quote:
Briljantquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:45 schreef Droxz.nl het volgende:
Kwam deze net tegen, kon er wel om lachen
[ afbeelding ]
Smokezz heb jij net 3FM gesmstquote:
Haha ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
Smokezz heb jij net 3FM gesmstiemand vond brainpower een eindbaas
nee jij belt ze liever opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha ik hoorde het ook
Maar nee, ik had ze niet gesmst
Echte bazen bellen altijd lieverquote:
ik zou gek worden van alleen nederlandse muziekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
Ik had net in de brw wagen ook 3fm opstaan, maar omgezet naar hollandio![]()
kedeggedeng..... kedeggedeng..... kedeggedeng..... OE OE!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou gek worden van alleen nederlandse muziek
hehe ik ben het alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou gek worden van alleen nederlandse muziek
Jahoor, meneer zagmans kwam net nog voor me langs!quote:
ja jah speciaal voor jouwquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jahoor, meneer zagmans kwam net nog voor me langs!
morgen pasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jahoor, meneer zagmans kwam net nog voor me langs!
op het station??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morgen pas
vandaag wel om 15:30 naar huis
nieuwe fiets uitzoeken
jezus man alweer een dag vrij?quote:
neuh dit keer slechts een middagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef tripack het volgende:
[..]
jezus man alweer een dag vrij?
middag WL
nja vrij is vrijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh dit keer slechts een middag![]()
![]()
hoest Tripack ?
ahahahahaha lekkerquote:
ah orienteren kost altijd veel tijd en energiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:57 schreef tripack het volgende:
[..]
nja vrij is vrij![]()
jah hier wel redelijk druk en veel aan het orienteren voor de trouwerij enzulks
en hoe gaat het met WL dan
ja, das waarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah orienteren kost altijd veel tijd en energie![]()
mwah met mij gaat het goed, onkruid vergaat neit heh zeggen ze dan
die opdringerige gasten gelijk neerhoeken tripackquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ja, das waar![]()
we zijn al naar twee grote bruidbeurzen geweest, was erg leuk. soms wat opdringerig, maar dat hoort er wel een beetje bij
Jullie zijn er ook zo de personen voor om langs zulke beurzen te gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ja, das waar![]()
we zijn al naar twee grote bruidbeurzen geweest, was erg leuk. soms wat opdringerig, maar dat hoort er wel een beetje bij
whahaha... bedankt denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Jullie zijn er ook zo de personen voor om langs zulke beurzen te gaan
wij dus!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef lynda het volgende:
Onder andere![]()
Je heb gewoon mensen die gaan naar zo'n beurs (jullie dus) en mensen die dat niet doen..
jullie gaan gewoon naar las vegasquote:
Ik geef die kerel een paar klappen als ie dan eindelijk komt om 10:22:30, hij had hier maandagochtend al moeten zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:53 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen![]()
vandaag: ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGSMAN
hij had er gewoon voor moeten zorgen dat de werkweek NIET begonquote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik geef die kerel een paar klappen als ie dan eindelijk komt om 10:22:30, hij had hier maandagochtend al moeten zijn
Ja inderdaad, meteen 7 dagen weekend om te beginnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij had er gewoon voor moeten zorgen dat de werkweek NIET begon
Nu heb ik nog minder zinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:10 schreef Droxz.nl het volgende:
*iets met om half 5 weekend hebben mompelen doet*
Mogguh!
Mooi!quote:
Ze keken me al zo raar aan hier!quote:
ik heb dit weekend ook 4 dagen weekendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:10 schreef Droxz.nl het volgende:
*iets met om half 5 weekend hebben mompelen doet*
Mogguh!
* Droxz.nl hand geeftquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb dit weekend ook 4 dagen weekend
Ik blijf toch wel jullie prive demotivator he!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:34 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen
die berichten van mensen met langer weekend hebben, geven je een goed begin van de dag
ik moet je toch op een of andere manier terug pakkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik blijf toch wel jullie prive demotivator he!
Hallo, jij gaat ook naar trouwdingen enzo... daar demotiveer jij mij weer mee!
hahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl hand geeft![]()
Damn, zo maar weer ff roken hoor, heb alweer 1 hele call gehad! hahaha
hahahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]
ik moet je toch op een of andere manier terug pakken
Vanavond?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
ik ben nu aa neht rusten, vanavond weer werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
ik ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha
Ben nog steeds benieuwd hoe jullie er uit komen te zien hoor
Mafkees, nog steeds geen idee? Dacht dat jullie wel wat in gedachten haddenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vanavond?jah weer klussen bij moeder van vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
ik ga gewoon in jurk en vriendin moet maar in pak gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mafkees, nog steeds geen idee? Dacht dat jullie wel wat in gedachten hadden
Reden 1 om niet te trouwen: GEEN PAK AANHOEVEN!
tuurlijk heb ik wel ideeenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mafkees, nog steeds geen idee? Dacht dat jullie wel wat in gedachten hadden
Reden 1 om niet te trouwen: GEEN PAK AANHOEVEN!
Ik ga wel mee hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, ga je mee op je mountainbike even een brugje beklimmen ?
[ afbeelding ]
Echt cool!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, ga je mee op je mountainbike even een brugje beklimmen ?
[ afbeelding ]
Zozo, dat zie er netjes uit man!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik wel ideeenqua kleur enzo
kijk zoals dit
[ afbeelding ]
wordt het niet
Zaterdag heb ik weer nieuwe fietsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt cool!
Ik zou je nog uitdagen ook
Welke gaat het worden?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik weer nieuwe fiets
precies dezelfdequote:
Cubes zijn mooie fietsenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
precies dezelfde
dus weer een cube acid
vind wel relaxte fietsjes
zelfde remsysteem zo te zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Cubes zijn mooie fietsenHeb er ook naar gekeken toen ik een nieuwe fiets wilde halen, maar het was toch weer een Trek geworden
Heb nu deze twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog eentje dat niet eens een mountainbike mag heten.. Merk 'mombasa'
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zozo, dat zie er netjes uit man!![]()
Persoonlijk zou ik alleen een andere broek gekozen hebben hahahaha.
Shimano Deore XT volgens op beide als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfde remsysteem zo te zien
Ook shimano versnellingen en dergelijke ?
of ander merk ?
jah ik heb er ook shimano stuff opzittenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Shimano Deore XT volgens op beide als ik me niet vergis.
Remmen op de tweede fiets zijn wat beter. Het valt niet op op de foto, maar m'n remschijf voor is behoorlijk groot voor op een fiets
Ja precies, dat remt een stuk gecontroleerder (mits je een goed remsysteem hebt natuurlijk). Bijkomend voordeel is dat je soms ook lekker onnodig veel herrie maakt als het net heeft geregendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik heb er ook shimano stuff opzitten
vind persoonlijk de remschijven fijner dan remblokjes enzo
Ach dat "piepje" hoef je niet te bellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, dat remt een stuk gecontroleerder (mits je een goed remsysteem hebt natuurlijk). Bijkomend voordeel is dat je soms ook lekker onnodig veel herrie maakt als het net heeft geregend
Subway is goed te doen jah!quote:
de chicken opquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Subway is goed te doen jah!
"On his birthday, Droxz.nl randomly selects one lucky child to be thrown into the sun."
whehehehe
huh? Af en toe heb ik echt het idee dat jij van een andere planeet komt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
huh? Af en toe heb ik echt het idee dat jij van een andere planeet komt hoorChicken nogwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wiost de naam niet meer hahaYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Kut, het is weer een werkdagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen, waar blijft ie nou
Hoe is t?
Hm, ik zie wel bepaalde overeenkomsten jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kut, het is weer een werkdag
verder goed nog beetje slaperig haha.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik zie wel bepaalde overeenkomsten ja
haha toevalligquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik zie wel bepaalde overeenkomsten ja
Die ene met dit kenteken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
haha toevallig
dadelijk weer in de auto zitten.
crapquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die ene met dit kenteken?![]()
[ afbeelding ]
Jeweetsch, die heb ik ook achterop m'n motor zitten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
crapdubbel kenteken vandaar heel die boetes die niet van mij zijn
nee niet vies, wel moequote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Patrick
Voelen we ons nog een beetje vies vandaag?
Z'n gangetje hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
nee niet vies, wel moe
en hoe gaat het met onze niet roker
ja goed, kan niet w88 tot het weer weekend isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Z'n gangetje hoor
Hoe is t met jou maestro?
Ja precies, dan duurt het nog maar 2 dagen voor het weer maandag isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ja goed, kan niet w88 tot het weer weekend ismaja das niks nieuws
![]()
* tripack voelt aan het hoofd van Smokezquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, dan duurt het nog maar 2 dagen voor het weer maandag is
M'n favoriete dag van de week
wel erg egoïstisch hoor crazyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
weekend ???
hoor ik weekend ?
waar IK EERST!!!
jah ik maak werk dagen van 11 uur ofzoquote:
tjah als jij nog ernaast gaat snabbelen doe je dat zelfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik maak werk dagen van 11 uur ofzo
(ok 3 uur prive werk klussen)
nagaan daar krijg ik niks voorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah als jij nog ernaast gaat snabbelen doe je dat zelf
Gastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:47 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ zit lekker een bak nasi weg te werken
9:54 hoor,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
Gast
het is 10 uur![]()
![]()
eet smakelijk dan
Maar ik ben dan ook al wakker sinds 5 uur... Het is gelukkig ook pas m'n 3e ontbijtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
Gast
het is 10 uur![]()
![]()
eet smakelijk dan
pff gast ....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook al wakker sinds 5 uur... Het is gelukkig ook pas m'n 3e ontbijt![]()
Nu nog 450gr magere kwark en dan kunnen we weer aftellen naar de lunchpauze van 11:30
haha okquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
5-6 dagen per week trainen vergt veel energie
jij bent nooit een kleine eter geweest volgens mijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
5-6 dagen per week trainen vergt veel energie
Als in mieren eten of als inquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:28 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent nooit een kleine eter geweest volgens mij
moet ik er echt nog antwoord op gevenquote:
Nee da's ook weer zoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:28 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent nooit een kleine eter geweest volgens mij
Gast!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
5-6 uur per dag swaffelen vergt veel energie
nee neit nodigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:41 schreef tripack het volgende:
[..]
moet ik er echt nog antwoord op geven
WLquote:
yep hehe! zit nu tijdelijk in een ander gebouw. gelukkig kan ik hier internet opquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
WL![]()
![]()
jij hier![]()
het moet niet gekker worden
gezellig manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep hehe! zit nu tijdelijk in een ander gebouw. gelukkig kan ik hier internet op![]()
alles goed hier ? en natuurlijk de moeder van sm0kez niet te vergeten
ja t lijkt aardig dood hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
gezellig man![]()
weer es wat leven hier
goeie oplossingenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja t lijkt aardig dood hier![]()
zelfs nog weinig plaatjes hier
daar gaan we wat aan doen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is toch niet serieusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
ken je deze site al tripack ?http://www.downloadmoreram.com/
nee natuurlijk niet haha , ram downloadenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is toch niet serieusof wel?
whehehe ik dacht alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet haha , ram downloaden
Wtf, waar is dat nou weer goed voorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
ken je deze site al tripack ?http://www.downloadmoreram.com/
Jij moet ook gewoon mee..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
veel plezier, zal jullie missen
ach ja wij halen het nog wel eens inquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:14 schreef lynda het volgende:
@ draak: hehe mij ook niet.. maar toch is het wel jammer!![]()
Tripack
maar das dan wel weer leukquote:
dat ben ik toch ookquote:
leuke signature draakejquote:
hoe voel je je verderquote:
jaah goed kijkenquote:
sgelequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef Sgele het volgende:
WL, Smokez, Draakje.. ze hebben de weg terug gevonden?
nja je bent al bijna op 1/3 dus hopelijk wordt het daarna minder ergquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moe en veel spugen maar verder goed
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef tripack het volgende:
ik zeg..... daar moet op gedronken worden!!!
* tripack knalt de kinderchampagne open
pak een glas
jah er valt iets te vieren...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Sgele het volgende:
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!![]()
Moeders!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah er valt iets te vieren...Heulemaal niet! Jullie zijn gewoon blind..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah er valt iets te vieren...Ik kwam op de dranklucht afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
Nee dat niet...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Heulemaal niet! Jullie zijn gewoon blind..
van de kinderchampagne ??quote:
alleen een beetje dwarskijkendquote:
quote:
Euh...failquote:
quote:
er staat mini draakjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey wat staat daar nou allemaal in je sig
jaah we moeten binnekort weer allemaal langskomen voor de showerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey wat staat daar nou allemaal in je sig
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah we moeten binnekort weer allemaal langskomen voor de shower![]()
iedereen is aan het bijkomen van het grote kleine nieuwsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:09 schreef draculettetje het volgende:
is de rust hier weer wedergekeerd?
Nee... ik lijd aan verschillende verschrikkelijke chronische ziektes...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
iedereen is aan het bijkomen van het grote kleine nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., de tweede heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
half mei pas!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wanneer was je precies uitgerekend?
ik zou het in gedachte houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Doe maar 12 mei, dan is m'n zussie ook jarig
Niet vergeten hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou het in gedachte houden
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou het in gedachte houden
ha ha haquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet vergeten he
Ik kan niet wachten tot half mei, dan ga ik nonstop je zoontje/dochtertje jemoederen
TRIPLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:28 schreef tripack het volgende:
goedemorgen draakje + minimensje
morguuh crazy
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:28 schreef tripack het volgende:
goedemorgen draakje + minimensje
morguuh crazy
ik gaat kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
Dracu, doe is blikje in Tilburg werpen![]()
Je krijgt daar ook nog berichtjes
ben jij vandaag niet vrij?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TRIPLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ik moest je van mijnquote:
hihi lief van haar en dank!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:40 schreef tripack het volgende:
[..]
ik moest je van mijnook nog feliciteren
ik vandaag vrij ?quote:
is genoteerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jullie zijn lief gek daar in tilburg
maar ik is niet gekquote:
zegt de man die zichzelf crazy-M noemtquote:
hihiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
zegt de man die zichzelf crazy-M noemt
Jah maar ik werd gedwongen door een vrouw met een naald in mn rugquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
zegt de man die zichzelf crazy-M noemt
hoi medeplichtigequote:
waar ben ik medeplichtig aanquote:
nou een heel klein beetjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal
Ik hoop toch werkelijk dat jullie meer zin hebben dan ik
ben flink aan het type sletten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh allemaal
Ik hoop toch werkelijk dat jullie meer zin hebben dan ik
weet je bestquote:
vergeef mij vader voor ik heb gezondigtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben flink aan het type sletten.
[..]
weet je best
En of !!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vergeef mij vader voor ik heb gezondigt
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En of !!!
Je bent godver vergeten om over de moeder van Smokez heen te gaan, en daardoor heeft dracu nu een mini mens !
whehehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heeft dracu een mini![]()
dat zijn kutauto's hoor
ik niet neequote:
Leuk tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En of !!!
Je bent godver vergeten om over de moeder van Smokez heen te gaan, en daardoor heeft dracu nu een mini mens !
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leuk toch
Ik vind het ook leuk om een broertje of zusje erbij te krijgen, maar met de 73 broertjes en zusjes die ik al heb vind ik het wel mooi geweest.
Ook dat Droxz, Sgele, WL en Beller me al jaren pesten dat ik ze 'papa' moet noemen staat me een beetje tegen
jah en als ik kijk naar WL, Droxz, Sgele ... dan heb je er niet veel soeps van gemaaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarom noem je jezelf ook Crazy-M, ik ben inmiddels ook al 73 keer vader geworden
Toch vrees ik dat ik dan de jongste ben, wat opzich best raar zou zijn als ik hun vader was, nietwaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah en als ik kijk naar WL, Droxz, Sgele ... dan heb je er niet veel soeps van gemaakt
hmm jah inderdaad raar dan hahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toch vrees ik dat ik dan de jongste ben, wat opzich best raar zou zijn als ik hun vader was, nietwaar?
nee wij zijn bazen want:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Eigenlijk zijn we maar een stel amateurs.
De echte bazen zitten hier; Werkloos, wat nu #6 - we blijven zoeken!
Oja, zij maar voor 70% van het gemiddelde over de afgelopen 3 jaar... toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee wij zijn bazen want:
Wij worden volledig betaald voor niks doen
zoiets jahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, zij maar voor 70% van het gemiddelde over de afgelopen 3 jaar... toch?
haha hoezoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe me een lol en maak er nou eens 'houdt' van in je signature
ach niet zeruen johquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n grammarnazi ben waarbij spelfouten gewoon pijn doen aan m'n ogen
Welk feest?quote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef Crazy-M het volgende:
wat was dat gister een knal feest zeg godver
nog 2 dagen weekend
voorfeest van carnaval hahaquote:
Die file was viiiiiiiiiiiiiiiiiies patrick!quote:
filequote:
jah. Morgen ook nog vrijquote:Op maandag 2 november 2009 08:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Sjo, iedereen aan het uitslapen ofzo?
jah echt welquote:Op maandag 2 november 2009 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die file was viiiiiiiiiiiiiiiiiies patrick!
Lekker weekend gehad?
K heb ook een lang weekend gehad!quote:
Lekker relaxt, dat is nog eens relaxt!quote:Op maandag 2 november 2009 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
jah echt welmaar tis helaas wel standaard
lekker relaxed weekend gehad
en jij dan
jonguuh die benenbreker is juist ook wel goedquote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
K heb ook een lang weekend gehad!
En... ik als anti-rollercoster mafkees... heb kennis mogen maken met:
&
Was zkr erg cool! Maar hebben we niets snellers in NL?
(die bottenkraker... waar je in "hangt" heb ik maar niet gedaan,
daar zou ik echt uitkomen met benen aan mijn hoofd, en handen aan mijn buik volgens mij)
Daar ga ik de volgende keer dan zeker in!quote:Op maandag 2 november 2009 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
jonguuh die benenbreker is juist ook wel goed![]()
de xpress blijft wel cool
misschien in december naar de winterefteling
"Iedereen kan leren... delegeren"!quote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef crazy987 het volgende:
kan iemand mijn werk overnemen, ik heb geen zin
het is heir zo tering drukquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Iedereen kan leren... delegeren"!
jah mijnquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar ga ik de volgende keer dan zeker in!
xpress was zkr cool, en nu in het donker... echt geweldig!
Jammer dat ikniet meekrijg naar de efteling, ik vind de efteling wel leuk
Beetje jammer maar weer, toch maar eens een tripje naar US of A maken denkquote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, ben nog niks snellers tegengekomen
in Nederland ga ik ook overal zonder blikken of blozen in haha.
vind alles maar saai tegenwoordig
Whahahaha, ik ben er 2 jaar geleden nog geweest, ik vind het leuk!quote:Op maandag 2 november 2009 11:42 schreef tripack het volgende:
[..]
jah mijnwil gelukkig ook weer es een keer daarheen, de laatste keer dat ik daar was, was ik nog te klein/bang om in achtbanen te gaan
Draaaaaaakjuh!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 november 2009 11:44 schreef draculettetje het volgende:
ik ga wel mee naar de efteling hoor!
jahoor... behalve de draaimolenquote:Op maandag 2 november 2009 12:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whahahaha, ik ben er 2 jaar geleden nog geweest, ik vind het leuk!
Nu ga je wel overal in trouwens?
draakjequote:Op maandag 2 november 2009 11:44 schreef draculettetje het volgende:
ik ga wel mee naar de efteling hoor!
Check deze, GRUWELIJKKKKKKKKKKKKKKK!quote:Op maandag 2 november 2009 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
Efteling is gaaf![]()
dit seizoen er 2 keer geweest, komend seizoen misschien weer
huh?!? waarom dan?quote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik denk dat ik mijn fok! account maar laat verwijderen ofzo....
dat zou ook kunnenquote:Op maandag 2 november 2009 16:52 schreef lynda het volgende:
Zal vast wel iets te maken hebben met het feit dat er soms 5 uur niet gepost word ofzo
Jeweetschquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
Krijg nou de griebus... wat is het hier rustig
Den gouden dagen van weleer zijn vervlogenquote:
Mja, misschien moet ik maar weer eens gaan doorposten... Nog 59 en we zitten op de 20kquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Den gouden dagen van weleer zijn vervlogen
Dat doet niemand meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, misschien moet ik maar weer eens gaan doorposten... Nog 59 en we zitten op de 20k
doorposten? Was da?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, misschien moet ik maar weer eens gaan doorposten... Nog 59 en we zitten op de 20k
Sorryquote:
echt enormquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben we er nog een beetje zin in?
Dan heb je net zoveel zin als ik, denk ik zoquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:51 schreef tripack het volgende:
[..]
echt enorm![]()
als het goed is wordt er vandaag wel de minilaptop geleverd
Krijg de hikquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan heb je net zoveel zin als ik, denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |