Nah... ik wil mijn eigen Tarzan nou juist een keer bij Het Goed tussen de spulletjes zetten (en filmen wat er dan gebeurt)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef je bestellijst maar door. Dan ga ik stoer doen met Tarzans en glijmiddeltjes en jarretellen en zo.![]()
Als mijn PM box vol is mag het ook hier heur.
Je vergeet het antwoord op de belangrijkste vraagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Qua kleding is het idd LARP. Maar er worden geen rollenspellen gedaan, de verhalen zijn al uitgeschreven in de boeken. Er is vooral bier. Veel bier. En cider.![]()
Ow, en we gaan blijkbaar zelf christmas crackers maken.
Ik heb een VET goed kussen! Silvana. Groene. Dingen zijn niet goedkoop, maar ik heb GEEN last meer van mn nekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen, ik heb wel vier verschillende kussens, hoog, laag, rechte rand voor je nek, schuim dat vormt naar je hoofd etc, maar ik word elke ochtend wakker met een pijnlijke nek wat echt doortrekt naar mijn achterhoofd.
Ik ben het zat en mijn meneer is mijn roep om nekmassages ook zat![]()
Tips anyone?
Ja inderdaad! Voor die jurk moest je juist weer wat steviger zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:29 schreef Maes het volgende:
Oh ze heeft het al verteld![]()
Weet je nog die jurk van Sam, Greys. Weliswaar geen corset maar hij stond ons voor geen meter terwijl zij eruit zag als een vamp
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Al da soort verkleedpartijtjes associeer ik met carnaval ...Carnaval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Kuthomo, ik wilde een larpopmerking maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo eentje waar je tieten uitpuilen? Zo ja, vergeet de pics niet![]()
Klinkt trouwens als een beetje LARP achtig iets
Kom maar door hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Cat22 het volgende:
Wie wil er een foto zien van moi met korset?
Ik ga googlen! Thanks!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een VET goed kussen! Silvana. Groene. Dingen zijn niet goedkoop, maar ik heb GEEN last meer van mn nek
En niet allemaal tegelijk ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Cat22 het volgende:
Me me me me memequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
Carnaval vind ik echt vréselijk
Hoempapa all over the place, dronken torren, grappig bedoelde outfits, geef mijn portie maar aan FikkieBink!
dat dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
Hoempapa all over the place, dronken torren, grappig bedoelde outfits, geef mijn portie maar aan FikkieBink!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
Dat zijn dus geen carnavalshits.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Carnavalshits.
Als ik 1x tring dan ben jij een lekker ding
Als ik 2x tring ben jij een super lekker ding
Als ik 3x bel met mijn fietsbelbel dan ben jij de mooiste van het hele stel!
En ook:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
Maes, ik zit te zoeken naar mijn Heidi-foto van de verklede Sound of Music bioscoop () en zie wat ik tegenkwam, onze Sex and The City Party foto's!
Als ie weg moet hoor ik het wel.
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk geen porem met zo'n shirt eronderquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen carnavalshits.Jij woont duidelijk te ver van het Heilige Land (Limburg! Limburg!) af.
Oké, piccie van mijn corset. Plus bewijs dat ik het echt ben, check tha tag.![]()
Tevens bewijs dat corset + veilig t-shirt best kan.![]()
En ik was te chicken om mijn hoofd erop te laten zitten voor het innet.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |