dat het voor de 4e keer verschoven zou worden?
Slagroom....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu lach ik hardop.
Het gaat over slagroomtaart, stelletje vunzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |