voorfeest van carnaval hahaquote:
Die file was viiiiiiiiiiiiiiiiiies patrick!quote:
filequote:
jah. Morgen ook nog vrijquote:Op maandag 2 november 2009 08:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Sjo, iedereen aan het uitslapen ofzo?
jah echt welquote:Op maandag 2 november 2009 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die file was viiiiiiiiiiiiiiiiiies patrick!
Lekker weekend gehad?
K heb ook een lang weekend gehad!quote:
Lekker relaxt, dat is nog eens relaxt!quote:Op maandag 2 november 2009 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
jah echt welmaar tis helaas wel standaard
lekker relaxed weekend gehad
en jij dan
jonguuh die benenbreker is juist ook wel goedquote:Op maandag 2 november 2009 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
K heb ook een lang weekend gehad!
En... ik als anti-rollercoster mafkees... heb kennis mogen maken met:
&
Was zkr erg cool! Maar hebben we niets snellers in NL?
(die bottenkraker... waar je in "hangt" heb ik maar niet gedaan,
daar zou ik echt uitkomen met benen aan mijn hoofd, en handen aan mijn buik volgens mij)
Daar ga ik de volgende keer dan zeker in!quote:Op maandag 2 november 2009 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
jonguuh die benenbreker is juist ook wel goed![]()
de xpress blijft wel cool
misschien in december naar de winterefteling
"Iedereen kan leren... delegeren"!quote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef crazy987 het volgende:
kan iemand mijn werk overnemen, ik heb geen zin
het is heir zo tering drukquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Iedereen kan leren... delegeren"!
jah mijnquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar ga ik de volgende keer dan zeker in!
xpress was zkr cool, en nu in het donker... echt geweldig!
Jammer dat ikniet meekrijg naar de efteling, ik vind de efteling wel leuk
Beetje jammer maar weer, toch maar eens een tripje naar US of A maken denkquote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, ben nog niks snellers tegengekomen
in Nederland ga ik ook overal zonder blikken of blozen in haha.
vind alles maar saai tegenwoordig
Whahahaha, ik ben er 2 jaar geleden nog geweest, ik vind het leuk!quote:Op maandag 2 november 2009 11:42 schreef tripack het volgende:
[..]
jah mijnwil gelukkig ook weer es een keer daarheen, de laatste keer dat ik daar was, was ik nog te klein/bang om in achtbanen te gaan
Draaaaaaakjuh!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 november 2009 11:44 schreef draculettetje het volgende:
ik ga wel mee naar de efteling hoor!
jahoor... behalve de draaimolenquote:Op maandag 2 november 2009 12:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whahahaha, ik ben er 2 jaar geleden nog geweest, ik vind het leuk!
Nu ga je wel overal in trouwens?
draakjequote:Op maandag 2 november 2009 11:44 schreef draculettetje het volgende:
ik ga wel mee naar de efteling hoor!
Check deze, GRUWELIJKKKKKKKKKKKKKKK!quote:Op maandag 2 november 2009 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
Efteling is gaaf![]()
dit seizoen er 2 keer geweest, komend seizoen misschien weer
huh?!? waarom dan?quote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik denk dat ik mijn fok! account maar laat verwijderen ofzo....
dat zou ook kunnenquote:Op maandag 2 november 2009 16:52 schreef lynda het volgende:
Zal vast wel iets te maken hebben met het feit dat er soms 5 uur niet gepost word ofzo
Jeweetschquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
Krijg nou de griebus... wat is het hier rustig
Den gouden dagen van weleer zijn vervlogenquote:
Mja, misschien moet ik maar weer eens gaan doorposten... Nog 59 en we zitten op de 20kquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Den gouden dagen van weleer zijn vervlogen
Dat doet niemand meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, misschien moet ik maar weer eens gaan doorposten... Nog 59 en we zitten op de 20k
doorposten? Was da?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, misschien moet ik maar weer eens gaan doorposten... Nog 59 en we zitten op de 20k
Sorryquote:
echt enormquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben we er nog een beetje zin in?
Dan heb je net zoveel zin als ik, denk ik zoquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:51 schreef tripack het volgende:
[..]
echt enorm![]()
als het goed is wordt er vandaag wel de minilaptop geleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |