jaah goed kijkenquote:
sgelequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef Sgele het volgende:
WL, Smokez, Draakje.. ze hebben de weg terug gevonden?
nja je bent al bijna op 1/3 dus hopelijk wordt het daarna minder ergquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moe en veel spugen maar verder goed
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef tripack het volgende:
ik zeg..... daar moet op gedronken worden!!!
* tripack knalt de kinderchampagne open
pak een glas
jah er valt iets te vieren...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Sgele het volgende:
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!![]()
Moeders!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah er valt iets te vieren...Heulemaal niet! Jullie zijn gewoon blind..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jah er valt iets te vieren...Ik kwam op de dranklucht afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:
Nee dat niet...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Heulemaal niet! Jullie zijn gewoon blind..
van de kinderchampagne ??quote:
alleen een beetje dwarskijkendquote:
quote:
Euh...failquote:
quote:
er staat mini draakjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey wat staat daar nou allemaal in je sig
jaah we moeten binnekort weer allemaal langskomen voor de showerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey wat staat daar nou allemaal in je sig
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah we moeten binnekort weer allemaal langskomen voor de shower![]()
iedereen is aan het bijkomen van het grote kleine nieuwsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:09 schreef draculettetje het volgende:
is de rust hier weer wedergekeerd?
Nee... ik lijd aan verschillende verschrikkelijke chronische ziektes...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
iedereen is aan het bijkomen van het grote kleine nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., de tweede heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
half mei pas!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wanneer was je precies uitgerekend?
ik zou het in gedachte houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Doe maar 12 mei, dan is m'n zussie ook jarig
Niet vergeten hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou het in gedachte houden
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou het in gedachte houden
ha ha haquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet vergeten he
Ik kan niet wachten tot half mei, dan ga ik nonstop je zoontje/dochtertje jemoederen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |