Vanavond?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
ik ben nu aa neht rusten, vanavond weer werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
ik ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha
Ben nog steeds benieuwd hoe jullie er uit komen te zien hoor
Mafkees, nog steeds geen idee? Dacht dat jullie wel wat in gedachten haddenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vanavond?jah weer klussen bij moeder van vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
ik ga gewoon in jurk en vriendin moet maar in pak gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mafkees, nog steeds geen idee? Dacht dat jullie wel wat in gedachten hadden
Reden 1 om niet te trouwen: GEEN PAK AANHOEVEN!
tuurlijk heb ik wel ideeenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mafkees, nog steeds geen idee? Dacht dat jullie wel wat in gedachten hadden
Reden 1 om niet te trouwen: GEEN PAK AANHOEVEN!
Ik ga wel mee hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, ga je mee op je mountainbike even een brugje beklimmen ?
[ afbeelding ]
Echt cool!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, ga je mee op je mountainbike even een brugje beklimmen ?
[ afbeelding ]
Zozo, dat zie er netjes uit man!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik wel ideeenqua kleur enzo
kijk zoals dit
[ afbeelding ]
wordt het niet
Zaterdag heb ik weer nieuwe fietsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt cool!
Ik zou je nog uitdagen ook
Welke gaat het worden?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik weer nieuwe fiets
precies dezelfdequote:
Cubes zijn mooie fietsenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
precies dezelfde
dus weer een cube acid
vind wel relaxte fietsjes
zelfde remsysteem zo te zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Cubes zijn mooie fietsenHeb er ook naar gekeken toen ik een nieuwe fiets wilde halen, maar het was toch weer een Trek geworden
Heb nu deze twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog eentje dat niet eens een mountainbike mag heten.. Merk 'mombasa'
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zozo, dat zie er netjes uit man!![]()
Persoonlijk zou ik alleen een andere broek gekozen hebben hahahaha.
Shimano Deore XT volgens op beide als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfde remsysteem zo te zien
Ook shimano versnellingen en dergelijke ?
of ander merk ?
jah ik heb er ook shimano stuff opzittenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Shimano Deore XT volgens op beide als ik me niet vergis.
Remmen op de tweede fiets zijn wat beter. Het valt niet op op de foto, maar m'n remschijf voor is behoorlijk groot voor op een fiets
Ja precies, dat remt een stuk gecontroleerder (mits je een goed remsysteem hebt natuurlijk). Bijkomend voordeel is dat je soms ook lekker onnodig veel herrie maakt als het net heeft geregendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik heb er ook shimano stuff opzitten
vind persoonlijk de remschijven fijner dan remblokjes enzo
Ach dat "piepje" hoef je niet te bellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, dat remt een stuk gecontroleerder (mits je een goed remsysteem hebt natuurlijk). Bijkomend voordeel is dat je soms ook lekker onnodig veel herrie maakt als het net heeft geregend
Subway is goed te doen jah!quote:
de chicken opquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Subway is goed te doen jah!
"On his birthday, Droxz.nl randomly selects one lucky child to be thrown into the sun."
whehehehe
huh? Af en toe heb ik echt het idee dat jij van een andere planeet komt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
huh? Af en toe heb ik echt het idee dat jij van een andere planeet komt hoorChicken nogwatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wiost de naam niet meer hahaYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Kut, het is weer een werkdagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen, waar blijft ie nou
Hoe is t?
Hm, ik zie wel bepaalde overeenkomsten jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kut, het is weer een werkdag
verder goed nog beetje slaperig haha.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik zie wel bepaalde overeenkomsten ja
haha toevalligquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik zie wel bepaalde overeenkomsten ja
Die ene met dit kenteken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
haha toevallig
dadelijk weer in de auto zitten.
crapquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die ene met dit kenteken?![]()
[ afbeelding ]
Jeweetsch, die heb ik ook achterop m'n motor zitten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
crapdubbel kenteken vandaar heel die boetes die niet van mij zijn
nee niet vies, wel moequote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Patrick
Voelen we ons nog een beetje vies vandaag?
Z'n gangetje hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:50 schreef tripack het volgende:
[..]
nee niet vies, wel moe
en hoe gaat het met onze niet roker
ja goed, kan niet w88 tot het weer weekend isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Z'n gangetje hoor
Hoe is t met jou maestro?
Ja precies, dan duurt het nog maar 2 dagen voor het weer maandag isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ja goed, kan niet w88 tot het weer weekend ismaja das niks nieuws
![]()
* tripack voelt aan het hoofd van Smokezquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, dan duurt het nog maar 2 dagen voor het weer maandag is
M'n favoriete dag van de week
wel erg egoïstisch hoor crazyquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
weekend ???
hoor ik weekend ?
waar IK EERST!!!
jah ik maak werk dagen van 11 uur ofzoquote:
tjah als jij nog ernaast gaat snabbelen doe je dat zelfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik maak werk dagen van 11 uur ofzo
(ok 3 uur prive werk klussen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |