Nee ik ben gewoon doorgelopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt goeeeeeeeed!![]()
Hedde ok goeiendach gezech tege Frenske?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond hem in de jacuzzi met Paul de Leeuw best dikkig
Oh het is al de vijfde keer bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Heeft hij wel tijd om een mooi kado voor je te kopen.
Ik zal volgende week vragen wie Frans gezien heeft dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon doorgelopener stond ook een zwerm huisvrouwen met pittige kapsels omheen. Van die Tupperware en Kannietnatwordenmadammekes
Of een nieuw luchtje; Eau de Haggisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het is al de vijfde keer bedenk ik me net.
Vorige week woensdag werd donderdag.
Donderdag werd zaterdag.
Zaterdag werd zondag.
Zondag werd dinsdag.
Dinsdag werd woensdag.
Ik zeg, daar mag wel een krat Lush tegenaan!
Lush???!!! Een weekje Madeira, nu met *** en zwemmenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het is al de vijfde keer bedenk ik me net.
Vorige week woensdag werd donderdag.
Donderdag werd zaterdag.
Zaterdag werd zondag.
Zondag werd dinsdag.
Dinsdag werd woensdag.
Ik zeg, daar mag wel een krat Lush tegenaan!
Die heeft het al opgegeven denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Staliiiiiiiiiiiiiiiiiii, kan je het nog bijhouden?
Dat had ie dan beter in Schotland kunnen kopen ipv in Zweden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of een nieuw luchtje; Eau de Haggis
Plus dierenoppas dan, anders ga ik niet!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lush???!!! Een weekje Madeira, nu met *** en zwemmen
Leer Boris gewoon zwemmen man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ie dan beter in Schotland kunnen kopen ipv in Zweden.
Dénk ik hoor!
[..]
Plus dierenoppas dan, anders ga ik niet!
Ik gok dat ie het al kan, die kat met vele talenten!quote:
Eau de Håggis danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dénk ik hoor!
[..]
Doe mij Boris maar en Bink naar je ouders...Klaaaalll!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dénk ik hoor!
[..]
Nee, dat zal het liefdesvuur doen opwakkeren.quote:
quote:
Wij ook van jouquote:
Ik ben bang dat ik hem dan niet meer terugkrijg van jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe mij Boris maar en Bink naar je ouders...Klaaaalll!
Mits bruut en achterlangs maakt de locatie me geen reet (hihi) uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Wij ook van jou
(Bij jou of bij mij thuis vanavond?)
ja, want voor Heer G. is het ook heel vervelend hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Waar zijn de beestjes normaal dan?
En eigenlijk he, kan heer G dr niks aan doen toch???
( ik doe nu ff een Greys wussie opmerking)
Als ik op vakantie ga? Ik ga bijna nooitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Waar zijn de beestjes normaal dan?
En eigenlijk he, kan heer G dr niks aan doen toch???
( ik doe nu ff een Greys wussie opmerking)
Dan mag Greys wel ff een opzetstuk regelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mits bruut en achterlangs maakt de locatie me geen reet (hihi) uit.
Wat een geweldige woordgrap! Simpelweg d(r)olletjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou Greys, zet je tuinhekje maar open.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had hem als eerste op de arm, dus hij komt bij mijjjj!quote:
Tuurlijk hoeft ie dat niet te weten!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga? Ik ga bijna nooitDa's meestal de oplossing.
En de laatste keer dat ik een weekje ging waren mijn schoonouders hier in huis voor de beestjes.
En nee hij kan er niets aan doen.
Maar dat hoeft hij niet te weten!
Ah nou daar smsen we dan nog wel ff over straks!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat, wanneer was dat feest?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan mag Greys wel ff een opzetstuk regelen.
Of neem je ook genoegen met iets kleiners?
Wat maak je me nou!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had hem als eerste op de arm, dus hij komt bij mijjjj!
Ik ben een watjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk hoeft ie dat niet te weten!
Ik zei t alleen omdat ik t een opmerking vond die jij zou maken
Whut?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Oké, volgende ontwikkeling: het ziet ernaar uit dat ik over een maand rondloop in Somerset in een corset.
Geef je bestellijst maar door. Dan ga ik stoer doen met Tarzans en glijmiddeltjes en jarretellen en zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nou daar smsen we dan nog wel ff over straks!
[..]
Cat, wanneer was dat feest?
ZUIGEN KRENGquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik moet nu eigenlijk opruimen en stofzuigen enzo.
Maar khet geen zin
Dat was ook mijn reactie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, wie komt dr binnen om te checken of je t gedaan hebt dan???quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik moet nu eigenlijk opruimen en stofzuigen enzo.
Maar khet geen zin
Zo eentje waar je tieten uitpuilen? Zo ja, vergeet de pics nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactie.![]()
De eerste keer dat ik een korset aan kreeg stikte ik haast.![]()
Anywho: over een maand ga ik naar de UK voor een festival. Het thema is een boekenreeks die zich afspeelt in de middeleeuwen, maar dan met een magische twist.
En aangezien ik me net bij mijn gastvrouw liet ontvallen dat ik geen costuum had, heeft zij haar klerenkast opengetrokken. En zij heeft veeeeeel korsetten aangezien dat een standaard onderdeel is van de kledij van de dames (mijn eerste korset kwam ook van haar af). Eep.
Maar wel grappig. En die mensen zie ik toch maar één keer per jaar dus daar mag ik me uitleven. Valt waarschijnlijk niet eens op.
Ik zelf, dan erger ik me aan de troep.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, wie komt dr binnen om te checken of je t gedaan hebt dan???
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk hoeft ie dat niet te weten!
Ik zei t alleen omdat ik t een opmerking vond die jij zou maken
Qua kleding is het idd LARP. Maar er worden geen rollenspellen gedaan, de verhalen zijn al uitgeschreven in de boeken. Er is vooral bier. Veel bier. En cider.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo eentje waar je tieten uitpuilen? Zo ja, vergeet de pics niet![]()
Klinkt trouwens als een beetje LARP achtig iets
Zie een paar posts boven je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |