quote:
Briljantquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:45 schreef Droxz.nl het volgende:
Kwam deze net tegen, kon er wel om lachen
[ afbeelding ]
Smokezz heb jij net 3FM gesmstquote:
Haha ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
Smokezz heb jij net 3FM gesmstiemand vond brainpower een eindbaas
nee jij belt ze liever opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha ik hoorde het ook
Maar nee, ik had ze niet gesmst
Echte bazen bellen altijd lieverquote:
ik zou gek worden van alleen nederlandse muziekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
Ik had net in de brw wagen ook 3fm opstaan, maar omgezet naar hollandio![]()
kedeggedeng..... kedeggedeng..... kedeggedeng..... OE OE!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou gek worden van alleen nederlandse muziek
hehe ik ben het alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou gek worden van alleen nederlandse muziek
Jahoor, meneer zagmans kwam net nog voor me langs!quote:
ja jah speciaal voor jouwquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jahoor, meneer zagmans kwam net nog voor me langs!
morgen pasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jahoor, meneer zagmans kwam net nog voor me langs!
op het station??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morgen pas
vandaag wel om 15:30 naar huis
nieuwe fiets uitzoeken
jezus man alweer een dag vrij?quote:
neuh dit keer slechts een middagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef tripack het volgende:
[..]
jezus man alweer een dag vrij?
middag WL
nja vrij is vrijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh dit keer slechts een middag![]()
![]()
hoest Tripack ?
ahahahahaha lekkerquote:
ah orienteren kost altijd veel tijd en energiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:57 schreef tripack het volgende:
[..]
nja vrij is vrij![]()
jah hier wel redelijk druk en veel aan het orienteren voor de trouwerij enzulks
en hoe gaat het met WL dan
ja, das waarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah orienteren kost altijd veel tijd en energie![]()
mwah met mij gaat het goed, onkruid vergaat neit heh zeggen ze dan
die opdringerige gasten gelijk neerhoeken tripackquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ja, das waar![]()
we zijn al naar twee grote bruidbeurzen geweest, was erg leuk. soms wat opdringerig, maar dat hoort er wel een beetje bij
Jullie zijn er ook zo de personen voor om langs zulke beurzen te gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ja, das waar![]()
we zijn al naar twee grote bruidbeurzen geweest, was erg leuk. soms wat opdringerig, maar dat hoort er wel een beetje bij
whahaha... bedankt denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Jullie zijn er ook zo de personen voor om langs zulke beurzen te gaan
wij dus!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef lynda het volgende:
Onder andere![]()
Je heb gewoon mensen die gaan naar zo'n beurs (jullie dus) en mensen die dat niet doen..
jullie gaan gewoon naar las vegasquote:
Ik geef die kerel een paar klappen als ie dan eindelijk komt om 10:22:30, hij had hier maandagochtend al moeten zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:53 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen![]()
vandaag: ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGSMAN
hij had er gewoon voor moeten zorgen dat de werkweek NIET begonquote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik geef die kerel een paar klappen als ie dan eindelijk komt om 10:22:30, hij had hier maandagochtend al moeten zijn
Ja inderdaad, meteen 7 dagen weekend om te beginnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij had er gewoon voor moeten zorgen dat de werkweek NIET begon
Nu heb ik nog minder zinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:10 schreef Droxz.nl het volgende:
*iets met om half 5 weekend hebben mompelen doet*
Mogguh!
Mooi!quote:
Ze keken me al zo raar aan hier!quote:
ik heb dit weekend ook 4 dagen weekendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:10 schreef Droxz.nl het volgende:
*iets met om half 5 weekend hebben mompelen doet*
Mogguh!
* Droxz.nl hand geeftquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb dit weekend ook 4 dagen weekend
Ik blijf toch wel jullie prive demotivator he!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:34 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen
die berichten van mensen met langer weekend hebben, geven je een goed begin van de dag
ik moet je toch op een of andere manier terug pakkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik blijf toch wel jullie prive demotivator he!
Hallo, jij gaat ook naar trouwdingen enzo... daar demotiveer jij mij weer mee!
hahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl hand geeft![]()
Damn, zo maar weer ff roken hoor, heb alweer 1 hele call gehad! hahaha
hahahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:45 schreef tripack het volgende:
[..]
ik moet je toch op een of andere manier terug pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |