Mijn zus gaat trouwen en de dress code is gala. Jij kunt zo komen zie ik. Ik nog niet ik heb nog geen jurk. Dat wordt nog erg lastig met mijn figuur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Voor die jurk moest je juist weer wat steviger zijn.
Niet dat wij nou van die magere hekkenspringers zijn, maar we hadden nog wat meer gevuld moeten zijn!
Ik wil ook weer een feestje waar ik mijn rode jurk aan kan![]()
Zoiets kan je maar zo weinig dragen!
Kan er iemand even gaan trouwen? Cat en JJH? En dan rood ipv groen als thema?
[ afbeelding ]
Relax.... zo snel breken ze niet. Inzepen op de commode, goed vasthouden, in het water laten zakken en afspoelen. Dan glibbert er niks uit je handen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef Nonneke het volgende:
Ojee ik ga morgen voor het eerst een baby in bad doenik schiet nu al helemaal in de stress, omg dat ik dr maar niet laat vallen
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo'n held met babys
Ja, hier ben je weer een lekker wijf.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik een andere foto zoek, dan kom ik zoveel tegen
Nu zocht ik een foto waarop ik een Heidi jurk aan had, voor bij het carnavalsthema alhier. Maar ik kan hem niet vinden en heb mezelf inmiddels te grabbel gegooid met mijn hoge voorhoofd. Dammit![]()
En ik ga ze nu ook allemaal weer weghalen, want zo ben ik dan ook wel weer
Oh Haar, check! Nu zonder voorhoofd en met pony. Veul beter, al zeg ik het zelf!
[ afbeelding ]
heb je veel bloed ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe heeft nog steeds 39,3![]()
Trouwens ooit wel es geprobeerd om een kat rectaal te tempen met zo'n mensending die er minstens 1 minuut in moet blijven?
Arme Baloequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens ooit wel es geprobeerd om een kat rectaal te tempen met zo'n mensending die er minstens 1 minuut in moet blijven?
Ik doe dat wel bij mn honden maar die zijn gedrild om stil te staan op tafelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Auw...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Hijs nu toch al laat, kennie net zo goed op zn gemakje komen hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Heer G gaat morgen om 11.30 uur weg, dan trein van 12.30 uur, dan is ie tussen vier en half vijf (!) op vliegveld Kopenhagen en dan vlucht om acht uur. Landen om half tien. Half elf thuis.
Het mag ff duren nog morgen
Ooh, das wel mooi kut danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh maar dat is 1 van de vier die ik heb!
Gekregen van mams destijds maar ook die helpt niet![]()
Bedankt voor het opzoeken
Ja gelukkig wel zeg, ik moet er niet aan denken om dat helemaal alleen te doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Non, is er niemand bij, bij dat babybadderen dan?
De moeder van de baby bv?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Stali het volgende:
Mag ik jullie even heel lief aankijken?
Zouden jullie een jongen willen helpen aan een YouTube abonnement? Ik vraag dit uiteraard niet voor mezelf.
De jongen is veertien jaar, wil heel graag filmen maar heeft een vervelende mentor. Enfin, er loopt al een topic over in GC maar het gaat nog niet hard genoeg en hij heeft een buffer nodig.
Willen jullie alsjeblieft helpen? Het kost niets en is maar twee muisklikken.
http://youtube.com/Producing074
Hier is alleen de patatboer en de pomp op zondag openquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
Echt hé deze regering![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)es-koopzondagen.html
Zit je in crisis gaan ze nog door met betuttelende debiele overdreven christelijke kut-maatregelen. Die zelf extra banenverlies opleveren![]()
Hoe dom kan je in godsnaam zijn. En allemaal omdat de GristenUnie het door wil duwen![]()
Laat in godsnaam die gemeentes zelf beslissen, logisch dat ze in Staphorst of Schubbekutteveen of een ander klein dorp geen koopzondag doen, maar nu ga je leuk 10 jaar terug in de tijd en kan ik straks ook in Rotterdam (of een willekeurige andere grote stad) op zondag m'n boodschapjes niet meer doen.
Echt ronduit debiel. Tijd dat die CU losers zich eens verdiepen in het begrip '24-uurs economie' en 'wereldstad'
Ik ga even het topic opzoeken, want ik wil best klikken maar ik snap niet waaropquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Stali het volgende:
Zouden jullie een jongen willen helpen aan een YouTube abonnement? Ik vraag dit uiteraard niet voor mezelf.
De jongen is veertien jaar, wil heel graag filmen maar heeft een vervelende mentor. Enfin, er loopt al een topic over in GC maar het gaat nog niet hard genoeg en hij heeft een buffer nodig.
eerst een kusjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Stali het volgende:
Hij heeft wel een youtube account, maar mag niet filmen van zn leraar mits hij 100 YouTube abo's krijgt op zn account.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even het topic opzoeken, want ik wil best klikken maar ik snap niet waarop
Mijn nederige dank.quote:
I dont get it. Ik moet me op hem abonneren want hij mag geen youtubekanaal? Hij heeft dus al een kanaal?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Stali het volgende:
Oh, die spam wil ik nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een youtube account, maar mag niet filmen van zn leraar mits hij 100 YouTube abo's krijgt op zn account.
Kortom. je kan abonneren, maar dan word je ook gespammed met alles wat dat joch op zn account mikt.
ik vind het iig bullshit.
Maar ik ben dan een harteloze, compassieloze, egocentrische klootzak
Het hoeft maar drie weken erop te staan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een youtube account, maar mag niet filmen van zn leraar mits hij 100 YouTube abo's krijgt op zn account.
Kortom. je kan abonneren, maar dan word je ook gespammed met alles wat dat joch op zn account mikt.
Hij heeft een kanaal, maar moet 100 abo's om op school of in zn pauzes te mogen filmen van zn mentor ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I dont get it. Ik moet me op hem abonneren want hij mag geen youtubekanaal? Hij heeft dus al een kanaal?
Liever over die van jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Het hoeft maar drie weken erop te staan.
Wie weet staan wij aan de wieg van een toekomstig beroemd regisseur.
Toe, strijk eens over je hart?
Goedzo van je moeder!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
De uitslag van mijn moeder in z-huis was goed over een half jaar weer terug![]()
En dat doet mij meteen een Greys haar moeder denken. Hoe is het daarmee Greys?
Dus aldus jou abonneer je je op iemands YT kanaal en hoor je er dan helemaaaaaaal niks meer van?quote:
Hier in Den Helder ook alle AH'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier is alleen de patatboer en de pomp op zondag open![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
De uitslag van mijn moeder in z-huis was goed over een half jaar weer terug![]()
En dat doet mij meteen een Greys haar moeder denken. Hoe is het daarmee Greys?
Nou straks dus niet meer want das de dag des Heeres en das onze koeltoer, dus ook al ben je niet gristelijk en de ondernemer ook niet moet je toch dichtquote:
Ouwe pieperd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus aldus jou abonneer je je op iemands YT kanaal en hoor je er dan helemaaaaaaal niks meer van?
ik was nr 98 dus ik geloof dat hij die 100 wel gaat halenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag het aan Cat, die gaat zelfs naar feestjes waar ze speeltjes verkopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag 90 topics terug ergens of jullie nog leuke speeltjes voor mn dikneus wisten!
Afgezien van een brokjes bal. Waarmee meneer zich dus zelf kan vermaken.
Hopelijk krijg jij dan ook weer goede berichten! Mijn vader hoeft vanaf nu nog maar één keer per jaar terug te komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedzo van je moeder!
De mijne gaat ook goed, die moet volgende week weer voor een gesprek en onderzoek.
En als dat goed is pas in januari weer!
What the heeeeeell, wat heeft die leraar daar nu over te zeggenquote:Mijn mentor had een deal gemaakt , als ik 100 abonnementen in 3 weken zou halen dan mocht ik thuis filmen meer
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Hallo ik ga me eerst eventjes voorstellen
ik Ben lesley 14 jaar
woon in Hengelo (OV)
Doe VMBO TL
Het probleem is.
Ik vind filmen als regisseur , Vlogger leuk als hobbyist
en wil er iets later mee doen.
alleen mijn mentor heeft een 10 min. gesprek met mijn ouders gehad.
mijn mentor vond het vervelend dat ik film.
niet in de klas maar gewoon in de pauzes in het park .
ook mijn ouders hebben hem verteld dat ik constant dingen film.
ze zeiden dat ik bezig was met een film maken.
ze vonden dat ik te vaak weg was.
dus ik maakte een youtube channel en wou graag beginnen als een soort Vlogger/Regisseur.
Mijn mentor had een deal gemaakt , als ik 100 abonnementen in 3 weken zou halen dan mocht ik thuis filmen meer , en in de pauzes mocht ik 2 van de 3 pauzes filmen.
3 dagen per week dus 2 dagen niet.
Beter dan niks natuurlijk!
ik meteen aan de slag en ik heb een documentaire over een turkse rapper gemaakt.
Helaas moet die nog worden bewerkt en er vonden veel problemen plaats.
ik had echt gehoopt dat iik daar veel abonne's mee kon trekken.
ook was het de bedoeling dat ik filmpjes over mijn stad zou filmen en laten zien watje er allemaal kan doen.
dat was mijnplan , helaas zijn 1,5 week al voorbij.
en heb ik nog maar 14 abonnee's kunnen krijgen , dus had ik uit verveling wat slechte paint dingen gemaakt en in filmpje in elkaar gezet heel erg Non professioneel maar ik wil mijn Hobby echt niet opgeven!
want filmen is iets wat ik al heel erg lang doe.
Hierbij zal ik dus vragen of jullie een steentje bij zouden willen dragen.
en please te abonneren op http://youtube.com/Producing074
dat zal ik zeer op prijs stellen , om precies te zijn heb ik 86 abbonee's nodig.
ik zal ondertussen ook zo snel mogelijk iets regelen .
Ik laat mijn mentor en mijn ouders tog niet winnen ?
dus abonneer please en ik zal zeker een bedank filmpje maken voor jullie en heel het FOK forum.
ik zal ook zeker actief blijven .
alvast bedankt.
Sorry hoor, maar die lui moeten echt dood. Flikker op en laat die winkels met rust. Kutpaupersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou straks dus niet meer want das de dag des Heeres en das onze koeltoer, dus ook al ben je niet gristelijk en de ondernemer ook niet moet je toch dicht
Weet je hoeveel klikken dat zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ouwe pieperd.
Dan un-abonneer je hem toch weer over drie weken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag het aan Cat, die gaat zelfs naar feestjes waar ze speeltjes verkopen
Als ik op dat feestje over doggy style begin krijg ik heel andere speeltjes mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag het aan Cat, die gaat zelfs naar feestjes waar ze speeltjes verkopen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel zeg, ik moet er niet aan denken om dat helemaal alleen te doenzou er haast rode vlekken van krijgen !
Babys hardstikke leuk hoor, van een afstandje, zodra ik ze vast heb ben ik altijd als de dood dat ze opeens een ninjarol doen zo mn armen uiten dan zit je toch niet lekker hoor
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Abonnees (100)
Allemaal weer afmelden
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Abonnees (100)
Allemaal weer afmelden
dat kan met die speeltjes allemaal ook gok ik zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik op dat feestje over doggy style begin krijg ik heel andere speeltjes mee.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan ook allemaal op 'Report abuse' klikken
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:36 schreef Stali het volgende:
101 nu..
Dank jullie wel..
En nu moet ik echt weg.
Die moest hier, doe 'm daar es editten Greys, anders krijg ik weer notesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe lang zou het duren tot het account suspended is als je een KLB topic opent dat je het spam vind en iedereen op 'Report Abuse' moet klikken
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
Greys heeft ruzie om wie nu nummer 100 was
Done.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die moest hier, doe 'm daar es editten Greys, anders krijg ik weer notes
Zit jij nu in texel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil het best meenemen Q. Zit toch in Texel.
Kan ze niet een andere dag?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:41 schreef Ingetje79 het volgende:
voor alle gezonde ouders.
Net voor Baloe ff pijnstillers opgehaald en 2 door z'n lieftallige strotje gedrukt.
En ik moet niet vergeten de thermometer goed schoon te maken![]()
Pfff...heb je weekje vrij en dus iedere dag afspraken...behalve morgen (alhoewel...Baloe moet naar de DA)
Dus ik heb alles voor die slagroomtaart gekocht en had bedacht om morgen es uit te slapen en dan me op die taart te storten.
En toen belde ma...die wilde langskomen....en ik heb "nee" gezegd...en nu voel ik me schuldig
Skuumkoppe halen. Tis daar veul goedkoper dan hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
Q, wat moet je nou op Texel dan?
Ik snap er geen kont meer van.
Ik kan niet op een andere dag, dus ik heb gezegd dat ik zaterdag wel ff kom, want dan is pa ook vrij.quote:
Je wil bier toch juist zonder al teveel schuim?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Skuumkoppe halen. Tis daar veul goedkoper dan hier
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je wil bier toch juist zonder al teveel schuim?
Gelukkig kost een retourtje boot ook nietsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:48 schreef Qwea het volgende:
AH texel is verreweg de goedkoopste. Iedereen zit rond de 1,40 a 1,50 hun 97 cent
Daarna bruut en achterlangs he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ff eten bij mien paps en mams
En kost geen tijd. Ik houd ook van voordeeltjes scoren maar dit zou ik een brug boot te ver vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig kost een retourtje boot ook niets
Stomquote:Wil: goedemiddag
Wil: waarmee kan ik u helpen
leonie: goedemiddag, ik heb een vraag over zo'n standaard achtergrond die je kan gebruiken voor het XL album
leonie: in het voorbeeldalbum op de website, staat zo'n achtergrond verspreid over 2 pagina's. als ik dat probeer krijg ik 2 keer de achtergrond op de pagina's, hoe kan ik hem zo zetten dat ie dus over 2 pagina's verspreid is?
Wil: het is niet mogelijk om dit standaard via het programma te doen, waarschijnlijk heeft men deze achtergrond op de een of andere manier gefotoshopt
leonie: waarom staat het dan tussen jullie voorbeelden? toch wel raar dat ik dan zelf met photoshop aan de slag moet om jullie voorbeeld na te maken
Wil: onze voorbeelden zijn ontworpen als marketingdoeleind en om iets mooier te maken dan het is komen er wel eens dingen voor die niet zo maar te realiseren zijn
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Jeetje, je kan niet 2 minuten weg zijn of je mist al Greys' foto's weer
Leuk corset Cat, ik heb ook een corset
Ik ben bezig met een fotoboek maken, maar er lukte iets niet, gelukkig is er een livechat!
[..]
Stom[ afbeelding ]
Omdat ze geen hond hoeft uit te latenquote:
Nou hoe dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:57 schreef Greys het volgende:
MB, dat kan wel standaard hoor, over 2 pagina's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |